OHL-STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: OHL-STVV

Bericht door STimVV »

STVV-fan schreef: 25 jan 2023, 09:35
STimVV schreef: 25 jan 2023, 09:07 Bij OHL zien ze Mousa Al-Tamari na dit seizoen allicht gratis vertrekken. Het Franse FC Nantes wou de flankspeler uit Jordanië naar de Ligue 1 loodsen, maar de Leuvenaren weigerden een bod van 1 miljoen euro.

Spijtig...van mij hoeft die er niet bij te zijn tegen ons.
Ze gaan daar dus toch wel anders om met zo'n situatie dan hier. Tateishi zou niet weigeren.
Bedoelt ge datzelfde OHL dat al zijn spitsen liet gaan (het seizoen dat Sory Kaba daar speelde) terwijl Brys al van in de winter aan het wenen was over spitsen?

Juist, daar moeten we ons aan spiegelen.

Tateishi zou inderdaad verkocht hebben, maar aan 2 miljoen :party:

Net zoals het bij STVV niet zo slecht gesteld is als we soms denken. Is het bij andere ploegen ook niet zo slecht gesteld als wat jij altijd wil beweren. Daar overdrijf jij ook in in negatieve zin. Nuja, geen probleem. Op een STVV-forum mag dat.
Ik zeg trouwens nergens dat we ons aan iemand moeten spiegelen.
Maar als je het dan toch over hun spitsen wilt hebben:
Nadat ze Henry verkochten haalde OHL als vervanger Sory Kaba. Kvond dat nen hele goeie... (beter dan Hara)
Die was gehuurd en konden ze niet houden.
Als vervanger van Kaba haalden ze Mario Gonzalez, die op 1 goaltje na topschutter is van de Jupiler Pro League. Ook ni slecht dus...

Tateishi verkocht, op hetzelfde moment in dezelfde sutuatie, Bezus wél voor 1M aan uw rechtstreekse PO1-concurrent. NIET voor 2M dus...
(En Bruls voor ocharme 250K aan de ploeg die u uit de beker wipte. Andere situatie/leeftijd/marktwaarde, i know. Maar wel zelf gecreëerd)
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: OHL-STVV

Bericht door STVV-fan »

STimVV schreef: 25 jan 2023, 20:05
STVV-fan schreef: 25 jan 2023, 09:35
STimVV schreef: 25 jan 2023, 09:07 Bij OHL zien ze Mousa Al-Tamari na dit seizoen allicht gratis vertrekken. Het Franse FC Nantes wou de flankspeler uit Jordanië naar de Ligue 1 loodsen, maar de Leuvenaren weigerden een bod van 1 miljoen euro.

Spijtig...van mij hoeft die er niet bij te zijn tegen ons.
Ze gaan daar dus toch wel anders om met zo'n situatie dan hier. Tateishi zou niet weigeren.
Bedoelt ge datzelfde OHL dat al zijn spitsen liet gaan (het seizoen dat Sory Kaba daar speelde) terwijl Brys al van in de winter aan het wenen was over spitsen?

Juist, daar moeten we ons aan spiegelen.

Tateishi zou inderdaad verkocht hebben, maar aan 2 miljoen :party:

Net zoals het bij STVV niet zo slecht gesteld is als we soms denken. Is het bij andere ploegen ook niet zo slecht gesteld als wat jij altijd wil beweren. Daar overdrijf jij ook in in negatieve zin. Nuja, geen probleem. Op een STVV-forum mag dat.
Ik zeg trouwens nergens dat we ons aan iemand moeten spiegelen.
Maar als je het dan toch over hun spitsen wilt hebben:
Nadat ze Henry verkochten haalde OHL als vervanger Sory Kaba. Kvond dat nen hele goeie... (beter dan Hara)
Die was gehuurd en konden ze niet houden.
Als vervanger van Kaba haalden ze Mario Gonzalez, die op 1 goaltje na topschutter is van de Jupiler Pro League. Ook ni slecht dus...

Tateishi verkocht, op hetzelfde moment in dezelfde sutuatie, Bezus wél voor 1M aan uw rechtstreekse PO1-concurrent. NIET voor 2M dus...
(En Bruls voor ocharme 250K aan de ploeg die u uit de beker wipte. Andere situatie/leeftijd/marktwaarde, i know. Maar wel zelf gecreëerd)
Op Sory Kaba hadden ze een aankoopoptie die ze niet hadden gelicht.
In die zomer ook veel huurcontracten die afliepen...

Het is natuurlijk ook hoe je alles in perspectief plaatst.
hamster
Berichten: 88
Lid geworden op: 12 feb 2012, 23:23

Re: OHL-STVV

Bericht door hamster »

Naar OHL ga ik met de trein. Aan het station kan je de ringbus nemen tot aan de naamsepoort.
Dreke
Berichten: 3644
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: OHL-STVV

Bericht door Dreke »

hamster schreef: 26 jan 2023, 18:31 Naar OHL ga ik met de trein. Aan het station kan je de ringbus nemen tot aan de naamsepoort.
Nu spreken we! Ik pak ook de trein en/of bus. En terug ook. :-)
A loyal football fan only supports the shirt...
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: OHL-STVV

Bericht door save-stvv »

Hara zou nog niet speelgerechtigd zijn, bij ons duurt dit steeds een eeuwigheid.
Kagawa weer out, Konate nog out en Leistner zal zijn blessure langzaam laten genezen om niet te vervallen.
Jammer voor een leuke verplaatsing waar het me bijna evenveel deugd doet om van te winnen dan KRC of standard
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: OHL-STVV

Bericht door STVV-fan »

save-stvv schreef: 26 jan 2023, 20:25 Hara zou nog niet speelgerechtigd zijn, bij ons duurt dit steeds een eeuwigheid.
Onze naam komt ook niet voor in fraude en corruptiezaken....

Wat niet wegneemt dat het lang duurt uiteraard.


Schmidt
Hashioka - Janssens - Teix - Bauer - Koita
Boya - Dumont - Okazaki
Bruno - Hayashi

Bank: Kaya, Bocat, Coppens, Van Dessel, Smets, Librici, x
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: OHL-STVV

Bericht door Halenaar »

Konate zijn blessure lijkt ook een eeuwigheid te duren.
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: OHL-STVV

Bericht door STVV-fan »

Halenaar schreef: 26 jan 2023, 21:07 Konate zijn blessure lijkt ook een eeuwigheid te duren.
"blessure"
STVV1924
Berichten: 861
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: OHL-STVV

Bericht door STVV1924 »

Dreke schreef: 26 jan 2023, 20:20
hamster schreef: 26 jan 2023, 18:31 Naar OHL ga ik met de trein. Aan het station kan je de ringbus nemen tot aan de naamsepoort.
Nu spreken we! Ik pak ook de trein en/of bus. En terug ook. :-)
In het weekend vanuit Sint Truiden is het omrijden via Hasselt wegens werkzaamheden op de lijn tussen Sint Truiden - Landen - Tienen - Leuven.
Dreke
Berichten: 3644
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: OHL-STVV

Bericht door Dreke »

STVV1924 schreef: 26 jan 2023, 23:04 In het weekend vanuit Sint Truiden is het omrijden via Hasselt wegens werkzaamheden op de lijn tussen Sint Truiden - Landen - Tienen - Leuven.
Gelukkig kom ik van de andere kant. ;-)
A loyal football fan only supports the shirt...
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: OHL-STVV

Bericht door STVV-fan »

Horen waaien dat Hara speelgerechtigd is voor morgen.
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: OHL-STVV

Bericht door Underdog »

Iemand enig idee hoe het met de publieke belangstelling zit? Is de kaap van 500 Binken ronden haalbaar?

Blijkbaar slechts twee supportersbussen die naar Leuven afzakken, hopelijk omdat veel mensen voor de wagen of het openbaar vervoer kiezen.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: OHL-STVV

Bericht door zipke373 »

Underdog schreef: 27 jan 2023, 13:54 Iemand enig idee hoe het met de publieke belangstelling zit? Is de kaap van 500 Binken ronden haalbaar?

Blijkbaar slechts twee supportersbussen die naar Leuven afzakken, hopelijk omdat veel mensen voor de wagen of het openbaar vervoer kiezen.
Denk dat er wel wat volk met de wagen gaat afzakken naar OHL. Geen combi... hoeveel bussen waren er eigenlijk in Westerlo? Daar waren we ook met redelijk wat, niet?
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: OHL-STVV

Bericht door pat@ »

Morgen trekken we naar OHL zonder Leistner maar wel met Hara.
Tex stond tegen Gent het laatste kwart ook wat te trekkebenen. Hij zal ook blij zijn als hij na dit seizoen zijn professionele voetbalcarrière kan beëindigen.

Dezelfde elf als tegen Brugge met Tex ipv Leistner. Bauer was tegen Gent één van de mindere, hopelijk herpakt hij zich en moeten we naderhand niet kwaad zijn op hem.
STVV1924
Berichten: 861
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: OHL-STVV

Bericht door STVV1924 »

pat@ schreef: 27 jan 2023, 17:01 Morgen trekken we naar OHL zonder Leistner maar wel met Hara.
Tex stond tegen Gent het laatste kwart ook wat te trekkebenen. Hij zal ook blij zijn als hij na dit seizoen zijn professionele voetbalcarrière kan beëindigen.

Dezelfde elf als tegen Brugge met Tex ipv Leistner. Bauer was tegen Gent één van de mindere, hopelijk herpakt hij zich en moeten we naderhand niet kwaad zijn op hem.
Geen Leistner, Konaté en Kagawa. Hopelijk een cleansheet en een trefzekere Bruno!
Plaats reactie