STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Alles over de wedstrijden van STVV
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door Yellow Feaver »

BoemBoem schreef: 08 mei 2023, 17:58
STVV-fan schreef: 08 mei 2023, 17:21
pat@ schreef: 08 mei 2023, 16:07 Ik denk niet dat het een supporter is van dat ploegje, eerder een nobody met fake account die veel geld heeft verloren door op datzelfde ploegje te gokken.
Dat is echt wel teveel eer voor een groot deel van de Gnkse aanhang.

Nu ziet iedereen eens wat een bende marginalen daar tussen zitten...
Even marginaal als toen 5000 supporters, Peersman zijn familie aan het uitschelden was?
Howla! Het enigste wat er gebeurde is een langgerekte "Tristaaaaaan, Tristaaaaan", na zijn zoveelste blunder. Waarop hij verkoos binnen te blijven. Of ik daar fier op ben?

Misschien :cool:
Laatst gewijzigd door Yellow Feaver op 09 mei 2023, 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door BoemBoem »

Yellow Feaver schreef: 09 mei 2023, 10:19
BoemBoem schreef: 08 mei 2023, 17:58
STVV-fan schreef: 08 mei 2023, 17:21
pat@ schreef: 08 mei 2023, 16:07 Ik denk niet dat het een supporter is van dat ploegje, eerder een nobody met fake account die veel geld heeft verloren door op datzelfde ploegje te gokken.
Dat is echt wel teveel eer voor een groot deel van de Gnkse aanhang.

Nu ziet iedereen eens wat een bende marginalen daar tussen zitten...
Even marginaal als toen 5000 supporters, Peersman zijn familie aan het uitschelden was?
Howla! Het enigste wat er gebeurde is een langgerekte "Tristaaaaaan, Tristaaaaan", na zijn zoveelste blunder. Waarop hijn verkoos binnen te blijven. Of ik daar fier op ben?

Misschien :cool:
Daar werd wel iets meer geroepen hoor. ;)

Niks dat te vergelijken is met Alderweireld wel niet.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door Yellow Feaver »

BoemBoem schreef: 09 mei 2023, 10:27
Yellow Feaver schreef: 09 mei 2023, 10:19
BoemBoem schreef: 08 mei 2023, 17:58
STVV-fan schreef: 08 mei 2023, 17:21
pat@ schreef: 08 mei 2023, 16:07 Ik denk niet dat het een supporter is van dat ploegje, eerder een nobody met fake account die veel geld heeft verloren door op datzelfde ploegje te gokken.
Dat is echt wel teveel eer voor een groot deel van de Gnkse aanhang.

Nu ziet iedereen eens wat een bende marginalen daar tussen zitten...
Even marginaal als toen 5000 supporters, Peersman zijn familie aan het uitschelden was?
Howla! Het enigste wat er gebeurde is een langgerekte "Tristaaaaaan, Tristaaaaan", na zijn zoveelste blunder. Waarop hijn verkoos binnen te blijven. Of ik daar fier op ben?

Misschien :cool:
Daar werd wel iets meer geroepen hoor. ;)

Niks dat te vergelijken is met Alderweireld wel niet.
Ik zat toen in het sfeervak en dat is het enigste wat er geroepen werd, overgenomen door de Oost,...zalig. Misschien dat de mensen naast u iets ander riepen ;).
Guggenheimer
Berichten: 528
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door Guggenheimer »

Ik stond er ook en kan me ook alleen maar de lang gerekte Peeersman herinneren =).

Als er al andere zaken werden geroepen, werden die in elk geval overstemd.
Dreke
Berichten: 3641
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door Dreke »

Guggenheimer schreef: 09 mei 2023, 14:23 Ik stond er ook en kan me ook alleen maar de lang gerekte Peeersman herinneren =).

Als er al andere zaken werden geroepen, werden die in elk geval overstemd.
Volledig akkoord.
A loyal football fan only supports the shirt...
truieneer
Berichten: 107
Lid geworden op: 08 jul 2013, 14:37
Supporter van: STVV

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door truieneer »

Yellow Feaver schreef: 09 mei 2023, 10:19
BoemBoem schreef: 08 mei 2023, 17:58
STVV-fan schreef: 08 mei 2023, 17:21
pat@ schreef: 08 mei 2023, 16:07 Ik denk niet dat het een supporter is van dat ploegje, eerder een nobody met fake account die veel geld heeft verloren door op datzelfde ploegje te gokken.
Dat is echt wel teveel eer voor een groot deel van de Gnkse aanhang.

Nu ziet iedereen eens wat een bende marginalen daar tussen zitten...
Even marginaal als toen 5000 supporters, Peersman zijn familie aan het uitschelden was?
Howla! Het enigste wat er gebeurde is een langgerekte "Tristaaaaaan, Tristaaaaan", na zijn zoveelste blunder. Waarop hij verkoos binnen te blijven. Of ik daar fier op ben?

Misschien :cool:
vind dit één van de beste herinneringen vanop Staaien. :twisted: ;)
Piana
Berichten: 1030
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door Piana »

2-2 met later ook nog een fout van een jonge Kompany waarna Ipoua scoorde. Ben ich just?

Triiiiiiiistan, Triiiiiiiistan, Triiiiiiiiistan,....
Dat samen met de jaarlijkse "Er staat een paard op het veld"-gezangen wanneer Gert Verheyen langs kwam, mooie herinneringen.

Dat die van dat dorp in het noorden hunne plan trekken. Ik hoop dat ze 2 punten tekort komen. :cool: Met de groeten uit Haspengouw. :cool:
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door Tompie »

Er zijn er nog wel die er in het verleden van langs kregen.

Als ik me niet vergis kloeg ooit Yakovenko eens na een bezoekje op Stayen nadat er nogal vaak 'Yakovenko is homo' door de tribunes galmde. En wat volgens onze aanhang het beroep was van Vanessa Hoefkens, hoef ik u wellicht ook niet te vertellen ... Iets minder ludiek weliswaar.

Er was als ik me niet vergis ook eens een doelman (in 2de klasse) met een nogal opvallend pakske (was het Ronse?) die het aan de stok kreeg.
Ik herinner me ook nog een 'Geef de Sint zijn pieten terug' (gepikt van de Antwerpaanhang) bij een wedstrijd tegen het sterk Ivoriaanse getinte SK Beveren. Zou nu wellicht ook uit de afleveringen van FC De Kampioenen geschrapt worden, maar kom. ;)

Bij Peersman herinner ik me ook enkel maar dat zijn naam op een treiterende manier gezongen werd.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Mikman
Berichten: 3674
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door Mikman »

Tompie schreef: 11 mei 2023, 10:23
Er was als ik me niet vergis ook eens een doelman (in 2de klasse) met een nogal opvallend pakske (was het Ronse?) die het aan de stok kreeg.
Dat was Pieter Merlier.
Van Mohammed Barka, toen bij Gent, herinner ik me ook dat hij ooit rood kreeg op Staaien omdat hij zich liet opnaaien door het publiek.
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door Yellow Feaver »

Was inderdaad Merlier. Kreeg de 2-0 van Pruna rond zijn oren, seconden nadat hij reageerde op het publiek.

Ik herinner mij ook nog Boussoufa bij Anderlecht die zo opgenaaid was door 'kutmarokkaantje' zodat hij meermaals de van staalhard in de tribune trapte. De scheids liet begaan.

Ik zou nog een paar pagina's kunnen verder gaan :).
Piana
Berichten: 1030
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door Piana »

Yellow Feaver schreef: 11 mei 2023, 13:57 Was inderdaad Merlier. Kreeg de 2-0 van Pruna rond zijn oren, seconden nadat hij reageerde op het publiek.

Ik herinner mij ook nog Boussoufa bij Anderlecht die zo opgenaaid was door 'kutmarokkaantje' zodat hij meermaals de van staalhard in de tribune trapte. De scheids liet begaan.

Ik zou nog een paar pagina's kunnen verder gaan :).
Dat was Gabber zijn schuld. Die kwam zelfs speciaal onder in sector-l staan om nog meer volk mee te krijgen. Zalig toch... :D

Pierre Drouguet heeft ook ooit voor reageren rood gepakt Achter de Kazerne tegen ons. Maar nu ga ik heel ver terug in de tijd, dat kan 1997 geweest zijn?

Runjé moest het trouwens ook altijd verduren, ik weet nog als klein manneke dat hij eens deftig naar zijn kruis pakte terwijl hij naar het vak van de Spionkop in de oude staantribune keek.

Daarom blijf ik de reactie van onze Kop tegen die poedel van Westerlo zeer zwak vinden. Als vroeger zo ene voor ons was komen staan in de eerste helft, die wist op het einde van de wedstrijd wel dat hij zijne kapper moest bellen.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door Yellow Feaver »

Volgens mij kreeg Drouget het aan de stok met zijn eigen supporters.
Dreke
Berichten: 3641
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door Dreke »

Tompie schreef: 11 mei 2023, 10:23 Ik herinner me ook nog een 'Geef de Sint zijn pieten terug' (gepikt van de Antwerpaanhang) bij een wedstrijd tegen het sterk Ivoriaanse getinte SK Beveren. Zou nu wellicht ook uit de afleveringen van FC De Kampioenen geschrapt worden, maar kom. ;)
Net als de aanhang van Germinal Beerschot die oerwoudgeluiden maakten toen Stephanos (juist?) als enige blanke aan de bal kwam.
A loyal football fan only supports the shirt...
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door lakie »

Misschien lichtjes anders, maar Kim Kay haar optreden bij de derby ooit werd ook niet echt gesmaakt :)
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door Halenaar »

lakie schreef: 12 mei 2023, 10:05 Misschien lichtjes anders, maar Kim Kay haar optreden bij de derby ooit werd ook niet echt gesmaakt :)
Die herinner ik mij ook nog :lol:
Plaats reactie