STVV - Club Brugge 19/01 - 20:45

Alles over de wedstrijden van STVV
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: STVV - Club Brugge 19/01 - 20:45

Bericht door enerkey »

Ik woon op een kwartier dus ben gaan zien. Maar zondagavond heb ik mijn dochtertje bij mij, dus dan lukt het niet. Er zal altijd wel iemand zijn dat niet kan. Dat was in 2003 ook zo. Net zoals er sinds die tijd 1000 man onder de grond ligt. Aanvaardt dat tijden zijn veranderd. Het is niemand op dit forum zijn persoonlijke fout.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: STVV - Club Brugge 19/01 - 20:45

Bericht door KNRI »

Geweldige tweede helft van STVV. Door de achterstand moesten we pressen en dat hebben we goed gedaan. Ik ben trouwens blij dat Hayashi zijn oude vormpijl weer beet heeft, dit maakte vooraan toch een verschil hoor. En Koita is door zijn huidige prestaties 'de wintertransfer' van het nieuwe jaar!
Toch maar eens proberen om opnieuw met Bernd rond de tafel te gaan zitten?
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV - Club Brugge 19/01 - 20:45

Bericht door Tompie »

DJ Amiga schreef: 19 jan 2023, 23:47 Aan alle forumgangers die net 3 bladzijden deskundige commentaar geschreven hebben, allemaal op tv gekeken ?

Top supporters!
Zo vroeg op het jaar al solliciteren voor de “lul van het jaar” post?

Ik heb twee uur met een zieke baby van 8 maanden op mijn arm rondjes gewandeld om met de gsm in mijn andere hand en oortjes in de wedstrijd te kunnen volgen. Jammer dat ik desondanks blijkbaar niet voldoe aan de glorieuze DJ Amiga Supporterscriteria. :roll:

Soms kan je beter zwijgen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV - Club Brugge 19/01 - 20:45

Bericht door Tompie »

Leuke invalsbeurt van Reitz overigens, met een paar intelligente loopacties en slimme balletjes.

Staat wat mij betreft toch al iets verder in zijn ontwikkeling dan bijvoorbeeld Dumont (logisch natuurlijk, Reitz heeft al veel meer minuten gemaakt op dit niveau). Dumont zijn motor lijkt me wel wat groter, was gisteren onopvallend maar voor de rust hadden we dan ook amper balbezit.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: STVV - Club Brugge 19/01 - 20:45

Bericht door wiekes »

En dan de uitleg van stijve kloot Vanaken,wat anders dan het veld, zou beschaamd zijn als je de miljoenen vergelijkt op het veld.
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: STVV - Club Brugge 19/01 - 20:45

Bericht door wiekes »

Ik hou mijn hart vast als Herr Tony Leistner moet uitvallen met een kwetsuur of schorsing niemand bekwaam om hem te vervangen op die positie.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1505
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV - Club Brugge 19/01 - 20:45

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Een omgekeerde wereld !

Heel Bruhhe zwaar ontgoocheld, terwijl ze eigenlijk nog heel tevreden zouden moeten zijn met 1 punt, kado gekregen van de leiding !

Persvragen over hoe en wat bij Bruhhe, terwijl er niemand de juiste oorzaak durft zeggen : een sterk STVV !

Belachelijke uitleg van Parker er boven op !

Stef zal zich ook ongelukkig voelen ! Zo lang moeten wachten op een verlies, om over Bruls te kunnen gaan zagen !
DJ Amiga
Berichten: 404
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: STVV - Club Brugge 19/01 - 20:45

Bericht door DJ Amiga »

Tompie schreef: 20 jan 2023, 07:00
DJ Amiga schreef: 19 jan 2023, 23:47 Aan alle forumgangers die net 3 bladzijden deskundige commentaar geschreven hebben, allemaal op tv gekeken ?

Top supporters!
Zo vroeg op het jaar al solliciteren voor de “lul van het jaar” post?

Ik heb twee uur met een zieke baby van 8 maanden op mijn arm rondjes gewandeld om met de gsm in mijn andere hand en oortjes in de wedstrijd te kunnen volgen. Jammer dat ik desondanks blijkbaar niet voldoe aan de glorieuze DJ Amiga Supporterscriteria. :roll:

Soms kan je beter zwijgen.
Als je enkel de man kunt spelen, zijn we snel uitgepraat.
DJ Amiga
Berichten: 404
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: STVV - Club Brugge 19/01 - 20:45

Bericht door DJ Amiga »

Brusselmans 2.0 schreef: 20 jan 2023, 07:50 Een omgekeerde wereld !

Heel Bruhhe zwaar ontgoocheld, terwijl ze eigenlijk nog heel tevreden zouden moeten zijn met 1 punt, kado gekregen van de leiding !

Persvragen over hoe en wat bij Bruhhe, terwijl er niemand de juiste oorzaak durft zeggen : een sterk STVV !

Belachelijke uitleg van Parker er boven op !

Stef zal zich ook ongelukkig voelen ! Zo lang moeten wachten op een verlies, om over Bruls te kunnen gaan zagen !
Ik vond Brugge eerste helft eens niet zo slecht, veel power in hun spel waar stvv moeilijk uitkwam. Op zich uiteraard geen schande, de loonmassa enkel van het Brugse middenveld, zal op hetzelfde niveau zijn als de gehele ploeg van stvv.
2de helft Brugge makkelijk opgevangen en overwinning was mogelijk.
Dat buitenspeldoelpunt van Bruno: moeilijk te zien of Boya die bal raakt...
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: STVV - Club Brugge 19/01 - 20:45

Bericht door Lukske de Lange »

DJ Amiga schreef: 20 jan 2023, 08:24
Tompie schreef: 20 jan 2023, 07:00
DJ Amiga schreef: 19 jan 2023, 23:47 Aan alle forumgangers die net 3 bladzijden deskundige commentaar geschreven hebben, allemaal op tv gekeken ?

Top supporters!
Zo vroeg op het jaar al solliciteren voor de “lul van het jaar” post?

Ik heb twee uur met een zieke baby van 8 maanden op mijn arm rondjes gewandeld om met de gsm in mijn andere hand en oortjes in de wedstrijd te kunnen volgen. Jammer dat ik desondanks blijkbaar niet voldoe aan de glorieuze DJ Amiga Supporterscriteria. :roll:

Soms kan je beter zwijgen.
Als je enkel de man kunt spelen, zijn we snel uitgepraat.
Het komt erop neer dat of je nu pro of contra het huidige beleid bent...als je in het stadion, thuis, via tv, internet of radio STVV volgt, je volgens mij echt wel een hart hebt voor STVV! Anders volg je het (beter) niet ;)

Dat je graag iedereen in het stadion wenst, is een mening die je mag hebben en zelfs uiten. De manier waarop was echter allerminst constructief naar mijn aanvoelen.

Uiteindelijk iheb je iedereen nodig om een eenheid te vormen, verdeeldheid in eigen rangen creëren werkt zelden om een groter, sterker geheel te smeden. Naar mijn idee tenminste.

PS: @ Tompie: veel beterschap gewenst voor je kindje!
DJ Amiga
Berichten: 404
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: STVV - Club Brugge 19/01 - 20:45

Bericht door DJ Amiga »

Lukske de Lange schreef: 20 jan 2023, 08:36
Dat je graag iedereen in het stadion wenst, is een mening die je mag hebben en zelfs uiten. De manier waarop was echter allerminst constructief naar mijn aanvoelen.
Ik wens dat niet, de spelers en club daarentegen des te meer. En uiteindelijk zal toeschouwersaanwezigheid op een gegeven moment een belangrijk gegevens zijn voor investeerders om te blijven of verder te investeren. Zoals eerder aangehaald, zonder de huidige investeerdersaanwezigheid is stvv veroordeeld tot 1ste amateur...

Dat het gisteren, omwille van dag en uur, niet vol ging zitten wist iedereen... Maar 6000 toeschouwers (waarvan 1100 bezoekers) tegen de landskampioen is triestig. Sportief beleeft de club al een geruime tijd mooie tijden. Maar het kan snel keren...
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: STVV - Club Brugge 19/01 - 20:45

Bericht door ertee »

Beetje non-discussie hier. Volgens HBvL zat er 7.000 man. Waarschijnlijk met een stevige korrel zaat op de fritte te nemen, maar er was zeker volk. Ook tribune West wat voller dan anders. Of het allemaal betalende supporters waren weet ik niet, maar dat interesseert me ook niet.
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: STVV - Club Brugge 19/01 - 20:45

Bericht door ertee »

DJ Amiga schreef: 20 jan 2023, 08:51
Lukske de Lange schreef: 20 jan 2023, 08:36
Dat je graag iedereen in het stadion wenst, is een mening die je mag hebben en zelfs uiten. De manier waarop was echter allerminst constructief naar mijn aanvoelen.
Ik wens dat niet, de spelers en club daarentegen des te meer. En uiteindelijk zal toeschouwersaanwezigheid op een gegeven moment een belangrijk gegevens zijn voor investeerders om te blijven of verder te investeren. Zoals eerder aangehaald, zonder de huidige investeerdersaanwezigheid is stvv veroordeeld tot 1ste amateur...

Dat het gisteren, omwille van dag en uur, niet vol ging zitten wist iedereen... Maar 6000 toeschouwers (waarvan 1100 bezoekers) tegen de landskampioen is triestig. Sportief beleeft de club al een geruime tijd mooie tijden. Maar het kan snel keren...
Als ge 7.000 man triestig vindt, nodig ik u uit om de gemiddelde aantallen op een ander eens te analyseren.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV - Club Brugge 19/01 - 20:45

Bericht door Halenaar »

Ik vond eerlijk gezegd dat er nog veel volk was naar de omstandigheden. Ik zie mensen die met de late werken geen verlof nemen voor een match, voor mensen met jonge kinderen is het ook bijzonder moeilijk en het was verdomd koud gisteren.

Maar was toch blij dat ik erbij was, ook al was het een pijnlijke vanochtend :lol:
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV - Club Brugge 19/01 - 20:45

Bericht door Positivo »

STVVninof schreef: 20 jan 2023, 00:49
DJ Amiga schreef: 19 jan 2023, 23:47 Aan alle forumgangers die net 3 bladzijden deskundige commentaar geschreven hebben, allemaal op tv gekeken ?

Top supporters!
Wat bedoel je hiermee? Hoeft toch niet. Net in totaal anderhalf uur heen en anderhalf uur terug gereden met 5 maten die ik heb overtuigd. Iedereeen zich geamuseerd, leuke sfeer. Er was toch wel aardig wat volk?
Volgens Hbvl 7000 toeschouwers.
Gelet op het uur, de dag en de temperaturen is dat positief bemoedigend. Er is een soort kentering.

Ik ben altijd verbaasd hoe die ploeg blijft lopen ….Okazaki is benaderend 40 jaar of zoiets…. En van Hayashi heb je de indruk dat hij 5% sneller geworden is en dat hij 2 wedstrijden speelt..en Leister vind ik toch wel een van de sterkste centrale verdedigers ooit bij stvv. Bauer respecteert zijn contract…..en als Hara kan aansluiten met zijn vormpeil (?) van eind vorig seizoen komen we dik versterkt uit de transferperiode.
Plaats reactie