Standard - Stvv 06/01/23

Alles over de wedstrijden van STVV
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Standard - Stvv 06/01/23

Bericht door pat@ »

Hoeveel punten heeft die kerel u al gekost? Neem ze gezeik in de zomer daar nog eens bij.
Dan zijn de supporters verwonderd dat de top het gehad heeft met dat soort individuen.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Standard - Stvv 06/01/23

Bericht door STVV-fan »

BoemBoem schreef: 06 jan 2023, 22:59
STVV-fan schreef: 06 jan 2023, 22:54
Brusselmans 2.0 schreef: 06 jan 2023, 22:53 Als ge 5 miljoen kunt krijgen voor Al Dakhil, niet te lang twijfelen !
Bauer ... Wil iemand hem naar de woestijn brengen ?
Als ge allemaal bijlegt voor de naft stamp ik hem halverwege uit de auto, juist over de "Europese grens".
We betalen net genoeg om tot daar te rijden… :lol: :lol:
Doemme, ge hebt mij door :lol:
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Standard - Stvv 06/01/23

Bericht door voetballiefhebber »

Bauer doet me denken aan Pius vorig seizoen. Als hij op het veld staat weet je dat je heel hard moet opletten voor een gaffel.
Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Standard - Stvv 06/01/23

Bericht door Esteeveevee »

Een grote mijnheer....


Niet één duel verloor Toni Leistner vrijdagavond op Sclessin. Meesterlijk knokte de Duitse kapitein van STVV elke intentie tot Luiks gevaar weg. Tot Bauer zich in blessuretijd dom in de wind liet zetten op de linkerflank. Leistner keek machteloos toe hoe Perica alsnog de gelijkmaker binnentikte. Weg zege voor de Kanaries. “We zijn nu teleurgesteld natuurlijk, omdat we tot in blessuretijd de zege op zak hadden”, zuchtte Leistner. “Bauer raakte uit balans. Tja, dat kan gebeuren. We gaven voordien nochtans nauwelijks iets weg. Standard kon alleen twee keer gevaarlijk zijn op stilstaande fases voor rust, omdat onze organisatie toen niet helemaal op punt stond. Verder was onze defensie heel gefocust en secuur.”

“Een punt op Standard is niet slecht, zeker als je weet dat veel grote ploegen hier al geklopt werden. Maar het blijft jammer als je zo lang uitzicht had op meer. Ik onthoud dat we een moeilijk te kloppen ploeg blijven. Wel kon iedereen zien dat we Brüls misten om voorin aansluiting te vinden, maar dat hadden we ook verwacht. Het is nu eenmaal zo. Andere jongens moeten die taak van Brüls de volgende weken overnemen.”

Ondanks de late tegentreffer trekt STVV met vertrouwen naar het bekertreffen tegen Zulte Waregem. “Ik heb persoonlijk drie keer tegen die ploeg gespeeld. Drie keer heb ik gewonnen. Als ik het goed heb met een doelsaldo van 8 tegen 0 in ons voordeel. Oké, ze hebben wat nieuw volk daar, maar we gaan voor de kwalificatie.”
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1504
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Standard - Stvv 06/01/23

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Dit soort foliekes bepalen of je een PO haalt of niet !
Doet me een beetje denken aan de penalty waarmee Botaka de wereld wou veroveren in Oostende.
Hoeveel punten had je toen tekort voor PO ? Exact !
Zeer duur puntenverlies dus !

Wees blij dat onze Japanse spelers allemaal de goede mentaliteit en gedrevenheid hebben.
Leistner idem !
Vandaag eens te meer gebleken dat je met die gasten naar een oorlog kan !
Laatst gewijzigd door Brusselmans 2.0 op 07 jan 2023, 00:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Standard - Stvv 06/01/23

Bericht door lindoke »

Leistner, ik weet niet wanneer die man zijn contract afloopt. Is nu 32, maar zorg dat die man hier niet voor zijn 35ste vertrekt. Die wordt gewoon beter en beter.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Standard - Stvv 06/01/23

Bericht door wiekes »

Dan kan je ook zeggen beter Van Dessel gebracht dan Bauer een linksvoetige was het misschien niet gebeurd als als als mijn tant klitsen had was het mijne nonk.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Standard - Stvv 06/01/23

Bericht door Tompie »

Het zit allemaal wat mee de voorbije wedstrijden: het geklungel van Zulte en de rode kaart, de flaters van Brugge en de lucky goal van Bruno daar, ons doelpunt gisteren was ook meer geluk dan kunde. Maar goed, dat dwing je af. Tot dan Bauer beslist dat hij zich liever ongelukkig voelt en een zekere zege nog weggeeft.

Defensief stond het als een huis, maar offensief en voetbaltechnisch was het een bijzonder mager beestje, met de gekke ingevingen van Boya als exponent.

Maar goed, er was anderzijds ook weinig om jaloers op te zijn bij de tegenstander moet ik zeggen. Van het grote Standard schiet helemaal niets meer over.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Standard - Stvv 06/01/23

Bericht door Piana »

Tompie schreef: 07 jan 2023, 08:19 Het zit allemaal wat mee de voorbije wedstrijden: het geklungel van Zulte en de rode kaart, de flaters van Brugge en de lucky goal van Bruno daar, ons doelpunt gisteren was ook meer geluk dan kunde. Maar goed, dat dwing je af. Tot dan Bauer beslist dat hij zich liever ongelukkig voelt en een zekere zege nog weggeeft.

Defensief stond het als een huis, maar offensief en voetbaltechnisch was het een bijzonder mager beestje, met de gekke ingevingen van Boya als exponent.

Maar goed, er was anderzijds ook weinig om jaloers op te zijn bij de tegenstander moet ik zeggen. Van het grote Standard schiet helemaal niets meer over.
Zelfs met meer geluk dan kunde geraakte Standard niet aan een kans. Boya is een geweldige breker op het middenveld, maar voetbaltechnisch schort er iets aan ;) . Met Konate erbij had het er toch anders kunnen uitzien.

Standard draaide trouwens 20 miljoen verlies, om achter ons uit te komen. Er is weer een fikse kapitaalsverhoging nodig, ze draaien weer miljoenen verlies om gewoon middenmoot te spelen. Die Amerikanen hebben serieus werk aan de winkel, want dat dreigt daar een fiasco te worden.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Standard - Stvv 06/01/23

Bericht door tesneusdoek »

Wat bleef me bij van gisteravond?

Leistner subliem.
Wolke Janssens, Schmidt en Al Dakhil ook dikke match gespeeld.
Boya is echt wel Frank de tank op het middenveld. Wat een energie!!! Dan neem ik af en toe een slechte pas er wel bij. Dumont en Bocat ook goed gisteren.
Okazaki en Hayashi deden hun ding en dat heeft opgebracht.
Hashioka en Smets ook goed op hun flank.

De lul van de avond kent iedereen al....Man, man toch...direct verkopen aan om het even wie aub en laten gaan shoppen in Dubai en Instagramposts publiceren!

Wie gaan we volgend jaar nog het meest missen? Tenzij ze ons verrassen, Hollerbach. Die haalt echt wel het maximum uit deze groep. :stvv:
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1504
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Standard - Stvv 06/01/23

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Ik hoor zelden iets over Hashioka.
Wel de man die zijn poot in 75% van de goals heeft !
Welke wingback doet beter ? Geen enkele !
Maar toch mag hij van velen terug naar de J-League !
De Truienaar, een onbegrijpelijk ras, helemaal nie apoat, ma echt stoem ... een simpel daaf !
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Standard - Stvv 06/01/23

Bericht door vdl »

Gewoon een rotslechte wedstrijd gezien, gaat nog een triestig seizoen worden met gebrek aan creativiteit op het middenveld.
Okazaki wat een ramp wedstrijd na wedstrijd, wel veel lopen maar alles mislukt.
Boya heeft gisteren geen 5 goeie passen gegeven en Bruno was ook nergens.
Gelukkig stond er een degelijke achterlijn en ook een Smets die soms wel kon bekoren,maar is nog te plat om de ploeg op sleeptouw te nemen,wat normaal is op zijn leeftijd.
We mogen klagen en zagen over Bauer ,maar invallen op die positie in minuut 80 is niet zo makkelijk.
De uitslag is ook gewoon terecht, de wedstrijd verdiende geen winnaar.
Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Standard - Stvv 06/01/23

Bericht door Esteeveevee »

Piana schreef: 07 jan 2023, 08:59

Standard draaide trouwens 20 miljoen verlies, om achter ons uit te komen. Er is weer een fikse kapitaalsverhoging nodig, ze draaien weer miljoenen verlies om gewoon middenmoot te spelen. Die Amerikanen hebben serieus werk aan de winkel, want dat dreigt daar een fiasco te worden.

Idd en blij dat ze waren met hun punt.
Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Standard - Stvv 06/01/23

Bericht door Esteeveevee »

vdl schreef: 07 jan 2023, 10:06 Gewoon een rotslechte wedstrijd gezien, gaat nog een triestig seizoen worden met gebrek aan creativiteit op het middenveld.
Het is winter ik weet het. Volhouden de lente komt wel.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Standard - Stvv 06/01/23

Bericht door vdl »

Brusselmans 2.0 schreef: 07 jan 2023, 09:57 Ik hoor zelden iets over Hashioka.
Wel de man die zijn poot in 75% van de goals heeft !
Welke wingback doet beter ? Geen enkele !
Maar toch mag hij van velen terug naar de J-League !
De Truienaar, een onbegrijpelijk ras, helemaal nie apoat, ma echt stoem ... een simpel daaf !
Hashioka verdedigend best ok ,maar betrokken met 75% van de goals,dan is uw info wel serieus mis ze pi.
Plaats reactie