Zomertransfers 2023

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door zipke373 »

Yellow Feaver schreef: 10 mar 2023, 10:21 Als je Konaté kan houden moet je gewoon niet twijfelen. Iets beters halen op die positie is voor ons bijna onrealistisch.
Zelfs al draait hij een minder seizoen...
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door lindoke »

Yellow Feaver schreef: 10 mar 2023, 10:21 Als je Konaté kan houden moet je gewoon niet twijfelen. Iets beters halen op die positie is voor ons bijna onrealistisch.
Zeker weten!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door STVV-fan »

Als ze zelf WILLEN bijtekenen.
kedkedet
Berichten: 204
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:08

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door kedkedet »

Wolke Janssen geeft aan dat hij aan een nieuwe uitdaging toe is en de kans dat hij vertrekt groter is dan dat hij bijtekent… truk manager om bestuur onder druk te zetten?…
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Lukske de Lange »

Op zich is het niet ongewoon dat Wolke andere lucht wil opsnuiven. Hij is hier al sinds 2016.

Als er niet zoveel spelers op vertrekken stond, zou hij een afscheid in schoonheid kunnen genieten. En wat mij betreft kan dat nog steeds, uit respect voor zijn bewezen diensten 🙂
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door STVV-fan »

kedkedet schreef: 10 mar 2023, 19:46 Wolke Janssen geeft aan dat hij aan een nieuwe uitdaging toe is en de kans dat hij vertrekt groter is dan dat hij bijtekent… truk manager om bestuur onder druk te zetten?…
Neen.
Is wel degelijk zo.

Bevestiging van wat ik al heb horen waaien.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door stvvilvoorde »

Ik denk dat de naam van Bernier (seraing) hier ook al eens gevallen is.
Bernier is komende zomer transfervrij.
Volgens La Dernière Heure is Bernier echter al in vergevorderde gesprekken met Sporting Charleroi richting volgend seizoen. De deal zou zo goed als rond zijn.
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Positivo »

Van het interview van Tateishi (die naar verluid op het ogenblik in Japan verblijft) in HBVL moet er onthouden worden dat we aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid het volgend seizoen ook zullen moeten doen zonder Wolke, Schmidt en Hashioka….. dat moet pure horror zijn voor de doemdenkers onder ons.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door enerkey »

STVV-fan schreef: 10 mar 2023, 20:44
kedkedet schreef: 10 mar 2023, 19:46 Wolke Janssen geeft aan dat hij aan een nieuwe uitdaging toe is en de kans dat hij vertrekt groter is dan dat hij bijtekent… truk manager om bestuur onder druk te zetten?…
Neen.
Is wel degelijk zo.

Bevestiging van wat ik al heb horen waaien.
Wolke Janssens heeft nog altijd een soort "starterscontract" dat jaar na jaar verlengd werd. In het buitenland willen ze uiteraard wel iets meer betalen.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door voetballiefhebber »

Positivo schreef: 11 mar 2023, 08:52 Van het interview van Tateishi (die naar verluid op het ogenblik in Japan verblijft) in HBVL moet er onthouden worden dat we aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid het volgend seizoen ook zullen moeten doen zonder Wolke, Schmidt en Hashioka….. dat moet pure horror zijn voor de doemdenkers onder ons.
Ik vraag me af wie er nog wil blijven of wie er nog een contract gaat krijgen. En welke trainer gaat willen tekenen bij een ploeg waarvan iedereen vertrekt en waarvan het niet duidelijk is of er wel degelijke spelers zullen komen?

Konaté zegt dat hij wil blijven, maar nog niks hoorde van de club. Meekers zei enkele weken geleden al op TVL dat ze enkele contracten van jongeren als Matte Smets willen openbreken. Maar het duurt weer allemaal verschrikkelijk lang. Binnenkort is er een andere club mee lopen, want je weet hoe het gaat. Die zien en horen ook dat deze jongen goed presteert.

Ze willen een competitieve ploeg op de been brengen volgend seizoen. Dat ze het maar eens bewijzen met daden en niet met woorden!
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door pat@ »

voetballiefhebber schreef: 11 mar 2023, 09:23
Positivo schreef: 11 mar 2023, 08:52 Van het interview van Tateishi (die naar verluid op het ogenblik in Japan verblijft) in HBVL moet er onthouden worden dat we aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid het volgend seizoen ook zullen moeten doen zonder Wolke, Schmidt en Hashioka….. dat moet pure horror zijn voor de doemdenkers onder ons.
Ik vraag me af wie er nog wil blijven of wie er nog een contract gaat krijgen. En welke trainer gaat willen tekenen bij een ploeg waarvan iedereen vertrekt en waarvan het niet duidelijk is of er wel degelijke spelers zullen komen?

Konaté zegt dat hij wil blijven, maar nog niks hoorde van de club. Meekers zei enkele weken geleden al op TVL dat ze enkele contracten van jongeren als Matte Smets willen openbreken. Maar het duurt weer allemaal verschrikkelijk lang. Binnenkort is er een andere club mee lopen, want je weet hoe het gaat. Die zien en horen ook dat deze jongen goed presteert.

Ze willen een competitieve ploeg op de been brengen volgend seizoen. Dat ze het maar eens bewijzen met daden en niet met woorden!
Dat van Smets is volgens mij toch iets genuanceerder. Die heeft nog een contract tot 2024, naar alle waarschijnlijkheid ook iets van een minimumcontract. Die jongen toont potentieel en heeft een paar goede wedstrijden gespeeld. In mei/juni de onderhandelingen opstarten is in een eerlijke wereld, zonder makelaars met dollartekens in de ogen, ruim op tijd.
Denk je dat die makelaars in de onderhandelingen voor een nieuw contract gaan zeggen, 4000 euro per maand is een mooi voorstel STVV? Het zal eerder iets zijn van, het moet 8000/9000 euro per maand zijn want dat krijgt hij elders bij een ploeg (die dan miljoenen in het rood zitten).
4000 euro per maand voor iemand van 19 die nog alles moet bewijzen is al heel mooi, zelfs te veel.
De bedragen die ik noem zijn dezelfde die ik indertijd heb opgevangen bij Dony. Het enigste verschil is dat Smets wel onder contract ligt.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Dreke »

voetballiefhebber schreef: 11 mar 2023, 09:23En welke trainer gaat willen tekenen bij een ploeg waarvan iedereen vertrekt en waarvan het niet duidelijk is of er wel degelijke spelers zullen komen?
Je kan het ook omdraaien. Een trainer die zijn zeg wilt hebben in de samenstelling van de kern?
A loyal football fan only supports the shirt...
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Yellow Feaver »

Wolke zijn vrouw heeft al tijdje haar job opgezegd. Waarschijnlijk om te vertrekken naar buitenland.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door stvvilvoorde »

kedkedet schreef: 10 mar 2023, 19:46 Wolke Janssen geeft aan dat hij aan een nieuwe uitdaging toe is en de kans dat hij vertrekt groter is dan dat hij bijtekent… truk manager om bestuur onder druk te zetten?…
Als ge er niet mee rond de tafel gaat zitten, zal je het nooit weten en is de kans inderdaad groot dat hij vertrekt.
Ik zou er niet van verschieten als Wolke en Konate volgende jaar bij pakweg Westerlo zouden zitten.
Dat zijn allebei meer dan degelijke spelers voor 1A en zeker niet de contracten die de loonmassa zo hoog houden.
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Lukske de Lange »

stvvilvoorde schreef: 11 mar 2023, 15:12
kedkedet schreef: 10 mar 2023, 19:46 Wolke Janssen geeft aan dat hij aan een nieuwe uitdaging toe is en de kans dat hij vertrekt groter is dan dat hij bijtekent… truk manager om bestuur onder druk te zetten?…
Als ge er niet mee rond de tafel gaat zitten, zal je het nooit weten en is de kans inderdaad groot dat hij vertrekt.
Ik zou er niet van verschieten als Wolke en Konate volgende jaar bij pakweg Westerlo zouden zitten.
Dat zijn allebei meer dan degelijke spelers voor 1A en zeker niet de contracten die de loonmassa zo hoog houden.
Westerlo zijnde zal dit wel bijna noodzakelijk zijn...Met een loonmassa die 160% tegenover de inkomsten is. En voor de transfer van Foster een negatief eigen vermogen had van meer dan 10 miljoen in de min.

Niettemin hebben we veel werk :)
Gesloten