Charleroi-STVV, zondag 26/02/2023 19.15u

Alles over de wedstrijden van STVV
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Charleroi-STVV, zondag 26/02/2023 19.15u

Bericht door BoemBoem »

Jones schreef: 27 feb 2023, 17:36
Dreke schreef: 26 feb 2023, 23:10
Jones schreef: 26 feb 2023, 22:16 En gij weet alles zeker ? Narcist
Hola. Je wordt op tegenstrijdigheden gewezen, je wringt je in allerlei hoeken, je komt met de dooddoener "ge ziet toch wat ge ziet" (voor mij het ultieme zwaktebod in een discussie) en je gaat dan iemand een narcist noemen? Beetje serieus blijven, hè. "My bad" was correcter geweest.
Ik heb al meer met Pinto gesproken dan Halenaar tenzij die werkt voor hun(hetgeen ik betwijfel), een heel aimabel man. Ik breek die mannen niet af. Ik hoop alleen zoals iedereen en stel vast dat de coach van Alaves gelijk heeft. Nu gelijk heeft. Zonder hem op te stellen daar, kon hij geen spelritme krijgen.
Met 2 sterke huurlingen krijg je geen slaag op Anderlecht en win je misschien op Charleroi en tegen Westel.
Ik begrijp niet waarom ze niemand in de winter een contract gaven met de bedoeling van die meer dan een half jaar aan hun te binden.
Ze willen STVV niet verkopen zeggen ze maar geven te weinig blijk van het tegendeel. Waarom kan je geen goeie 10 nu halen ipv in de zomer ? Dan moet je hem ook betalen hoor.
Die vragen worden niet gesteld naar het bestuur of blijven onbeantwoord
Waarom stelt gij die vragen hier?

Ge zat erbij als 1 van de 10 mensen die vragen mochten stellen.

En voor die wintertransfers kunt ge zelf ook wel bedenken waarom hoop ik.
Waarom zou ge in de winter 3 keer de prijs betalen voor dezelfde speler die je in de volgende de zomer kan kopen?
Al je, zo goed als, gered bent en moet besparen…
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Charleroi-STVV, zondag 26/02/2023 19.15u

Bericht door Jones »

BoemBoem schreef: 27 feb 2023, 19:41
Jones schreef: 27 feb 2023, 17:36
Dreke schreef: 26 feb 2023, 23:10
Jones schreef: 26 feb 2023, 22:16 En gij weet alles zeker ? Narcist
Hola. Je wordt op tegenstrijdigheden gewezen, je wringt je in allerlei hoeken, je komt met de dooddoener "ge ziet toch wat ge ziet" (voor mij het ultieme zwaktebod in een discussie) en je gaat dan iemand een narcist noemen? Beetje serieus blijven, hè. "My bad" was correcter geweest.
Ik heb al meer met Pinto gesproken dan Halenaar tenzij die werkt voor hun(hetgeen ik betwijfel), een heel aimabel man. Ik breek die mannen niet af. Ik hoop alleen zoals iedereen en stel vast dat de coach van Alaves gelijk heeft. Nu gelijk heeft. Zonder hem op te stellen daar, kon hij geen spelritme krijgen.
Met 2 sterke huurlingen krijg je geen slaag op Anderlecht en win je misschien op Charleroi en tegen Westel.
Ik begrijp niet waarom ze niemand in de winter een contract gaven met de bedoeling van die meer dan een half jaar aan hun te binden.
Ze willen STVV niet verkopen zeggen ze maar geven te weinig blijk van het tegendeel. Waarom kan je geen goeie 10 nu halen ipv in de zomer ? Dan moet je hem ook betalen hoor.
Die vragen worden niet gesteld naar het bestuur of blijven onbeantwoord
Waarom stelt gij die vragen hier?

Ge zat erbij als 1 van de 10 mensen die vragen mochten stellen.

En voor die wintertransfers kunt ge zelf ook wel bedenken waarom hoop ik.
Waarom zou ge in de winter 3 keer de prijs betalen voor dezelfde speler die je in de volgende de zomer kan kopen?
Al je, zo goed als, gered bent en moet besparen…
Men kreeg 8 minuten om geen voorafbesproken vragen te stellen. Welgeteld 3 man heeft een vraag kunnen stellen. We kregen zoveel info dat je daar even niet aan dacht. Ik heb spijt dat ik niet meer de kans kreeg daartoe…daarom
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Charleroi-STVV, zondag 26/02/2023 19.15u

Bericht door Jones »

Ik hoor net op extra-time dat we dezelfde VAR hadden dan Brugge-Gent. Tja. Gekloot met die bal die uit was waaruit Charleroi uit scoort
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Charleroi-STVV, zondag 26/02/2023 19.15u

Bericht door voetballiefhebber »

Meekers zat in TVL Sportcafé, maar veel wijzer dan antwoorden in clichés werd je er niet van.

Stijn Stijnen probeerde hem nog wat het vuur aan de schenen te leggen en sprak veel waarheden. Het lijkt alsof er op alle vlakken berusting is.
Contracten van Smets en/of Janssens moeten in orde komen, maar er zijn nog geen gesprekken geweest. Maar die zullen komen. Jeugdwerking keert precies ook niet meer terug naar label A o.a. omdat de accommodaties niet goed genoeg zijn. STVV wordt daarin voorbijgestoken door zelfs clubs als godbetert Eupen ! Niet verwonderlijk, zei Stijnen dat supporters zich daar vragen bij stellen.

Ook nog verteld dat de grote baas van DMM zelfs niets met voetbal heeft, maar het nu beter volgt omdat het blijkbaar wat oplevert in Japan. De grote baas zal dus nooit echt investeren.
wiekes
Berichten: 875
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Charleroi-STVV, zondag 26/02/2023 19.15u

Bericht door wiekes »

Ja die mens zit daar tegen zijn goesting, wie zou anders gaan Tatheisi of Pinto 🥱
Positivo
Berichten: 1923
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Charleroi-STVV, zondag 26/02/2023 19.15u

Bericht door Positivo »

voetballiefhebber schreef: 28 feb 2023, 00:35
Ook nog verteld dat de grote baas van DMM zelfs niets met voetbal heeft, maar het nu beter volgt omdat het blijkbaar wat oplevert in Japan. De grote baas zal dus nooit echt investeren.
Als de man het al begint te volgen weet je nooit.
Rd had ook niks met voetbal, en die is er dan toch ook stoemelings ingerold …
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Charleroi-STVV, zondag 26/02/2023 19.15u

Bericht door stvvilvoorde »

voetballiefhebber schreef: 24 feb 2023, 18:07 https://www.hbvl.be/cnt/dmf20230224_95302784

STVV-coach Bernd Hollerbach: “Niet realistisch om over play-offs te praten met deze kern”
“All out till the end!” (Vol gas tot het einde, nvdr.), riep Bernd Hollerbach strijdvaardig toen hij vrijdagmiddag het perszaaltje op het Truiense oefencomplex verliet. Na de recente 0 op 6 geeft de Duitse STVV-coach allerminst een geslagen indruk, al predikt hij wel opnieuw realisme: “Misschien staan we wel boven onze waarde gerangschikt.”

Pieter Vanlommel
Vandaag om 15:34

Na twee nederlagen op rij is het een beetje van moeten voor STVV, zondag in Charleroi. Dat beseft Bernd Hollerbach ook wel, al gaf hij dat niet openlijk toe. “Mentaal is het zeker belangrijk om opnieuw punten te pakken na twee nederlagen. De beslissingen van de arbitrage draaiden in de laatste wedstrijden niet in ons voordeel uit. Ook dat speelt mee in het hoofd. Ik merk eveneens dat de spelers vermoeid beginnen te worden, vooral de ouderen. Da’s niet onlogisch gezien onze smalle kern en veeleisende spelstijl.”

Mensen mogen niet vergeten dat STVV in het verleden altijd naar onder heeft moeten kijken. Wat we dit seizoen al hebben neergezet met deze groep is fantastisch”

Bernd Hollerbach

Hollerbach trapte zo zelf de voorzet naar de vraag of de citroen niet is uitgeperst, of het heilige vuur niet stilaan is uitgedoofd? “Ik kan alleen maar hopen van niet. Maar ik kan niet in de hoofden van de spelers kijken. Ik zal tot de laatste snik mijn best doen voor deze club en elke wedstrijd aanvatten om ze te winnen. Maar mensen mogen niet vergeten dat STVV in het verleden altijd naar onder heeft moeten kijken. Wat we dit seizoen al hebben neergezet met deze groep is fantastisch.”

Een scenario zoals dat van twee seizoenen geleden ziet Hollerbach zich niet herhalen. Toen sprokkelden de Kanaries amper nog punten nadat ze onder Peter Maes het behoud hadden verzekerd. “Ik geloof niet dat het nu ook zo’n vaart zal lopen. Daarvoor is deze groep mentaal te sterk. Kijk naar hoe ze er met z’n tienen nog voor knokten tegen Westerlo. Dat zegt genoeg. Veel spelers zijn einde contract en toch geven ze zich nog voor de volle honderd procent. Ik heb hen daar deze week nog eens voor gefeliciteerd, want evident is dat niet in deze situatie.”

Toni Leistner maakte deze week ook officieel bekend dat zijn contract niet verlengd wordt.

Minder kwaliteit
Dat het nu ook mag stoppen met over play-off 2 te spreken, gaf Hollerbach nog mee. “Voor deze kern is die doelstelling niet realistisch. Met Brüls en Al-Dakhil verloren we onze twee beste spelers in januari. Ook Kagawa vertrok. Die spelers tilden op training het niveau omhoog. Kwaliteit op training is ook belangrijk als je in de wedstrijden een hoog niveau wil halen. De kwaliteit in de kern is erop achteruitgegaan, dat moeten we durven benoemen. Maar qua inzet en mentaliteit kan ik de jongens niets verwijten.”

Over de tegenstander van zondag dan. Charleroi staat na 26 speeldagen net onder STVV op de elfde plaats. De Zebra’s van Felice Mazzu hanteren een gelijkaardige spelstijl als de Kanaries, die overigens voltallig en fit zijn. “Fysiek is Charleroi een sterk team en ze kunnen een blok neerzetten”, knikte Hollerbach. “Net als ons vallen ze diep terug en proberen ze scherp tegen te prikken. Ik verwacht dus een gesloten wedstrijd.”
Ik kwam daarnet op tvl dit interview met Hollerbach tegen

https://www.tvl.be/nieuws/stvv-coach-we ... cht-150160

Grotendeels dezelfde inhoud, maar iets meer nuance.

Hij zegt dat als ze top 8 wilden ambieren, ze hadden moeten investeren.
Ze hebben niet geinvesteerd, dus dan is 40 punten de doelstelling.
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Charleroi-STVV, zondag 26/02/2023 19.15u

Bericht door STVV-fan »

stvvilvoorde schreef: 28 feb 2023, 11:53
voetballiefhebber schreef: 24 feb 2023, 18:07 https://www.hbvl.be/cnt/dmf20230224_95302784

STVV-coach Bernd Hollerbach: “Niet realistisch om over play-offs te praten met deze kern”
“All out till the end!” (Vol gas tot het einde, nvdr.), riep Bernd Hollerbach strijdvaardig toen hij vrijdagmiddag het perszaaltje op het Truiense oefencomplex verliet. Na de recente 0 op 6 geeft de Duitse STVV-coach allerminst een geslagen indruk, al predikt hij wel opnieuw realisme: “Misschien staan we wel boven onze waarde gerangschikt.”

Pieter Vanlommel
Vandaag om 15:34

Na twee nederlagen op rij is het een beetje van moeten voor STVV, zondag in Charleroi. Dat beseft Bernd Hollerbach ook wel, al gaf hij dat niet openlijk toe. “Mentaal is het zeker belangrijk om opnieuw punten te pakken na twee nederlagen. De beslissingen van de arbitrage draaiden in de laatste wedstrijden niet in ons voordeel uit. Ook dat speelt mee in het hoofd. Ik merk eveneens dat de spelers vermoeid beginnen te worden, vooral de ouderen. Da’s niet onlogisch gezien onze smalle kern en veeleisende spelstijl.”

Mensen mogen niet vergeten dat STVV in het verleden altijd naar onder heeft moeten kijken. Wat we dit seizoen al hebben neergezet met deze groep is fantastisch”

Bernd Hollerbach

Hollerbach trapte zo zelf de voorzet naar de vraag of de citroen niet is uitgeperst, of het heilige vuur niet stilaan is uitgedoofd? “Ik kan alleen maar hopen van niet. Maar ik kan niet in de hoofden van de spelers kijken. Ik zal tot de laatste snik mijn best doen voor deze club en elke wedstrijd aanvatten om ze te winnen. Maar mensen mogen niet vergeten dat STVV in het verleden altijd naar onder heeft moeten kijken. Wat we dit seizoen al hebben neergezet met deze groep is fantastisch.”

Een scenario zoals dat van twee seizoenen geleden ziet Hollerbach zich niet herhalen. Toen sprokkelden de Kanaries amper nog punten nadat ze onder Peter Maes het behoud hadden verzekerd. “Ik geloof niet dat het nu ook zo’n vaart zal lopen. Daarvoor is deze groep mentaal te sterk. Kijk naar hoe ze er met z’n tienen nog voor knokten tegen Westerlo. Dat zegt genoeg. Veel spelers zijn einde contract en toch geven ze zich nog voor de volle honderd procent. Ik heb hen daar deze week nog eens voor gefeliciteerd, want evident is dat niet in deze situatie.”

Toni Leistner maakte deze week ook officieel bekend dat zijn contract niet verlengd wordt.

Minder kwaliteit
Dat het nu ook mag stoppen met over play-off 2 te spreken, gaf Hollerbach nog mee. “Voor deze kern is die doelstelling niet realistisch. Met Brüls en Al-Dakhil verloren we onze twee beste spelers in januari. Ook Kagawa vertrok. Die spelers tilden op training het niveau omhoog. Kwaliteit op training is ook belangrijk als je in de wedstrijden een hoog niveau wil halen. De kwaliteit in de kern is erop achteruitgegaan, dat moeten we durven benoemen. Maar qua inzet en mentaliteit kan ik de jongens niets verwijten.”

Over de tegenstander van zondag dan. Charleroi staat na 26 speeldagen net onder STVV op de elfde plaats. De Zebra’s van Felice Mazzu hanteren een gelijkaardige spelstijl als de Kanaries, die overigens voltallig en fit zijn. “Fysiek is Charleroi een sterk team en ze kunnen een blok neerzetten”, knikte Hollerbach. “Net als ons vallen ze diep terug en proberen ze scherp tegen te prikken. Ik verwacht dus een gesloten wedstrijd.”
Ik kwam daarnet op tvl dit interview met Hollerbach tegen

https://www.tvl.be/nieuws/stvv-coach-we ... cht-150160

Grotendeels dezelfde inhoud, maar iets meer nuance.

Hij zegt dat als ze top 8 wilden ambieren, ze hadden moeten investeren.
Ze hebben niet geinvesteerd, dus dan is 40 punten de doelstelling.
Dekt zichzelf in, begrijpelijk.

Kan meer uit deze kern halen, dat bewees hij al vorig seizoen.
Al de rest zijn uitvluchten.

"Meer investeren" is daarbij een dooddoener van jewelste. Als je immers investeert en de trainer doet er niks bij wordt er gezegd:" er is verkeerd geïnvesteerd, ge zou beter,..."
Straatje zonder einde
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Charleroi-STVV, zondag 26/02/2023 19.15u

Bericht door Jean-Paul »

Hij zegt dat als ze top 8 wilden ambieren, ze hadden moeten investeren.
Ze hebben niet geinvesteerd, dus dan is 40 punten de doelstelling

Een logische stelling. En dat eindeloze pro bestuur beleid is zo inhoudsloos als eindeloos. Het Meekers manifest was heel duidelijk onduidelijk.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Charleroi-STVV, zondag 26/02/2023 19.15u

Bericht door lindoke »

Ik vind dat Hollerbach eerlijk is in zijn mening en zegt waar het schoentje wringt. Hij is trouwens niet de eerste trainer bij STVV die een gebrek aan ambitie predikt. Zitten die dan allemaal in een complot om hetzelfde te zeggen om zo DMM in een slecht daglicht te stellen? Ik denk het niet. Het gebrek aan ambitie is wat niet alleen trainers bij STVV constateren, dat leeft eveneens in de spelersgroep en onder een groot deel van de supporters. Volgens mij zelfs de hoofdzaak waarom zoveel supporters STVV de rug hebben toegedraaid en niet meer naar Staaien willen afzakken.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Louis XIV
Berichten: 1247
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Charleroi-STVV, zondag 26/02/2023 19.15u

Bericht door Louis XIV »

lindoke schreef: 28 feb 2023, 20:41 Ik vind dat Hollerbach eerlijk is in zijn mening en zegt waar het schoentje wringt. Hij is trouwens niet de eerste trainer bij STVV die een gebrek aan ambitie predikt. Zitten die dan allemaal in een complot om hetzelfde te zeggen om zo DMM in een slecht daglicht te stellen? Ik denk het niet. Het gebrek aan ambitie is wat niet alleen trainers bij STVV constateren, dat leeft eveneens in de spelersgroep en onder een groot deel van de supporters. Volgens mij zelfs de hoofdzaak waarom zoveel supporters STVV de rug hebben toegedraaid en niet meer naar Staaien willen afzakken.
Boenk erop !!
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Charleroi-STVV, zondag 26/02/2023 19.15u

Bericht door Tompie »

Hollerbach straalt nu ook niet bepaald ambitie uit he. Dan ga je toch niet telkens opnieuw in de media verkondigen dat je kern te kort komt voor PO2, dat je twee beste spelers vertrokken zijn (waarvan hij Brüls zelfs lang niet altijd opstelde dit seizoen), dat het vat eigenlijk al af is …

Hij mag dat denken en er zit zeker waarheid in, maar een beetje geloof in eigen kunnen kan sommige spelers soms al boven zichzelf doen uitstijgen. Nu bereik je net het omgekeerde, niemand die er nog in gelooft met logische nederlagen tot gevolg.

Die man heeft het knap gedaan bij STVV, absoluut. Maar de laatste weken zijn er vooral teveel aan omdat hij blijkbaar zelf vindt dat het er teveel aan is. Terwijl je zelfs nu nog altijd uitzicht hebt op een PO2-plaats.

Als zowel de kapitein langs het veld als die op het veld al hebben aangegeven het schip te verlaten, en die langs het veld maar blijft stellen dat het eigenlijk maar een lelijk rubberen bootje is, gaat niemand nog geloven dat een stormpje niet meteen schipbreuk moet betekenen.

Dat staat wat mij betreft nog volledig los van de signalen over al dan niet ambitie vanuit het bestuur.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Charleroi-STVV, zondag 26/02/2023 19.15u

Bericht door voetballiefhebber »

lindoke schreef: 28 feb 2023, 20:41 Ik vind dat Hollerbach eerlijk is in zijn mening en zegt waar het schoentje wringt. Hij is trouwens niet de eerste trainer bij STVV die een gebrek aan ambitie predikt. Zitten die dan allemaal in een complot om hetzelfde te zeggen om zo DMM in een slecht daglicht te stellen? Ik denk het niet. Het gebrek aan ambitie is wat niet alleen trainers bij STVV constateren, dat leeft eveneens in de spelersgroep en onder een groot deel van de supporters. Volgens mij zelfs de hoofdzaak waarom zoveel supporters STVV de rug hebben toegedraaid en niet meer naar Staaien willen afzakken.
Het gevoel dat ik heb bij STVV is een beeld van 'losers'. Die van Genk hebben toch een punt als ze dat zeggen. In 100 jaar speelde STVV 2 bekerfinales en verloor ze. Er werden enkel titels behaald in lagere afdelingen. Je speelt toch al een heel pak jaren in eerste klasse van die 100 jaar. Dan mag je toch wat ambitie tonen. Er is ook altijd weinig uitstraling geweest om prijzen te pakken. De 2 Europese campagnes zijn er gekomen toen de Intertotobeker bestond om ook kleinere clubs de kans te geven om van Europa te proeven. Je hebt dan een keer de zogenaamde Nissan Cup gewonnen omdat vele clubs daar met een veredelde B-ploeg speelden wegens niet interessant.
Dreke
Berichten: 3642
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Charleroi-STVV, zondag 26/02/2023 19.15u

Bericht door Dreke »

En waarom zouden ons iets aantrekken van wat ze in Midden Limburg zeggen? En siert het een supporter net niet dat die zijn/haar club niet laat vallen ook al pakken ze geen prijs?
A loyal football fan only supports the shirt...
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Charleroi-STVV, zondag 26/02/2023 19.15u

Bericht door STVV-fan »

Waarom is iedereen zo gefocust op "een prijs"?
En wat is die "prijs" dan? Bekerwinst? Kampioen?

En hoeveel ploegen die in eerste klasse spelen hebben zo een prijs?

Bedoel je met "een prijs", Europees spelen? Om wat te doen? Er in de voorrondes uit te liggen en dan te zeggen dat het bestuur "ambitieloos" is omdat ze de poulefase niet heeft gehaald?

Er wordt, naar mijn mening, veel te snel, veel te veel gezwaaid met die "ambitieloos".

"Boenk erop", hoor je dan.
Waarom? "Ze laten spelers gaan in de winter, ambitieloos kutbestuur".

Dus omdat je de uitkomst ziet van een proces (en het staat u - begrijpelijk- niet aan), maar weet niet welk proces erachter zit (wat u waarschijnlijk niet interesseert - want dat proces zou u maar eens moeten kunnen tegenspreken-), spreek je fantastische, populistische stopwoordjes zoals "ambitieloos" en "losermentaliteit".

Afspraken met spelers, leurende managers, clubs niet geheel zuiver, slechte mentaliteit,....
Daarover nadenken is inderdaad te moeilijk. "Losers" en "ambitieloos" is veel gemakkelijker.

Ineens ook de reden waarom dat gedrocht van de mijnen u losers noemt.
Allez, dat doen ze sowieso.
Ze moeten hun gigantisch ego wel tentoonstellen, zeker tegen ons, om relevant te blijven, want de rest van de competitie lacht ze uit.
Dit jaar op weg naar kampioenschap, terwijl ze vorig seizoen bijna geen PO speelden ten koste van.... ons.

Je zaait wat je oogst.
Als je jezelf constant losers en ambitieloos noemt, moet je niet verwonderd zijn dat de rest vn België u uiteindelijk zo gaat zien. ZEKER EN VAST al niet de pers die u al niet echt genegen is.
Als je wilt dat DAT veranderd ga je toch eerst, mijn excuses, ZELF eens iets moeten veranderen EN ook meer tegengas moeten geven als er in de lokale pers, of de nationale pers die schrijft over ons, iets clichématig negatief staat.

NIET berusten en zeggen: "inderdaad, losers en ambitieloos" om daarna te zeggen: "Jama, nu noemen ze ons in de gazet een bende ambitieloze losers" en er verwonderd over zijn.
Plaats reactie