STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Alles over de wedstrijden van STVV
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door voetballiefhebber »

Sam Kerkhofs zei in de podcast 90 minutes wel dat STVV een verdiend punt pakte. Hij vond Genk niet echt goed spelen

https://www.youtube.com/watch?v=2CKXM5lnoK4
Met11tegen12
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 dec 2020, 20:42
Supporter van: STVV

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door Met11tegen12 »

Leistner er niet bij. Dus verliezen, dacht ik vooraf.

Zodra de miljoenenploeg op voorsprong kwam, bestond hun grootste opdracht er in om dramatisch naar de grond te gaan bij elke aanraking en zo de scheidsrechter te beïnvloeden om een vrijschop of een penalty te versieren. Die vrijschop kwam er trouwens ook op een erg gevaarlijk plek, vlak voor de rechthoek. Wat een komedianten!

Matte Smets, een aantal jaren bij de mijnploeg gespeeld, maar nu toch al enkele jaren Kanarie, speelde, vaak risicoloos, maar op de twee verschillende posities een berematch! Een dikke pluim voor de jeugdwerking. Ameen Al-Dakhil was aanwezig en zag dat het goed was.

Maar wat een inzet! Wat een sfeer! Voor mij genieten van de eerste tot laatste minuut. Met beperkte middelen een gelijkspel behalen en het vieren als een overwinning, zo hoort het! :stvv:
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door BoemBoem »

voetballiefhebber schreef: 08 mar 2023, 17:54 Sam Kerkhofs zei in de podcast 90 minutes wel dat STVV een verdiend punt pakte. Hij vond Genk niet echt goed spelen

https://www.youtube.com/watch?v=2CKXM5lnoK4
Vond het tof dat STVV hem meteen een uitnodiging had gestuurd om de match bij te wonen. Spijtig hebben we enkel nog Seraing thuis deze maand.

Zoiets zou pakweg 3 jaar geleden gewoon voorbij gekomen zijn zonder dat ze er bij STVV weet van hadden.
Elke goede reclame is meegenomen.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door Piana »

BoemBoem schreef: 09 mar 2023, 13:53
voetballiefhebber schreef: 08 mar 2023, 17:54 Sam Kerkhofs zei in de podcast 90 minutes wel dat STVV een verdiend punt pakte. Hij vond Genk niet echt goed spelen

https://www.youtube.com/watch?v=2CKXM5lnoK4
Vond het tof dat STVV hem meteen een uitnodiging had gestuurd om de match bij te wonen. Spijtig hebben we enkel nog Seraing thuis deze maand.

Zoiets zou pakweg 3 jaar geleden gewoon voorbij gekomen zijn zonder dat ze er bij STVV weet van hadden.
Elke goede reclame is meegenomen.
Dat is het hem juist, die kleine dingetjes. Ze lijken zo banaal, maar ze maken het verschil.

Toen Maes hier tekende schreef HBvL dat hij: "bij de derde Limburgse club" aan de slag ging. Daar moet je als club altijd op reageren met een leuke kwinkslag op sociale media. Ik had het toen nog gemeld, maar het passeerde... Alle begrip hoor, als je werk genoeg hebt is dat te onnozel om op erbij te pakken. Maar toch zijn het die details die het onderscheid maken, zeker bij de jeugd die heel gevoelig is aan het digitale gebeuren.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1505
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Piana schreef: 10 mar 2023, 22:03
"bij de derde Limburgse club"
Wij zijn toch geen Limburgers !?
Over wie ging dat dan ?
:o
Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door Esteeveevee »

Brusselmans 2.0 schreef: 10 mar 2023, 22:39
Piana schreef: 10 mar 2023, 22:03
"bij de derde Limburgse club"
Wij zijn toch geen Limburgers !?
Over wie ging dat dan ?
:o
Zepperen Brustem Ordingen is nummer 1
Dan volgt Velm VV denk ik.
Nu PSV Melveren BJ Kozen en BJ Kortenbos later VKM niet meer bestaat heeft een club uit centrum van de stad hun ook laten vallen op hun accommodatie in kostenbos.

Dus dat bedoelde hbvl.

Die mannen zijn slecht ingelicht het zijn websites als truineer.be die weten dat ook Concordia Duras nog bestaan heeft en Sporting Aalst een belangrijke liftploeg is :-)
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door tesneusdoek »

De sympathieke "medemensen" achter "1 ploeg in LImbu" laten hun artistieke impulsen wederom ongeteugeld gaan... Ze zijn toch zo lief, meneer. Hun club laat ondertussen weten "afstand te nemen" van de kwetsende commentaren. "Afstand nemen???!!!" WTF! :mad: :mad: :mad: Als club moet je die bedreigingen aan kinderen en haatberichten gewoon onvoorwaardelijk veroordelen. Geef toch eens een duidelijk signaal in plaats van zo een reacties nog enigszins proberen te vergoeilijken met afgezaagde kul als "Voetbal leeft van emoties. Maar dergelijke reacties horen niet. Als club nemen we hier uitdrukkelijk afstand van." Dat komt er immers op neer dat de club vindt dat de emoties terecht zijn en begrepen worden maar dat de vorm waarop bepaalde "supporters" zich uitten, er een beetje over was. Ze hebben dus gewoon niet genoeg ... aan hun lijf om dat crapuul op hun plaats te zetten en al die berichten gewoon te veroordelen. En dan dat gezever en gejank over de rode kaarten...twee duidelijk gevallen van agressie, het tweede zelfs tegen de scheidsrechter. Dat Vrancken daarover begint te janken, is gewoon belachelijk...en dient waarschijnlijk gewoon om zo weinig mogelijk speeldagen schorsing te krijgen voor zijn spelers wiens potje duidelijk overkookte bij momenten. :vomit:

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230508_91515711

Na de overwinning van zijn club tegen Racing Genk heeft Antwerp-verdediger Toby Alderweireld (34) te maken gekregen met tal van wansmakelijke berichten. “Deze week is u dochter vermiste”, schrijft bijvoorbeeld iemand. De speler dient morgen officieel klacht in bij de Antwerpse politie.

Alderweireld luidde zondag de ommekeer in voor Antwerp tegen Racing Genk door bij een 0-1-stand de 1-1 binnen te schieten vanop de strafschopstip. Daarna won Antwerp zelfs nog, waardoor het naar de eerste plaats springt in het klassement.

De frustratie over die nederlaag tegen het team van Alderweireld zat duidelijk hoog bij supporters van Racing Genk, want een van hen ging zelfs over tot het sturen van wansmakelijke berichten naar de gewezen Rode Duivel op Instagram. “Deze week is uw dochter vermist”, stuurde die bijvoorbeeld, zo deelde Alderweireld, plus nog wat verwijten over het WK van de Rode Duivels en hoe hij dat mee verknoeid zou hebben. “Uw familie sterft”, besluit de man.

Alderweireld stelt dat aan de kaak op Instagram. “Aan alles zijn grenzen. Ik kan best wel wat verdragen, maar mijn familie bedreigen gaat er ver over”, schrijft hij. “Ik begrijp niet waarom je dit schrijft en wat je hiermee wilt bereiken.”

De voormalige Rode Duivel bevestigde dat hij officieel klacht zal indienen bij de politie. “Haatberichten horen er jammer genoeg bij, daar kan ik mee omgaan. Maar dit was te”, aldus Alderweireld.

Genk reageert
Inmiddels kwam er ook een reactie van RC Genk. Via een tweet laat de club weten afstand te nemen van de kwetsende commentaren. “Voetbal leeft van emoties. Maar dergelijke reacties horen niet. Als club nemen we hier uitdrukkelijk afstand van. Onze enige focus ligt de komende weken op de titelstrijd, die op een sportieve manier beslecht zal worden.”

https://www.instagram.com/p/Cr9ST4OKHtl ... 1855241b5f
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door STimVV »

tesneusdoek schreef: 08 mei 2023, 13:36 De sympathieke "medemensen" achter "1 ploeg in LImbu" laten hun artistieke impulsen wederom ongeteugeld gaan... Ze zijn toch zo lief, meneer. Hun club laat ondertussen weten "afstand te nemen" van de kwetsende commentaren. "Afstand nemen???!!!" WTF! :mad: :mad: :mad: Als club moet je die bedreigingen aan kinderen en haatberichten gewoon onvoorwaardelijk veroordelen. Geef toch eens een duidelijk signaal in plaats van zo een reacties nog enigszins proberen te vergoeilijken met afgezaagde kul als "Voetbal leeft van emoties. Maar dergelijke reacties horen niet. Als club nemen we hier uitdrukkelijk afstand van." Dat komt er immers op neer dat de club vindt dat de emoties terecht zijn en begrepen worden maar dat de vorm waarop bepaalde "supporters" zich uitten, er een beetje over was. Ze hebben dus gewoon niet genoeg ... aan hun lijf om dat crapuul op hun plaats te zetten en al die berichten gewoon te veroordelen. En dan dat gezever en gejank over de rode kaarten...twee duidelijk gevallen van agressie, het tweede zelfs tegen de scheidsrechter. Dat Vrancken daarover begint te janken, is gewoon belachelijk...en dient waarschijnlijk gewoon om zo weinig mogelijk speeldagen schorsing te krijgen voor zijn spelers wiens potje duidelijk overkookte bij momenten. :vomit:
Telkens dezelfde marginale reacties die van die kant komen.
Ik heb me ook mateloos geïrriteerd aan hun reacties na STVV-G*nk van enkele weken geleden. Gewoon doordat we met Konaté en Boya 2 beren op ons middenveld hadden waar ze elk duel van verloren... Alsof wij toen 4 rode kaarten verdienden en onwaarschijnlijk smerig gespeeld hadden. Wat in de verste verte niet het geval was. Wanneer ze niet kunnen winnen zijn ze ZO gefrustreerd dat het daar blijkbaar normaal is dat ze de realiteit niet meer onder ogen zien en dat ze wild rond zich heen beginnen schoppen.
Het is nooit hun eigen schuld... Nuja, dat is bij de STVV-supporter ook vaak het geval. Maar de Genkies spannen toch de kroon op vlak van marginaliteit en spam op social media.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door BoemBoem »

STimVV schreef: 08 mei 2023, 13:44
tesneusdoek schreef: 08 mei 2023, 13:36 De sympathieke "medemensen" achter "1 ploeg in LImbu" laten hun artistieke impulsen wederom ongeteugeld gaan... Ze zijn toch zo lief, meneer. Hun club laat ondertussen weten "afstand te nemen" van de kwetsende commentaren. "Afstand nemen???!!!" WTF! :mad: :mad: :mad: Als club moet je die bedreigingen aan kinderen en haatberichten gewoon onvoorwaardelijk veroordelen. Geef toch eens een duidelijk signaal in plaats van zo een reacties nog enigszins proberen te vergoeilijken met afgezaagde kul als "Voetbal leeft van emoties. Maar dergelijke reacties horen niet. Als club nemen we hier uitdrukkelijk afstand van." Dat komt er immers op neer dat de club vindt dat de emoties terecht zijn en begrepen worden maar dat de vorm waarop bepaalde "supporters" zich uitten, er een beetje over was. Ze hebben dus gewoon niet genoeg ... aan hun lijf om dat crapuul op hun plaats te zetten en al die berichten gewoon te veroordelen. En dan dat gezever en gejank over de rode kaarten...twee duidelijk gevallen van agressie, het tweede zelfs tegen de scheidsrechter. Dat Vrancken daarover begint te janken, is gewoon belachelijk...en dient waarschijnlijk gewoon om zo weinig mogelijk speeldagen schorsing te krijgen voor zijn spelers wiens potje duidelijk overkookte bij momenten. :vomit:
Telkens dezelfde marginale reacties die van die kant komen.
Ik heb me ook mateloos geïrriteerd aan hun reacties na STVV-G*nk van enkele weken geleden. Gewoon doordat we met Konaté en Boya 2 beren op ons middenveld hadden waar ze elk duel van verloren... Alsof wij toen 4 rode kaarten verdienden en onwaarschijnlijk smerig gespeeld hadden. Wat in de verste verte niet het geval was. Wanneer ze niet kunnen winnen zijn ze ZO gefrustreerd dat het daar blijkbaar normaal is dat ze de realiteit niet meer onder ogen zien en dat ze wild rond zich heen beginnen schoppen.
Het is nooit hun eigen schuld... Nuja, dat is bij de STVV-supporter ook vaak het geval. Maar de Genkies spannen toch de kroon op vlak van marginaliteit en spam op social media.
Ik had toch ‘bij de STVV-Fan’ gezet :lol:

Nuja, marginalen zitten overal.
Afgelopen weekend darts gaan kijken, daar loopt het ook vol hoor. Spijtig want het is altijd maar een kleine minderheid die het voor de grote meerderheid verbrodden.

Net zoals Genk ook veel goeie of toffe supporters heeft.
Het overgrote merendeel gunt ons écht veel meer dan iedereen denkt. Gezonde rivaliteit hoort er ook gewoon bij. Alleen spijtig dat dat merendeel veel minder stem heeft dan de andere.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door enrique »

Opsporen en naar de burgerrechtbank ermee
Nog 1 keer opgemerkt binnen een straal van 10 km rond het stadion van G**K, na zijn gevangenisstraf, dubbele straf

Maar
1. We zitten hier in België
2. Als het voetbal is, mag alles
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door pat@ »

Ik denk niet dat het een supporter is van dat ploegje, eerder een nobody met fake account die veel geld heeft verloren door op datzelfde ploegje te gokken.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door STVV-fan »

pat@ schreef: 08 mei 2023, 16:07 Ik denk niet dat het een supporter is van dat ploegje, eerder een nobody met fake account die veel geld heeft verloren door op datzelfde ploegje te gokken.
Dat is echt wel teveel eer voor een groot deel van de Gnkse aanhang.

Nu ziet iedereen eens wat een bende marginalen daar tussen zitten...
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef: 08 mei 2023, 17:21
pat@ schreef: 08 mei 2023, 16:07 Ik denk niet dat het een supporter is van dat ploegje, eerder een nobody met fake account die veel geld heeft verloren door op datzelfde ploegje te gokken.
Dat is echt wel teveel eer voor een groot deel van de Gnkse aanhang.

Nu ziet iedereen eens wat een bende marginalen daar tussen zitten...
Even marginaal als toen 5000 supporters, Peersman zijn familie aan het uitschelden was?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door STVV-fan »

BoemBoem schreef: 08 mei 2023, 17:58
STVV-fan schreef: 08 mei 2023, 17:21
pat@ schreef: 08 mei 2023, 16:07 Ik denk niet dat het een supporter is van dat ploegje, eerder een nobody met fake account die veel geld heeft verloren door op datzelfde ploegje te gokken.
Dat is echt wel teveel eer voor een groot deel van de Gnkse aanhang.

Nu ziet iedereen eens wat een bende marginalen daar tussen zitten...
Even marginaal als toen 5000 supporters, Peersman zijn familie aan het uitschelden was?
Uitschelden of met de dood bedreigen?

Ik vind die stenengooiers vanop de brug dan nog een pak marginaler hoor.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door smol »

STVV-fan schreef: 08 mei 2023, 18:07
BoemBoem schreef: 08 mei 2023, 17:58
STVV-fan schreef: 08 mei 2023, 17:21
pat@ schreef: 08 mei 2023, 16:07 Ik denk niet dat het een supporter is van dat ploegje, eerder een nobody met fake account die veel geld heeft verloren door op datzelfde ploegje te gokken.
Dat is echt wel teveel eer voor een groot deel van de Gnkse aanhang.

Nu ziet iedereen eens wat een bende marginalen daar tussen zitten...
Even marginaal als toen 5000 supporters, Peersman zijn familie aan het uitschelden was?
Uitschelden of met de dood bedreigen?

Ik vind die stenengooiers vanop de brug dan nog een pak marginaler hoor.
Draai en keer het hoe je wil, die marginalen zitten bij iedere club ertussen en ook bij STVV.
Ik heb ook een afkeer van Genk, maar inderdaad een groot deel van hun aanhang gunt STVV inderdaad wel iets buiten de 2 wedstrijden tegen ons.
Plaats reactie