STVV - Kortrijk

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

STVV - Kortrijk

Bericht door STVV-fan »

Zeer belangrijke wedtsrijd om de voeling met de top 8 te behouden.

Komen Konaté en Leistner terug uit blessure?

Wat met de impact van hun eventuele terugkeer op de selectie?

Welke kwibus gaan ze aanstellen voor deze match te 'lijden' en nog belangrijker: gaat hij een matchbepalende steek laten vallen?

Onze jongens mogen zich er niet door laten afleiden.
Speel gelijk het eerste kwartier op Leuven en Kortrijk gaat wenend naar huis.
Cleroy
Berichten: 20
Lid geworden op: 26 feb 2020, 13:47
Supporter van: STVV

Re: STVV - Kortrijk

Bericht door Cleroy »

Dacht op de site van de voetbalbond gezien te hebben dat Jasper Vergoote scheidsrechter zou zijn zaterdag, toch één van de betere normaal.
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV - Kortrijk

Bericht door STVV-fan »

Cleroy schreef: 01 feb 2023, 09:15 Dacht op de site van de voetbalbond gezien te hebben dat Jasper Vergoote scheidsrechter zou zijn zaterdag, toch één van de betere normaal.
In combinatie met een deftige VAR wel.

Zet Smet, Visser of Boucaut in de bus en Vergoote moet al heel sterk in zijn schoenen staan
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1541
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV - Kortrijk

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Als deze wedstrijd niet gewonnen wordt, en er weer gegokt wordt op een foutje van de tegenstander ipv vol aan de bak te gaan voor winst, dan mag het voor mijn part "Vielen Dank und nicht auf Wiedersehn" zijn !
Cleroy
Berichten: 20
Lid geworden op: 26 feb 2020, 13:47
Supporter van: STVV

Re: STVV - Kortrijk

Bericht door Cleroy »

STVV-fan schreef: 01 feb 2023, 09:23
Cleroy schreef: 01 feb 2023, 09:15 Dacht op de site van de voetbalbond gezien te hebben dat Jasper Vergoote scheidsrechter zou zijn zaterdag, toch één van de betere normaal.
In combinatie met een deftige VAR wel.

Zet Smet, Visser of Boucaut in de bus en Vergoote moet al heel sterk in zijn schoenen staan
Dit zou de samenstelling zijn normaal:
4/02/23 - 20:45 | K. ST.-TRUIDENSE VV - KV KORTRIJK
REF - JASPER VERGOOTE
AR1 - MICHAEL GEEROLF
AR2 - MARTIJN TIESTERS
4e UIT - BRENT STAESSENS
VAR - BRAM VAN DRIESSCHE
AVAR - MATTHIAS MASSA
RO - JONAS TIMMERMANS
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV - Kortrijk

Bericht door Positivo »

Brusselmans 2.0 schreef: 01 feb 2023, 13:18 Als deze wedstrijd niet gewonnen wordt, en er weer gegokt wordt op een foutje van de tegenstander ipv vol aan de bak te gaan voor winst, dan mag het voor mijn part "Vielen Dank und nicht auf Wiedersehn" zijn !
Brusselmans. Dat zou iedereen graag zien, maar dat kan de ploeg (nog) niet. Als we op achterstand komen dan weten we toch allemaal hoe de zaak eindigt. Gedenk Eupen, Cercle, Standard ..... Hoe komt het dat we zoveel punten op verplaatsing scoren en zo weinig thuis ? Ik ben akkoord met de Bernd : Eerst 40 punten (38 zal ook wel genoeg zijn) (Vorig jaar bleef je met 33 punten weg van de laatste 3 plaatsen) .... en dan alle registers OPEN. Kortrijk moet gewonnen worden, maar met geduld. Het resultaat spelen , hoe is ondergeschikt op dit ogenblik. We zijn er bijna !
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV - Kortrijk

Bericht door STVV-fan »

Positivo schreef: 01 feb 2023, 15:01
Brusselmans 2.0 schreef: 01 feb 2023, 13:18 Als deze wedstrijd niet gewonnen wordt, en er weer gegokt wordt op een foutje van de tegenstander ipv vol aan de bak te gaan voor winst, dan mag het voor mijn part "Vielen Dank und nicht auf Wiedersehn" zijn !
Brusselmans. Dat zou iedereen graag zien, maar dat kan de ploeg (nog) niet. Als we op achterstand komen dan weten we toch allemaal hoe de zaak eindigt. Gedenk Eupen, Cercle, Standard ..... Hoe komt het dat we zoveel punten op verplaatsing scoren en zo weinig thuis ? Ik ben akkoord met de Bernd : Eerst 40 punten (38 zal ook wel genoeg zijn) (Vorig jaar bleef je met 33 punten weg van de laatste 3 plaatsen) .... en dan alle registers OPEN. Kortrijk moet gewonnen worden, maar met geduld. Het resultaat spelen , hoe is ondergeschikt op dit ogenblik. We zijn er bijna !
Ik snap u wel, ik snap Brusselmans.

Kijk, op het moment dat je bijv 0-1 of 1-0 achterstaat met nog 20 minuten te spelen, moet je gewoon vol vooruit.
Of je verliest met 3-0 of 6-0, je hebt 0 punten.

Hetzelfde gedacht als op Leuven.
Ok, je staat 1-1 en je ligt onder, maar dan moet je gas bijgeven.

Ge hebt bewezen dat ge OHL kunt wegdrukken, voor een volledig kwartier zelfs.
Als onze jongens toch fysiek sterk staan, moet je dat dat laatste kwartier ook gewoon doen.

Okazaki eraf, Hara erop en met 3 vooraan en duwen.

Als je dan verliest, maar je hebt er alles aan gedaan, denk ik dat mensen het u minder kwalijk zullen nemen.
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV - Kortrijk

Bericht door Positivo »

STVV-fan schreef: 01 feb 2023, 16:03
Positivo schreef: 01 feb 2023, 15:01
Brusselmans 2.0 schreef: 01 feb 2023, 13:18 Als deze wedstrijd niet gewonnen wordt, en er weer gegokt wordt op een foutje van de tegenstander ipv vol aan de bak te gaan voor winst, dan mag het voor mijn part "Vielen Dank und nicht auf Wiedersehn" zijn !
Brusselmans. Dat zou iedereen graag zien, maar dat kan de ploeg (nog) niet. Als we op achterstand komen dan weten we toch allemaal hoe de zaak eindigt. Gedenk Eupen, Cercle, Standard ..... Hoe komt het dat we zoveel punten op verplaatsing scoren en zo weinig thuis ? Ik ben akkoord met de Bernd : Eerst 40 punten (38 zal ook wel genoeg zijn) (Vorig jaar bleef je met 33 punten weg van de laatste 3 plaatsen) .... en dan alle registers OPEN. Kortrijk moet gewonnen worden, maar met geduld. Het resultaat spelen , hoe is ondergeschikt op dit ogenblik. We zijn er bijna !
Ik snap u wel, ik snap Brusselmans.

Kijk, op het moment dat je bijv 0-1 of 1-0 achterstaat met nog 20 minuten te spelen, moet je gewoon vol vooruit.
Of je verliest met 3-0 of 6-0, je hebt 0 punten.

Hetzelfde gedacht als op Leuven.
Ok, je staat 1-1 en je ligt onder, maar dan moet je gas bijgeven.

Ge hebt bewezen dat ge OHL kunt wegdrukken, voor een volledig kwartier zelfs.
Als onze jongens toch fysiek sterk staan, moet je dat dat laatste kwartier ook gewoon doen.

Okazaki eraf, Hara erop en met 3 vooraan en duwen.

Als je dan verliest, maar je hebt er alles aan gedaan, denk ik dat mensen het u minder kwalijk zullen nemen.
Zo ziet de trainer het dus niet.
1 punt primeert op dat ogenblik. Ik ben van mening terecht.
Haal punten en het goede spel komt dan wel ….
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV - Kortrijk

Bericht door voetballiefhebber »

Cleroy schreef: 01 feb 2023, 14:44 Dit zou de samenstelling zijn normaal:
4/02/23 - 20:45 | K. ST.-TRUIDENSE VV - KV KORTRIJK
REF - JASPER VERGOOTE
AR1 - MICHAEL GEEROLF
AR2 - MARTIJN TIESTERS
4e UIT - BRENT STAESSENS
VAR - BRAM VAN DRIESSCHE
AVAR - MATTHIAS MASSA
RO - JONAS TIMMERMANS
Van Driessche als VAR, die hebben ze ooit geweigerd en brengt STVV weinig geluk. Vergoote heeft wel al bewezen om niet altijd de VAR te volgen.
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: STVV - Kortrijk

Bericht door smol »

voetballiefhebber schreef: 01 feb 2023, 18:07
Cleroy schreef: 01 feb 2023, 14:44 Dit zou de samenstelling zijn normaal:
4/02/23 - 20:45 | K. ST.-TRUIDENSE VV - KV KORTRIJK
REF - JASPER VERGOOTE
AR1 - MICHAEL GEEROLF
AR2 - MARTIJN TIESTERS
4e UIT - BRENT STAESSENS
VAR - BRAM VAN DRIESSCHE
AVAR - MATTHIAS MASSA
RO - JONAS TIMMERMANS
Van Driessche als VAR, die hebben ze ooit geweigerd en brengt STVV weinig geluk. Vergoote heeft wel al bewezen om niet altijd de VAR te volgen.
Scheidsrechter zijn niet alleen hier een probleem. Dit weekend een fase gezien uit Eredivisie, dat hield je niet voor mogelijk.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV - Kortrijk

Bericht door BoemBoem »

smol schreef: 01 feb 2023, 19:42
voetballiefhebber schreef: 01 feb 2023, 18:07
Cleroy schreef: 01 feb 2023, 14:44 Dit zou de samenstelling zijn normaal:
4/02/23 - 20:45 | K. ST.-TRUIDENSE VV - KV KORTRIJK
REF - JASPER VERGOOTE
AR1 - MICHAEL GEEROLF
AR2 - MARTIJN TIESTERS
4e UIT - BRENT STAESSENS
VAR - BRAM VAN DRIESSCHE
AVAR - MATTHIAS MASSA
RO - JONAS TIMMERMANS
Van Driessche als VAR, die hebben ze ooit geweigerd en brengt STVV weinig geluk. Vergoote heeft wel al bewezen om niet altijd de VAR te volgen.
Scheidsrechter zijn niet alleen hier een probleem. Dit weekend een fase gezien uit Eredivisie, dat hield je niet voor mogelijk.
Sittard veronderstel ik? :lol:

Gelukkig is het de club van Yilmaz. Die heeft wel al ergere dingen gezien in zijn leven.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1083
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: STVV - Kortrijk

Bericht door weekenders »

Cleroy schreef: 01 feb 2023, 09:15 Dacht op de site van de voetbalbond gezien te hebben dat Jasper Vergoote scheidsrechter zou zijn zaterdag, toch één van de betere normaal.
Klopt idd:
4/02/23 - 20:45 | K. ST.-TRUIDENSE V.V. - K.V. KORTRIJK

REF - JASPER VERGOOTE
AR1 - MICHAEL GEEROLF
AR2 - MARTIJN TIESTERS
4th OFF - BRENT STAESSENS
VAR - BRAM VAN DRIESSCHE
AVAR - MATTHIAS MASSA
RO - JONAS TIMMERMANS
Staaien
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 nov 2021, 21:24
Supporter van: STVV

Re: STVV - Kortrijk

Bericht door Staaien »

Spelen we dan zaterdag al in het Wasabi stadion ? :roll:
bert1924
Berichten: 842
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: STVV - Kortrijk

Bericht door bert1924 »

Heb de laatste tijd vele zogezegde kandidaad dalers zien spelen.
Wat mogen wij toch gelukkig zijn dat we een goede marge hebben ,want zou nu niet willen spelen tegen de degradatie !!
Maar ik vrees dat de japanners dit maal in hun eigen voet gaan schieten ,gezien het cirkus met de vertrekkende spelers.
Misschien wordt het 100-jarig bestaan van STVV wel gevierd met een degradatie.
STVV1924
Berichten: 861
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: STVV - Kortrijk

Bericht door STVV1924 »

Staaien schreef: 02 feb 2023, 22:51 Spelen we dan zaterdag al in het Wasabi stadion ? :roll:
Gooit die Karnalvalsbende dan met pikante nootjes voor de wedstrijd van Kortrijk?
Plaats reactie