STVV - Zulte Waregem 27/12 20u

Alles over de wedstrijden van STVV
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV - Zulte Waregem 27/12 20u

Bericht door Piana »

enrique schreef: 28 dec 2022, 12:26 Ik vind het straf wat ze presteren
Op 1 punt van de 7e
Ge hebt ne geweldige keeper
Uw achterlijn staat er
Middenveld
En vooraan een goalgetter
Gaan ze dat allemaal weg gooien ? Ik blijf het zonde vinden.
Vooral van Bruno. Sorry, als die naar de goal kijkt, zit de bal erin...
Voor hoeveel hebt ge die gehuurd ? Weggegooid geld, had ge moeten kopen... Achteraf is altijd makkelijk ...
Huren is niet gelijk aan geld weggooien.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Yellow Feaver
Berichten: 1801
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: STVV - Zulte Waregem 27/12 20u

Bericht door Yellow Feaver »

Tompie schreef: 28 dec 2022, 16:56 Was weer te denken. Thuis tegen een staartploeg terwijl heel wat teams rondom ons al punten hadden laten liggen. Telkens als we een goede zaak kunnen doen … 😉

Gewoon een verdiende 2-0 overwinning. Moeizaam tot aan de 1-0, erna heer en meester. Zulte bijzonder pover, maar dat biedt jammer genoeg geen garantie voor de beker.
Als we verliezen tegen Zulte voor de beker is dat juist de match dat het moest, als we de halve finale verliezen is het juist de match dat het moest, als we de finale verliezen is het een bende amateurs...

Als we de beker winnen kan Stef komen vertellen dat we daar volgend seizoen niks mee zijn als we Europees uitgeschakeld worden.
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV - Zulte Waregem 27/12 20u

Bericht door Dreke »

Jacques schreef: 28 dec 2022, 17:16 Jaag u niet op, er volgen in 2023 vast nog wel kansen om Herr Bernd te kapittelen. In tussentijd is het niet verboden om van een comfortabele thuisoverwinning te genieten. :)
Volgens mij heeft Hollerbach pillen in Koita zijn eten gedraaid opdat die schijterij zou krijgen. Alles om hem niet op te stellen. :end:
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1504
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV - Zulte Waregem 27/12 20u

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Jacques schreef: 28 dec 2022, 17:16 Jaag u niet op, er volgen in 2023 vast nog wel kansen om Herr Bernd te kapittelen. In tussentijd is het niet verboden om van een comfortabele thuisoverwinning te genieten. :)
Niks mis mee !
De cijfers zijn ook maar verzonnen door mij !
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: STVV - Zulte Waregem 27/12 20u

Bericht door enrique »

Piana schreef: 28 dec 2022, 17:26
enrique schreef: 28 dec 2022, 12:26 Ik vind het straf wat ze presteren
Op 1 punt van de 7e
Ge hebt ne geweldige keeper
Uw achterlijn staat er
Middenveld
En vooraan een goalgetter
Gaan ze dat allemaal weg gooien ? Ik blijf het zonde vinden.
Vooral van Bruno. Sorry, als die naar de goal kijkt, zit de bal erin...
Voor hoeveel hebt ge die gehuurd ? Weggegooid geld, had ge moeten kopen... Achteraf is altijd makkelijk ...
Huren is niet gelijk aan geld weggooien.
Als het verschil tussen transferprijs en huurgeld van 1 seizoen zo klein is dat je hem beter koopt, dan vind ik van wel...
Relatief natuurlijk, en achteraf gesproken...
En mss verkoopt Gent niet...
Guggenheimer
Berichten: 523
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: STVV - Zulte Waregem 27/12 20u

Bericht door Guggenheimer »

enrique schreef: 28 dec 2022, 19:13 Als het verschil tussen transferprijs en huurgeld van 1 seizoen zo klein is dat je hem beter koopt, dan vind ik van wel...
Relatief natuurlijk, en achteraf gesproken...
En mss verkoopt Gent niet...
+ naar verluidt hebben we een miljoen betaald zonder zijn relatief grote loon over te nemen .. .

Neem het uiteraard met een korreltje zout maar volgens deze bron ( https://salarysport.com/football/belgia ... t-truiden/ ) zou Bruno 423.194,89 Euro verdienen op jaarbasis. Geen idee of dit bruto of netto is en het zal uiteraard niet 100 procent kloppen maar de grootorde zal vermoedelijk wel kloppen. En je had dan wellicht een tekenbonus moeten betalen.

Bruno zou ook niet snel een contract tekenen voor 2 jaar dus als je hem had gekocht, was het wellicht een contract voor minimum 3 jaar geweest.
+ op zijn leeftijd zou er wellicht ook geen doorverkoopwaarde meer zijn ( al had ik dit ook niet gedacht van onzen petit Pele :D ).

Ik ben op zich ook geen fan van huren maar in het geval van Bruno vond ik het wel ideaal. Een jongere speler met doorverkooppotentieel huren zonder aankoopoptie is daarentegen absurd.

Ook al omdat Gent hem ondanks zijn doelpunten wellicht niet zal willen houden dus een eventuele verlenging van de huur zal er misschien wel inzitten.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1504
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV - Zulte Waregem 27/12 20u

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Bruno is, samen met Kuypers en Vanzeir, de beste Belgische spits (alle3 0.54%).
Dat zegt natuurlijk veel over het niveau van wat er Belgisch is, en dan is 1 miljoen huurprijs en geen loon te betalen gewoon peanuts !
Trouwens, op een half seizoen zitten Hayashi en Bruno +/- aan hetzelfde aantal als Hayashi/Hara vorig seizoen !!!

Als ge dus ne kleine wilt maken met uw madam, geef hem vanaf de eerste dag sportvoeding, en koop geen ander speelgoed dan ballen, hij gaat later makkelijk 400.000 + index verdienen, het bespaart u een pak kosten aan de universiteit en alkohol !

Dat samen met een topdoelman die punten wint maakt dat je op 3 cruciale posities naar Belgische normen 3 toppers hebt.
Waar blijft de theorie van een zogenaamde targetspits nu, und wass ist ein ganzes Jahr so schwierig ?
Stel ze op, en bedien ze een beetje deftig, tegen ZW hebben we gezien dat het best wel kan, want echt veel hebben ze niet nodig. Dan zijn die mannen sowieso glücklich !

Een as Leistner, Konate OF Boya, Bruls zou ook moeten functioneren, bijgestaan door Al Dahkil en Okazaki, maar maak ze gelukkig en laat ze spielen, zoals tegen ZW !

De luitenanten op de flanken doen behoorlijk hun loopwerk, de jonkies trekken behoorlijk hun plan, ook daar is het allemaal nicht zo schwierig wie man immer sagt !

Zonder Bauer, Al Dahkil, Koita, Konate en Kagawa heb ik de beste thuismatch van het jaar gezien ... Dan lijkt er mij weinig aan de hand met de eerste 18 keuzemogelijkheden

Herr Bernd heeft volgens mij dus lang niet alles er uit gehaald (op verplaatsing wel, thuis allerminst).

Ich wunsche euch alle ein nicht zo schwierig neues Jahr !
joost
Berichten: 333
Lid geworden op: 05 sep 2018, 15:30

Re: STVV - Zulte Waregem 27/12 20u

Bericht door joost »

Ig woensche dass aug fuer allen hier auf das foroem.
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV - Zulte Waregem 27/12 20u

Bericht door Piana »

enrique schreef: 28 dec 2022, 19:13
Piana schreef: 28 dec 2022, 17:26
enrique schreef: 28 dec 2022, 12:26 Ik vind het straf wat ze presteren
Op 1 punt van de 7e
Ge hebt ne geweldige keeper
Uw achterlijn staat er
Middenveld
En vooraan een goalgetter
Gaan ze dat allemaal weg gooien ? Ik blijf het zonde vinden.
Vooral van Bruno. Sorry, als die naar de goal kijkt, zit de bal erin...
Voor hoeveel hebt ge die gehuurd ? Weggegooid geld, had ge moeten kopen... Achteraf is altijd makkelijk ...
Huren is niet gelijk aan geld weggooien.
Als het verschil tussen transferprijs en huurgeld van 1 seizoen zo klein is dat je hem beter koopt, dan vind ik van wel...
Relatief natuurlijk, en achteraf gesproken...
En mss verkoopt Gent niet...
Je kan heel principieel zijn en gewoon niet huren. Dan had je Hara, Bruno en Kamada hier nooit gehad. Kinoshita waarschijnlijk wel, maar hoe lang had je die uw been gehad? Denk ook aan een FIlipov en Smetana in de tijd.
Bruno moet ook willen komen voor minder loon en een kleinere groepsverzekering, daar waar hij bij een huurovereenkomst gewoon zijn zelfde voorwaarden kan behouden. De man bekijkt STVV ook gewoon als een herlancering van zijn carrière, die gaat die herlancering niet bemoeilijken door hier vast te zitten aan een transfersom.

Over het algemeen is er ook meer dan de directe opbrengst. Zonder Kamada te huren -> meer verliesmatchen -> slechtere statistieken voor Tomiyasu en dus nooit 9 miljoen opbrengst voor de man. Met Al-Dakhil kunnen we iets vergelijkbaars meemaken dit jaar.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: STVV - Zulte Waregem 27/12 20u

Bericht door pat@ »

nippy schreef: 27 dec 2022, 21:01 Ik zit op de trein, Hesgoal werkt blijkbaar niet meer. Iemand een goed alternatief?
Livetv.sx

Site staat wel vol pop-ups en andere vuiligheid.
Plaats reactie