Zomertransfers 2023

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Lukske de Lange »

Alain schreef: 26 mei 2023, 11:01 Hier wordt toch nogal makkelijk gegoocheld met namen als Diriken, Schuermans, Librici, Fabinho, Vanwesemael, Slegers en Delorge.
De voorbije twee jaar hebben we met Smets en Dony één echte en één halve doorbraak van een jeugdspeler gekend. De jaren daarvoor kan ik me zelfs geen enkele herinneren. Naar mijn gevoel was De Norre de laatste.
Qua jeugdige inbreng zou ik al heel tevreden zou mochten Steuckers en/of Van Helden hun prestaties van MVV hier kunnen doortrekken. En daarnaast kunnen we hopen op nog ergens een doorbraak. Maar om al die jongens mee te rekenen als potentiële basisspelers of zelfs regelmatige invallers in 1A... dat is mij net iets te optimistisch. Maar ik krijg in deze met veel plezier ongelijk! :D
Ik besef dat ik grotendeels schuldig ben aan het aanhalen van die namen, mea culpa; Diriken bijvoorbeeld had ik zelfs niet meer meegerekend voor dit seizoen, maar blijkbaar wordt zijn contract alsnog verlengd. Vanwesemael en eigenlijk Librici zijn soortgelijke gevallen voor me, denk niet dat dit is om de beloften ploeg aan te vullen. Hollerbach sprak lovend over Slegers. En Schuermans is al twee seizoenen vaste waarde bij de beloften en tot vorig seizoen bij de jeugdploegen van de Rode Duivels en zal dit seizoen een stap(je) voorwaarts moeten zetten of afzakken.

Wat de A-kern voor dit seizoen betreft heeft de club aangegeven te willen saneren en inzetten op (eigen) jeugd; deductie sterkt me in de overtuiging dat Smets, Steuckers en in mindere mate Van Helden, Dumont, Van Dessel op die manier quasi zeker hun plaats tussen basiselftal en bank hebben. Lendfers en Delorge zullen ook dicht tegen de A-kern aanleunen.
Fabinho zal in de voorbereiding ongetwijfeld ook zijn kans krijgen hier.

OF ze ALLEN dat niveau aankunnen, daar doe ik dus geen uitspraken over voor alle duidelijkheid :cool:

Na edit: zie net op transfermarkt dat Schuermans naar Bocholt afzakt volgend seizoen ;)
Laatst gewijzigd door Lukske de Lange op 26 mei 2023, 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Yellow Feaver
Berichten: 1801
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Yellow Feaver »

Lukske de Lange schreef: 26 mei 2023, 10:43
Jones schreef: 26 mei 2023, 10:30 Ik denk niet dat we transfers moeten verwachten alvorens de trainingen gestart zijn. Fink gaat eerst een balans opmaken van wat hij heeft door ze te zien trainen. Wanneer starten de trainingen ?
Centrale verdediger(s) mag je toch binnenkort verwachten denk ik? Buiten Smets, Van Helden (Hashioka) die daar kunnen spelen en Diriken/Schuermans heb je daar niemand.
Idem voor de spits positie naast Hayashi en Librici

Dat hij centraal op het middenveld en op de flanken eerst wil taxeren welke profielen hij nog nodig heeft is al meer te verantwoorden.
Je moet bijvoorbeeld rechts niks bijhalen als Fabinho en Vanwesemael/Koita voldoende geacht worden, idem links met Bocat, Van Dessel/Koita. Voor een driehoek op het middenveld heb je Dumont, Steuckers, Slegers, Delorge (en wat mij betreft Van Helden/Smets) om in te schatten momenteel.
Ik zie Koita vertrekken met Fink als trainer. Kunnen we nog even verder gaan over Iniesta? Dan hebben we weer een leuk artikel op voetbalbelgië?
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door tesneusdoek »

Ik vroeg me al een tijdje af hoe Mister Fink hier terechtgekomen is en ben op zoek gegaan naar een eventuele link via één of andere makelaar en vond het volgende van heel lang geleden (2012) op een facebookpagina van Hamburgsupporters:

Einmal HSV immer HSV
16 Februari 2012 ·
Hier einmal eine Info zu für mich den sympatischsten Trainer in der Buli .

Thorsten Fink

Geburtsdatum: 29.10.1967
Geburtsort: Dortmund
Alter: 44
Nationalität: Deutschland
Berater: Pro Profil GmbH
ø-Amtszeit als Trainer: 1,17 Jahre
Erfolgsquote als Trainer: 55,19 % Siege
21,86 % Unentschieden
22,95 % Niederlagen
Trainerlizenz: Fußballlehrer
Bevorzugtes Spielsystem: 4-4-2 doppel 6

Nu wil het toeval dat Leistner en Okazaki tot de portefeuille van Pro Profil GmbH behoren.

Ik zocht verder en vond op de Linkedin-pagina van Pro Profil GmbH de bevestiging:

https://www.linkedin.com/company/proprofil/
https://www.linkedin.com/posts/proprofi ... er_desktop

Congratulations to Thorsten Fink on being appointed Head Coach of Belgian side St Truiden.

Also to Pro Profil’s leading sports lawyer Dr. Gregor Reiter who worked with Thorsten during his appointment process.


Makelaarskantoor Pro Profil GmbH heeft een pak Japanse en Duitse spelers in zijn portefeuille ziiten en het zou dan ook geen verrassing zijn, mochten er daarvan een paar op Stayen belanden, omdat het allemaal toch wat makkelijker loopt en het contact met Fink en STVV snel en gemakkelijk kan gelegd worden.

Hier de volledige lijst van spelers wiens belangen Pro Profil GmbH behartigt: https://www.transfermarkt.be/pro-profil ... berater/12

Er zijn een pak spelers die einde contract zijn op 30 juni 2023 (ik post de 20 met de hoogste marktwaardes):

1. Julian Chabot - Centrale verdediger nationaliteit: Duitsland + Frankrijk 25 jaar ploeg: 1.FC Köln marktwaarde: 3,50 mln. €
2. Lino Tempelmann - centraal middenveld nationaliteit: Duitsland 24 jaar ploeg: 1.FC Nürnberg marktwaarde: 2,00 mln. €
3. Paul Nebel - Rechtsbuiten nationaliteit: Duitsland + Ierland 20 jaar ploeg: Karlsruher SC marktwaarde: 2,00 mln. €
4. Merveille Papela - Centraal middenveld nationaliteit: Duitsland 22 jaar ploeg: SV Sandhausen marktwaarde: 1,00 mln. €
5. Steve Breitkreuz - Centrale verdediger nationaliteit: Duitsland 31 jaar ploeg: SSV Jahn Regensburg marktwaarde 700 dzd. €
6. Toni Leistner - Centrale verdediger nationaliteit: Duitsland 32 jaar ploeg: Sint-Truidense VV marktwaarde 700 dzd. €
7. Benedict Hollerbach - Centrumspits nationaliteit: Duitsland 22 jaar ploeg: SV Wehen Wiesbaden marktwaarde: 650 dzd. €
8. Julian Baumgartlinger - Defensief middenveld nationaliteit: Oostenrijk 35 jaar ploeg: FC Augsburg marktwaarde: 600 dzd. €
9. Andreas Geipl - Defensief middenveld nationaliteit: Duitsland 31 jaar ploeg: 1.FC Heidenheim 1846 marktwaarde: 500 dzd. €
10. Slobodan Medojevic - Defensief middenveld nationaliteit: Servië 32 jaar ploeg: AEL Limassol marktwaarde: 400 dzd. €
11. Antonio Jonjic - Centrumspits nationaliteit: Duitsland + Kroatië 23 jaar ploeg: FC Erzgebirge Aue marktwaarde 400 dzd. €
12. Julian Günther-Schmidt - Aanvallend middenveld nationaliteit: Duitsland 28 jaar ploeg: 1.FC Saarbrücken marktwaarde: 325 dzd. €
13. Alexander Nollenberger - Linksbuiten nationaliteit: Duitsland 25 jaar ploeg: SpVgg Bayreuth marktwaarde: 300 dzd. €
14. Semi Belkahia -Centrale verdediger nationaliteit: Duitsland + Tunesië 24 jaar ploeg: TSV 1860 München marktwaarde: 300 dzd. €
15. Tom Zimmerschied - Linksbuiten nationaliteit: Duitsland 24 jaar ploeg: Hallescher FC marktwaarde: 300 dzd. €
16. Shinji Okazaki - Centrumspits nationaliteit: Japan 37 jaar ploeg: Sint-Truidense VV marktwaarde: 250 dzd. €
17. Joona Veteli - Centraal middenveld nationaliteit: Finland 28 jaar ploeg: Kuopion Palloseura marktwaarde: 250 dzd. €
18. Nicolas Sessa - Aanvallend middenveld nationaliteit: Duitsland + Argentinië 27 jaar ploeg: SC Verl marktwaarde: 250 dzd. €
19. Jann George - Centrumspits nationaliteit: Duitsland + Verenigde Staten 30 jaar ploeg: SpVgg Bayreuth marktwaarde: 250 dzd. €
20. Vitus Eicher - Keeper nationaliteit: Duitsland 32 jaar ploeg: 1.FC Heidenheim 1846 marktwaarde: 250 dzd. €


Daarnaast zijn er nog een paar Aziatische spelers waar DMM misschien iets voor voelt en financieel voor over heeft om hun commerciële en sponsoractiviteiten verder uit te bouwen in het verre Oosten.
Genki Haraguchi - Aanvallend middenveld nationaliteit: Japan 32 jaar ploeg: VfB Stuttgart contract tot 30/06/2024 marktwaarde:2,00 mln. €
Sei Muroya - Rechtervleugelverdediger nationaliteit: Japan 29 jaar ploeg: Hannover 96 contract tot 30/06/2025 marktwaarde: 1,20 mln. €
Daisuke Yokota - Rechter middenveld nationaliteit: Japan 22 jaar ploeg: Górnik Zabrze contract tot 30/06/2024 marktwaarde:1,00 mln. €
Makoto Hasebe - Centrale verdediger nationaliteit: Japan 39 jaar ploeg: Eintracht Frankfurt contract tot 30/06/2024 marktwaarde: 800 dzd. €
Ki-je Lee- Linkervleugelverdediger nationaliteit: Zuid-Korea 31 jaar ploeg: Suwon Samsung Bluewings contract tot 30/06/2025 marktwaarde:650dzd€
Soichiro Kozuki - Rechter middenveld nationaliteit: Japan 22 jaar ploeg: FC Schalke 04 contract tot 30/06/2025 marktwaarde:600 dzd. €
Mu Kanazaki - Centrumspits nationaliteit: Japan 34 jaar ploeg: FC Ryukyu contract tot 30/06/2024 marktwaarde:350 dzd. €
Koki Kazama - Centraal middenveld nationaliteit: Japan 31 jaar ploeg: Thespakusatsu Gunma contract tot 30/06/2024 marktwaarde: 350 dzd. €
Yu-min Yang - Linkervleugelverdediger nationaliteit: Zuid-Korea 23 jaar Zonder club marktwaarde;: 75 dzd. €
Seok-min Park- Linker middenveld nationaliteit: Zuid-Korea 19 jaar ploeg: FSV Frankfurt contract tot 30/06/2023 marktwaarde:25 dzd. €

En last but not least...mijn persoonlijke favoriet,enkel en alleen om als voetbalnostalgicus ooit te kunnen zeggen "Sintruin hèij Littbarski gekocht" :love: :mrgreen: :clap: Ook al kan die geen twee meter lopen en komt de helft van zijn passen niet aan, kan je met zo een naam en zo een vader alleen maar een cultfiguur worden op Stayen... Als die iets van pa zijn talent heeft, gewoon doen! :geel: :blauw:
Lucien Littbarski-Centraal middenveld nationaliteit: Japan + Duitsland 20 jaar ploeg: SpVgg Greuther Fürth contract tot 30/06/2025 marktwaarde: 150 dzd. €
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1446
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Krisaias »

miel schreef: 26 mei 2023, 10:46
pat@ schreef: 26 mei 2023, 10:11 De nummer 9 uit Saudi-Arabië.
Spijtig dat ze in de winter niet hebben doorgedrukt. Dat scheelt een nulletje of 5 op de bankrekening.
Bauer heeft ons een pak punten gekost. De keren dat hij top was een echte meerwaarde, maar voor die paar keren ga ik hem toch niet missen.
Ge kunt het ook anders zien , mede door zijn sterk verdedigen heeft Bauer ons een pak punten opgebracht.
Wie heeft er geen fouten gemaakt ?
Een speler als Bauer is voor ons een absolute meerwaarde , ook al omwille van zijn polyvalentie .
Mocht zijn vervanger even goed of even slecht zijn zoals ge het wilt noemen, zal ik best tevreden zijn .
Qua mentaliteit daarentegen allesbehalve een meerwaarde. Mag voor mij in het rijtje Edmilson, Mmaae en nog wat anderen die ik hier echt niet meer wil terugzien. De club heeft hem alle begrip en ruimte gegeven in een moeilijke periode voor hem en zijn gezin ... en dan nog met zijne kop spelen.

Veel plezier in de zandback, Bèr de Boer :roll:
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door miel »

Krisaias schreef: 26 mei 2023, 12:02
miel schreef: 26 mei 2023, 10:46
pat@ schreef: 26 mei 2023, 10:11 De nummer 9 uit Saudi-Arabië.
Spijtig dat ze in de winter niet hebben doorgedrukt. Dat scheelt een nulletje of 5 op de bankrekening.
Bauer heeft ons een pak punten gekost. De keren dat hij top was een echte meerwaarde, maar voor die paar keren ga ik hem toch niet missen.
Ge kunt het ook anders zien , mede door zijn sterk verdedigen heeft Bauer ons een pak punten opgebracht.
Wie heeft er geen fouten gemaakt ?
Een speler als Bauer is voor ons een absolute meerwaarde , ook al omwille van zijn polyvalentie .
Mocht zijn vervanger even goed of even slecht zijn zoals ge het wilt noemen, zal ik best tevreden zijn .
Qua mentaliteit daarentegen allesbehalve een meerwaarde. Mag voor mij in het rijtje Edmilson, Mmaae en nog wat anderen die ik hier echt niet meer wil terugzien. De club heeft hem alle begrip en ruimte gegeven in een moeilijke periode voor hem en zijn gezin ... en dan nog met zijne kop spelen.

Veel plezier in de zandback, Bèr de Boer :roll:
Dat kan allemaal goed zijn , maar op zijn wedstrijd mentaliteit is of was absoluut niets aan te merken
Hij is er steeds voor de volle 100% voor gegaan in de wedstrijden .Ik vond hem voor Stvv ondanks alles een meerwaarde , mag het ?
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Positivo »

Krisaias schreef: 26 mei 2023, 12:02
miel schreef: 26 mei 2023, 10:46
pat@ schreef: 26 mei 2023, 10:11 De nummer 9 uit Saudi-Arabië.
Spijtig dat ze in de winter niet hebben doorgedrukt. Dat scheelt een nulletje of 5 op de bankrekening.
Bauer heeft ons een pak punten gekost. De keren dat hij top was een echte meerwaarde, maar voor die paar keren ga ik hem toch niet missen.
Ge kunt het ook anders zien , mede door zijn sterk verdedigen heeft Bauer ons een pak punten opgebracht.
Wie heeft er geen fouten gemaakt ?
Een speler als Bauer is voor ons een absolute meerwaarde , ook al omwille van zijn polyvalentie .
Mocht zijn vervanger even goed of even slecht zijn zoals ge het wilt noemen, zal ik best tevreden zijn .
Qua mentaliteit daarentegen allesbehalve een meerwaarde. Mag voor mij in het rijtje Edmilson, Mmaae en nog wat anderen die ik hier echt niet meer wil terugzien. De club heeft hem alle begrip en ruimte gegeven in een moeilijke periode voor hem en zijn gezin ... en dan nog met zijne kop spelen.

Veel plezier in de zandback, Bèr de Boer :roll:
Edmilson en zijn entourage waren op gebied van respect (of beter gezegd , het gebrek er aan) echt wel outstanding.
Bauer heeft op een bepaald ogenblik met vrouw en kinderen net niet aan de andere kant van de wereld , de knop omgedraaid en zijn wedstrijden echt wel gespeeld. Vergeleken worden met Edmilson, neen dat verdient de man echt niet.

als Edmilson op Stvv komt spelen train ik een ganse maand om hem bij ieder balcontact uit te kunnen jouwen.... en ik zal niet alleen zijn.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door STimVV »

Jones schreef: 26 mei 2023, 10:30 Ik denk niet dat we transfers moeten verwachten alvorens de trainingen gestart zijn. Fink gaat eerst een balans opmaken van wat hij heeft door ze te zien trainen. Wanneer starten de trainingen ?
Dat zijn uw eigen veronderstellingen.
Iets of wat professional heeft ondertussen al onze matchen bekeken, inclusief die van de uitgeleende spelers.
Je mag er sowieso ook van uit gaan dat Steuckers en VanHelden een deel van de voorbereiding zullen missen.
Die zijn met MVV momenteel nog altijd Play-Offs aan het spelen. Die gasten moet je minstens een 3-tal weken vakantie gunnen om te recupereren van een lang seizoen. (Ito is trouwens in hetzelfde geval)
Ook Schmidt zal ontbreken in juni want hij is opgeroepen voor de nationale ploeg van Japan die in juni 2 matchen spelen. (15juni en 20 juni) Je zal moeten krabben om genoeg spelers te hebben om je oefenmatchen te spelen. Normaal gezien is het in die fase van opbouw de bedoeling dat elke speler 1 helft speelt. Er zullen dus héél veel beloften hun kans krijgen.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door voetballiefhebber »

Yellow Feaver schreef: 26 mei 2023, 11:24 Ik zie Koita vertrekken met Fink als trainer. Kunnen we nog even verder gaan over Iniesta? Dan hebben we weer een leuk artikel op voetbalbelgië?
Die kans bestaat zeker. Fink liet zelf al verstaan dat het aan de club is om te bepalen hoe er wordt gespeeld en er niet een trainer komt die alles omgooit. Er zullen dus in principe spelers worden gehaald voor een bepaald systeem en als er opnieuw 3-5-2 wordt gespeeld, zal Koita het moeilijk krijgen. Hij moet dan immers weer defensief gaan voetballen en kan op de flank dan opnieuw minder acties maken.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1446
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Krisaias »

miel schreef: 26 mei 2023, 12:13
Krisaias schreef: 26 mei 2023, 12:02
miel schreef: 26 mei 2023, 10:46
pat@ schreef: 26 mei 2023, 10:11 De nummer 9 uit Saudi-Arabië.
Spijtig dat ze in de winter niet hebben doorgedrukt. Dat scheelt een nulletje of 5 op de bankrekening.
Bauer heeft ons een pak punten gekost. De keren dat hij top was een echte meerwaarde, maar voor die paar keren ga ik hem toch niet missen.
Ge kunt het ook anders zien , mede door zijn sterk verdedigen heeft Bauer ons een pak punten opgebracht.
Wie heeft er geen fouten gemaakt ?
Een speler als Bauer is voor ons een absolute meerwaarde , ook al omwille van zijn polyvalentie .
Mocht zijn vervanger even goed of even slecht zijn zoals ge het wilt noemen, zal ik best tevreden zijn .
Qua mentaliteit daarentegen allesbehalve een meerwaarde. Mag voor mij in het rijtje Edmilson, Mmaae en nog wat anderen die ik hier echt niet meer wil terugzien. De club heeft hem alle begrip en ruimte gegeven in een moeilijke periode voor hem en zijn gezin ... en dan nog met zijne kop spelen.

Veel plezier in de zandback, Bèr de Boer :roll:
Dat kan allemaal goed zijn , maar op zijn wedstrijd mentaliteit is of was absoluut niets aan te merken
Hij is er steeds voor de volle 100% voor gegaan in de wedstrijden .Ik vond hem voor Stvv ondanks alles een meerwaarde , mag het ?
Ahum... Standard - STVV ... echt met zijn gedachten erbij toen :roll:

Ge moogt vinden wat ge wilt....
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door miel »

Krisaias schreef: 26 mei 2023, 16:24
miel schreef: 26 mei 2023, 12:13
Krisaias schreef: 26 mei 2023, 12:02
miel schreef: 26 mei 2023, 10:46
pat@ schreef: 26 mei 2023, 10:11 De nummer 9 uit Saudi-Arabië.
Spijtig dat ze in de winter niet hebben doorgedrukt. Dat scheelt een nulletje of 5 op de bankrekening.
Bauer heeft ons een pak punten gekost. De keren dat hij top was een echte meerwaarde, maar voor die paar keren ga ik hem toch niet missen.
Ge kunt het ook anders zien , mede door zijn sterk verdedigen heeft Bauer ons een pak punten opgebracht.
Wie heeft er geen fouten gemaakt ?
Een speler als Bauer is voor ons een absolute meerwaarde , ook al omwille van zijn polyvalentie .
Mocht zijn vervanger even goed of even slecht zijn zoals ge het wilt noemen, zal ik best tevreden zijn .
Qua mentaliteit daarentegen allesbehalve een meerwaarde. Mag voor mij in het rijtje Edmilson, Mmaae en nog wat anderen die ik hier echt niet meer wil terugzien. De club heeft hem alle begrip en ruimte gegeven in een moeilijke periode voor hem en zijn gezin ... en dan nog met zijne kop spelen.

Veel plezier in de zandback, Bèr de Boer :roll:
Dat kan allemaal goed zijn , maar op zijn wedstrijd mentaliteit is of was absoluut niets aan te merken
Hij is er steeds voor de volle 100% voor gegaan in de wedstrijden .Ik vond hem voor Stvv ondanks alles een meerwaarde , mag het ?
Ahum... Standard - STVV ... echt met zijn gedachten erbij toen :roll:

Ge moogt vinden wat ge wilt....
OK noem nog eens zo een fout ?
Zo heeft elke verdediger wel eens een interceptie gemist , of een goal op zijn kap gehad ,ook Smidt gaat in deze niet vrij uit
We hebben ook tegengoals gehad door ergens dom balverlies van Bruls of andere middenvelders
Gaat ge die dat dan ook aanrekenen ?
Zelf Bruno heeft opgelegde kansen gemist
Anders moet ge eens aan Mignolet vragen of hij een heel seizoen alles feilloos heeft gedaan .
Als ge meet met 2 maten en twee gewichten , tja
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door vdl »

Krisaias schreef: 26 mei 2023, 16:24
miel schreef: 26 mei 2023, 12:13
Krisaias schreef: 26 mei 2023, 12:02
miel schreef: 26 mei 2023, 10:46
pat@ schreef: 26 mei 2023, 10:11 De nummer 9 uit Saudi-Arabië.
Spijtig dat ze in de winter niet hebben doorgedrukt. Dat scheelt een nulletje of 5 op de bankrekening.
Bauer heeft ons een pak punten gekost. De keren dat hij top was een echte meerwaarde, maar voor die paar keren ga ik hem toch niet missen.
Ge kunt het ook anders zien , mede door zijn sterk verdedigen heeft Bauer ons een pak punten opgebracht.
Wie heeft er geen fouten gemaakt ?
Een speler als Bauer is voor ons een absolute meerwaarde , ook al omwille van zijn polyvalentie .
Mocht zijn vervanger even goed of even slecht zijn zoals ge het wilt noemen, zal ik best tevreden zijn .
Qua mentaliteit daarentegen allesbehalve een meerwaarde. Mag voor mij in het rijtje Edmilson, Mmaae en nog wat anderen die ik hier echt niet meer wil terugzien. De club heeft hem alle begrip en ruimte gegeven in een moeilijke periode voor hem en zijn gezin ... en dan nog met zijne kop spelen.

Veel plezier in de zandback, Bèr de Boer :roll:
Dat kan allemaal goed zijn , maar op zijn wedstrijd mentaliteit is of was absoluut niets aan te merken
Hij is er steeds voor de volle 100% voor gegaan in de wedstrijden .Ik vond hem voor Stvv ondanks alles een meerwaarde , mag het ?
Ahum... Standard - STVV ... echt met zijn gedachten erbij toen :roll:

Ge moogt vinden wat ge wilt....
Ja andere spelers hebben nooit een fout gemaakt :roll:
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Jan Bulder »

Ik kan begrijpen dat de perceptie wat betreft Bauer negatief is door zijn transfersaga.

Los daarvan moogt ge er mij voor komend seizoen zo een stuk of 4 van dat kaliber afzetten. Dan ben ik al wat geruster in een aangename afloop.
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door darion »

Iniesta een jaartje halen?
Weer een fikse promotie stunt van DMM, Fink heeft met hem gewerkt.
:grappig:
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1446
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Krisaias »

miel schreef: 26 mei 2023, 17:27
Krisaias schreef: 26 mei 2023, 16:24
miel schreef: 26 mei 2023, 12:13
Krisaias schreef: 26 mei 2023, 12:02
miel schreef: 26 mei 2023, 10:46

Ge kunt het ook anders zien , mede door zijn sterk verdedigen heeft Bauer ons een pak punten opgebracht.
Wie heeft er geen fouten gemaakt ?
Een speler als Bauer is voor ons een absolute meerwaarde , ook al omwille van zijn polyvalentie .
Mocht zijn vervanger even goed of even slecht zijn zoals ge het wilt noemen, zal ik best tevreden zijn .
Qua mentaliteit daarentegen allesbehalve een meerwaarde. Mag voor mij in het rijtje Edmilson, Mmaae en nog wat anderen die ik hier echt niet meer wil terugzien. De club heeft hem alle begrip en ruimte gegeven in een moeilijke periode voor hem en zijn gezin ... en dan nog met zijne kop spelen.

Veel plezier in de zandback, Bèr de Boer :roll:
Dat kan allemaal goed zijn , maar op zijn wedstrijd mentaliteit is of was absoluut niets aan te merken
Hij is er steeds voor de volle 100% voor gegaan in de wedstrijden .Ik vond hem voor Stvv ondanks alles een meerwaarde , mag het ?
Ahum... Standard - STVV ... echt met zijn gedachten erbij toen :roll:

Ge moogt vinden wat ge wilt....
OK noem nog eens zo een fout ?
Zo heeft elke verdediger wel eens een interceptie gemist , of een goal op zijn kap gehad ,ook Smidt gaat in deze niet vrij uit
We hebben ook tegengoals gehad door ergens dom balverlies van Bruls of andere middenvelders
Gaat ge die dat dan ook aanrekenen ?
Zelf Bruno heeft opgelegde kansen gemist
Anders moet ge eens aan Mignolet vragen of hij een heel seizoen alles feilloos heeft gedaan .
Als ge meet met 2 maten en twee gewichten , tja
Ge moet weten wat ge wilt, hé vriend. Ge spreekt over 100% inzet. Ik geef een tegenvoorbeeld en dan vraagt ge me om individuele fouten op te noemen ... Ik zeg dat hij tegen Standard niet met volle inzet gespeeld heeft, en ja, ook een fout gemaakt... En plots draait ge de discussie en wilt ge dat ik individuele fouten begin op te sommen 'omdat andere spelers die ook maken'... Ik heb Schmidt, Bruno en anderen nooit zonder inzet zien spelen.

Ik ben het trouwens niet oneens dat Bauer een hele goeie verdediger is ... kan alleen niet overweg met zijn mentaliteit.

En het feit dat hij van Hollerbach telkens direct een plaats in te ploeg kreeg ten koste van spelers die niet slecht bezig waren, terwijl nog anderen die één training misten, plots uit de ploeg vlogen... dat heeft de zaak van Bèr de Boer uiteraard ook niet geholpen.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door STVV1924 »

Op bepaald moment kan je de perceptie ook tegen hebben. Bauer is intrinsiek een verdediger die we a la Texeira liever 6 jaar aan ons verbonden hadden als zijn focus en zijn gezinsleven zich daar toe leenden. Maar voetballers zijn geen robots, maar mensen van vlees en bloed. Het sierde hem dat hij zijn contract hier heeft uitgedaan, ook al zat zijn gezin aan de andere kant van de wereld wat zijn moraal, focus, drive dan ook niet ten goede kwam.
Gesloten