De strijd om PO

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: De strijd om PO

Bericht door STVV1924 »

Met een gelijkspel of overwinning doen we respectievelijk een goede of een gouden zaak voor de strijd om Play Off 2/1.

Ik denk dat het plan (surprise van de chef) gaat zijn dat Koita op de flank gaat blijven spelen. Dat Bocat en Hayashi de aanvallende meters moeten maken achter het speerpunt dat Okazaki gaat zijn.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: De strijd om PO

Bericht door voetballiefhebber »

Vergeet PO II. De kern wordt wel heel smal nu en als ook scheids en VAR hoofdrollen opeisen kun je enkel spelen om de 40 punten te halen.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1504
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: De strijd om PO

Bericht door Brusselmans 2.0 »

voetballiefhebber schreef: 23 jan 2023, 01:11 Vergeet PO II. De kern wordt wel heel smal nu en als ook scheids en VAR hoofdrollen opeisen kun je enkel spelen om de 40 punten te halen.
Ik ga alles vergeten !
Net op het moment dat ik het terug allemaal weer met goesting begon te volgen, werd mijn naieviteit nog maar eens afgestraft.
Niks tegen de Japanners of STVV, laat dat duidelijk zijn !
Maar deze voorgeprogrammeerde corrupte cinema hoeft voor mij niet meer.
Net zoals politiek, media, gerecht, in feite alles, draait het om geld en macht waarbij eens kan gevogeld worden door corpulente, gefrustreerde, narcistische vetzakken (want meer is het eigenlijk niet) die zelfs dat niet kunnen zonder geld,, ten koste van het gepeupel.
Mij is altijd gezegd dat ik niet om kan met gezag en autoriteit, en dat ik koppig ben en niet wil luisteren, awel inderdaad, voor vetzakken ga ik niet op de knieën met mijn gat omhoog. Bereik ik er iets mee ? Nee hoor ! Hoeft dat ? Nee hoor ! Maar ik ben toch trots dat ik niemand zijn gat hoef te likken !

Ik raad iedereen eens aan om eens naar de serie 1985 te kijken. Fictie zal je denken ? Nee hoor ! Je krijgt wel een idee hoe het er aan toegaat !
De meelopers die het spelletje dan nog meespelen, daar heb ik pas echt mee te doen. Die denken van zichzelf dan ook nog dat ze iets betekenen.

Propere handen ? Laat me eens lachen ! Vieze vuile vetzakkerij met stront en bloed aan de poten, dat is de wereld waarin we moeten leven ! Het is niet alleen Hitler die we moeten uitkotsen, hij heeft vele kopies !

:kots:
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: De strijd om PO

Bericht door wiekes »

Nagel op de kop, kan het niet beter verwoorden.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: De strijd om PO

Bericht door BoemBoem »

Standard is ook serieus uitverkoop aan het houden.
Kunnen we dus zeker en vast nog over gaan. Belangrijke match (weer) morgen!
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: De strijd om PO

Bericht door Jebus4life »

Morgen is er een stevige zaak te doen voor oftewel Anderlecht, of voor ons.

Brugge, Gent, Westerlo, Cercle en OHL allemaal onderling punten laten liggen. Een overwinning brengt ons dus op 1 punt van Gent en amper 4 punten van Brugge (niet dat top - 4 ook maar enigsinds realistisch lijkt)
Plaats reactie