Peiling: Opvolger Hollerbach

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Wie is jullie favoriete opvolger?

Peiling eindigde op 13 jan 2023, 00:21

Markus Pflanz - STVV T2
1
3%
Maurice Verberne, Mvv
8
22%
Wesley Sonck, Belgie U19
7
19%
Tom Van Imschoot, Lierse Kemperzonen
2
5%
Vincent Euvrard, Rwdm
3
8%
Alexander Blessin, vrij
11
30%
Andere (vul aan in reactie)
5
14%
 
Totaal aantal stemmen: 37

Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door Piana »

Jones schreef: 08 jan 2023, 12:00 Opvallend is dat zowel Ferreira, De roeck als nu Hollerbach stoppen op hun hoogtepunt als ze merken dat de grenzen van het bereikbare met deze club bereikt zijn qua resultaten door de financiële beperkingen.
Spijtig is dat we zulke trainers niet kunnen overhalen om te blijven hierdoor. We zijn en blijven een kleine stad met amper 41000 inwoners en een beperkt budget.
Zelfs ploegen uit de westhoek, toch de rijkere zone van België met meer industrie, halen het ook niet of nauwelijks, denk aan Kortrijk waar het verval al even bezig is, Oostende ook. Intrinsiek ook grotere steden dan Sintruin.
Ook Charleroi is in een neerwaartse spiraal, ook qua toeschouwersaantallen.

Onze situatie kan alleen verbeteren door een kapitaalsinjectie. Alleen moet er beweging komen in Japan en dat kan enkel als men daar andere bedrijven kan in betrekken van daar en implementeren naar hier blijkbaar als je de Bink-podcast beluisterde.
Misschien moet het stadsbestuur eens samenzitten om op Brustem Japanse dochtersondernemingen hier te laten opzetten ?
De De Roeck van 2018 was toch niet te vergelijken met een Ferreira of Hollerbach. Na 26 oktober hebben we nog 2 keer gewonnen. Al de rest presteerde ondermaats, waardoor we heel lang in de top 6 bleven hangen. Maar iedereen zag al maanden aankomen dat we ons daar niet gingen handhaven. Het contract van De Roeck werd ook gewoon niet verlengd, hij is niet zelf vertrokken.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1506
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Vraag me af of Tex geen optie kan zijn ?

Geen idee of hij de nodige diploma's heeft en of dat aan hem besteed is, maar hij heeft toch een perfect overzicht over alles, en kent het reilen en zeilen als zijn broekzak.
Na 6 jaar zal hij toch wel één en ander opgestoken hebben.

Uiteindelijk zijn het toch de spelers die het moeten doen, zie bvb Yaremchouk en Lang gisteren.
Als die doen waarvoor ze goed betaald worden, is de Parkerpen DE man ...
Als Mignolet en Vanaeken niet blunderden, was Hoefkens nog op post ...
Als Bauer niet blundert, was er een perfecte 10 voor Herr Bernd, want de organisation waar perfect ...
Het aandeel van de trainer is ook maar afhankelijk of de knullige mistrap van Bruno plots perfect voor Hayashi valt ...

Just saying ...
Laatst gewijzigd door Brusselmans 2.0 op 09 jan 2023, 09:53, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door Jacques »

Kan er iemand zeggen wat voor type coaches Verberne, Euvrard en Van Imschoot zijn? Ze lijken op het eerste zicht het overwegen waard, maar ik kan me eigenlijk geen goed beeld van hen vormen. Laten ze hun ploeg eerder offensief of defensief voetballen? Hebben ze al kunnen bekoren of verrassen met hun veldbezetting, tactische keuzes of wissels? Halen ze (meer dan) het maximum uit hun ploeg of presteren ze eerder gewoon in de lijn der verwachtingen?

Blessin werd zwaar gehypet, maar ik kreeg het op mijn heupen van zijn gebries langs de lijn in corona-tijden (leeg-stadion) en ik blijf een koele minnaar van het redbull-voetbal. Ok, maar hoeft niet per se voor mij. Sonck zie ik zijn job bij de nationale ploeg en als analist niet opgeven voor het onzekere bestaan als T1 in de pintjesliga. Hij heeft in die rol ook geen ervaring. Dat kan marcheren, maar is evenzeer een gok.

Ferrera zou ik mee kunnen leven.

Met de grote veranderingen in de spelerskern die op til staan, inclusief het wegvallen van ervaren rotten als Teixeira en Leistner, neig ik toch eerder naar iemand die het klappen van de zweep al wat kent.
Overdrijven is een kunst
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door BoemBoem »

Jacques schreef: 09 jan 2023, 09:50 Kan er iemand zeggen wat voor type coaches Verberne, Euvrard en Van Imschoot zijn? Ze lijken op het eerste zicht het overwegen waard, maar ik kan me eigenlijk geen goed beeld van hen vormen. Laten ze hun ploeg eerder offensief of defensief voetballen? Hebben ze al kunnen bekoren of verrassen met hun veldbezetting, tactische keuzes of wissels? Halen ze (meer dan) het maximum uit hun ploeg of presteren ze eerder gewoon in de lijn der verwachtingen?

Blessin werd zwaar gehypet, maar ik kreeg het op mijn heupen van zijn gebries langs de lijn in corona-tijden (leeg-stadion) en ik blijf een koele minnaar van het redbull-voetbal. Ok, maar hoeft niet per se voor mij. Sonck zie ik zijn job bij de nationale ploeg en als analist niet opgeven voor het onzekere bestaan als T1 in de pintjesliga. Hij heeft in die rol ook geen ervaring. Dat kan marcheren, maar is evenzeer een gok.

Ferrera zou ik mee kunnen leven.

Met de grote veranderingen in de spelerskern die op til staan, inclusief het wegvallen van ervaren rotten als Teixeira en Leistner, neig ik toch eerder naar iemand die het klappen van de zweep al wat kent.
Euvraerd heeft RWDM vorig seizoen de titel gekost door ultra defensief spel te spelen in wedstrijden en momenten waarom gewonnnen moest worden.
De supporters lopen niet hoog met hem op omdat hij tactisch niet sterk genoeg is volgens hun. Ondanks dat staan ze wel al 2 seizoenen bovenaan, wat natuurlijk normaal is met de kern die ze hebben.

Persoonlijk vind ik RWDM wel knap voetbal spelen. De organisatie staat ook op punt.
Zijn echte inbreng is wat moeilijk om uit te leggen. Ze spelen natuurlijk in een reeks waar ze bij kop en schouders bovenuit moeten steken.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Roman
Berichten: 268
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door Roman »

Brusselmans 2.0 schreef: 09 jan 2023, 09:42 Vraag me af of Tex geen optie kan zijn ?

Geen idee of hij de nodige diploma's heeft en of dat aan hem besteed is, maar hij heeft toch een perfect overzicht over alles, en kent het reilen en zeilen als zijn broekzak.
Na 6 jaar zal hij toch wel één en ander opgestoken hebben.

Uiteindelijk zijn het toch de spelers die het moeten doen, zie bvb Yaremchouk en Lang gisteren.
Als die doen waarvoor ze goed betaald worden, is de Parkerpen DE man ...
Als Mignolet en Vanaeken niet blunderden, was Hoefkens nog op post ...
Als Bauer niet blundert, was er een perfecte 10 voor Herr Bernd, want de organisation waar perfect ...
Het aandeel van de trainer is ook maar afhankelijk of de knullige mistrap van Bruno plots perfect voor Hayashi valt ...

Just saying ...
Nagel op de kop, zo simpel is het.
Ook meer to the point dan de uitleg van de resem analisten en commentatoren, zelf meestal hopeloos mislukt, die daar dan nog een hoog wetenschappelijke uitleg aan willen geven.
Alle kennis, alle werk, elke voorbereiding ten spijt zal de factor geluk steeds zeer belangrijk blijven.
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door Lukske de Lange »

out of the box idee...Vermaelen

veelbelovende trainer, jong, Belg én voelt zich thuis in de Japanse cultuur ;)

https://www.demorgen.be/sport/belgies-n ... ~bcf7b406/
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door STVV1924 »

enrique schreef: 06 jan 2023, 15:49 Kagawa stopt met voetballen en wordt onmiddellijk trainer ...
Die had geen blessure maar was op trainerscursus :-)
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door BoemBoem »

Lukske de Lange schreef: 12 jan 2023, 22:31 out of the box idee...Vermaelen

veelbelovende trainer, jong, Belg én voelt zich thuis in de Japanse cultuur ;)

https://www.demorgen.be/sport/belgies-n ... ~bcf7b406/
Blijf maar gewoon in de box.
Al genoeg zotte dingen gezien op Stayen.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door pat@ »

Zojuist Simons bezig gehoord bij Eleven-insiders. Ik moest direct aan onze vacature denken.
Hijzelf stond als speler bekend voor discipline en inzet, als trainer zal hij wel hetzelfde eisen.
Pluspunten:
- Hij is oorspronkelijk afkomstig uit de ruime regio.
-Heeft normaal gezien een groot netwerk binnen en buiten de pro league om spelers aan te werven. Iedere trainer heeft er trouwens al een paar mogen binnenhalen.

Minpunten:
-Kan hij werken met veelal jeugdige spelers?
- Na het debacle bij Z-W nog niets bewezen.

Het is voor alle duidelijkheid maar een brainstorm-moment, geen wens.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door stvvilvoorde »

pat@ schreef: 25 jan 2023, 21:46 Zojuist Simons bezig gehoord bij Eleven-insiders. Ik moest direct aan onze vacature denken.
Hijzelf stond als speler bekend voor discipline en inzet, als trainer zal hij wel hetzelfde eisen.
Pluspunten:
- Hij is oorspronkelijk afkomstig uit de ruime regio.
-Heeft normaal gezien een groot netwerk binnen en buiten de pro league om spelers aan te werven. Iedere trainer heeft er trouwens al een paar mogen binnenhalen.

Minpunten:
-Kan hij werken met veelal jeugdige spelers?
- Na het debacle bij Z-W nog niets bewezen.

Het is voor alle duidelijkheid maar een brainstorm-moment, geen wens.
Vond die echt zwak als trainer bij Z-W.

Nuja Leko was ook mr zwak bij OHL, maar wel een heel goede match bij ons.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door Halenaar »

Was echt helemaal geflopt bij Z-W.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door voetballiefhebber »

Mijn gevoel zegt dat ze Nicky Hayen willen terughalen bij Club NXT. Hoorde Meekers zoiets laten uitschijnen toen hij eens zat bij TVL Sportcafé.
Ook Euvrard zouden ze volgen. Ik weet niet of er vele staan te springen om na dit seizoen over te nemen. Die weten ook dat bijna iedereen einde contract is en die beseffen dat het dan moeilijk wordt. Hollerbach is daar ook bang voor en daarom wou hij stoppen, omdat hij er het maximum uit heeft gehaald.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door stvvilvoorde »

voetballiefhebber schreef: 26 jan 2023, 00:27 Mijn gevoel zegt dat ze Nicky Hayen willen terughalen bij Club NXT. Hoorde Meekers zoiets laten uitschijnen toen hij eens zat bij TVL Sportcafé.
Ook Euvrard zouden ze volgen. Ik weet niet of er vele staan te springen om na dit seizoen over te nemen. Die weten ook dat bijna iedereen einde contract is en die beseffen dat het dan moeilijk wordt. Hollerbach is daar ook bang voor en daarom wou hij stoppen, omdat hij er het maximum uit heeft gehaald.
Ik word niet warm van die namen.
Lijken mij allerminst een upgrade tov Hollerbach.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door enrique »

De beste opvolger voor Hollerbach is... Hollerbach
Sorry, Brusselmans...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door STVV-fan »

Misschien voorlopig een onbereikbare naam, maar wat met Will Still? Jong, Belgisch, kent het huis, kent de competitie.
Plaats reactie