OHL-STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: OHL-STVV

Bericht door smol »

STVV-fan schreef: 29 jan 2023, 13:58
wiekes schreef: 29 jan 2023, 13:21 Wel strafschop Hollerbach zegt het zelf ,en dat was Djene niet op Vossen maar Bagayoko
Hollerbach zegt dat in de hoop dat ze u het de volgende keer niet meer lappen....

Want die brief heeft NIETS uitgehaald.

Fout op Hara? Nee nee nee, Bauer heeft geblazen in de richting van een Leuven speler.

Ik ben benieuwd naar volgende week wat het volgende is....
Ik snap vooral niet dat een ervaren speler als Tex in deze situatie dit duel aangaat, neen dit is gewoon dom verdedigd en zowel de aanvaller als de scheidsrechter de mogelijkheid geven om een strafschop te fluiten.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: OHL-STVV

Bericht door voetballiefhebber »

Stan schreef: 28 jan 2023, 22:18 Volgende week zonder Leistner, Al Dakhil, Janssens in de verdediging. Begin er maar aan. Ik zie weinig trainers met die kern zoveel punten halen.
Daarom snap ik ook dat je niet over PO II kunt spreken. De kans dat je de top 8 haalt met zo'n matige kern is erg klein. Anderlecht zal ook nog komen opzetten en momenteel sta je nog 1 punt voor op OHL. Cercle Brugge doet het niet slecht. Reitz en Hara zijn toch maar matige vervangers. Hara is eigenlijk wel bonus moet je zeggen omdat je daar een mogelijkheid extra krijgt. De man is zo groot, maar wint nauwelijks kopduels. Viel me vroeger al het meest op bij hem. Al-Dakhil is niet vervangen en nu je daar ook nog de blessure van Leistner hebt moet een Teix aan het einde van zijn kunnen nog depanneren. Nu Janssens nog geschorst is, is het helemaal behelpen.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: OHL-STVV

Bericht door BoemBoem »

voetballiefhebber schreef: 29 jan 2023, 16:46
Stan schreef: 28 jan 2023, 22:18 Volgende week zonder Leistner, Al Dakhil, Janssens in de verdediging. Begin er maar aan. Ik zie weinig trainers met die kern zoveel punten halen.
Daarom snap ik ook dat je niet over PO II kunt spreken. De kans dat je de top 8 haalt met zo'n matige kern is erg klein. Anderlecht zal ook nog komen opzetten en momenteel sta je nog 1 punt voor op OHL. Cercle Brugge doet het niet slecht. Reitz en Hara zijn toch maar matige vervangers. Hara is eigenlijk wel bonus moet je zeggen omdat je daar een mogelijkheid extra krijgt. De man is zo groot, maar wint nauwelijks kopduels. Viel me vroeger al het meest op bij hem. Al-Dakhil is niet vervangen en nu je daar ook nog de blessure van Leistner hebt moet een Teix aan het einde van zijn kunnen nog depanneren. Nu Janssens nog geschorst is, is het helemaal behelpen.
Zonder zekerheid,
ik dacht net dat Hara het meest gewonnen kopduels had van de hele Jupiler league vorig seizoen?

Kan natuurlijk ook door een Hara fan geschreven zijn, dat weet ik nietmeer. Het is hier in ieder geval gepasseerd.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Met11tegen12
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 dec 2020, 20:42
Supporter van: STVV

Re: OHL-STVV

Bericht door Met11tegen12 »

lindoke schreef: 28 jan 2023, 19:28 Boterberg.....hij kon het niet laten. Het was gewoon sterker dan hem zelf.
Serge Gumienny: “Geen strafschop, wel overtreding en geel voor Ricca”
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: OHL-STVV

Bericht door miel »

voetballiefhebber schreef: 29 jan 2023, 16:46
Stan schreef: 28 jan 2023, 22:18 Volgende week zonder Leistner, Al Dakhil, Janssens in de verdediging. Begin er maar aan. Ik zie weinig trainers met die kern zoveel punten halen.
Daarom snap ik ook dat je niet over PO II kunt spreken. De kans dat je de top 8 haalt met zo'n matige kern is erg klein. Anderlecht zal ook nog komen opzetten en momenteel sta je nog 1 punt voor op OHL. Cercle Brugge doet het niet slecht. Reitz en Hara zijn toch maar matige vervangers. Hara is eigenlijk wel bonus moet je zeggen omdat je daar een mogelijkheid extra krijgt. De man is zo groot, maar wint nauwelijks kopduels. Viel me vroeger al het meest op bij hem. Al-Dakhil is niet vervangen en nu je daar ook nog de blessure van Leistner hebt moet een Teix aan het einde van zijn kunnen nog depanneren. Nu Janssens nog geschorst is, is het helemaal behelpen.
Matige kern ???
Plaats reactie