Peiling: Opvolger Hollerbach

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Wie is jullie favoriete opvolger?

Peiling eindigde op 13 jan 2023, 00:21

Markus Pflanz - STVV T2
1
3%
Maurice Verberne, Mvv
8
22%
Wesley Sonck, Belgie U19
7
19%
Tom Van Imschoot, Lierse Kemperzonen
2
5%
Vincent Euvrard, Rwdm
3
8%
Alexander Blessin, vrij
11
30%
Andere (vul aan in reactie)
5
14%
 
Totaal aantal stemmen: 37

Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door Lukske de Lange »

Brusselmans 2.0 schreef: 24 mar 2023, 10:52
moanverke schreef: 24 mar 2023, 07:02 Bayern München heeft zijn trainer op straat gegooid. Binnen 48:00 willen ze een nieuwe aanstellen.
Ik wist niet dat DMM zo snel bereikbaar was. Enfin. Hoop doet leven zeker 🤣
Wie gaat Herr Bernd vervangen voor de laatste 4 matchen hier ?
Rouvrois 😁
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door pat@ »

De bondscoach heeft met zijn 4-mans defensie alvast het goede voorbeeld gegeven.
Hopelijk is dit de nieuwe modetrend en volgt de nieuwe coach deze ontwikkeling. Het is bijna april en moneytime al denk ik dat de bekendmaking eerder richting eind april en einde competitie zal zijn.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1505
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door Brusselmans 2.0 »

pat@ schreef: 29 mar 2023, 17:20 De bondscoach heeft met zijn 4-mans defensie alvast het goede voorbeeld gegeven.
Hopelijk is dit de nieuwe modetrend en volgt de nieuwe coach deze ontwikkeling. Het is bijna april en moneytime al denk ik dat de bekendmaking eerder richting eind april en einde competitie zal zijn.
Ook alle spelers hebben zich zonder problemen ingepast in zelfs 2 systemen, ondanks het feit dat ze nog nooit samengespeeld hebben !
De fabel dat zoiets allemaal maanden zou moeten duren, mag ook de prullenmand in !
Ge kunt het of ge kunt het niet als speler, een trainer moet geen ingewikkelde wiskunde verkopen en geen 24/24 bezig zijn, een goeie nachtrust zonder 100 taktische hersenspinsels brengt hem fris aan de dag !
En hij mag ook wat betrokkenheid tonen, en zelfs meejuichen bij een goal, in plaats van emotieloos op de tsjik blijven te knotsen ! Zoveel keer had hij dat ook niet moeten doen de afgelopen 2 jaar, was zeker geen full-time job !

Oei, mijne golden oldie blijft weer hangen !
moanverke
Berichten: 314
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door moanverke »

Weer wat budget vrijgemaakt: T3 ontslagen…
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door Lukske de Lange »

https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... t-geschaad

Zoals gedacht staat Hoefkens hoogstwaarschijnlijk op onze shortlist.
Stiekem hoop ik op een Vermaelen. Die laatste heeft meer uitstraling om spelers, in België én Japan, te overtuigen om in ons project te stappen.
Bovendien heeft hij naar verluidt best wat kwaliteiten als coach!

Minpunt is dat hij nog geen clubtrainer is geweest en misschien de Belgische competitie iets minder kent en een iets hoger loon kan hebben dan pakweg een Euvrard ;)
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door BoemBoem »

Lukske de Lange schreef: 31 mar 2023, 07:55 https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... t-geschaad

Zoals gedacht staat Hoefkens hoogstwaarschijnlijk op onze shortlist.
Stiekem hoop ik op een Vermaelen. Die laatste heeft meer uitstraling om spelers, in België én Japan, te overtuigen om in ons project te stappen.
Bovendien heeft hij naar verluidt best wat kwaliteiten als coach!

Minpunt is dat hij nog geen clubtrainer is geweest en misschien de Belgische competitie iets minder kent en een iets hoger loon kan hebben dan pakweg een Euvrard ;)
Bovendien heeft hij naar verluidt best wat kwaiteiten als coach….
Gelukkig maar zou ik hopen :lol:
De link Vermaelen/Japan had ik volledig over gekeken.

Dat loon weet ik niet. Hij kan moeilijk verwachten meteen een top plaats te krijgen. Andere zijn ook begonnen bij veel minder dan hun voetballers loon.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door STVV-fan »

Vermaelen speelde nog met Iniesta bij Vissel Kobe en heeft daar zelfs nog een beker gewonnen.

Belgische coach, Japanse link.

Zou mij niet verwonderen, als het klikt op voetbaltechnisch vlak, dat ze een poging wagen.
Chimedza4ever13
Berichten: 225
Lid geworden op: 09 jun 2011, 16:52

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door Chimedza4ever13 »

STVV-fan schreef: 31 mar 2023, 12:50 Vermaelen speelde nog met Iniesta bij Vissel Kobe en heeft daar zelfs nog een beker gewonnen.

Belgische coach, Japanse link.

Zou mij niet verwonderen, als het klikt op voetbaltechnisch vlak, dat ze een poging wagen.
Onmogelijke match !!!
Er wordt gevraagd om weer opnieuw te gaan betonneren voor de eigen kooi. ( Meekers )
Vermaelen wil het tegenovergestelde, nl positief voetbal spelen.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door Halenaar »

Chimedza4ever13 schreef: 31 mar 2023, 13:40
STVV-fan schreef: 31 mar 2023, 12:50 Vermaelen speelde nog met Iniesta bij Vissel Kobe en heeft daar zelfs nog een beker gewonnen.

Belgische coach, Japanse link.

Zou mij niet verwonderen, als het klikt op voetbaltechnisch vlak, dat ze een poging wagen.
Onmogelijke match !!!
Er wordt gevraagd om weer opnieuw te gaan betonneren voor de eigen kooi. ( Meekers )
Vermaelen wil het tegenovergestelde, nl positief voetbal spelen.
Het bestuur vraagt om een goede organisatie en countervoetbal, en tussen countervoetbal en het parkeer de bus voetbal van Hollerbach is nog een levensgroot verschil. Dat sommigen dat verschil niet kennen is niet de fout van Meekers en co.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door Franz »

Halenaar schreef: 31 mar 2023, 13:51
Chimedza4ever13 schreef: 31 mar 2023, 13:40
STVV-fan schreef: 31 mar 2023, 12:50 Vermaelen speelde nog met Iniesta bij Vissel Kobe en heeft daar zelfs nog een beker gewonnen.

Belgische coach, Japanse link.

Zou mij niet verwonderen, als het klikt op voetbaltechnisch vlak, dat ze een poging wagen.
Onmogelijke match !!!
Er wordt gevraagd om weer opnieuw te gaan betonneren voor de eigen kooi. ( Meekers )
Vermaelen wil het tegenovergestelde, nl positief voetbal spelen.
Het bestuur vraagt om een goede organisatie en countervoetbal, en tussen countervoetbal en het parkeer de bus voetbal van Hollerbach is nog een levensgroot verschil. Dat sommigen dat verschil niet kennen is niet de fout van Meekers en co.
Met Mathijssen (en Boffin en Désiré) speelden we dat bij momenten zeer goed (behalve op de Heizel waar we zelf werden gecounterd).
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door bert1924 »

De trainer van de Belgische ploeg heeft het bewezen: De juiste spelers op de juiste plaats.En het systeem aanpassen aan de beschikbare spelers.
Opmerkelijk was de wederopstanding van Carasco en DE BRuyne (tegen Duitland) Juist omdat het systeem goed was en ze op hun juiste plaats werden uitgespeeld
Bv. een linker flank met Bocat en daarvoor Koita.Het is onverantwoord dat een van uw beste en gevaarlijkste spelers niet mag spelen omdat hij ev. verdedigend te kort schiet en omdat hij soms een beetje laat komt op de training of het eten!!!!!
Het grote voorbeeld van het systeem aanpassen aan de beschikbare spelers was Raymond Goethals met zijn beruchte buitenspelval.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1505
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door Brusselmans 2.0 »

PVDB : "Tedesco heeft dat op verschillende manieren gedaan. Onder meer door gedurfd door te selecteren, maar toch vooral door een ander soort voetbal te brengen. Onze nationale ploeg is getransformeerd van de Processie van Echternach in een TGV."

Peterke, uw plaat blijft hangen !
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door Jones »

Arnar Vidarsson is ook terug vrij.
Brol
Berichten: 188
Lid geworden op: 18 aug 2019, 19:57

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door Brol »

Vidarsson :grappig: heeft nog nergens niks bewezen weet wel altijd overal vlug het gat van de schrijnwerker staan.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door stvvilvoorde »

April is al een week ver.
Plaats reactie