Anderlecht - Stvv

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1505
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Anderlecht - Stvv

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Jones schreef: 13 feb 2023, 18:07 wachten op uw 40 ptn om verder te denken.
Verschil van 14 punten (35-21), maar de broek volschijten om te degraderen !
Nog 9 matchen ocharme, hoe gaan de laatste 3 dat ooit op de wereld krijgen ????
Wat een angsthaas !!!!

Er kan vrij gevoetbald worden, geen enkele stress !
Helaas !!!
:headbang:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Anderlecht - Stvv

Bericht door lindoke »

Nochtans meen ik me enkele wedstrijden van vorig seizoen te herinneren waar er hoog druk werd gezet op de speler in balbezit hetgeen vaak tot balverlies bij de tegenstander resulteerde en een kans voor STVV. Ik weet wel niet meer met welke spelers en welke veldbezetting ze toen speelden maar Holllerbach deed het toen wel.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Anderlecht - Stvv

Bericht door Jean-Paul »

Weinig respect voor Bruls hier maar een vervanger aanduiden die hetzelfde niveau zou kunnen bereiken ?
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1505
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Anderlecht - Stvv

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Jean-Paul schreef: 13 feb 2023, 18:42 Weinig respect voor Bruls hier maar een vervanger aanduiden die hetzelfde niveau zou kunnen bereiken ?
Bedoel je die 0 goals en 0 assists bij ZW ondertussen ?
Of die penaltygoal bij ons ?

Bruls is dit seizoen gestopt met voetballen, wil alleen nog een goed pensioen !
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Anderlecht - Stvv

Bericht door Halenaar »

Tompie schreef: 13 feb 2023, 08:21 De tactiek van Hollerbach, je kan er voor of tegen zijn, maar het werkt hoe dan ook enkel als iedereen 100% zijn taken uitvoert én je af en toe een gelukje hebt. Toch zeker tegen tegenstanders met intrinsiek meer kwaliteit en dat is Anderlecht nog altijd.
Maar hij speelde gisteren nog een stuk defensiever dan gewoonlijk. Koita en Hashioka die duidelijk de opdracht hadden gekregen om achter te blijven, en ook Boya en Reitz moesten het niet te hoog opzoeken. Krijg zo dan nog maar eens een kans bij mekaar :roll:

Vind het werkelijk onbegrijpelijk wat Hollerbach gisteren heeft gedaan. Heel voetbalminnend België weet ondertussen dat je RSCA makkelijk kan pakken als je druk zet, en de verdediging elke match wel enorme fouten maakt. Maar Hollerbach parkeert nog liever de bus tegen het zwakste Anderlecht van de afgelopen 50 jaar.

En dat doet niks af aan wat Hollerbach heeft gepresenteerd de afgelopen twee seizoenen, want de resultaten zijn knap te noemen bij deze kern. Maar dat hij tactisch gisteren serieus door de mand viel mag ook wel gezegd worden.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Anderlecht - Stvv

Bericht door Jones »

Brusselmans 2.0 schreef: 13 feb 2023, 18:21
Jones schreef: 13 feb 2023, 18:07 wachten op uw 40 ptn om verder te denken.
Verschil van 14 punten (35-21), maar de broek volschijten om te degraderen !
Nog 9 matchen ocharme, hoe gaan de laatste 3 dat ooit op de wereld krijgen ????
Wat een angsthaas !!!!

Er kan vrij gevoetbald worden, geen enkele stress !
Helaas !!!
:headbang:
Voilà, we denken hetzelfde. Intussen is al lang duidelijk dat je geen 40 ptn nodig hebt om erin te blijven
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Anderlecht - Stvv

Bericht door Dreke »

vuil rat schreef: 12 feb 2023, 23:14 Weet wel terug waarom ik 18 jaar lang niet ben mee geweest naar da krot van de zogenaamde recordkampioen nen hond int asiel zit comfortabeler dan een supporter in dat degoutante uitvak echt wel het slechtste van al ploegen in Belgie kunt de match daar niet duidelijk volgen .
Nope. Het staanvak bij ons steekt er nog bovenuit...
A loyal football fan only supports the shirt...
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Anderlecht - Stvv

Bericht door Lukske de Lange »

Brusselmans 2.0 schreef: 13 feb 2023, 18:56
Jean-Paul schreef: 13 feb 2023, 18:42 Weinig respect voor Bruls hier maar een vervanger aanduiden die hetzelfde niveau zou kunnen bereiken ?
Bedoel je die 0 goals en 0 assists bij ZW ondertussen ?
Of die penaltygoal bij ons ?

Bruls is ditûls seizoen gestopt met voetballen, wil alleen nog een goed pensioen !
Klopt, de Brüls tot eind vorig seizoen is moeilijk te vervangen. Maar vergelijkbaar met de Konaté van vorig seizoen, heb ik die niet meer gezien dit seizoen.

Het staat buiten kijf dat er een ervaren pion dient te komen om centraal meer creativiteit/visie te brengen, naast potentials Dumont, Steuckers en in de toekomst Delorge. Maar daar zijn ze zich heus wel van bewust volgens mij :cool:
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: Anderlecht - Stvv

Bericht door vuil rat »

Dreke schreef: 13 feb 2023, 21:42
vuil rat schreef: 12 feb 2023, 23:14 Weet wel terug waarom ik 18 jaar lang niet ben mee geweest naar da krot van de zogenaamde recordkampioen nen hond int asiel zit comfortabeler dan een supporter in dat degoutante uitvak echt wel het slechtste van al ploegen in Belgie kunt de match daar niet duidelijk volgen .
Nope. Het staanvak bij ons steekt er nog bovenuit...
Ja das nu de ironie vant verhaal de harde kernen die het harst over ons bezoekersvak klagen en zagen beseffen en zien zelf niet hoe degoutant het bij hun zelf is .Maar wil je eens weten hoe het in het oude Sovjet tijdperk was is de Lotto arena de place to be
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Anderlecht - Stvv

Bericht door Halenaar »

Jean-Paul schreef: 13 feb 2023, 18:42 Weinig respect voor Bruls hier maar een vervanger aanduiden die hetzelfde niveau zou kunnen bereiken ?
Niveau van Bruls vandaag weer bewezen. Zulte dat comfortabel de wedstrijd en voorsprong in handen heeft met een man meer, maar Bruls besluit een debiele rode kaart te pakken waardoor de match helemaal kantelt en Seraing nog gelijk kan maken.

Echte toptransfer voor hun, in misschien wel de belangrijkste match van het seizoen voor hun zijn team zo in de steek laten. Maar he, hier zijn er nog die geloven dat Bruls echt een meerwaarde was dit seizoen :lol:
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Anderlecht - Stvv

Bericht door Piana »

Halenaar schreef: 18 feb 2023, 20:16
Jean-Paul schreef: 13 feb 2023, 18:42 Weinig respect voor Bruls hier maar een vervanger aanduiden die hetzelfde niveau zou kunnen bereiken ?
Niveau van Bruls vandaag weer bewezen. Zulte dat comfortabel de wedstrijd en voorsprong in handen heeft met een man meer, maar Bruls besluit een debiele rode kaart te pakken waardoor de match helemaal kantelt en Seraing nog gelijk kan maken.

Echte toptransfer voor hun, in misschien wel de belangrijkste match van het seizoen voor hun zijn team zo in de steek laten. Maar he, hier zijn er nog die geloven dat Bruls echt een meerwaarde was dit seizoen :lol:
Bwa, sportief gezien had ik hem toch nog graag hier gehad ze, maar hij was niet (meer?) waard wat wat hij financieel vroeg.

Maar zak maar eens met mannen als Gano, Vossen, Bruls,... op uw loonlijst. Dat wordt een saneringsronde om u tegen te zeggen.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Anderlecht - Stvv

Bericht door Positivo »

Piana schreef: 18 feb 2023, 23:54
Halenaar schreef: 18 feb 2023, 20:16
Jean-Paul schreef: 13 feb 2023, 18:42 Weinig respect voor Bruls hier maar een vervanger aanduiden die hetzelfde niveau zou kunnen bereiken ?
Niveau van Bruls vandaag weer bewezen. Zulte dat comfortabel de wedstrijd en voorsprong in handen heeft met een man meer, maar Bruls besluit een debiele rode kaart te pakken waardoor de match helemaal kantelt en Seraing nog gelijk kan maken.

Echte toptransfer voor hun, in misschien wel de belangrijkste match van het seizoen voor hun zijn team zo in de steek laten. Maar he, hier zijn er nog die geloven dat Bruls echt een meerwaarde was dit seizoen :lol:
Bwa, sportief gezien had ik hem toch nog graag hier gehad ze, maar hij was niet (meer?) waard wat wat hij financieel vroeg.

Maar zak maar eens met mannen als Gano, Vossen, Bruls,... op uw loonlijst. Dat wordt een saneringsronde om u tegen te zeggen.

Ik ben zo goed als zeker gelezen te hebben dat hun (Vormer EN Bruls) contract automatisch ontbonden wordt bij degradatie. Bruls heeft er OOK voor gezorgd dat hij OOK onbreekt bij de levensbelangrijke wedstrijd tegen Kortrijk volgend weekend. Top van hem !
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Anderlecht - Stvv

Bericht door Dreke »

Halenaar schreef: 18 feb 2023, 20:16 Niveau van Bruls vandaag weer bewezen. Zulte dat comfortabel de wedstrijd en voorsprong in handen heeft met een man meer, maar Bruls besluit een debiele rode kaart te pakken waardoor de match helemaal kantelt en Seraing nog gelijk kan maken.

Echte toptransfer voor hun, in misschien wel de belangrijkste match van het seizoen voor hun zijn team zo in de steek laten. Maar he, hier zijn er nog die geloven dat Bruls echt een meerwaarde was dit seizoen :lol:
Persoonlijk heb ik op zo'n moment ook het karma-gevoel dat opduikt. Maar het feit dat hij dubbel geel pakt in een match tussen Seraing en Zulte, zegt toch helemaal niks over de waarde die hij voor ons nog had kunnen hebben?
A loyal football fan only supports the shirt...
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Anderlecht - Stvv

Bericht door Piana »

Positivo schreef: 19 feb 2023, 07:44
Piana schreef: 18 feb 2023, 23:54
Halenaar schreef: 18 feb 2023, 20:16
Jean-Paul schreef: 13 feb 2023, 18:42 Weinig respect voor Bruls hier maar een vervanger aanduiden die hetzelfde niveau zou kunnen bereiken ?
Niveau van Bruls vandaag weer bewezen. Zulte dat comfortabel de wedstrijd en voorsprong in handen heeft met een man meer, maar Bruls besluit een debiele rode kaart te pakken waardoor de match helemaal kantelt en Seraing nog gelijk kan maken.

Echte toptransfer voor hun, in misschien wel de belangrijkste match van het seizoen voor hun zijn team zo in de steek laten. Maar he, hier zijn er nog die geloven dat Bruls echt een meerwaarde was dit seizoen :lol:
Bwa, sportief gezien had ik hem toch nog graag hier gehad ze, maar hij was niet (meer?) waard wat wat hij financieel vroeg.

Maar zak maar eens met mannen als Gano, Vossen, Bruls,... op uw loonlijst. Dat wordt een saneringsronde om u tegen te zeggen.

Ik ben zo goed als zeker gelezen te hebben dat hun (Vormer EN Bruls) contract automatisch ontbonden wordt bij degradatie. Bruls heeft er OOK voor gezorgd dat hij OOK onbreekt bij de levensbelangrijke wedstrijd tegen Kortrijk volgend weekend. Top van hem !
Vormer, dat heb ik hem zelf horen zeggen. Bruls weet ik niet, hij ging naar Zulte omdat hij daar kreeg wat hij hier niet kreeg, ik versta daaruit een meerjarig, goed gespekt contract.

Maar goed, het kan hoor. Aan de andere kant, in 1B kun je Bruls altijd gebruiken. Hij heeft ook al laten zien dat hij daar niet vies van is.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Anderlecht - Stvv

Bericht door Mikman »

Piana schreef: 20 feb 2023, 10:50 [

Maar goed, het kan hoor. Aan de andere kant, in 1B kun je Bruls altijd gebruiken. Hij heeft ook al laten zien dat hij daar niet vies van is.
Als Zulte-Waregem met zijn karrevracht aan schulden naar 1B zakt is het daar meteen over en uit hoor. Dus het maakt zelfs niet uit wie daar nog een contract heeft, tenzij voor de afhandeling van het faillissement. Of een fusie met pakweg Deinze of Mandel United.
Zelfs als ze erin blijven, gaan ze nog jaren moeten betalen voor afgelopen winter. Wat dat betreft zit STVV in een luxe-situatie: ze kunnen het zich sportief permitteren om nu al financieel de tering naar de nering te zetten. Op lange termijn geeft dat voorsprong op andere clubs.
Plaats reactie