STVV-Gent

Alles over de wedstrijden van STVV
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV-Gent

Bericht door Dreke »

Lukske de Lange schreef: 24 jan 2023, 08:18 Enigzins begrijpelijke verbandlegging, maar...verboomen trok geel na de actie, als hij ons had wíllen kloten had hij direct rood kunnen trekken. Het was vooral de VAR die ons genaaid heeft naar mijn gevoel.
Nope, beiden. Het wilt niet zeggen dat als de VAR roept ge onderweg naar het scherm uw ballen moet verliezen. De mening van de VAR moet niet gevolgd worden. Ze hebben het allebei beslist.
A loyal football fan only supports the shirt...
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV-Gent

Bericht door BoemBoem »

Lukske de Lange schreef: 24 jan 2023, 08:18
STVV1924 schreef: 24 jan 2023, 05:59
Esteeveevee schreef: 23 jan 2023, 22:15 https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/stvv ... B81VdHzrcs

Goed geschreven
Een minnelijke schikking strafmaat Abou Koita vind ik magertjes als uitkomst van deze "(on)bewust partijdige" scheidsrechterlijke dwaling. Gisteren op mijn werk, in het Leuvense, vernomen dat Nathan Verboomen, geboren en getogen Bertemnaar niet alleen fulltime scheidsrechter is maar tevens ook een parttime Sports Nutrition Advisor van 6d Sports Nutrition uit Oudenaarde. Even beide info gedubbelgecheckt via Google: vanaf 2020 is 6d Sports Nutrition inderdaad contractueel verbonden tot sponsoring en het aanleveren van Aa Gent. Via LinkedIn werd dan officieel bevestigd dat Nathan Verboomen sinds november 2020 in loondienst is bij 6d Sports Nutrition.

Laat dit nu toevallig ook een sponsor en de hoofd leverancier zijn van alle sport- en voedingssupplementen van Aa Gent Jeugd en a-kern.

Toeval of niet?

Partijdige scheidsrechterlijke arbitrage me dunkt als uw werkgever leverancier en sponsor is van de tegenpartij. Info eveneens overgemaakt aan ons clubbestuur. "Wiens brood mijn eet, wiens woord men spreekt" zei mijn oma vroeger altijd.

"If you want to know how (political or jurisdictional) decisions are made in this western world, you just have to follow the trail of the money." om even terug te komen op het gevoel van apathie dat Brusselmans 2.0 krijgt bij gans het voetbalcircus en een verwijziging maakte naar de serie 1985 op VRT MAX van de Bende van Nijvel.

Bij mij zet sociaal onrecht "de vlam in de pijp" wbt. mijn strijdershart.
Enigzins begrijpelijke verbandlegging, maar...verboomen trok geel na de actie, als hij ons had wíllen kloten had hij direct rood kunnen trekken. Het was vooral de VAR die ons genaaid heeft naar mijn gevoel.
Over Antwerpen werd die opmerking ivm Verboomen ook al gemaakt.
Ik denk tussen 1e nationale en 4e provinciale dat er ongeveer 1000 clubs door dat merk gesponsord worden.
Niet overal spoken zien.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV-Gent

Bericht door Tompie »

Ik vraag me soms ook af of in die scheidsrechterswereld er ook onderling geen spanningen heersen. Hoeveel te meer je er dan doet samenwerken, hoeveel te groter de kans op vreemde of foutieve beslissingen. De ene wil zich profileren t.o.v. de andere, enzoverder.

Allemaal leuk dat ze de conversatie tussen VAR en de scheids openbaar willen maken, maar wat mij betreft zou een VAR zich beter beperken tot het aanreiken van beelden, waarbij de scheidsrechter volledig zelfstandig beslist. Bij buitenspel kan de VAR uiteraard gewoon JA/NEE aangeven, bij andere betwistbare fases zou de VAR eerder de beelden moeten klaar zetten met dan een globale melding zoals 'potentiële rode kaart', 'potentiële strafschop', ... Op die manier zou in principe zelfs niet moeten weten wie de 'VAR' is (ik besef dat dat ook zijn nadelen heeft) en kan die ook veel minder de scheidsrechter 'beïnvloeden'. Een beetje zoals in Engeland met de doellijntechnologie, waarbij de scheidsrechter gewoon een melding krijgt op zijn horloge.

Ik vind eigenlijk niet dat er een 'overleg' moet zijn tussen VAR en scheidsrechter. Als dat nog nodig is terwijl de scheidsrechter de beelden ook kan zien, dan klopt er iets niet.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Jebus4life
Berichten: 1233
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: STVV-Gent

Bericht door Jebus4life »

Dreke schreef: 24 jan 2023, 09:07
Lukske de Lange schreef: 24 jan 2023, 08:18 Enigzins begrijpelijke verbandlegging, maar...verboomen trok geel na de actie, als hij ons had wíllen kloten had hij direct rood kunnen trekken. Het was vooral de VAR die ons genaaid heeft naar mijn gevoel.
Nope, beiden. Het wilt niet zeggen dat als de VAR roept ge onderweg naar het scherm uw ballen moet verliezen. De mening van de VAR moet niet gevolgd worden. Ze hebben het allebei beslist.
Tsja, Smet laat een keer of 5 beeld zien (in superslomo) waar Koita het been van Hong raakt; waardoor het er een smerige trap uitziet ipv een ongelukkig contact in een dribbel. Wat moet je dan als ref...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV-Gent

Bericht door Jacques »

'Growing a pair' of zoals Dreke zegt, ze onderweg niet verliezen, kan alvast helpen. Ook als je tout court een wedstrijd in goede banen wil leiden, bv. in ene wereld waarin ze geen kwal als Smet aan een scherm hebben gezet. Maar het was duidelijk dat ook dat, zelfs al had hij het willen doen, veel te hoog gegrepen was voor Verboomen. Zie ook zijn geklungel bij een hoekschop niet veel later. Hij weet het niet, hij kan het niet.
Overdrijven is een kunst
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: STVV-Gent

Bericht door Franz »

Vraag: is dit rood?
Speler doet retro naar doel en valt na de retro met zijn rug op de voet van de tegenstander, die zich daarbij serieus bezeert.
(Aanvulling voor Flipke: in zijn val draait de speler zijn rug zodat een maximale impact op de voet van de tegenstander ontstaat: onbewust gaat de speler daar intentioneel?)
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: STVV-Gent

Bericht door miel »

Dreke schreef: 23 jan 2023, 22:01 Voor uw tikker, kijk niet naar Extra Time. Doe het niet.

"Onbewust intentioneel." Ja, jongens...
Het satire programma Extra Time overtreft zich zelf
De ster van de avond zoals vaak , sit down commedian Joos met een onvervalste imitatie van iemand met 5 promille in het bloed :stupid:
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV-Gent

Bericht door Tompie »

miel schreef: 24 jan 2023, 10:24
Dreke schreef: 23 jan 2023, 22:01 Voor uw tikker, kijk niet naar Extra Time. Doe het niet.

"Onbewust intentioneel." Ja, jongens...
Het satire programma Extra Time overtreft zich zelf
De ster van de avond zoals vaak , sit down commedian Joos met een onvervalste imitatie van iemand met 5 promille in het bloed :stupid:
Onbewust intentioneel zit dat programma toch meer dan aan de bodem.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
ronnieking
Berichten: 384
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:23

Re: STVV-Gent

Bericht door ronnieking »

En ik die dacht dat met Raes de bodem bereikt was in Extra-Time... maar neen dus, het kan precies nog veel dieper. De "kleinere" ploegen komen alleen maar ter sprake als ze belachelijk kunnen gemaakt worden. Het kwam er op neer dat STVV helemaal geen reden tot klagen had bij de scheidsrechters of VAR.. waren allemaal correcte beslissingen naar de mening van "kenners" Joos, Van Der Elst en Goots. Sonck deed ook nog eens zijn duit in het zakje door de vroegere akker van STVV te vermelden... wansmakelijk gewoon !
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: STVV-Gent

Bericht door wiekes »

Dat jullie daar nog naar kijken dat versta ik niet ge weet zo wat ze gaan zeggen of beter gezegd gaan zeveren en daar nog goed voor betaald zijn daar kijk ik al lang niet meer naar.
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: STVV-Gent

Bericht door omeloe »

En maar jenken hier !!! We worden uitgelachen door de andere fans in België . De rode kaart aan Schmidt kan je geven . En in de thuiswedstrijd tegen Club Brugge wordt ons een strafschop onthouden maar in de tweede helft wordt er voor een trekfout ook geen strafschop gegeven voor Club Brugge . De rode kaart voor Koita is onterecht en dat is de fout van Verboomen en de VAR(Smet) . Men had beter een minder vriendelijk statement tegen deze heren gemaakt . We willen geen Calimero spelen maar doen het wel .

"Schaamteloos gewoon, dat het rood voor Koita zever is ziet iedereen maar om daarom zo kinderachtig te gaan doen 😭
Elke ploeg wordt wel eens benadeeld of bevooroordeeld door de refs"

"Wanneer gaan jullie iets doen aan het gevaarlijke uitvak en de omgeving errond. Er moet eens paniek uitbreken in die smalle gang naar de steile trappen. Ik viel bijna van de trappen afgelopen donderdag omdat het zo glad lag. Beschamend! Zelfs beesten worden beter behandeld!"

"Een club die bezoekende supporters opsluit in een kooi zoals apen in de zoo moet echt zijn muil houden over respect. Groetjes."

"Lol... en over de rode kaart die Bruls moest krijgen tegen anderlecht en niet gekregen heeft horen we jullie niet he... statement van mn kloten dit, om nog maar te zwijgen over jullie bezoekersvak!
Afbeelding

"Jullie hadden beter het algemene niveau van de scheidsrechters aangekaart in plaats van enkel de 'wij zijn benadeeld' kaart te trekken. Een grotere discussie over de belabberde prestaties van de arbitrage is dringend nodig, enkel naar jezelf kijken haalt niks uit."

ZE LACHEN ONS UIT MET ONZE ACHTERLIJKE BRIEF !!!
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV-Gent

Bericht door STVV-fan »

Yes, en maar wenen over het uitvak.

In Brugge zijn er 20.000 trappen, als daar iemand een hartaanval krijgt ist gedaan.

Als in Waregem de gaverbeek overstroomt en het vriest, valt ge met uw kloten over de brug.

In Standard en G*nk kan dat marginaal volk na de match tot aan uw afsluiting om er vuurwerk over te smijten.

In Antwerp moeten ze u eerst een uur binnen houden vooraleer ge met de bus moogt vertrekken.

In Eupen vriezen uw kloten eraf omdat ge 0,0 beschutting hebt.

In Anderlecht ist nen ouwen nest..


Dat ge te gatachterlijk zijt om u vast te houden op ne aluminium trap alst gevroren heeft kan niemand iets aan doen.
Dat het smal is in de Zuid? Akkoord, maar als er echt iets scheelt zijn er genoeg evacuatiewegen mogelijk.
Dat ge in een kooi zit, daar mogen ze de supporters van G*nk voor bedanken. Als die bende marginalen het spel niet telkens afbreken en het veld afbranden is er niks aan de hand (ik denk ook dat de reactie van die "kooi", van ne supporter van noord limburg kwam).

Tuurlijk lacht iedereen u uit, had ge nu iets anders verwacht?
Als ge niks doet lachen ze u uit omdat ge "maar STVV" zijt, ge een bende broekschijters zijt die op hun plaats staan.
Als ge iets doet lachen ze u uit omdat ge "maar STVV" zijt en uw dikke muil moet houden.

Als ge het gemiddeld IQ bekijkt van de supporters van een G5 club, zou ik niet al te veel waarde hechten aan hun reacties, omdat ze u toch sowieso uitlachen
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: STVV-Gent

Bericht door vuil rat »

omeloe schreef: 24 jan 2023, 17:54 En maar jenken hier !!! We worden uitgelachen door de andere fans in België . De rode kaart aan Schmidt kan je geven . En in de thuiswedstrijd tegen Club Brugge wordt ons een strafschop onthouden maar in de tweede helft wordt er voor een trekfout ook geen strafschop gegeven voor Club Brugge . De rode kaart voor Koita is onterecht en dat is de fout van Verboomen en de VAR(Smet) . Men had beter een minder vriendelijk statement tegen deze heren gemaakt . We willen geen Calimero spelen maar doen het wel .

"Schaamteloos gewoon, dat het rood voor Koita zever is ziet iedereen maar om daarom zo kinderachtig te gaan doen 😭
Elke ploeg wordt wel eens benadeeld of bevooroordeeld door de refs"

"Wanneer gaan jullie iets doen aan het gevaarlijke uitvak en de omgeving errond. Er moet eens paniek uitbreken in die smalle gang naar de steile trappen. Ik viel bijna van de trappen afgelopen donderdag omdat het zo glad lag. Beschamend! Zelfs beesten worden beter behandeld!"

"Een club die bezoekende supporters opsluit in een kooi zoals apen in de zoo moet echt zijn muil houden over respect. Groetjes."

"Lol... en over de rode kaart die Bruls moest krijgen tegen anderlecht en niet gekregen heeft horen we jullie niet he... statement van mn kloten dit, om nog maar te zwijgen over jullie bezoekersvak!
Afbeelding

"Jullie hadden beter het algemene niveau van de scheidsrechters aangekaart in plaats van enkel de 'wij zijn benadeeld' kaart te trekken. Een grotere discussie over de belabberde prestaties van de arbitrage is dringend nodig, enkel naar jezelf kijken haalt niks uit."

ZE LACHEN ONS UIT MET ONZE ACHTERLIJKE BRIEF !!!
toch normaal dat de meeste supporters van andere ploegen zo reageren zolang ze het zelf niet zijn . Die tegen opmerkingen trekken toch op niks gewoon iets zoeken om u terug te pakke . Ik trek mij die zever van die gasten niet aan ze . Aan de andere kant zijn er ook supporters van andere ploegen die ons groot gelijk geven
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: STVV-Gent

Bericht door STVV1924 »

omeloe schreef: 24 jan 2023, 17:54 En maar jenken hier !!! We worden uitgelachen door de andere fans in België . De rode kaart aan Schmidt kan je geven . En in de thuiswedstrijd tegen Club Brugge wordt ons een strafschop onthouden maar in de tweede helft wordt er voor een trekfout ook geen strafschop gegeven voor Club Brugge . De rode kaart voor Koita is onterecht en dat is de fout van Verboomen en de VAR(Smet) . Men had beter een minder vriendelijk statement tegen deze heren gemaakt . We willen geen Calimero spelen maar doen het wel .

"Schaamteloos gewoon, dat het rood voor Koita zever is ziet iedereen maar om daarom zo kinderachtig te gaan doen 😭
Elke ploeg wordt wel eens benadeeld of bevooroordeeld door de refs"

"Wanneer gaan jullie iets doen aan het gevaarlijke uitvak en de omgeving errond. Er moet eens paniek uitbreken in die smalle gang naar de steile trappen. Ik viel bijna van de trappen afgelopen donderdag omdat het zo glad lag. Beschamend! Zelfs beesten worden beter behandeld!"

"Een club die bezoekende supporters opsluit in een kooi zoals apen in de zoo moet echt zijn muil houden over respect. Groetjes."

"Lol... en over de rode kaart die Bruls moest krijgen tegen anderlecht en niet gekregen heeft horen we jullie niet he... statement van mn kloten dit, om nog maar te zwijgen over jullie bezoekersvak!
Afbeelding

"Jullie hadden beter het algemene niveau van de scheidsrechters aangekaart in plaats van enkel de 'wij zijn benadeeld' kaart te trekken. Een grotere discussie over de belabberde prestaties van de arbitrage is dringend nodig, enkel naar jezelf kijken haalt niks uit."

ZE LACHEN ONS UIT MET ONZE ACHTERLIJKE BRIEF !!!
:fuck: about your mediocrate opinion?
Cyrano
Berichten: 81
Lid geworden op: 24 nov 2010, 16:22

Re: STVV-Gent

Bericht door Cyrano »

Ook in onze nieuwste podcast van BINK! komen we terug op de wedstrijd tegen Gent en de scheidsrechterlijke dwalingen.

S01E10 “Kom van dat dak af!”

Wat te denken van de scheidsrechterlijke beslissingen van de voorbije weken? Wie is de vader van onze gast Mattias Kempeneers? Dromen van Champions League? Ontdek dit en meer in de nieuwste aflevering van BINK!

Youtube: https://youtu.be/3GfydxUWdmU
Spotify: https://open.spotify.com/episode/1Qb0z9 ... BErSB5SNrA
BINK! De onafhankelijke STVV podcast voor en door de STVV supporter!

Volg ons op instagram en vind onze podcasts op:

- YOUTUBE: https://www.youtube.com/channel/UCIiA7M ... 6i0m4S6-1A
- SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/2XgL8CGZG ... 844a1f458b
Plaats reactie