OHL-STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1506
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: OHL-STVV

Bericht door Brusselmans 2.0 »

voetballiefhebber schreef: 28 jan 2023, 21:32
Hollerbach (coach STVV): "We starten fantastisch, maar stoppen dan gewoon te voetballen.
Tsja man, wa wilt ge ?
Ge kunt moeilijk van achter en vooraan spelen tegelijkertijd !
En als ze de zogenaamde defensieve opdrachten niet altijd kunnen invullen, dan vliegen
ze naar de bank !
Herr Bernd, om u zufrieden zu halten kopen ze beter 11 verdedigers, ge gaat u kunnen uitleven !
Koita is een man van flitsen, 1tje kan volstaan, ook als hij niet direkt in de match zit ! Hebt ge nog nie genoeg volk voor achterin misschien ? Als ik het was, ik zou er alsnog alles aan doen om weg te geraken, ploegen genoeg die zo een speler wel op zijn kwaliteiten kunnen uitspelen !
Het laatste kwartier dan nog eens met 1 spits gaan spelen is nu niet direkt een teken van willen winnen !!!!!!!!
Nein Man, uw aanvallende spelers krijgen teveel verdedigende opdrachten ingelepeld, waardoor hun kwaliteiten serieus afgebot worden !
Op bijna 2 jaar ben je er nog altijd niet in geslaagd om aanvallend een systeem er in te slijpen !
24 goals in 22 matchen, enkel het armzielige Seraing doet slechter !

Ik noem dat Hosenscheisserei !
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: OHL-STVV

Bericht door enrique »

Koita is een man voor een 433 systeem
Kan je over discussieren of ze daar het materiaal voor hebben
Maar enkele flank is niks voor hem...
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: OHL-STVV

Bericht door toyotacorolla »

1 punt op verplaatsing is ok.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1506
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: OHL-STVV

Bericht door Brusselmans 2.0 »

toyotacorolla schreef: 29 jan 2023, 07:17 1 punt op verplaatsing is ok.
Als ge regelmatig een thuismatch wint wel ja, maar niet met 3 op 12 !
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: OHL-STVV

Bericht door STVV1924 »

enrique schreef: 29 jan 2023, 02:08 Koita is een man voor een 433 systeem
Kan je over discussieren of ze daar het materiaal voor hebben
Maar enkele flank is niks voor hem...
Koita rendeert best in een 3-4-3 als hij op links de diepste man kan zijn. Tegen Kortrijk zou ik dat toch eens proberen. Bocat in steun, Koita een lijntje hoger. Hashioka in steun, Hayashi een lijntje hoger. Boya en Dumont of Okazaki centraal op het middenveld voor het breekwerk en de vuile meters en op tijd en stond een infiltratie. Achterin Leistner - Texeira - Bauer. Maar vermoedelijk Hollerbach kennende verandert er niks aan het systeem. Gaat Koita of Bocat op rechts. En schuift Hashioka een lijntje achteruit op de plaats van Janssens.

Ben wel benieuwd of Morioka hier volgende week staat en hoe er dan voorin en op het middenveld wordt gepuzzeld.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: OHL-STVV

Bericht door KNRI »

in de marge van de wedstrijd;

- Leuven heeft een supergezellig stadion. Dit was gisteren mooi gevuld zonder een echte topmatch op de agenda te hebben. Anders dan bij ons zit het publiek er gelijkmatig verdeeld wat de sfeer alleen maar ten goede kan komen.

- Ik las vorige week ergens een puntje van kritiek op onze sfeermakers; Sommige liedjes uit het repertoire slaan idd. niet aan. Niet in het eigen vak, dus al zeker niet bij de grote massa. Het is onnodig om deze eindeloos te blijven 'opdringen'. Waste of energy, skippen die handel! Mijn tip: Hou het simpel zodat je iedereen meekrijgt wanneer nodig...
Laatst gewijzigd door KNRI op 29 jan 2023, 10:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: OHL-STVV

Bericht door Dreke »

STVV1924 schreef: 29 jan 2023, 07:52
enrique schreef: 29 jan 2023, 02:08 Koita is een man voor een 433 systeem
Kan je over discussieren of ze daar het materiaal voor hebben
Maar enkele flank is niks voor hem...
Koita rendeert best in een 3-4-3 als hij op links de diepste man kan zijn.
...
Achterin Leistner - Texeira - Bauer. Maar vermoedelijk Hollerbach kennende verandert er niks aan het systeem.
Koita is inderdaad ideaal voor een 3-4-3. Zie het wat als Dompé destijds. Maar we hebben niet de spelers om met 3 achteraan te spelen. Dus Hollerbach gaat dat (terecht) niet doen.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gerry's pull
Berichten: 36
Lid geworden op: 07 aug 2021, 20:26
Supporter van: STVV

Re: OHL-STVV

Bericht door Gerry's pull »

Brusselmans 2.0 schreef: 29 jan 2023, 01:11
voetballiefhebber schreef: 28 jan 2023, 21:32
Hollerbach (coach STVV): "We starten fantastisch, maar stoppen dan gewoon te voetballen.
Tsja man, wa wilt ge ?
Ge kunt moeilijk van achter en vooraan spelen tegelijkertijd !
En als ze de zogenaamde defensieve opdrachten niet altijd kunnen invullen, dan vliegen
ze naar de bank !
Herr Bernd, om u zufrieden zu halten kopen ze beter 11 verdedigers, ge gaat u kunnen uitleven !
Koita is een man van flitsen, 1tje kan volstaan, ook als hij niet direkt in de match zit ! Hebt ge nog nie genoeg volk voor achterin misschien ? Als ik het was, ik zou er alsnog alles aan doen om weg te geraken, ploegen genoeg die zo een speler wel op zijn kwaliteiten kunnen uitspelen !
Het laatste kwartier dan nog eens met 1 spits gaan spelen is nu niet direkt een teken van willen winnen !!!!!!!!
Nein Man, uw aanvallende spelers krijgen teveel verdedigende opdrachten ingelepeld, waardoor hun kwaliteiten serieus afgebot worden !
Op bijna 2 jaar ben je er nog altijd niet in geslaagd om aanvallend een systeem er in te slijpen !
24 goals in 22 matchen, enkel het armzielige Seraing doet slechter !

Ik noem dat Hosenscheisserei !
Ook slechts 25 goals tegen, enkel de armzielige top 4 van het klassement doet beter.
Positivo
Berichten: 1855
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: OHL-STVV

Bericht door Positivo »

STVV1924 schreef: 29 jan 2023, 07:52
enrique schreef: 29 jan 2023, 02:08 Koita is een man voor een 433 systeem
Kan je over discussieren of ze daar het materiaal voor hebben
Maar enkele flank is niks voor hem...
Ben wel benieuwd of Morioka hier volgende week staat en hoe er dan voorin en op het middenveld wordt gepuzzeld.
Dan moeten de gesprekken toch nog beginnen ….
Die was gisteren gewoon invaller.
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: OHL-STVV

Bericht door vuil rat »

Brusselmans 2.0 schreef: 29 jan 2023, 01:11
voetballiefhebber schreef: 28 jan 2023, 21:32
Hollerbach (coach STVV): "We starten fantastisch, maar stoppen dan gewoon te voetballen.
Tsja man, wa wilt ge ?
Ge kunt moeilijk van achter en vooraan spelen tegelijkertijd !
En als ze de zogenaamde defensieve opdrachten niet altijd kunnen invullen, dan vliegen
ze naar de bank !
Herr Bernd, om u zufrieden zu halten kopen ze beter 11 verdedigers, ge gaat u kunnen uitleven !
Koita is een man van flitsen, 1tje kan volstaan, ook als hij niet direkt in de match zit ! Hebt ge nog nie genoeg volk voor achterin misschien ? Als ik het was, ik zou er alsnog alles aan doen om weg te geraken, ploegen genoeg die zo een speler wel op zijn kwaliteiten kunnen uitspelen !
Het laatste kwartier dan nog eens met 1 spits gaan spelen is nu niet direkt een teken van willen winnen !!!!!!!!
Nein Man, uw aanvallende spelers krijgen teveel verdedigende opdrachten ingelepeld, waardoor hun kwaliteiten serieus afgebot worden !
Op bijna 2 jaar ben je er nog altijd niet in geslaagd om aanvallend een systeem er in te slijpen !
24 goals in 22 matchen, enkel het armzielige Seraing doet slechter !

Ik noem dat Hosenscheisserei !
Ge legt toch ook zelf de vinger op de wonde slechts 1ne man met de flits in zijn benen slechts 1ne in heel uwe kern veel te weinig . Holly wist maar al te goe da Leuven ging komen en beginnen doorduwen die hebben dit jaar een geweldig goede ploeg . Dat Brijs daarmee niet hoger staat is een schande der hebbe der al voor veel minder hunne c4 gekregen . En ja ik snap die commentaar op Holly helemaal niet dat ge met deze ploeg nu 32 punten hebt is zeer goed gewerkt en als beloning word u ploeg nog maar eens verzwakt . Ieder punt is nu een gewonnen punt. PUNT
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: OHL-STVV

Bericht door STVV-fan »

“Geen strafschop, wel fout en geel voor Ricca”.

Ik kan het artikel niet lezen, abonnement is afgelopen en geen zin om te verlengen.

Maar wat mij opvalt: ik had bij die fase hetzelfde gevoel als de fase met Djene en Vossen zoveel jaren terug.

Iedereen in het stadion, buiten het stadion, op tv, niet op tv, blinde mol of slechtziend ziet van mijlenver aankomen dat Schrijvers rustig aant kijken is waar hij hem tegen de grond gaat leggen. Zelfde als met Vossen indertijd.

Wat mij dan zeer opvalt: de ref die instant, zonder twijfelen, resoluut naar de stip wijst en de VAR die ofwel weigert te kijken, oftewel buiten, allemaal, een sigaret zijn gaan roken.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: OHL-STVV

Bericht door smol »

STVV-fan schreef: 29 jan 2023, 12:23 “Geen strafschop, wel fout en geel voor Ricca”.

Ik kan het artikel niet lezen, abonnement is afgelopen en geen zin om te verlengen.

Maar wat mij opvalt: ik had bij die fase hetzelfde gevoel als de fase met Djene en Vossen zoveel jaren terug.

Iedereen in het stadion, buiten het stadion, op tv, niet op tv, blinde mol of slechtziend ziet van mijlenver aankomen dat Schrijvers rustig aant kijken is waar hij hem tegen de grond gaat leggen. Zelfde als met Vossen indertijd.

Wat mij dan zeer opvalt: de ref die instant, zonder twijfelen, resoluut naar de stip wijst en de VAR die ofwel weigert te kijken, oftewel buiten, allemaal, een sigaret zijn gaan roken.
Dit zijn fases die altijd voor twijfels zullen zorgen.
Als je deze meekrijgt ze je correct, krijg je deze tegen dan zeg je wat is me dat zeg. Ik kon leven met de beslissing.
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: OHL-STVV

Bericht door STVV1924 »

STVV-fan schreef: 29 jan 2023, 12:23 “Geen strafschop, wel fout en geel voor Ricca”.

Ik kan het artikel niet lezen, abonnement is afgelopen en geen zin om te verlengen.

Maar wat mij opvalt: ik had bij die fase hetzelfde gevoel als de fase met Djene en Vossen zoveel jaren terug.

Iedereen in het stadion, buiten het stadion, op tv, niet op tv, blinde mol of slechtziend ziet van mijlenver aankomen dat Schrijvers rustig aant kijken is waar hij hem tegen de grond gaat leggen. Zelfde als met Vossen indertijd.

Wat mij dan zeer opvalt: de ref die instant, zonder twijfelen, resoluut naar de stip wijst en de VAR die ofwel weigert te kijken, oftewel buiten, allemaal, een sigaret zijn gaan roken.
Als je de fase herbekijkt zie je inderdaad dat Schrijvers het contact en de fout opzoekt en mooi neergaat. Boterberg wijst (te) gretig naar de stip! En de fase Ricca - Hara worden we ook weer serieus in t zak gezet door de fase voordien met Bauer heel licht te fluiten.
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: OHL-STVV

Bericht door wiekes »

Wel strafschop Hollerbach zegt het zelf ,en dat was Djene niet op Vossen maar Bagayoko
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: OHL-STVV

Bericht door STVV-fan »

wiekes schreef: 29 jan 2023, 13:21 Wel strafschop Hollerbach zegt het zelf ,en dat was Djene niet op Vossen maar Bagayoko
Hollerbach zegt dat in de hoop dat ze u het de volgende keer niet meer lappen....

Want die brief heeft NIETS uitgehaald.

Fout op Hara? Nee nee nee, Bauer heeft geblazen in de richting van een Leuven speler.

Ik ben benieuwd naar volgende week wat het volgende is....
Plaats reactie