OHL-STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: OHL-STVV

Bericht door STVV-fan »

STimVV schreef: 25 jan 2023, 09:07 Bij OHL zien ze Mousa Al-Tamari na dit seizoen allicht gratis vertrekken. Het Franse FC Nantes wou de flankspeler uit Jordanië naar de Ligue 1 loodsen, maar de Leuvenaren weigerden een bod van 1 miljoen euro.

Spijtig...van mij hoeft die er niet bij te zijn tegen ons.
Ze gaan daar dus toch wel anders om met zo'n situatie dan hier. Tateishi zou niet weigeren.
Bedoelt ge datzelfde OHL dat al zijn spitsen liet gaan (het seizoen dat Sory Kaba daar speelde) terwijl Brys al van in de winter aan het wenen was over spitsen?

Juist, daar moeten we ons aan spiegelen.

Tateishi zou inderdaad verkocht hebben, maar aan 2 miljoen :party:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: OHL-STVV

Bericht door Jacques »

Niet overtuigd dat dit de slimste zet is van OHL, maar soit. Of Boterberg een verbetering is t.o.v. Smet is trouwens evenzeer twijfelachtig. slaat de bal toch ook regelmatig behoorlijk mis.
Overdrijven is een kunst
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: OHL-STVV

Bericht door voetballiefhebber »

Jacques schreef: 25 jan 2023, 09:37 Niet overtuigd dat dit de slimste zet is van OHL, maar soit. Of Boterberg een verbetering is t.o.v. Smet is trouwens evenzeer twijfelachtig. slaat de bal toch ook regelmatig behoorlijk mis.
Inderdaad. Als ze mij zouden vragen wie dan toch de beste scheids is in onze competitie, dan kies ik voor Jasper Vergoote. Niet te snappen dat Visser de nummer 1 is. Hier zijn eigenlijk bitter weinig goede scheidsrechters, we hebben ook al vele jaren geen scheidsrechters meer gehad op het hoogste niveau.

Als Van Driessche of Visser Europees moeten fluiten, dan maken ze er een show van. Toen konden we reacties lezen van topcoaches die hun gal spuwden op onze scheidsrechters.
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: OHL-STVV

Bericht door Underdog »

Iemand parkeertips voor de bezoekende fans die met de wagen komen?
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: OHL-STVV

Bericht door voetballiefhebber »

Vandaag om 11.30u hadden ze een online afspraak met Lorin Parys. Ik vraag me af wat er dan wordt gezegd.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: OHL-STVV

Bericht door zipke373 »

Underdog schreef: 25 jan 2023, 12:33 Iemand parkeertips voor de bezoekende fans die met de wagen komen?
De Philipssite is 10-15 minuten stappen( betalend) . Ergens tussen de imec tower en OHL langs de Koning Boudewijnlaan (invalsweg vanop de E40/E314). Dat is gratis maar zal op tijd komen zijn vrees ik.
Parking Kapeldreef (Kapeldreef 60, 3001 Heverlee) is ook gratis en ook zo'n 10-15 minuten stappen denk ik, daar zijn ook 750 plaatsen maar ik weet wel niet of die druk bezet is(waarschijnlijk vermits gratis).
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: OHL-STVV

Bericht door Jacques »

Parking Bodart was in het verleden ook vaak een optie, is wel niet al te groot
https://www.leuven.be/parkings/nl/wagens/parking-bodart
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: OHL-STVV

Bericht door zipke373 »

Jacques schreef: 25 jan 2023, 13:41 Parking Bodart was in het verleden ook vaak een optie, is wel niet al te groot
https://www.leuven.be/parkings/nl/wagens/parking-bodart
Da's een kleintje...maar wel gratis en dichtbij.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: OHL-STVV

Bericht door Halenaar »

Daar is toch parking voorzien voor bezoekende fans?
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: OHL-STVV

Bericht door zipke373 »

Halenaar schreef: 25 jan 2023, 14:31 Daar is toch parking voorzien voor bezoekende fans?
Vind ik niet echt iets van terug op hun website...
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: OHL-STVV

Bericht door STVVninof »

voetballiefhebber schreef: 25 jan 2023, 11:13
Jacques schreef: 25 jan 2023, 09:37 Niet overtuigd dat dit de slimste zet is van OHL, maar soit. Of Boterberg een verbetering is t.o.v. Smet is trouwens evenzeer twijfelachtig. slaat de bal toch ook regelmatig behoorlijk mis.
Inderdaad. Als ze mij zouden vragen wie dan toch de beste scheids is in onze competitie, dan kies ik voor Jasper Vergoote. Niet te snappen dat Visser de nummer 1 is. Hier zijn eigenlijk bitter weinig goede scheidsrechters, we hebben ook al vele jaren geen scheidsrechters meer gehad op het hoogste niveau.

Als Van Driessche of Visser Europees moeten fluiten, dan maken ze er een show van. Toen konden we reacties lezen van topcoaches die hun gal spuwden op onze scheidsrechters.
Dan ga ik voor Bert Put (bvb de eerlijke reactie als hij vergat belvoordeel te geven op Union vor9g jaar). En Kevin van damme, sober maar degelijk.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: OHL-STVV

Bericht door stvvilvoorde »

STVVninof schreef: 25 jan 2023, 14:42
voetballiefhebber schreef: 25 jan 2023, 11:13
Jacques schreef: 25 jan 2023, 09:37 Niet overtuigd dat dit de slimste zet is van OHL, maar soit. Of Boterberg een verbetering is t.o.v. Smet is trouwens evenzeer twijfelachtig. slaat de bal toch ook regelmatig behoorlijk mis.
Inderdaad. Als ze mij zouden vragen wie dan toch de beste scheids is in onze competitie, dan kies ik voor Jasper Vergoote. Niet te snappen dat Visser de nummer 1 is. Hier zijn eigenlijk bitter weinig goede scheidsrechters, we hebben ook al vele jaren geen scheidsrechters meer gehad op het hoogste niveau.

Als Van Driessche of Visser Europees moeten fluiten, dan maken ze er een show van. Toen konden we reacties lezen van topcoaches die hun gal spuwden op onze scheidsrechters.
Dan ga ik voor Bert Put (bvb de eerlijke reactie als hij vergat belvoordeel te geven op Union vor9g jaar). En Kevin van damme, sober maar degelijk.
Idem Vergote, Put en Van Damme vind ik ook de betere belgische arbiters.
Ik vind Lardot ook niet slecht, al heeft die recent ook wel wat steken laten vallen, maar in onze matchen wel altijd correct.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: OHL-STVV

Bericht door Jones »

Vergoote is de beste voor mij. Ook een rustige communicator me dunkt. Wanneer gaan refs eens het lef hebben om voor de camera hun zeg te komen doen ?
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: OHL-STVV

Bericht door BoemBoem »

Jones schreef: 25 jan 2023, 16:54 Vergoote is de beste voor mij. Ook een rustige communicator me dunkt. Wanneer gaan refs eens het lef hebben om voor de camera hun zeg te komen doen ?
En wat moeten die dan komen zeggen voor de camera’s?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: OHL-STVV

Bericht door Yellow Feaver »

STimVV schreef: 25 jan 2023, 09:07 Bij OHL zien ze Mousa Al-Tamari na dit seizoen allicht gratis vertrekken. Het Franse FC Nantes wou de flankspeler uit Jordanië naar de Ligue 1 loodsen, maar de Leuvenaren weigerden een bod van 1 miljoen euro.

Spijtig...van mij hoeft die er niet bij te zijn tegen ons.
Ze gaan daar dus toch wel anders om met zo'n situatie dan hier. Tateishi zou niet weigeren.
Ja, hun sportieve resultaten spreken dan ook boekdelen...
Plaats reactie