Peiling: Opvolger Hollerbach

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Wie is jullie favoriete opvolger?

Peiling eindigde op 13 jan 2023, 00:21

Markus Pflanz - STVV T2
1
3%
Maurice Verberne, Mvv
8
22%
Wesley Sonck, Belgie U19
7
19%
Tom Van Imschoot, Lierse Kemperzonen
2
5%
Vincent Euvrard, Rwdm
3
8%
Alexander Blessin, vrij
11
30%
Andere (vul aan in reactie)
5
14%
 
Totaal aantal stemmen: 37

Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1505
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door Brusselmans 2.0 »

stvvilvoorde schreef: 15 feb 2023, 17:43 Toch liefst ene die er voor zorgt dat de kern bij het begin van het seizoen conditioneel op topniveau is.
Een meeting met de fysiek-coach en medische staf !
Die zullen met kennis van zaken wel een programma opstellen en opvolgen !
Daarvoor worden die mensen betaald toch ?
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door Halenaar »

STVV-fan schreef: 16 feb 2023, 11:49
Piana schreef: 16 feb 2023, 08:49 Pure speculatie, maar Van Imschoot stopt bij Lierse... Is een terugkeer in de maak?
Ik dacht ook just hetzelfde
Als ik de commentaren zo lees is Van Imschoot precies de Belgische versie van Hollerbach :lol:
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door wiekes »

De nieuwe trainer zal er een zijn die zal moeten passen in het budget .
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door Dreke »

wiekes schreef: 17 feb 2023, 07:12 De nieuwe trainer zal er een zijn die zal moeten passen in het budget .
En maar goed ook. Net als bij de rest van de clubs. Voor het eerst zijn er tekenen die aangeven dat men echt iets wilt doen aan de financiële wildgroei van ons voetbal. Dan kan je maar beter ons bestuur hebben.
A loyal football fan only supports the shirt...
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door BoemBoem »

Halenaar schreef: 17 feb 2023, 01:15
STVV-fan schreef: 16 feb 2023, 11:49
Piana schreef: 16 feb 2023, 08:49 Pure speculatie, maar Van Imschoot stopt bij Lierse... Is een terugkeer in de maak?
Ik dacht ook just hetzelfde
Als ik de commentaren zo lees is Van Imschoot precies de Belgische versie van Hollerbach :lol:
Het is ook net dat wat ze zoeken..
Ik loop toch net iets warmer voor iemand als Ferrera..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
kedkedet
Berichten: 204
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:08

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door kedkedet »

Beloftevolle trainers uit eigen nest een kans geven …. dan kom je uit bij duo Hayen-Van Imschoot. Zij weten wat de STVV-supporters verlangen. Terug meer volk naar Staaien en betaalbaar in tijden dat er moet bespaard worden. Go for it !
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door Lukske de Lange »

kedkedet schreef: 18 feb 2023, 13:32 Beloftevolle trainers uit eigen nest een kans geven …. dan kom je uit bij duo Hayen-Van Imschoot. Zij weten wat de STVV-supporters verlangen. Terug meer volk naar Staaien en betaalbaar in tijden dat er moet bespaard worden. Go for it !
Ik weet niet, ik zie in Hayen nu niet direct iemand die een ploeg, zelfs sporadisch, boven zichzelf kan laten uitstijgen.
Dat lijkt me meer een trainer die een ploeg op zijn niveau kan laten spelen zonder meer...een ploeg beter maken is toch ook een capaciteit van een trainer, niet? ;)

Mijn top 3 momenteel:
1. Will Still
2. Vincent Euvrard
3. Tom Van Imschoot

(geloof niet zo in Fererra...lijkt me dat zijn carrière opnieuw in dalende trend gaat. Denk dat we meer zijn met een opkomende én capabele trainer)
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door Geel-Blauw »

Lukske de Lange schreef: 18 feb 2023, 14:29
kedkedet schreef: 18 feb 2023, 13:32 Beloftevolle trainers uit eigen nest een kans geven …. dan kom je uit bij duo Hayen-Van Imschoot. Zij weten wat de STVV-supporters verlangen. Terug meer volk naar Staaien en betaalbaar in tijden dat er moet bespaard worden. Go for it !
Ik weet niet, ik zie in Hayen nu niet direct iemand die een ploeg, zelfs sporadisch, boven zichzelf kan laten uitstijgen.
Dat lijkt me meer een trainer die een ploeg op zijn niveau kan laten spelen zonder meer...een ploeg beter maken is toch ook een capaciteit van een trainer, niet? ;)

Mijn top 3 momenteel:
1. Will Still
2. Vincent Euvrard
3. Tom Van Imschoot

(geloof niet zo in Fererra...lijkt me dat zijn carrière opnieuw in dalende trend gaat. Denk dat we meer zijn met een opkomende én capabele trainer)
Will Still is toch totaal niet realistisch?
Nie zievere, speile!
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door Lukske de Lange »

Geel-Blauw schreef: 19 feb 2023, 11:43
Lukske de Lange schreef: 18 feb 2023, 14:29
kedkedet schreef: 18 feb 2023, 13:32 Beloftevolle trainers uit eigen nest een kans geven …. dan kom je uit bij duo Hayen-Van Imschoot. Zij weten wat de STVV-supporters verlangen. Terug meer volk naar Staaien en betaalbaar in tijden dat er moet bespaard worden. Go for it !
Ik weet niet, ik zie in Hayen nu niet direct iemand die een ploeg, zelfs sporadisch, boven zichzelf kan laten uitstijgen.
Dat lijkt me meer een trainer die een ploeg op zijn niveau kan laten spelen zonder meer...een ploeg beter maken is toch ook een capaciteit van een trainer, niet? ;)

Mijn top 3 momenteel:
1. Will Still
2. Vincent Euvrard
3. Tom Van Imschoot

(geloof niet zo in Fererra...lijkt me dat zijn carrière opnieuw in dalende trend gaat. Denk dat we meer zijn met een opkomende én capabele trainer)
Will Still is toch totaal niet realistisch?
Nee, dat is waar.
Maar ne mens mag al eens dromen he ;)

Vermaelen kan ook 🙂
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door toyotacorolla »

Als de genoemde namen al willen komen om met het aangeboden spelers materiaal te willen werken, huiswerk nooit klaar bij begin van het seizoen.
Yellow Feaver
Berichten: 1801
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door Yellow Feaver »

toyotacorolla schreef: 04 mar 2023, 18:10 Als de genoemde namen al willen komen om met het aangeboden spelers materiaal te willen werken, huiswerk nooit klaar bij begin van het seizoen.
Nergens...en ook nooit meer.
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door Antismurf »

Mbaye Leye is ook vrij :geelblauw:
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door voetballiefhebber »

Yannick Ferrera zat gisterenavond bij Eleven Insiders. Hij zoekt een nieuwe club, maar gaat niet voor de eerste de beste om werk te hebben.
Hij had het beste gevoel bij STVV wat de prestaties betrof. Bij KV Mechelen had hij dan weer de beste fans, die altijd positief bleven.

https://www.youtube.com/watch?v=efP9yy5r_dE
moanverke
Berichten: 314
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door moanverke »

Bayern München heeft zijn trainer op straat gegooid. Binnen 48:00 willen ze een nieuwe aanstellen.
Ik wist niet dat DMM zo snel bereikbaar was. Enfin. Hoop doet leven zeker 🤣
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1505
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Peiling: Opvolger Hollerbach

Bericht door Brusselmans 2.0 »

moanverke schreef: 24 mar 2023, 07:02 Bayern München heeft zijn trainer op straat gegooid. Binnen 48:00 willen ze een nieuwe aanstellen.
Ik wist niet dat DMM zo snel bereikbaar was. Enfin. Hoop doet leven zeker 🤣
Wie gaat Herr Bernd vervangen voor de laatste 4 matchen hier ?
Plaats reactie