STVV - Club Brugge 19/01 - 20:45

Alles over de wedstrijden van STVV
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: STVV - Club Brugge 19/01 - 20:45

Bericht door miel »

3 keer gescoord , een zuivere penalty ontnomen en toch maar een punt
Jammer na zo een top prestatie van onze Kanaries verdiende ze meer , de tweede helft speelde Brugge echt met de daver op het lijf , en mogen ze zich gelukkig prijzen met het punt in cadeau verpakking . Gelukkig was er Simon nog die voor gerechtigheid zorgde :toppie:
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: STVV - Club Brugge 19/01 - 20:45

Bericht door miel »

Dreke schreef: 20 jan 2023, 10:42 Me gisteren toch wat geërgerd aan de capo in de eerste helft. En ik was niet de enige. Dringend tijd om wat meer rekening te houden met wat er op het veld gebeurt. Het is tegen Klup, zit die toch eens wat meer in de nek. Zo een johnny als Lang, die moet je van in het begin op zijn zenuwen werken. En niet tralala boemboem tjingtjing willen zingen de hele tijd als je merkt dat het niet pakt. Voor mij was de viering na de match ook wat te uitbundig voor een punt. Steun aan Wolke was wel top.

De scheidsrechter was echt slecht gisteren, samen met de VAR. Er is niemand die een zinnige uitleg kan geven dat je met VAR geen penalty krijgt. Onmogelijk. Wat heb je nog meer nodig? Ik snapte dat gisteren niet, ik snap dat vandaag niet en ik zal dat morgen ook niet snappen. Schaf die boel gewoon terug af. Vandenbempt noemt het hallucinant, ik noem het een schande. Komt nog eens bij dat Odoi al eerder geel had moeten krijgen door het opvallend afbreken van een uitbraak. Altijd geel. En iemand met geel achter zijn naam gaat zo niet verdedigen. Het zijn ook kleinere beslissingen die een invloed kunnen hebben op een match.

En wat ging Vanaken juist uitsteken in Londen? Ook al wordt er anders beweerd, volgens mij heeft West Ham dat alleen maar gebruikt om de transfer van Paqueta te sturen. Goed voor Klup, al de rest is veel te hoog gegrepen. Geen schande overigens.

Hopelijk komt het goed met die supporter uit het bezoekersvak.
Dreke begint gij de spoken nu ook al te zien , blij dat ik niet meer alleen ben :lol: :lol:
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: STVV - Club Brugge 19/01 - 20:45

Bericht door zipke373 »

Tompie schreef: 20 jan 2023, 10:33 7BEA9ED7-DDE6-42A9-8F46-02D8D7563BEF.png

Heb het beeld eens proberen stil te zetten, hier zit toch ook een buitenspelgeur aan.
Die lijn laten ze nergens zien he...
Speukes
Berichten: 45
Lid geworden op: 19 mei 2011, 21:27

Re: STVV - Club Brugge 19/01 - 20:45

Bericht door Speukes »

Xperia schreef: 20 jan 2023, 09:09 Iemand nieuws over de gereanimeerde Brugge supporter?
Net vernomen dat de supporter in een kunstmatige coma wordt gehouden, nog steeds hartritmestoornissen.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV - Club Brugge 19/01 - 20:45

Bericht door Halenaar »

Speukes schreef: 20 jan 2023, 11:41
Xperia schreef: 20 jan 2023, 09:09 Iemand nieuws over de gereanimeerde Brugge supporter?
Net vernomen dat de supporter in een kunstmatige coma wordt gehouden, nog steeds hartritmestoornissen.
Staat ook in HBVL nu, man was blijkbaar gekend met hartproblemen.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: STVV - Club Brugge 19/01 - 20:45

Bericht door stvvilvoorde »

pat@ schreef: 20 jan 2023, 09:33
Man van de match voor mij is diezelfde Wolke. De vorige match tegen Lang liet hij zich nog verschalken maar gisteren op geen enkel foutje te betrappen. De arme Nederlandse jongen werd er op een gegeven moment zelfs moedeloos van.
Het enigste wat Coach Hollerbach Wolke nog moet inprenten is dat hij, eens richting bezoekende 16, wat meer moet durven met zijn verleden als spits.

Zondag Gent, hopelijk met even veel volk en ambiance.
Ik ben absoluut geen wolke-hater, maar ik vond hem gisteren minder dan naders, vooral dan eerste helft.
De tegentreffer raakt hij ongelukkig, maar vind ik verder geen grote fout.
Ik vond hem eerste helft eerder twijfelend spelen.
Tweede helft had hij zich er duidelijk over gezet en vond ik hem wel terug op niveau van dit seizoen spelen.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV - Club Brugge 19/01 - 20:45

Bericht door BoemBoem »

stvvilvoorde schreef: 20 jan 2023, 12:57
pat@ schreef: 20 jan 2023, 09:33
Man van de match voor mij is diezelfde Wolke. De vorige match tegen Lang liet hij zich nog verschalken maar gisteren op geen enkel foutje te betrappen. De arme Nederlandse jongen werd er op een gegeven moment zelfs moedeloos van.
Het enigste wat Coach Hollerbach Wolke nog moet inprenten is dat hij, eens richting bezoekende 16, wat meer moet durven met zijn verleden als spits.

Zondag Gent, hopelijk met even veel volk en ambiance.
Ik ben absoluut geen wolke-hater, maar ik vond hem gisteren minder dan naders, vooral dan eerste helft.
De tegentreffer raakt hij ongelukkig, maar vind ik verder geen grote fout.
Ik vond hem eerste helft eerder twijfelend spelen.
Tweede helft had hij zich er duidelijk over gezet en vond ik hem wel terug op niveau van dit seizoen spelen.
Lang is natuurlijk ook niet meteen een tegenstander waar je vol mee in duel moet gaan. 5/10 keer pakt hij u of pakt ge geel.
2e helft stak hij Lang toch diep in zijn achterzak hoor.

En zoals Hollerbach zei, misschien net iets té veel respect voor Brugge gehad de 1e 45’ ..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1540
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV - Club Brugge 19/01 - 20:45

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Dreke schreef: 20 jan 2023, 10:42
En wat ging Vanaken juist uitsteken in Londen? Ook al wordt er anders beweerd, volgens mij heeft West Ham dat alleen maar gebruikt om de transfer van Paqueta te sturen. Goed voor Klup, al de rest is veel te hoog gegrepen. Geen schande overigens.
Ach, het strijkijzer heeft zijn verlengd EN goed verbeterd contract beet, wat kan het zo iemand nog schelen ? Centjes optrekken, opt gemakske meedoen, en als het de bank wordt, wegens niet meer voldoende, ook geen probleem !
Zonder namen te noemen, HET grote financiële en sportieve risico dat je neemt met een oudere speler !
Die zit daar tot 30/6/2027 "wried op zij gemakske", das nog 4,5 jaar.

Een paar maanden geleden nog een reuze-tifo en iedereen daar in euforie, nu al een tijdje weggehoond ...
:grappig:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV - Club Brugge 19/01 - 20:45

Bericht door Jacques »

BoemBoem schreef: 20 jan 2023, 14:13 En zoals Hollerbach zei, misschien net iets té veel respect voor Brugge gehad de 1e 45’ ..
Eigenlijk na rust ook nog toen Brugge vaak probeerde het momentum te breken door de bal net iets te lang bij te houden of net te ver weg te tikken, enfin, de gebruikelijke truken van de foor. Laforge liet ze hun gang gaan, zo schrik dat de man had om ze een gele kaart onder hun neus te duwen, maar wij waren daarin ook te braaf. Met het risico op een gele kaart moet je dan eens neus aan neus gaan staan met zo'n Brugse droeftoeter, kwestie van het spel terug op de wagen te krijgen. Dat is trouwens niet de eerste keer. Tegen OHL overkwam ons hetzelfde met die suts Lothar D'Hondt. We mogen ons af en toe wat meer laten gelden bij de tegenstander en ref.
Overdrijven is een kunst
Bob Van Beethoven
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 okt 2010, 22:06

Re: STVV - Club Brugge 19/01 - 20:45

Bericht door Bob Van Beethoven »

Laforge heeft dat goed gespeeld. De VAR kan tussenkomen indien de scheidsrechter een clear error maakt, bijvoorbeeld door een strafschop niet te geven. Door een (denkbeeldige) fout tegen Hayashi te fluiten moest er niet beoordeeld worden of er al dan niet strafschop gegeven moest worden, en mocht de VAR niet tussenkomen. Indien Laforge geen fout tegen Hayashi gefloten zou hebben, en ook geen strafschop floot, dan zou hij door de VAR naar het scherm geroepen zijn.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV - Club Brugge 19/01 - 20:45

Bericht door Halenaar »

Jacques schreef: 20 jan 2023, 15:18
BoemBoem schreef: 20 jan 2023, 14:13 En zoals Hollerbach zei, misschien net iets té veel respect voor Brugge gehad de 1e 45’ ..
Eigenlijk na rust ook nog toen Brugge vaak probeerde het momentum te breken door de bal net iets te lang bij te houden of net te ver weg te tikken, enfin, de gebruikelijke truken van de foor. Laforge liet ze hun gang gaan, zo schrik dat de man had om ze een gele kaart onder hun neus te duwen, maar wij waren daarin ook te braaf. Met het risico op een gele kaart moet je dan eens neus aan neus gaan staan met zo'n Brugse droeftoeter, kwestie van het spel terug op de wagen te krijgen. Dat is trouwens niet de eerste keer. Tegen OHL overkwam ons hetzelfde met die suts Lothar D'Hondt. We mogen ons af en toe wat meer laten gelden bij de tegenstander en ref.
Dat mis ik ook wel soms bij deze kern, wat meer vergif.

Ze moeten niet naar de scheidsrechter lopen alsof ze hondsdolheid hebben, laat dat maar aan de Bruhhe spelers over. Maar onze spelers protesteren nooit of amper bij een discutabele beslissing van de ref, daar mag gerust een pak assertiever op gereageerd worden.
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV - Club Brugge 19/01 - 20:45

Bericht door Dreke »

Bob Van Beethoven schreef: 20 jan 2023, 15:18 Laforge heeft dat goed gespeeld. De VAR kan tussenkomen indien de scheidsrechter een clear error maakt, bijvoorbeeld door een strafschop niet te geven. Door een (denkbeeldige) fout tegen Hayashi te fluiten moest er niet beoordeeld worden of er al dan niet strafschop gegeven moest worden, en mocht de VAR niet tussenkomen. Indien Laforge geen fout tegen Hayashi gefloten zou hebben, en ook geen strafschop floot, dan zou hij door de VAR naar het scherm geroepen zijn.
Dan is het dringend tijd om die regel te veranderen. Slaat op niks.
A loyal football fan only supports the shirt...
Met11tegen12
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 dec 2020, 20:42
Supporter van: STVV

Re: STVV - Club Brugge 19/01 - 20:45

Bericht door Met11tegen12 »

joost schreef: 19 jan 2023, 23:43 Veel discutabele fases.
1-0 Buitenspel?
Penalty niet gekregen.
Rood voor Brugge speler ipv geel. Raakt hem vol op de voet. En dus met 10 man.
Bij de 2-1 als de speler van Brugge de bal nog speelt of raakt is het geen buitenspel.
Wat is jullie gedacht?
Akkoord
Scheids floot alle betwistbare fases in het voordeel van Brugge.
Maar deze strafschop niet fluiten is net zo erg of nog erger dan een strafschop fluiten door Visser enkele jaren geleden, ook tegen Brugge, bij fopduik van Vossen in het strafschopgebied (in de laatste minuten). Gevolg Brugge won... Waar blijft de VAR trouwens? Wat een komedie.

Deze match opnieuw met 11 tegen 12. "Hallucinant!", riep Peter Vandenbempt op de radio, na het niet fluiten van de strafschop en het toekennen van een fout tegen Hayashi.

Maar proficiat aan de ganse ploeg voor de inzet!
Met11tegen12
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 dec 2020, 20:42
Supporter van: STVV

Re: STVV - Club Brugge 19/01 - 20:45

Bericht door Met11tegen12 »

Jones schreef: 20 jan 2023, 00:48 Niet verwonderlijk dat we geen internationale refs hebben. 2 open kansen van STVV voor Okazaki en Hayashi ook en een kans niet op tv vertoond van Reitz verkwanseld diep in de 2e helft. STVV verdiende 3 ptn. Brugge shame on you.
Hopelijk is Hara erbij tegen Gent maar ik vrees ervoor.
Welke pipo was var vandaag ?
Op RTBF in de samenvatting zelfs penalty-fase niet getoond...
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV - Club Brugge 19/01 - 20:45

Bericht door Jones »

Ik ben eens benieuwd hoe de velden eruit gaan zien als de sneeuw blijft. Met de hoge stookkosten zal er van veldverwarming niet veel in huis komen.
Plaats reactie