STVV-Gent

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: STVV-Gent

Bericht door vuil rat »

En wie fluit zaterdag Ohl - Stvv jawel beste mensen onze geweldige VAR assistent van gisteren Wim Smet .Ongelooflijk kunt ge toch niet menen . Die op de bond lachen ons gewoon vierkant uit zijn duidelijk aant provoceren hoe ver ze kunnen gaan :party:
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV-Gent

Bericht door Positivo »

wiekes schreef: 23 jan 2023, 18:27 Uitsluiting voldoende voor Koita heeft bondsparket beslist.
Hoe frustrerend zeg….
Wat een “kl” avond. Na 15 minuten was de avond om zeep.
Nu met excuses aankomen in de vorm van “ geen schorsing voor Koita” is er toch wel erg goedkoop van afkomen.
Een slag in het gezicht van de hele stvv familie. Vooral na wat vooraf ging.
Nu Smet aanduiden als ref. Komaan zeg, dat kan toch nooit goedkomen. Of heeft men hem geïnstrueerd stvv te bevoordelen ? Ik weet het , ik kan naief zijn.
Die brief van Tateishi zal niks uithalen , akkoord….. maar niks ondernemen is het ook niet.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV-Gent

Bericht door Dreke »

Voor uw tikker, kijk niet naar Extra Time. Doe het niet.

"Onbewust intentioneel." Ja, jongens...
A loyal football fan only supports the shirt...
Krikke
Berichten: 315
Lid geworden op: 22 sep 2011, 13:19

Re: STVV-Gent

Bericht door Krikke »

Dreke schreef: 23 jan 2023, 22:01 Voor uw tikker, kijk niet naar Extra Time. Doe het niet.

"Onbewust intentioneel." Ja, jongens...
Heb het ook gezien. Joos was alle geloofwaardigheid reeds lang kwijt en rijdt zichzelf geregeld muurvast in z'n eigen monoloog. Wat een idioot. "onbewust intentioneel" tja say no more
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: STVV-Gent

Bericht door Louis XIV »

Dreke schreef: 23 jan 2023, 22:01 Voor uw tikker, kijk niet naar Extra Time. Doe het niet.

"Onbewust intentioneel." Ja, jongens...
Dreke, De Joos heeft ooit bij Dendermonde gesjot en dacht daar al dat hij de beste was. Die mens weet niet beter. Toen ik het bovenstaand hoorde zeggen was mijn reactie : achterlijke hond
Dat men zo iemand het woord tot spreken biedt ??
Anderzijds , moet maar denken, ‘t komt niet van de slimste
Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: STVV-Gent

Bericht door Esteeveevee »

nedr@
Berichten: 75
Lid geworden op: 17 okt 2010, 13:12

Re: STVV-Gent

Bericht door nedr@ »

Dreke schreef: 23 jan 2023, 22:01 Voor uw tikker, kijk niet naar Extra Time. Doe het niet.

"Onbewust intentioneel." Ja, jongens...
Inderdaad… de enigste die in mijn ogen een fatsoenlijke analyse maakt is Sonck (en dan niet omdat het spek naar onze bek is, maar vooral omdat hij alles in zijn geheel bekijkt en weet waarover hij spreekt). Over Joos gaan we het niet hebben met zijn onbewust intentioneel.
Maar inderdaad hoe vaker je het beeld stil zet en het bekijkt hoe erger het lijkt, wat logisch is als ge het in verkeerd kader schetst of vertraagd bekijkt.
Zo kan je dan uit elke match minstens vijf fases halen die als je het opnieuw herhaalt en herhaalt en uit zijn context haalt voer zijn voor discussie en een rode kaart voor kan geven…
kedkedet
Berichten: 204
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:08

Re: STVV-Gent

Bericht door kedkedet »

Dreke schreef: 23 jan 2023, 22:01 Voor uw tikker, kijk niet naar Extra Time. Doe het niet.

"Onbewust intentioneel." Ja, jongens...
:vomit: Joos
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: STVV-Gent

Bericht door Franz »

Brief vind ik goed gedaan. Je moet als club een statement maken naar buiten uit.
Filip Joos moet weer zo nodig de interessante uithangen.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: STVV-Gent

Bericht door Jebus4life »

Ik vind Joos soms wel goed. Maar onbewust intentioneel is toch wel een contradictio in terminis...
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: STVV-Gent

Bericht door STVV1924 »

Franz schreef: 23 jan 2023, 22:46 Brief vind ik goed gedaan. Je moet als club een statement maken naar buiten uit.
Filip Joos moet weer zo nodig de interessante uithangen.
Filip Joos is niet alleen spelinzichtelijk oninteressant om naar te luisteren maar hij maakt zich met deze uitdrukking meteen megabelachelijk en getuigt van oerdomheid. Onbewust intentioneel is zelfs meer dan een "contradictio in terminis". Je kan niet onbewust intentioneel een aanvallende overtreding vanuit een dribbel maken.

Dat zou betekenen dat we Koita ontoerekingsvatbaar moeten verklaren want dan zou hij met het inzetten van de dribbel de intentie moeten hebben om speler te raken.

Volgens mij is een dribbel een passeerbeweging. Een sliding is afstopbeweging. Of hoe blijf je rustig onder zulk G5 voetbalmediacircus.
Laatst gewijzigd door STVV1924 op 24 jan 2023, 06:14, 1 keer totaal gewijzigd.
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: STVV-Gent

Bericht door STVV1924 »

Esteeveevee schreef: 23 jan 2023, 22:15 https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/stvv ... B81VdHzrcs

Goed geschreven
Een minnelijke schikking strafmaat Abou Koita vind ik magertjes als uitkomst van deze "(on)bewust partijdige" scheidsrechterlijke dwaling. Gisteren op mijn werk, in het Leuvense, vernomen dat Nathan Verboomen, geboren en getogen Bertemnaar niet alleen fulltime scheidsrechter is maar tevens ook een parttime Sports Nutrition Advisor van 6d Sports Nutrition uit Oudenaarde. Even beide info gedubbelgecheckt via Google: vanaf 2020 is 6d Sports Nutrition inderdaad contractueel verbonden tot sponsoring en het aanleveren van Aa Gent. Via LinkedIn werd dan officieel bevestigd dat Nathan Verboomen sinds november 2020 in loondienst is bij 6d Sports Nutrition.

Laat dit nu toevallig ook een sponsor en de hoofd leverancier zijn van alle sport- en voedingssupplementen van Aa Gent Jeugd en a-kern.

Toeval of niet?

Partijdige scheidsrechterlijke arbitrage me dunkt als uw werkgever leverancier en sponsor is van de tegenpartij. Info eveneens overgemaakt aan ons clubbestuur. "Wiens brood mijn eet, wiens woord men spreekt" zei mijn oma vroeger altijd.

"If you want to know how (political or jurisdictional) decisions are made in this western world, you just have to follow the trail of the money." om even terug te komen op het gevoel van apathie dat Brusselmans 2.0 krijgt bij gans het voetbalcircus en een verwijziging maakte naar de serie 1985 op VRT MAX van de Bende van Nijvel.

Bij mij zet sociaal onrecht "de vlam in de pijp" wbt. mijn strijdershart.
Bubbel
Berichten: 25
Lid geworden op: 19 dec 2012, 15:31
Supporter van: STVV

Re: STVV-Gent

Bericht door Bubbel »

Onbewust intentioneel riep Smet in het oortje van Verboomen ! Tja das dan rood he :gek:
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: STVV-Gent

Bericht door Lukske de Lange »

STVV1924 schreef: 24 jan 2023, 05:59
Esteeveevee schreef: 23 jan 2023, 22:15 https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/stvv ... B81VdHzrcs

Goed geschreven
Een minnelijke schikking strafmaat Abou Koita vind ik magertjes als uitkomst van deze "(on)bewust partijdige" scheidsrechterlijke dwaling. Gisteren op mijn werk, in het Leuvense, vernomen dat Nathan Verboomen, geboren en getogen Bertemnaar niet alleen fulltime scheidsrechter is maar tevens ook een parttime Sports Nutrition Advisor van 6d Sports Nutrition uit Oudenaarde. Even beide info gedubbelgecheckt via Google: vanaf 2020 is 6d Sports Nutrition inderdaad contractueel verbonden tot sponsoring en het aanleveren van Aa Gent. Via LinkedIn werd dan officieel bevestigd dat Nathan Verboomen sinds november 2020 in loondienst is bij 6d Sports Nutrition.

Laat dit nu toevallig ook een sponsor en de hoofd leverancier zijn van alle sport- en voedingssupplementen van Aa Gent Jeugd en a-kern.

Toeval of niet?

Partijdige scheidsrechterlijke arbitrage me dunkt als uw werkgever leverancier en sponsor is van de tegenpartij. Info eveneens overgemaakt aan ons clubbestuur. "Wiens brood mijn eet, wiens woord men spreekt" zei mijn oma vroeger altijd.

"If you want to know how (political or jurisdictional) decisions are made in this western world, you just have to follow the trail of the money." om even terug te komen op het gevoel van apathie dat Brusselmans 2.0 krijgt bij gans het voetbalcircus en een verwijziging maakte naar de serie 1985 op VRT MAX van de Bende van Nijvel.

Bij mij zet sociaal onrecht "de vlam in de pijp" wbt. mijn strijdershart.
Enigzins begrijpelijke verbandlegging, maar...verboomen trok geel na de actie, als hij ons had wíllen kloten had hij direct rood kunnen trekken. Het was vooral de VAR die ons genaaid heeft naar mijn gevoel.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: STVV-Gent

Bericht door stvvilvoorde »

"Onbewust intentioneel"

Je moet er maar op komen.
Die Filip Joos wordt zo langzamerhand een karikatuur van zichzelf.
De eeuwige averechtse.
Als iedereen een rechte lijn ziet, zal hij een kromme zien en vice versa.
Plaats reactie