Eupen - STVV 14/01 - 18u15

Alles over de wedstrijden van STVV
Roman
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Eupen - STVV 14/01 - 18u15

Bericht door Roman »

bert1924 schreef: 14 jan 2023, 19:48 Koita staat ook op de zogezegde vertrekkerslijst. Wie begrijpt dit?????????
Zogezegde inderdaad, Bruno was ook al weg door het wanbeleid van de Japanners weet je wel !!!
Hoe kun je in deze omstandigheden nog kankeren, dat snap ik niet. Ze staan verdorie 8ste en op 4 punten van Brugge.
Zou alleen durven hopen dat ze de beslissing van Hollerbach nog kunnen terugdraaien want er staat toch wel een ploeg hé en dit vrijwel elke week.
Geweldig debuut van Dumont.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1540
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Eupen - STVV 14/01 - 18u15

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Halenaar schreef: 14 jan 2023, 20:12 Dumont erg leuk debuut, zit heel wat potentieel in.

En de grootste vraag na deze mooie winst: waarom heeft Koita wekenlang geen kans meer gekregen?
Zoals al zo vaak gezegd : laat ze spelen, die jong gasten, heb Bruls niet gemist !
Koita ... tsja Herr Bernd, du hast mehr creativait und aktion dan du denkst !
Als die zou vertrekken, dan ga ik wel boos worden !
Bauer goed herpakt, AAD ook niet gemist !

Goede wedstrijd, geen vervelend gedoe !
Laatst gewijzigd door Brusselmans 2.0 op 14 jan 2023, 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Esteeveevee
Berichten: 1032
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Eupen - STVV 14/01 - 18u15

Bericht door Esteeveevee »

Brusselmans 2.0 schreef: 14 jan 2023, 18:03 Puntenverlies voor Westerlo (3) en Standard (2).
Gouden zaakje te doen dus ...
Meestal krijg ik dan een ongemakkelijk voorgevoel !
Ik begrijp deze post en zou bijna hetzelfde gezegd hebben.
Als we dan toch met 0-2 winnen moeten we toegeven dat we goed bezig zijn.

Goed bezig Hollerbach and Co.``
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Eupen - STVV 14/01 - 18u15

Bericht door Yellow Feaver »

bert1924 schreef: 14 jan 2023, 19:48 Koita staat ook op de zogezegde vertrekkerslijst. Wie begrijpt dit?????????
Definieer vertrekerslijst eens aub.
STVV1924
Berichten: 861
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Eupen - STVV 14/01 - 18u15

Bericht door STVV1924 »

Aan cynische klaaggezangen op het forum en de sociale media geen gebrek. Als we de maand januari nog met 2 inkomende transfers (middenveld, aanval) kunnen afronden en we staan na OHL nog tussen de eerste 8 met 1.5 punt gemiddeld per wedstrijd. Dan kunnen we ons in die laatste rechte lijn opmaken voor de strijd om PO2.
Staaien
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 nov 2021, 21:24
Supporter van: STVV

Re: Eupen - STVV 14/01 - 18u15

Bericht door Staaien »

Als Koita iets minder scoringsdrang zou hebben zou hij vermoedelijk meer assists kunnen geven.

Maar goed 2 assists vandaag dan kunt ge ni veel zeggen.

En idd Bauer ook vandaag goed

En dat is het é, als iedereen aan 100% speelt dan winnen wij matchen

het begin van een 9 op 9 in deze engelse week
joost
Berichten: 336
Lid geworden op: 05 sep 2018, 15:30

Re: Eupen - STVV 14/01 - 18u15

Bericht door joost »

Een 9 op 9. Dan sta je volgende week misschien zelfs voor Gent en Brugge.
Laat ons dromen. Of beter, laat onze dromen uitkomen.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Eupen - STVV 14/01 - 18u15

Bericht door Jones »

3 gouden punten ! Wel nog veel kansen laten liggen.
Ik heb Peeters nu al meermaals aan het werk gezien, buiten hoekschoppen trappen en vrije trappen ook niet veel soeps. Geef me dan maar een Maziz
Lukske de Lange
Berichten: 1254
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Eupen - STVV 14/01 - 18u15

Bericht door Lukske de Lange »

Jones schreef: 14 jan 2023, 22:50 3 gouden punten ! Wel nog veel kansen laten liggen.
Ik heb Peeters nu al meermaals aan het werk gezien, buiten hoekschoppen trappen en vrije trappen ook niet veel soeps. Geef me dan maar een Maziz
Persoonlijk vind ik een Morioka ook completer als middenvelder dan Peeters bijvoorbeeld...echter, bij Eupen moet Peeters alles doen breker zijn, recupereren, spel verdelen, laatste pass geven en alles dat jij opnoemt...zet Boya bij Eupen en hij zal meer naar zijn kwaliteiten kunnen spelen volgens mij 🙂
Jebus4life
Berichten: 1273
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Eupen - STVV 14/01 - 18u15

Bericht door Jebus4life »

Ik heb de match niet kunnen zien, net de samenvatting gezien.
Mooie zege, clean sheet ook. 30 punten nu...

Grote stap richting definitieve redding. 30 punten na 20 matchen, exact 1.5 dus. Het lijkt erop dat zelfs met 3 zakkers 1 punt per wedstrijd genoeg zal blijken. Laten we wat marge nemen, dan is 37 punten voldoende. Dat is nog 2 keer winnen op 14 matchen, en dan nog ergens een boefke. Moeilijk voor te stellen dat dat nog foutloopt dus.

Dus, dan mag je naar boven kijken. Momenteel is er nog weinig te zeggen, kans dat je Brugge nog gaat halen lijkt me onbestaande (mathematisch kan er veel, maar we moeten ook realistisch zijn).

Dus je kijkt dan naar PO2, dat lijken 6 a 7 (laten we Anderlecht niet afschrijven) voor 4 plekken. Gezien we nog tegen de top-5 moeten spelen lijkt me dat we de kalender niet meehebben. We kunnen alvast de komende week (thuis Brugge en Gent) zonder druk aanvatten. Elk punt in die matchen is een bonus.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1540
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Eupen - STVV 14/01 - 18u15

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Jebus4life schreef: 15 jan 2023, 00:26 Gezien we nog tegen de top-5 moeten spelen lijkt me dat we de kalender niet meehebben.
Ik denk dat dit voor zowat iedereen het geval is na 20/34 speeldagen !
Coach373
Berichten: 137
Lid geworden op: 18 dec 2010, 12:48

Re: Eupen - STVV 14/01 - 18u15

Bericht door Coach373 »

We zijn er nog niet ! Het seizoen duurt nog even ...
Maar dit STVV mag niet klagen ! We doen het echt goed en mss zelfs een beetje boven de verwachtingen. We zijn dit seizoen nog nooit in problemen gekomen zoals in het verleden. Het grootste verlies zal niet Brüls of Al Dakhil worden, maar Her Bernd Hollerbach.
Wat die man doet, met de kwaliteiten die we hebben als spelersgroep ... Is meer als exceptioneel werk !
Met Schimdt / Leistner en Bruno. Hebben we tenslotte "ervaring" die er ook elke week staat. Het middenveld is onthoofd, maar Dumont deed het goed.
Jammer dat de 3 heren hier boven, hoogst waarschijnlijk niet meer gaan rondlopen volgend seizoen.

We hebben een half seizoen om een vervanger te zoeken, op dit moment is het profiel van Blessin die hier het meest op aansluit. Maar heeft die de ambitie om samen met het Pinto / Tateishi een nieuwe ploeg te vormen ?
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1540
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Eupen - STVV 14/01 - 18u15

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Coach373 schreef: 15 jan 2023, 07:15
Wat die man doet, met de kwaliteiten die we hebben als spelersgroep ... Is meer als exceptioneel werk !
Gij doet alsof het sukkelaars zijn, die precies nie kunnen voetballen !
Een topkeeper om mee te beginnen !
Leistner/Bauer was top, tot de transferitis !
Hashioka een zeer goede wingback !
Boya of Konate, eentje is nu gekwetst, dus waar is het probleem ?
Koita is een zalige winger, te weinig gebruikt. Iedereen kijkt vol lof naar Paintsil of die van Union (naam ontglipt me) maar hier wordt hij amper gebruikt, wat een zonde.
Hayashi, iedereen wil zo een Duracell die ook nog regelmatig scoort ook !
Bruno scoort,ga je hem er uit zetten als er een targetspits zou komen ofwa ?
Okazaki is meer dan nuttig in zijn nieuwe rol als aanjager !
Wolke verbazingwekkend zonder meer !
Bocat, Dumont, Van Dessel ... Laat die gasten spelen, dat zijn je back-ups bij schorsing of kwetsuur !

Bruls en AAD zijn weg, heb ze alleszins nog niet gemist !

Als ge natuurlijk 30 kernspelers wilt die allemaal mekaar waard zijn, dan is
het natuurlijk nooit goed.
Elke keer als ik hem bezig hoor, is het alsof hij geen vertrouwen heeft in zijn groep.
Waarom mag er niet over PO gesproken worden ? Ge staat gvd op 1 punt van de 5de plek !
Degradatie, daar gaat het nog altijd over ! Fijn omdat als groep te moeten horen elke week !

Ein Bisschen mehr Ambition bitte, Herr Bernd !!!!
Nicht zwansen, spielen !!!
STVV1924
Berichten: 861
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Eupen - STVV 14/01 - 18u15

Bericht door STVV1924 »

Brusselmans 2.0 schreef: 15 jan 2023, 08:30
Coach373 schreef: 15 jan 2023, 07:15
Wat die man doet, met de kwaliteiten die we hebben als spelersgroep ... Is meer als exceptioneel werk !
Gij doet alsof het sukkelaars zijn, die precies nie kunnen voetballen !
Een topkeeper om mee te beginnen !
Leistner/Bauer was top, tot de transferitis !
Hashioka een zeer goede wingback !
Boya of Konate, eentje is nu gekwetst, dus waar is het probleem ?
Koita is een zalige winger, te weinig gebruikt. Iedereen kijkt vol lof naar Paintsil of die van Union (naam ontglipt me) maar hier wordt hij amper gebruikt, wat een zonde.
Hayashi, iedereen wil zo een Duracell die ook nog regelmatig scoort ook !
Bruno scoort,ga je hem er uit zetten als er een targetspits zou komen ofwa ?
Okazaki is meer dan nuttig in zijn nieuwe rol als aanjager !
Wolke verbazingwekkend zonder meer !
Bocat, Dumont, Van Dessel ... Laat die gasten spelen, dat zijn je back-ups bij schorsing of kwetsuur !

Bruls en AAD zijn weg, heb ze alleszins nog niet gemist !

Als ge natuurlijk 30 kernspelers wilt die allemaal mekaar waard zijn, dan is
het natuurlijk nooit goed.
Elke keer als ik hem bezig hoor, is het alsof hij geen vertrouwen heeft in zijn groep.
Waarom mag er niet over PO gesproken worden ? Ge staat gvd op 1 punt van de 5de plek !
Degradatie, daar gaat het nog altijd over ! Fijn omdat als groep te moeten horen elke week !

Ein Bisschen mehr Ambition bitte, Herr Bernd !!!!
Nicht zwansen, spielen !!!
Over de man van de match... Abou Koita was Hollerbach kort en krachtig:

"Waarom Koita niet vaker in de basis staat? Het was eigenlijk een toevalstreffer voor hem dat hij mocht starten. Eric Bocat was te laat bij het ontbijt en daarom werd hij bankzitter. Koita heeft zijn kans gekregen en gegrepen. Knappe wedstrijd van hem, maar nu moet hij bevestigen. Jullie van de pers mogen hem nu niet te veel lof toekennen."
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Eupen - STVV 14/01 - 18u15

Bericht door lindoke »

Brusselmans 2.0 schreef: 15 jan 2023, 08:30 .....Ein Bisschen mehr Ambition bitte, Herr Bernd !!!!
Nicht zwansen, spielen !!!
Ik merk uit jouw posts dat je het niet hebt voor Hollerbach. Waarom eigenlijk? Zijn manier van spelen? Heb je liever een trainer die iedere wedstrijd met open vizier speelt maar constant met zijn ploeg in de degradatiezone vertoeft? Ik in ieder geval niet.

Het is een feit dat STVV niet het aantrekkelijkste voetbal brengt in de JPL, maar ik denk dat je de ploeg toch wat overschat. Er is echt wel weinig creativiteit in deze ploeg en Hollerbach heeft een manier gevonden om met deze spelers naar hun capaciteiten uit de problemen te blijven. Ik ben er vrij zeker van moest hij meer creatief talent in zijn spelersgroep hebben hij echt wel attractiever voetbal zou toelaten.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Plaats reactie