Standard - Stvv 06/01/23

Alles over de wedstrijden van STVV
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Standard - Stvv 06/01/23

Bericht door vdl »

Esteeveevee schreef: 07 jan 2023, 10:08
vdl schreef: 07 jan 2023, 10:06 Gewoon een rotslechte wedstrijd gezien, gaat nog een triestig seizoen worden met gebrek aan creativiteit op het middenveld.
Het is winter ik weet het. Volhouden de lente komt wel.
Ja als gij het een goei match vond ,raad ik u toch een andere sport aan.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Standard - Stvv 06/01/23

Bericht door kenniksvanvoetbal »

vdl schreef: 07 jan 2023, 10:06 Gewoon een rotslechte wedstrijd gezien, gaat nog een triestig seizoen worden met gebrek aan creativiteit op het middenveld.
Okazaki wat een ramp wedstrijd na wedstrijd, wel veel lopen maar alles mislukt.
Boya heeft gisteren geen 5 goeie passen gegeven en Bruno was ook nergens.
Gelukkig stond er een degelijke achterlijn en ook een Smets die soms wel kon bekoren,maar is nog te plat om de ploeg op sleeptouw te nemen,wat normaal is op zijn leeftijd.
We mogen klagen en zagen over Bauer ,maar invallen op die positie in minuut 80 is niet zo makkelijk.
De uitslag is ook gewoon terecht, de wedstrijd verdiende geen winnaar.
Boya heeft veel weg van ne verguisde voorganger. Mijne maag draait om als ik hem zie lopen .Wat een arrogantie en nonchalance!! En zelfs daar pakken we punten mee. :cool:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Standard - Stvv 06/01/23

Bericht door Esteeveevee »

vdl schreef: 07 jan 2023, 10:13
Esteeveevee schreef: 07 jan 2023, 10:08
vdl schreef: 07 jan 2023, 10:06 Gewoon een rotslechte wedstrijd gezien, gaat nog een triestig seizoen worden met gebrek aan creativiteit op het middenveld.
Het is winter ik weet het. Volhouden de lente komt wel.
Ja als gij het een goei match vond ,raad ik u toch een andere sport aan.
Voor jou zijn er maar twee soorten matchen. Orgasme wedstrijden en Rotslechte wedstrijden.
Rotslecht is voor mij de situatie in Oekraïne.

Voetbal is een spelletje en gezien ons budget en de wedstrijdvoorbereiding speelden we een goeie match.

Onze keeper en verdedigers zijn top in België.
Onze spitsen zijn subtop in België.
We lanceren gisteren ook jongeren die goed zijn plan trokken.

Is dat rotslecht ? Denk het niet. Matige wedstrijd inderdaad op verplaatsing bij een ploeg die in een slechte conjunctuur zit al paar jaar.

Ga anders naar de training en zeg tegen Wolke, Tony en co dat ze rotslecht waren.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Standard - Stvv 06/01/23

Bericht door vdl »

Esteeveevee schreef: 07 jan 2023, 10:38
vdl schreef: 07 jan 2023, 10:13
Esteeveevee schreef: 07 jan 2023, 10:08
vdl schreef: 07 jan 2023, 10:06 Gewoon een rotslechte wedstrijd gezien, gaat nog een triestig seizoen worden met gebrek aan creativiteit op het middenveld.
Het is winter ik weet het. Volhouden de lente komt wel.
Ja als gij het een goei match vond ,raad ik u toch een andere sport aan.
Voor jou zijn er maar twee soorten matchen. Orgasme wedstrijden en Rotslechte wedstrijden.
Rotslecht is voor mij de situatie in Oekraïne.

Voetbal is een spelletje en gezien ons budget en de wedstrijdvoorbereiding speelden we een goeie match.

Onze keeper en verdedigers zijn top in België.
Onze spitsen zijn subtop in België.
We lanceren gisteren ook jongeren die goed zijn plan trokken.

Is dat rotslecht ? Denk het niet. Matige wedstrijd inderdaad op verplaatsing bij een ploeg die in een slechte conjunctuur zit al paar jaar.

Ga anders naar de training en zeg tegen Wolke, Tony en co dat ze rotslecht waren.
Neen ik wil twee deftige passen na elkaar zien op dit niveau
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Standard - Stvv 06/01/23

Bericht door wiekes »

Ze hebben een heel degelijke wedstrijd gespeeld gisteren punten deling is juist, anders moet je eens kijken wat dat ploegske daar in Luik kost aan loonlast per jaar.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Standard - Stvv 06/01/23

Bericht door STVV-fan »

Puntendeling is zuur, zeker als je ziet hoe.

Zeggen dat de linksback niet de positie is van Bauer: akkoord.
Maar de goal valt niet omdat hij tegen zijn voet gepakt wordt.

De speler zat in zijn rug op een hoge bal.

Ge ziet de bal komen en hebt letterlijk alle tijd van de wereld om te bedenken hoe en waar ge hem gaat raken....

Standard mocht die match nog 20 jaar verder spelen, ondanks hun veldoverwicht zouden ze nooit (zelf) een goal gemaakt hebben.

Waarom geen Van Dessel of zelfs Koita?
Bocat is er ook nog een aantal keer uitgekomen.
Vervang de ene snelheidsduivel door de andere?
Guggenheimer
Berichten: 523
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: Standard - Stvv 06/01/23

Bericht door Guggenheimer »

Het is heel simpel. We hebben het wedstrijdplan perfect uitgevoerd tot de individuele fout van Bauer.

Perfecte organisatie achterin en dan af en toe er uit komen met een snelle counter. Alleen heeft Standard ons belet om er vaker uit te komen door grote delen van de match erg hoog op te schuiven en alle tweede ballen te winnen. De paar keer dat we er uitgekomen zijn, valt op dat er te weinig technisch vernuft in de ploeg zit om die counters ook altijd ver te brengen.

Toch zijn we er opnieuw in geslaagd om een aantal kansjes af te dwingen en als kers op de taart een doelpunt. De manier waarop de goal valt ( uit een gemiste doelpoging die gelukkig valt ) is tekenend voor het gebrek aan technisch vernuft. Bruno moet de bal daar altijd afspelen aan Hayashi. Met wat geluk volgt een afzwaaier die een goeie pass wordt.

De uitblinkers bevinden zich niet verassend in het verdedigende compartiment.

Wat de tegengoal betreft :

Ja Bauer moet beter doen. Ik heb ook op hem gevloekt gisteren.
Maar de reacties hier zijn wat overdreven en duidelijk emotioneel door het gedrag van Bauer eerder op het seizoen.

Dat je van Bauer af wil en niet tevreden bent over zijn seizoen ... alle begrip voor.
Bauer heeft vorig seizoen echter laten zien dat hij meer dan genoeg kwaliteiten heeft voor dit niveau.

Hij was ook duidelijk kwaad op en teleurgesteld in zichzelf.

Lijkt me trouwens ook typisch iets dat kan gebeuren bij een gebrek aan matchritme.
Dit had ook Leistner of Al-Dakhil kunnen gebeuren.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Standard - Stvv 06/01/23

Bericht door Geel-Blauw »

Dat uw vrouw een paar uur voor de match 'I guess we are still in Belgium 🤦‍♀️' op hun gezamenlijke Instagram post helpt natuurlijk ook niet. Nee, Bauer is totaal niet gefocust op nog te presteren voor STVV en dan moet je gewoon niet spelen. Een Al-Dakhil en Leistner zijn misschien ook met transfers bezig maar geven zich wel gewoon nog 100% voor STVV.
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Standard - Stvv 06/01/23

Bericht door Halenaar »

En waarom ook niet Van Dessel inbrengen, had tegen Zulte een fantastische invalbeurt achter de rug. Onbegrijpelijk in mijn ogen.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Standard - Stvv 06/01/23

Bericht door miel »

Natuurlijk heb ik gevloekt op Bauer meer dan eens zelf , maar als je het terug ziet , Het was geen gemakkelijke bal , hij probeerde te doen wat hij moest doen , ge moogt als verdediger de bal daar niet laten botsen ,dat zijn basis regels ,helaas mist hij totaal zijn interceptie , kan de beste overkomen .
Wat Bocat vorige speeldag deed vond ik erger , zomaar zonder aanleiding een corner weggeven , gelukkig redde Smitt toen de meubelen .
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Standard - Stvv 06/01/23

Bericht door stvvilvoorde »

De evolutie die Wolke onder Brys en Hollerbach heeft gemaakt is toch wel opmerkelijk.
Op basis van dit seizoen, 1 van de betere belgische verdedigers in 1ste klasse.
Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Standard - Stvv 06/01/23

Bericht door Esteeveevee »

Wolke mag wel een pluim krijgen. Sterke match wederom.
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Standard - Stvv 06/01/23

Bericht door pat@ »

Vorige week vertelde ik dat we met het verkopen van Bauer en Konaté een verdedigende middenvelder konden aantrekken evenals het verlengen van Janssens en Leistner. Deze twee zijn echt wel het cement van de ploeg aangezien Ameen zeker vertrekt. Superbelangrijk om de continuïteit van het verdedigend deel te bewaren.

Dumont heeft gisteren bewezen dat hij op termijn de rol van Bruls misschien kan overnemen. Smets op die positie is een vraagteken voor mij, een (paar) rij(en) lager lijkt me eerder bij hem te passen.
Okazaki wordt beter hoe langer de wedstrijd duurt. Een echte diesel.

Ik ben geen fan van Boya, veel gevloekt de eerste helft, maar het moet gezegd dat hij heel veel ballen recupereerd. Een nuttige speler waar er maar één van tegelijk op het veld moet staan. Hopelijk heeft coach Hollerbach dit nu ook begrepen. Daar twijfel ik aan want het was gisteren al de zoveelste keer dat hij Bauer brengt ten faveure van betere optie x, net als volgende match Konaté en Boya weer samen in het elftal zullen staan.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Standard - Stvv 06/01/23

Bericht door STimVV »

Halenaar schreef: 07 jan 2023, 12:40 En waarom ook niet Van Dessel inbrengen, had tegen Zulte een fantastische invalbeurt achter de rug. Onbegrijpelijk in mijn ogen.
Omdat de omstandigheden onmogelijk nog verschillender konden zijn.
Tegen Zulte speelde je thuis tegen 10 man en had je de bal. Dan moest Van Dessel niet verdedigen en kon hij doorschuiven naar het middenveld. Wat zijn beste positie is.

Gisteren speel je in een heksenketel, tegen 11 man, moest je vooral verdedigen, duels aan gaan en stand houden. VanDessel is géén verdediger. Bauer is dat wél. Dus ik vond de wissel héél logisch... Tot die tegengoal deed Bauer het trouwens goed door stevig te zijn en zn duels te winnen. Tot hij dan half struikelt en er niks meer goed is aan hem...

Thuis tegen Standard ging VanDessel als linksback trouwens ook in de fout waardoor we verliezen. De mantel der liefde is niet iedereen dezelfde...
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Standard - Stvv 06/01/23

Bericht door voetballiefhebber »

STimVV schreef: 07 jan 2023, 14:54
Halenaar schreef: 07 jan 2023, 12:40 En waarom ook niet Van Dessel inbrengen, had tegen Zulte een fantastische invalbeurt achter de rug. Onbegrijpelijk in mijn ogen.
Omdat de omstandigheden onmogelijk nog verschillender konden zijn.
Tegen Zulte speelde je thuis tegen 10 man en had je de bal. Dan moest Van Dessel niet verdedigen en kon hij doorschuiven naar het middenveld. Wat zijn beste positie is.

Gisteren speel je in een heksenketel, tegen 11 man, moest je vooral verdedigen, duels aan gaan en stand houden. VanDessel is géén verdediger. Bauer is dat wél. Dus ik vond de wissel héél logisch... Tot die tegengoal deed Bauer het trouwens goed door stevig te zijn en zn duels te winnen. Tot hij dan half struikelt en er niks meer goed is aan hem...

Thuis tegen Standard ging VanDessel als linksback trouwens ook in de fout waardoor we verliezen. De mantel der liefde is niet iedereen dezelfde...
Het probleem is dat er geen echte natuurlijke linksachter in de kern zit denk ik, die deze rol met verve kan invullen. Daarom moet altijd iemand daar depanneren. Bocat is daar misschien nog de meest geschikte man voor. Hij is meer verdedigend ingesteld dan bijvoorbeeld een Koita.
Plaats reactie