OHL-STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: OHL-STVV

Bericht door lindoke »

Dag Wolke!!! Hoe laat die zich vandaag weer ringeloren!?!?!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Guggenheimer
Berichten: 523
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: OHL-STVV

Bericht door Guggenheimer »

Hayashi eraf voor Hara.

Tenzij Hayashi had aangegeven dat hij niet meer kon -> Alweer onbegrijpelijk.

Bruno is onzichtbaar en nu ga je met 2 "luie" spitsen spelen.
Guggenheimer
Berichten: 523
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: OHL-STVV

Bericht door Guggenheimer »

lindoke schreef: 28 jan 2023, 19:46 Dag Wolke!!! Hoe laat die zich vandaag weer ringeloren!?!?!
Hij heeft zich 1 keer mispakt aan een doorsteekpass. Voor de rest toch meer dan degelijk ?
Guggenheimer
Berichten: 523
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: OHL-STVV

Bericht door Guggenheimer »

Er is maar 1 ploeg die de overwinning verdient.
Coach373
Berichten: 137
Lid geworden op: 18 dec 2010, 12:48

Re: OHL-STVV

Bericht door Coach373 »

Onze 2e helft was even zwak als de gehele wedstrijd van scheidsrechter Boterberg !
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: OHL-STVV

Bericht door lindoke »

Guggenheimer schreef: 28 jan 2023, 19:56
lindoke schreef: 28 jan 2023, 19:46 Dag Wolke!!! Hoe laat die zich vandaag weer ringeloren!?!?!
Hij heeft zich 1 keer mispakt aan een doorsteekpass. Voor de rest toch meer dan degelijk ?
Dan heb je toch die paar keren dat hij zich in de rug laat pakken toch gemist.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Guggenheimer
Berichten: 523
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: OHL-STVV

Bericht door Guggenheimer »

lindoke schreef: 28 jan 2023, 20:11
Guggenheimer schreef: 28 jan 2023, 19:56
lindoke schreef: 28 jan 2023, 19:46 Dag Wolke!!! Hoe laat die zich vandaag weer ringeloren!?!?!
Hij heeft zich 1 keer mispakt aan een doorsteekpass. Voor de rest toch meer dan degelijk ?
Dan heb je toch die paar keren dat hij zich in de rug laat pakken toch gemist.
Kan zijn. Maar ik onthou ook dat hij pal stond op een schot binnen de 16 meter en Schmidt 2 keer ter hulp is geschoten na een redding. Daarnaast is hij de enige van onze centrale verdedigers die een paar keer opgeschoven is met de bal aan de voet.

Het was voor alle duidelijkheid van niemand een wereldpartij maar de grootste fout komt voor mij toch op naam van Teixeira. Met al zijn ervaring zou hij daar nooit die strafschop mogen weggeven. ( Aan de andere kant, kan je het hem misschien wel vergeven door het gebrek aan matchritme) Want ja Boterberg floot geen fantastische partij maar de penalty was wel degelijk terecht.
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: OHL-STVV

Bericht door Positivo »

Al die Wolke tegenstanders…
Ge gaat allemaal blij zijn : hij is er volgende week NIET bij.

Voor mij is het gelijkspel billijk.
Ook Ohl heeft niet veel uitgespeelde kansen gehad en ze hadden een strafschop nodig om te scoren.

Leistner wordt gemist, maar Tex deed het toch echt behoorlijk.

Spijtig dat Okazaki niet hier was toe hij 26 was.

Wat Koita betreft, volgens mij vond de trainer ( net als ik) dat Koita er zijn klak naar gooide .
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: OHL-STVV

Bericht door STVV1924 »

Een gelijkspel was billijk. Die fase waar Ricca aan de noodrem ging hangen op Hara was het kantelpunt geweest. Maar goed we zijn maar STVV. Hopelijk doet Gent ook hun werk in Brugge morgen tegen Cercle en gaat Antwerp winnen op Anderlecht. Het laatste drieluik behalen we spijtig genoeg slechts 2 op 9 punten. Dat hadden er vier op negen kunnen zijn als we de arbitrage en VAR wat meer bijhadden. Als we willen mee doen voor de Play Offs moet er toch nog een snelle centrale verdediger die ook kan uitvoetballen en een spelverdeler extra bij.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: OHL-STVV

Bericht door BoemBoem »

STVV1924 schreef: 28 jan 2023, 20:24 Een gelijkspel was billijk. Die fase waar Ricca aan de noodrem ging hangen op Hara was het kantelpunt geweest. Maar goed we zijn maar STVV. Hopelijk doet Gent ook hun werk in Cercle Brugge.
Waarom?

Hoe dan ook zou Hara gevallen zijn en wij Max. 4 minuten met 1 man meer geweest zijn.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: OHL-STVV

Bericht door wiekes »

15 minuten goed gespeeld en dan de bal aan ohl laten, Vervanging Koita werd weggelopen laatste 20 minuten 1 helft en strafschop terecht Texeira met al zijn ervaring gewoon voor hem blijven dan gebeurt dat niet.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: OHL-STVV

Bericht door STVV-fan »

BoemBoem schreef: 28 jan 2023, 20:26
STVV1924 schreef: 28 jan 2023, 20:24 Een gelijkspel was billijk. Die fase waar Ricca aan de noodrem ging hangen op Hara was het kantelpunt geweest. Maar goed we zijn maar STVV. Hopelijk doet Gent ook hun werk in Cercle Brugge.
Waarom?

Hoe dan ook zou Hara gevallen zijn en wij Max. 4 minuten met 1 man meer geweest zijn.
Het is ook gewoon het feit dat men weigert rood te trekken..... En dan nog om een spookfout van Bauer te fluiten.

Die "regel" dat refs geel moeten trekken als de speler de bal wegstampt of weggooit na fluitsignaal van de ref is ook dooie letter gebleken en mag de vuilbak in.

Ik heb enkel ons geweten dat daar geel voor krijgen......
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: OHL-STVV

Bericht door vuil rat »

Mogen content zijn met dat punt de eerste 20 min vond in nog thans de beste van dit seizoen maar ze lieten ze te gemakkelijk terug in de match komen ook al werden ze geholpen. Penalty is toch weer heel licht vind ik veel contact zie ik daar toch niet . Dringend dat ze eens werk gaan maken van het probleem Okazaki mag van mij direct vertrekken valt ni eens op als de commentator zenne naam ni eens toevallig zegt weet ge ni of die erop staat .En tot slot de arbitrage was gewoon weer erbarmelijk absoluut niet neutraal Ohl mocht een pak meer ge krijgt tegenwoordig zelf geel als ge een fout op u krijgt .Boterberg floot voor een groot deel Leuven gewoon terug in de match .Terug een briefke sturen
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: OHL-STVV

Bericht door lindoke »

Positivo schreef: 28 jan 2023, 20:20 Al die Wolke tegenstanders…
Ge gaat allemaal blij zijn : hij is er volgende week NIET bij.

Voor mij is het gelijkspel billijk.
Ook Ohl heeft niet veel uitgespeelde kansen gehad en ze hadden een strafschop nodig om te scoren.

Leistner wordt gemist, maar Tex deed het toch echt behoorlijk.

Spijtig dat Okazaki niet hier was toe hij 26 was.

Wat Koita betreft, volgens mij vond de trainer ( net als ik) dat Koita er zijn klak naar gooide .
Ieder zijn mening zeker? Ik respecteer de mening van iedereen die Janssens een goede voetballer vinden. Maar dan verwacht ik ook dat de mijne gerespecteerd wordt. Ik vind Janssens een zeer matige voetballer. Ik heb al wedstrijden speciaal op hem gelet en ik vind dat de JPL net te hoog gegrepen is voor hem. Goed voor hem dat hij bij een ploeg in de JPL zijne boterham kan verdienen maar als hij in de CPL zou spelen zal hij beter meekunnen. Ik denk trouwens dat er nog niet te veel ploegen aan de deur zijn komen kloppen om hem in te lijven. Dat wil dan toch ook iets zeggen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: OHL-STVV

Bericht door voetballiefhebber »

Billijk punt, want OHL heeft ook niet veel kansen gekregen.
Op het einde stond enkel Hara voorin waardoor het nog moeilijker werd om eruit te komen.

De scheidsrechter ... strafschop was terecht, maar de leiding was inderdaad niet consequent. Hij floot heel veel tegen waar dan niks aan was, of hij floot de fout naar de verkeerde kant. Verslaggever Floris Geerts zei zelf op Eleven dat STVV misschien beter Smet had gehad als scheidsrechter.
Plaats reactie