Zomertransfers 2023

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Jacques »

darion schreef: 25 mei 2023, 10:43 Hollerbach misschien naar standard?
Als alles rooskleurig was voor [...] , waren sommigen misschien niet naar [...] gegaan....
Een club opnieuw opbouwen met... verschillende belangrijke spelers die aan het einde van hun contract zijn, anderen waarvan de lening afloopt, en geen sportief plan voor de lange termijn, is vooral datgene wat nooit zal gaan.
als je een club wilt opbouwen, moet je elke mercato investeren, je kunt niet verwachten dat je met gratis spelers en huurlingen weer aan de top komt. toon ambitie en investeer elke mercato geld!

Forumquotes over Hollerbach? Nee, gewoon vertaalde tweets over Deila, net vertrokken bij een van die vele clubs met zogezegde titelambities. Het gras is niet altijd groener aan de overkant. De denkpatronen van supporters zijn over clubgrenzen heen evenwel zeer gelijkaardig. :)

https://twitter.com/Florianholsbeek/sta ... 4800382978
https://twitter.com/Florianholsbeek/sta ... 9170784258
https://twitter.com/johnlandsruwe/statu ... 9252298754
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door tesneusdoek »

Jacques schreef: 25 mei 2023, 12:22
darion schreef: 25 mei 2023, 10:43 Hollerbach misschien naar standard?
Als alles rooskleurig was voor [...] , waren sommigen misschien niet naar [...] gegaan....
Een club opnieuw opbouwen met... verschillende belangrijke spelers die aan het einde van hun contract zijn, anderen waarvan de lening afloopt, en geen sportief plan voor de lange termijn, is vooral datgene wat nooit zal gaan.
als je een club wilt opbouwen, moet je elke mercato investeren, je kunt niet verwachten dat je met gratis spelers en huurlingen weer aan de top komt. toon ambitie en investeer elke mercato geld!

Forumquotes over Hollerbach? Nee, gewoon vertaalde tweets over Deila, net vertrokken bij een van die vele clubs met zogezegde titelambities. Het gras is niet altijd groener aan de overkant. De denkpatronen van supporters zijn over clubgrenzen heen evenwel zeer gelijkaardig. :)

https://twitter.com/Florianholsbeek/sta ... 4800382978
https://twitter.com/Florianholsbeek/sta ... 9170784258
https://twitter.com/johnlandsruwe/statu ... 9252298754
Afbeelding
Anneke
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:27

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Anneke »

Name dropping. :cool:


Barnabás Varga, 28 jaar, centrumspits van Parki FC in Hongarije.
Kopbalsterk, neus voor goals.

https://www.youtube.com/watch?v=pCsbkTEipHg
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door voetballiefhebber »

Beste mensen, hoe het volgende seizoen gaat verlopen kunnen we nog niet zeggen. In PO I en II moeten er nog 2 matchen worden gespeeld. Niemand is zelfs nog maar aan het trainen en je weet hoogstens bij enkele clubs wie er vertrekt. Hier en daar is er al een nieuwkomer aangeworven bij een club, maar je weet niet zeker of het een echte versterking is.

Mijn pronostiek die ik vorig seizoen al vroeg deed was ongeveer uitgekomen wat de zakkers betrof. Ik zei eind juli al dat Seraing, Eupen en Oostende zouden degraderen. Daarboven had ik Zulte Waregem en Kortrijk gezet om er nog in te blijven. Vorig seizoen had ik STVV niet bij de degradatiekandidaten gerekend. Met de vele vertrekkers zou ik dat momenteel wel doen, maar het vertrouwen in de nieuwe trainer is er wel. Je weet ook niet hoe spelers als Steuckers en Van Helden terugkomen uit Nederland en of zij een niveau hoger het kunnen waarmaken. Kortom zijn er nog veel te veel vroeger om hier iets zinnigs over te zeggen momenteel.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door miel »

Om een voorbeeld te geven , wie had in het begin van het seizoen ooit gedacht dat Zulte zou degraderen
Met een voorhoede Vossen , Gano en Fadera
Dan halen ze half competitie nog Vormer en Bruls
Het is haast niet te geloven dat deze ploeg zich niet heeft kunnen redden .
Dat kan gebeuren met 12 van de 16 eerste klassers als het tegen zit , dus ook bij ons
Namen tellen niet , er moet een ploeg op het veld staan die voor elkaar willen vechten , dan is het werk al voor meer dan de helft voltooid
De kneusjes van competitie dit seizoen waren Club Brugge ,( buiten de schitterende europese campagne ) , Anderlecht , toch wat mij betreft spant Genk de kroon , een titel die zo goed als binnen bereik lag zomaar te grabbel te gooien of er zouden nog mirakels moeten gebeuren .
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door tesneusdoek »

Anneke schreef: 25 mei 2023, 13:28 Name dropping. :cool:


Barnabás Varga, 28 jaar, centrumspits van Parki FC in Hongarije.
Kopbalsterk, neus voor goals.

https://www.youtube.com/watch?v=pCsbkTEipHg
Contract tot en met: 30 jun. 2025; waarde (wat niet hetzelfde is als eventuele verkoopprijs) volgens transfermarkt: 750.000 EUR

Volgens een artikel van 2 dagen geleden [https://www.nemzetisport.hu/labdarugo_n ... en-2958525] werd hij tijdens de laatste wedstrijd gevolgd door scouts van 10 verschillende Europese en Aziatische clubs. Er zit dus blijkbaar inderdaad iets in die speler en mijn oprechte felicitaties om hem te hebben gespot. Ik zie het echter niet direct gebeuren, tenzij we één van die tien scoutende clubs zijn, al contact hebben met speler en manager en enkel als er geen clubs bijzitten uit meer interessante of kapitaalkrachtigere competities (Aziatische clubs ...dat doet me denken aan de Turkse competitie en daar kunnen we financieel niets tegenover zetten, Duitse clubs zijn ook heel actief op de Oost-Europese markt en Griekse clubs vissen ook vaak in die vijver). Een andere vraag die we ons kunnen stellen, is of DMM voor een speler die volgend jaar 29 wordt, een miljoen EUR en een dik contract (volgens de verklaringen van zijn manager in onderstaand artikel, moet hij als 28-jarige nadenken over zijn toekomst en is de financiële kwestie dus belangrijk, naast de speelkansen) over heeft. Als je die een 3-jarig contract aanbiedt, is de kans reëel dat je weinig of niets van die prijs zal kunnen recupereren en dat is toch één van de factoren waar DMM rekening meehoudt om de financieën in evenwicht te houden. Los van dit alles, mag van mij zo een speler hier zeker komen testen en als de trainer en de medische staf hun okee geven, mag die voor mij zeker komen, want we moeten direct inzetbaar, scorend vermogen kopen om onze statistieken te verbeteren en niet zoals dit seizoen grotendeels van uw verdedigende kwaliteiten te moeten afhangen om erin te blijven.

23.05.2023 15:07
Bijgewerkt: 23-05-2023 15:16
NB I: Barnabás Varga werd live bekeken door meer dan 10 teamvertegenwoordigers

Spelerswaarnemers van meer dan 10 clubs bezochten persoonlijk de topwedstrijden van Paksi FC vanwege topscorer Barnabás Varga, en volgens de manager van de aanvaller zou het zeker een stap voorwaarts zijn voor de voetballer als hij in Europa zou kunnen blijven en mogelijk in Europa zou kunnen spelen in een Europa League-team.

Péter Paunoch zei in een interview met de huidige zender M1 dat ze het goed doen qua aanbiedingen, naast Europese clubs heeft de 28-jarige Barnabás Varga ook Aziatische vrijers, maar ze moeten rekening houden met "meerdere aspecten" voordat het maken van de definitieve beslissing.

"Aan de ene kant is het niet mogelijk om vanuit elke competitie in het Hongaarse nationale team te komen, wat belangrijk is vanuit het oogpunt van de marktpositie van een speler. Bovendien, als hij regelmatig speelt en doelpunten maakt in het nationale team, zal hij kan kiezen uit de beste aanbiedingen - verklaarde de manager, en voegde eraan toe dat dit de reden is waarom Varga een primaire overweging is om in het nationale team te spelen. " Het is natuurlijk niet des duivels als we rekening houden met de financiële kwesties, aangezien we het hebben over een 28-jarige voetballer die al moet nadenken over zijn toekomst, maar geld kan niet opwegen tegen professionele aspecten." ."

Paunoch zei dat ze dagelijks contact hebben met de aanvaller van Paks, die volledig op de hoogte is van zijn mogelijkheden, en dat hij zelf de beslissing zal nemen. De taak van het management is om het best mogelijke aanbod voor de speler te vinden.

Volgens Paunoch bestaat er ook een kans dat Varga doorgaat in een buitenlandse ploeg die ook interesse heeft in de Europacup-reeks, maar voor hen is het een belangrijk aspect dat de club specifiek Varga wil, "niet zomaar een spits". Volgens de manager is het ook niet uitgesloten dat de aanvaller binnen Hongarije overstapt, want het aanzien van NB I is de laatste jaren met grote sprongen gegroeid, vandaar dat ook buitenlandse voetballers bereid zijn hierheen te komen. .

Paunoch benadrukte dat Barnabás Varga vier of vijf jaar geleden in de Oostenrijkse tweede en derde divisie speelde, maar sindsdien zijn debuut maakte in het Hongaarse nationale team en nu al als topscorer in de OTP Bank League kan worden beschouwd. Door zijn carrière in Paks voort te zetten, hebben ze volgens de manager de beste beslissing genomen, want het is geen toeval dat het districtsteam van Tolna de afgelopen drie jaar altijd de topscorer van de NB I was.

"Het is een onvergetelijk seizoen voor hem en ik denk dat 26 doelpunten echt een lovenswaardige prestatie is, wat hem een ​​goede kans geeft om een ​​stap verder te gaan", zei hij.

Wat betreft Dávid Holman, die hij ook beheert, onthulde Paunoch dat het contract van de vijfvoudig international bij Slovan Bratislava afloopt en dat ze het niet willen verlengen, wat een gezamenlijk besluit is.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door voetballiefhebber »

Michael Van Vaerenbergh van Eleven denkt dat Andres Iniesta de eerste transfer van Fink wordt. Werd zopas 39 jaar en wil zijn actieve carrière afsluiten als veldspelers. Lijkt me wel weinig waarschijnlijk, want die zou volgens Sporza zo'n 30 miljoen euro hebben verdiend per jaar in Japan.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Franz »

voetballiefhebber schreef: 25 mei 2023, 17:40 Michael Van Vaerenbergh van Eleven denkt dat Andres Iniesta de eerste transfer van Fink wordt. Werd zopas 39 jaar en wil zijn actieve carrière afsluiten als veldspelers. Lijkt me wel weinig waarschijnlijk, want die zou volgens Sporza zo'n 30 miljoen euro hebben verdiend per jaar in Japan.
Fijne info, kunnen we nog makkelijk een pagina of 50 mee vullen hier...
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door tesneusdoek »

voetballiefhebber schreef: 25 mei 2023, 17:40 Michael Van Vaerenbergh van Eleven denkt dat Andres Iniesta de eerste transfer van Fink wordt. Werd zopas 39 jaar en wil zijn actieve carrière afsluiten als veldspelers. Lijkt me wel weinig waarschijnlijk, want die zou volgens Sporza zo'n 30 miljoen euro hebben verdiend per jaar in Japan.
De Spaanse sportkrant "AS" sprak vandaag met zijn oom, ook Andrés INIESTA genaamd, en die maakte gewag van geruchten binnen de familie omtrent een transfer en mogelijke trainer-spelerrol in Qatar, ofschoon hij ook benadrukte dat Andrés een erg discreet persoon is en dat het enkel een gerucht betreft.
https://as.com/futbol/internacional/ini ... srelrecomv
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door BoemBoem »

voetballiefhebber schreef: 25 mei 2023, 17:40 Michael Van Vaerenbergh van Eleven denkt dat Andres Iniesta de eerste transfer van Fink wordt. Werd zopas 39 jaar en wil zijn actieve carrière afsluiten als veldspelers. Lijkt me wel weinig waarschijnlijk, want die zou volgens Sporza zo'n 30 miljoen euro hebben verdiend per jaar in Japan.
Awel, dan kan hij hier wel een jaartje voor niks komen spelen hè .. :grappig:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door lindoke »

voetballiefhebber schreef: 25 mei 2023, 17:40 Michael Van Vaerenbergh van Eleven denkt dat Andres Iniesta de eerste transfer van Fink wordt. Werd zopas 39 jaar en wil zijn actieve carrière afsluiten als veldspelers. Lijkt me wel weinig waarschijnlijk, want die zou volgens Sporza zo'n 30 miljoen euro hebben verdiend per jaar in Japan.
Qua PR zou dit wel een bom zijn. Aan de andere kant kennen we ook het verhaal met Kagawa. Ook een serieuze naam maar was uiteindelijk toch een enorme teleurstelling.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door STVV-fan »

Ik heb de tweet gezien.
Vrij zwak om te spreken als gerucht.

Zou een prestigetransfer zijn, valt nog te zien wat hij op 39 jaar nog kan.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Halenaar »

Zou mij nu eens geen hol schelen moest die op de bank belanden.

Iniesta was op zijn hoogtepunt de beste speler ter wereld, dat zou ronduit legendarisch en episch zijn moest zo'n figuur hier ons shirt zou aandoen. Ongezien ook denk ik in de JPL dat iemand met zo'n status en CV hier zou komen uitbollen.

Als je dat mag meemaken als supporter :love: maar het zal bij dromen blijven, ik denk dat niemand hier daar illusies mag over maken :)
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door tesneusdoek »

Als we even op transfermarkt kijken naar de spelers die het meest onder Mister Fink speelden, wie daarvan nog actief is, einde contract is of om één of andere reden goedkoop en eenvoudig naar hier zou kunnen komen, dan kom je snel bij deze wat meer "reale Chancen" terecht (in vergelijking met Iniesta die -volgens wat zijn familie vernam- in Qatar zou gaan uitbollen) :

https://www.transfermarkt.be/thorsten-f ... bewerb_id=

Dit is mijn top 3 (in de zin van wat ik het meest waarschijnlijk acht), gebaseerd op hun gedeeld verleden met Mister Fink, hun huidige situatie en onze noden:

1) Raphael Holzhauser - Middenvelder, Oostenrijker, 30 jaar oud, op een zijspoor bij 1860 München en OHL. Speelde 142 wedstrijden onder Fink.
Afbeelding

2)Tarkan Serbest - Centrale linker-of rechteverdediger of verdedigende middenvelder, Oostenrijkse en Turkse nationaliteit, 29 jaar oud, einde contract bij Austria Wien dat hem de laatste 2 seizoenen aan Turkse 1ste klasseploeg Kasimpasa verhuurde. Speelde 105 wedstrijden onder Fink.
Afbeelding

3) Olarenwaju Kayode - 30-jarige, Nigeriaanse spits, onder contract bij Shakhtar Donetsk tot 30 juni 2023, werd de laatste seizoenen aan Turkse 1ste klassers verhuurd. Ex international, Champions League ervaring. Speelde 85 wedstrijden onder Fink.
Afbeelding

Aan deze 3 spelers moet er niet teveel transferbudget gespendeerd worden (buiten tekenpremies, commisies voor de makelaars en hun loonbrief), wat u dus toestaat om met de sowieso duurdere "home grown" spelers te onderhandelen die een toegevoegde waarde kunnen zijn voor ons en die in Fink zijn schema passen. Met die 3 spelers heb je al een versterking en een hoop ervaring per linie erbij en mannen die de trainer kent.

Daarnaast dus nog een 2 à 3 degelijke spelers uit de Jupiler Pro League en dan hebben we onze 5 à 6 gerichte aankopen om de huidige spelersgroep aan te vullen (tenminste volgens mijn verwachtingen omtrent de mercato). :toppie:
Verrekeskop
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Verrekeskop »

STVV-fan schreef: 24 mei 2023, 21:09
Verrekeskop schreef: 24 mei 2023, 19:56
STVV-fan schreef: 24 mei 2023, 18:21
Verrekeskop schreef: 24 mei 2023, 18:08
STVV-fan schreef: 24 mei 2023, 13:41

:roll: :roll: :roll:

:yes: :yes: :yes:

Daar kunnen zeer veel dingen gebeuren tussen nu en het einde van komend seizoen.

Sowieso al uitgaan van degradatie is typerend voor, om te beginnen, gij en iedereen die dezelfde mening als u is toegedaan.
Het feit dat we als kneusje gezien worden, ligt (al is het indirect) óók aan het feit dat gij uwe zever verkondigt aan iedereen die het wil horen.

Is er veel werk? Ja
Is het moeilijk werk? Ja
Gaat de ploeg er zo snel mogelijk moeten staan? Ja
Leg je nogal veel verantwoordelijkheid in de handen van Fink? Ja

Is dat dan tout court een probleem? Nee.
Niet als elke speler die nu gehaald wordt in overleg gebeurt met Fink.

7 jaar na datum wenen mensen gelijk gij nog altijd over een groep waar Ferrera indertijd carte blanche voor kreeg.

Zijn we allemaal in spanning aan het wachten? Ja

Weten de "gatlekkers van de Japanners" wat die mensen effectief gezegd hebben (in plaats van wat ze denken dat de Japanners "beloofd" hebben)? Ja

Zwijg nu maar terug.
Het juichaapje van de Japanners moest er natuurlijk weer opspringen. Oei, oei, kritiek op het beleid dat ons al zoveel jaren roem en glorie heeft bezorgd mag en kan niet!!!

Wa fee moette ebbe: E RUSTIG SEZOEN, AF EN TAA NE AATSKIETER TEIGE DE GROEJTE PLOEGE (onderhand iedereen buiten STVV) EN FE ZIN WIR CONTENT! OCH JOA EN NE BOK EN EEN WOST BE KETCHUP.

STVV-fan, de verpersoonlijking van de complete losermentaliteit die deze ploeg al jaar en dag in de greep houdt, en uiteindelijk enkel maar falikant zal aflopen.
Kijk, vriendschap, naar al die mensen op dit forum die geen "foorapen" zijn, maar toch NORMAAL zijn.

Op tijd en stond gerichte kritiek en bedenkingen, iets HEEL anders dan uwe BULLSHIT hier altijd.

U, meneer, bent een dik arm schaap.

Kolfje naar de hand van media die STVV sowieso geen warm hart toedragen en nogeens niet interesseren.
Waarom zouden ze ook, als er mensen zijn gelijk gij?

Houd u godnondedju kalm en gaat u terug onder uwe steen leggen, waar ge thuishoort.
Elke competitie heeft een kneusje, dit jaar zal dat STVV zijn.
Elk forum heeft ook een kneusje, STVV-fan speelt die rol met verve. De eeuwige loser, de klant die ze graag zien komen op Staaien: kritiekloos, alles slikkend, ambitie is een vies woord.
Als de Japanners morgen als sfeeractie een strontkar in de tribune leegspuiten, sta jij nog te klappen.
Als ze volgend jaar roemloos degraderen ga jij met de glimlach naar huis, want 'de rest had een groter budget'.
Denkt maar wat gij wilt, ik weet al lang wat voor persoon gij zijt.

Het is duidelijk wat gij denkt.
Arm schaap is nog veel te zacht uitgedrukt.

Ik getroost mij gewoon met het feit dat, als uw voorspelling voor het zoveelste jaar op rij niet uitkomt, gij thuis tranen met tuiten aan het huilen zijt en weer een jaar aan het broeden zijt op een variant van "fooraap", "schijtkar" en "hielenlikker".

Veel plezier, onnozelaar :end: :end: :end:
Hahaha zalig, hoe de frustratie van al je posts afdruipt. Gewoon de feiten benoemen en je roze bubbeltje is weer doorprikt.
Ik zie je al op de tribune staan, apenpakje aan, cymbalen in de hand en juichen bij elke scheet.
Ik begin te vermoeden dat jij de gast bent die zich als Binkie verkleedt, anders moet er zeker een tweede mascotte bij: STVV-fan, het juichaapje, wat een attractie zou dat zijn :lol: :lol: :lol:

Afbeelding
Gesloten