Zomertransfers 2023

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1505
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Zomertransfers 2023

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Minstens 15 transfers of het is naar de verdoemenis :lol:

Vermits iedereen toch al panikeert, en daardoor de huidige prestaties laat ondersneeuwen ...

Ga uw gang paniekzaaiers pur sang !
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Jones »

https://www.transfermarkt.de/koki-ogawa ... ler/351567
Dit is een speler met mooie stats. Is deze man niet ooit op de radar van STVV geweest ?
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door stvvilvoorde »

Jones schreef: 09 feb 2023, 13:43 https://www.transfermarkt.de/koki-ogawa ... ler/351567
Dit is een speler met mooie stats. Is deze man niet ooit op de radar van STVV geweest ?
Die trein hebben ze laten passeren.
Was deze winter zelfs einde contract, maar heeft zijn contract net met een jaar verlengd.
Idem voor Hosaya.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Jones »

stvvilvoorde schreef: 09 feb 2023, 13:47
Jones schreef: 09 feb 2023, 13:43 https://www.transfermarkt.de/koki-ogawa ... ler/351567
Dit is een speler met mooie stats. Is deze man niet ooit op de radar van STVV geweest ?
Die trein hebben ze laten passeren.
Was deze winter zelfs einde contract, maar heeft zijn contract net met een jaar verlengd.
Idem voor Hosaya.
Hopelijk haalt men hem of iets soortgelijks qua stijl binnen
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Jones »

Peeters, Gerkens, Cisse Sandra, Hugo Siquet. Laatste 2 kaderen in kans geven die ze bij hun club niet krijgen. En met doorverkoopkansen. Ik vrees wel dat Sandra niet definitief weg mag. Eerste 2 kennen de club. Peeters is vrij, Gerkens ook en helemaal uit beeld door blessure. Dumont volop zijn kans geven bij STVV.
Verder nog een Japanse link met spits Ogawa.
Dan nog een paar contracten verlengen in onze verdediging en Bruno proberen los te weken bij Gent.
Dan hebben we stevig werk geleverd
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door BoemBoem »

Jones schreef: 19 feb 2023, 00:08 Peeters, Gerkens, Cisse Sandra, Hugo Siquet. Laatste 2 kaderen in kans geven die ze bij hun club niet krijgen. En met doorverkoopkansen. Ik vrees wel dat Sandra niet definitief weg mag. Eerste 2 kennen de club. Peeters is vrij, Gerkens ook en helemaal uit beeld door blessure. Dumont volop zijn kans geven bij STVV.
Verder nog een Japanse link met spits Ogawa.
Dan nog een paar contracten verlengen in onze verdediging en Bruno proberen los te weken bij Gent.
Dan hebben we stevig werk geleverd
Met een middenveld Peeters, Gerkens en Dumont gaat ge veel doelpunten slikken.
Als er vanuit STVV gezegd wordt dat ze voor een stevig blok gaan, en ge zat er als een van de weinige bij toen ze het uitlegde, kunt ge moeilijk verwachten dat ze zulke spelers gaan halen.

Dat diegene die er zijn maar eerst bewijzen dat ze hun kansen verdienen. Gerkens halen en Dumont volop kansen geven gaat al heel moeilijk zijn. Ge zit ook nog eens bij Steuckers. Spelers halen waar ze moeten gehaald worden, geen foliekes
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Geel-Blauw »

Vond het wel opvallend dat ze Konate (nog) geen contractverlenging hebben aangeboden. Misschien omdat ze intern al beslist hebben om Boya zijn optie te lichten?
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door vuil rat »

Hotic van Cercle is blijkbaar einde contract . Speler alla Bruls ups en down brengt niet altijd alles ma toch ne bepalende speler ik hem da altijd ne goeie gevonden voor mij mogen ze der probere voor te gaan . Heeft toch al bewezen dat er een ploeg kan dragen en leiden .Zijn snelheid is dan wel zijn grootste min-punt
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door vuil rat »

Geel-Blauw schreef: 19 feb 2023, 11:41 Vond het wel opvallend dat ze Konate (nog) geen contractverlenging hebben aangeboden. Misschien omdat ze intern al beslist hebben om Boya zijn optie te lichten?
Die brengt toch helemaal niks meer vergeleken met verleden seizoen . Heeft ook het klein kindje uitgehangen toen hij naar de woestijn wou . voor mij persoonlijk verdiend hij geen verlening maja das mijn mening
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door stvvilvoorde »

vuil rat schreef: 19 feb 2023, 15:34 Die brengt toch helemaal niks meer vergeleken met verleden seizoen . Heeft ook het klein kindje uitgehangen toen hij naar de woestijn wou . voor mij persoonlijk verdiend hij geen verlening maja das mijn mening
Een Konate die je terug op niveau krijgt is 10x beter dan Boya.
De kwaliteiten van Boya vind ik niet in verhouding staan tot wat hij verdient, puur voetballend vind ik die echt wel te matig.
Dat Konate het klein kind heeft uitgehangen vind ik dan ook bij de haren getrokken.
Hij gedroeg zich altijd heel professioneel, maar wist ook dat STVV geen gesprekken voor verlenging aanknoopte.,
Als je dan in Juli een aanbod uit de woestijn krijgt om 10x zoveel als hier te verdienen, dan begrijp ik wel dat je weg wil.
Dat hij door die onderhandelingen en slapeloze nachten, nooit meer op niveau geraakte dit seizoen, is ook waar.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door STVV-fan »

stvvilvoorde schreef: 19 feb 2023, 15:44
vuil rat schreef: 19 feb 2023, 15:34 Die brengt toch helemaal niks meer vergeleken met verleden seizoen . Heeft ook het klein kindje uitgehangen toen hij naar de woestijn wou . voor mij persoonlijk verdiend hij geen verlening maja das mijn mening
Een Konate die je terug op niveau krijgt is 10x beter dan Boya.
De kwaliteiten van Boya vind ik niet in verhouding staan tot wat hij verdient, puur voetballend vind ik die echt wel te matig.
Dat Konate het klein kind heeft uitgehangen vind ik dan ook bij de haren getrokken.
Hij gedroeg zich altijd heel professioneel, maar wist ook dat STVV geen gesprekken voor verlenging aanknoopte.,
Als je dan in Juli een aanbod uit de woestijn krijgt om 10x zoveel als hier te verdienen, dan begrijp ik wel dat je weg wil.
Dat hij door die onderhandelingen en slapeloze nachten, nooit meer op niveau geraakte dit seizoen, is ook waar.
Als je door zoiets, wat simpelweg door uw manager afgehandeld wordt, al slapeloze nachten krijgt, dan kan je u de vraag stellen in hoeverre je professioneel bent.

Over de contractsituatie: zeer simpel.

1) Konaté brengt dit seizoen niet wat er van hem verwacht werd.
2) hij wordt 30 komend jaar.
3) hij is vrij lang uit geweest met een blessure.

Gezien de ervaring van de Japanners met 30 ers en 30 plussers die een lange blessure kregen na hun meerjarige contractverlenging.
Gezien het feit dat Mory lange tijd uit was.
Gezien het feit dat hij niet bracht wat er van hem werd verwacht.

Het is allemaal vrij simpel hoor, ook al wil je er misschien dingen voor verzinnen.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Halenaar »

Sommigen hebben toch hier wel oogkleppen op als supporter. "Klein kind", "niet professioneel", ... Die man had een contractvoorstel in de hand waar hij 1 miljoen euro per jaar kon verdienen.

Ik weet niet hoe het met jullie financiën zit, maar 1 miljoen euro is in mijn ogen life changing money. Hij is pas erg laat prof geworden, is al bijna 30 en twee jaar geleden wou niemand hem nog hebben. Dan vind ik het heel begrijpelijk dat hij even druk op de ketel zet, en eerlijk is eerlijk: hij was nog geen week weg. Dat vind ik nog erg meevallen, als je ziet wat een Bruls hier heeft uitgestoken zonder een bod op zak.

Ik zou waarschijnlijk hetzelfde hebben gedaan in zijn plaats, net zoals iedereen hier ;)
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Halenaar »

Hotic heeft trouwens al een contract ondertekend bij een Turkse ploeg. Is in mijn ogen ook een stuk beter dan Bruls.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door lindoke »

Als Steukers in de zomer terug komt dat em dan deze maar meebrengt:
https://www.youtube.com/watch?v=PByKCQ4mQ4c

Die ket kan ballen zou Boskamp zeggen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Lukske de Lange »

lindoke schreef: 21 feb 2023, 17:51 Als Steukers in de zomer terug komt dat em dan deze maar meebrengt:
https://www.youtube.com/watch?v=PByKCQ4mQ4c

Die ket kan ballen zou Boskamp zeggen.
Die kerel kan zeker ballen...Maar ligt het aan mij of zien die verdedigers in die compilatie er niet bepaald doortastend uit? Staan bijna steeds op een zekere afstand van Emil...die ruimte krijg je hier doorgaans minder volgens mij :)
Gesloten