STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Alles over de wedstrijden van STVV
Roman
Berichten: 268
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: STVV - Genk Zo 5/3 13u30

Bericht door Roman »

BoemBoem schreef: 05 mar 2023, 17:18 Vintage Staaien,
Vintage STVV,
En fuck de loser mentaliteit.

Juist eens geluisterd naar de tv commentaar.
Dus wij moeten naar de sterkte van Genk spelen zodat de neutrale kijker een leuke wedstrijd kan zien?
Dag mijn kloten..
Schandalige fouten van onze kant?
Ik heb ooit live gezien hoe een bepaalde speler een andere speler een oogkas breuk sloeg op het veld. Dat was schandalig. Dit was de derby.
Schandalige fouten dixit De Bilde, ja die moet het inderdaad zeggen !!! Het was viriel maar smerig helemaal niet, het wordt uiteraard extra uitvergroot omdat de Genkies steeds een hoop komedie speelden en op hun ma (Lambrechts in dit geval) riepen. Dat er iemand gekwetst geraakt, ja dat kan, maar daarom hoeft het niet per definitie schandalig en/of smerig te zijn.
Roman
Berichten: 268
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: STVV - Genk Zo 5/3 13u30

Bericht door Roman »

Halenaar schreef: 05 mar 2023, 17:08
Deeko schreef: 05 mar 2023, 17:03 Matte Smets, wat een match.. :stvv:
Dit! Word veel te weinig over gepraat!

Nog groen achter zijn oren, komt pas piepen op het hoogste niveaus en stak de Genkies in zijn zak alsof hij al 10 jaar ervaring achter de rug heeft!

Al drie wedstrijden op rij uw beste verdediger!
Inderdaad, dijk van een wedstrijd en niet alleen vandaag. Niet alleen verdedigend maar voetbalt ook zeer goed uit.
Dat ze maar zorgen dat dit contactueel in orde is (komt) zodat we daar nog wat plezier aan kunnen beleven.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: STVV - Genk Zo 5/3 13u30

Bericht door stvv'er »

BoemBoem schreef: 05 mar 2023, 17:18
Schandalige fouten van onze kant?
Ik heb ooit live gezien hoe een bepaalde speler een andere speler een oogkas breuk sloeg op het veld. Dat was schandalig. Dit was de derby.
Ik lag in een deuk toen de commentator aan De Bilde vroeg of hij van dit soort vechtvoetbal hield :lol:
DJ Amiga
Berichten: 404
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door DJ Amiga »

Stayen old school met in het midden 2 onverzettelijke krijgers.

Dat ze fouten hebben gemaakt klopt, maar ze worden gigantisch uitvergroot door tv-commentatoren.
Texeira zijn fout: correct geel. kwam te laat op de bal, ongelukkig voor Samatta
Konate zijn fout: in herhaling laten ze enkel de knie in de rug zien. Als je de fase in zijn geheel ziet, zie je dat Konaté de bal 'in de lucht" ontzet en ongelukkig met zijn knie in de rug komt.
Boya; heeft fouten gemaakt maar werd ook aangepakt. Dat weet je als je in het midden speelt: geven en nemen.

Voor de rest:
Matte Smets: eerste match zeer (logisch) twijfelachtig begonnen maar nu zonder complexen achteraan spelen. 'Helaas' speelt hij maar bij stvv want indien hij nu bij Anderlecht speelde had hij zeker al zijn eerste cap volgende keer beet (cfr Debast :roll: )
Bruno: dikke match: heeft net niet de meeste kilometers afgelegd. Maar heeft wel eigenhandig de 2-2 uit de brand gesleept (assist en doelpunt)

en inzake Schmidt (ook weer zo tv-commentaar): na een puike eerste redding gaat hij naar de bal waardoor samatta kan in koppen. Logisch dat een keeper dat doet aangezien hij niet weet wie achter hem staat. Dat hij die bal onvoldoende raak is omdat de bal echt wel hoog was. Was hij 5cm kleiner geweest was die er over gevlogen. Voor mij geen fout van Schmidt. Een keeper probeert naar alle ballen te gaan, deze raakt hij verkeerd...
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door STVVninof »

Wat. Een. Match. Van matte smets! Daar gaan we nog van horen. Nu al patron en zijn verdediging laten opschuiven.

Bedenking: mss wolke laten starten ipv teixeira?
Een van de minste matchen van hashioka wel.

Bruno goed, bauer goed. Hara en koita goed ingevallen.

Boys en konate is voetballend jammer genoeg te weinig. Ik.had boya na het geel er dan ook meteen afgenomen.

Voor de rest : zalig om nog eens een goed gevuld en sfeervol stayen te zien. Enkel de gezangen waren wat eentonig soms met de "hoerenzonen"
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door Jones »

Voetbal, volk en vuur vandaag kwam deze slogan nog eens uit. Een hoog storend STVV gedurende 15-20 min
Leuke match. Niet verliezen was de boodschap. Mission accomplished. Puike prestatie van Matte.
Matte rol zijn spreekwoordelijke matten uit. Voor mij mag het een role loper zijn. Nog van dat !
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door bert1924 »

Zeer goed match van de ganse ploeg en kwa kansen zeker niet onder bij genk.
1 ste doelpunt van genk:twijfelgeval van buitenspel van de genk speler die de center geeft.Waarom trekt de var de lijn niet?
2 de doelpunt van genk : zeer duidelijke fout op texeira ,niet gefloten en daarna doelpunt.
Voor de rest is genk een bende comedianten die bij het minste voor dood gingen liggen.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door lindoke »

Leuk om STVV nog eens zo met het mes tussen de tanden te zien spelen. Dikke proficiat voor de ganse ploeg. Voor mij viel er echter één speler uit de toon, namelijk Hashioka. Haalt soms wel de achterlijn en heeft bij momenten een goede voorzet in de voet, maar alles bij elkaar genomen komt die jongen toch tekort om in onze competitie te spelen. Als STVV volgend seizoen terug verzorgd technisch voetbal wil brengen zou hij toch eerst op de lijst moeten staan om te vertrekken.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door Esteeveevee »

8500 STVV fans op de tribune en niet voor TV.
Dat is voor mij het feit van het jaar.
Hoelang is dat geleden ?

Meer matchen op zondag 13.30

“Ik was zwaar verrast door de sfeer in het stadion”, vervolgde de Japanner. “Ik heb het hier in Sint-Truiden nooit zo vol zien zitten. Natuurlijk ben ik wel wat gewoon van in Engeland, maar ook dit was heel speciaal. Dat ik net nu scoor, maakt het mooi. Derby’s zijn speciaal, zeker voor onze supporters is dat behaalde punt o zo belangrijk.”
Laatst gewijzigd door Esteeveevee op 05 mar 2023, 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Bubbel
Berichten: 25
Lid geworden op: 19 dec 2012, 15:31
Supporter van: STVV

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door Bubbel »

Heynen heeft de meeste kilometers gelopen, iedere keer naar de arbiter lopen om te reclameren ;)
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door Lukske de Lange »

lindoke schreef: 05 mar 2023, 18:40 Leuk om STVV nog eens zo met het mes tussen de tanden te zien spelen. Dikke proficiat voor de ganse ploeg. Voor mij viel er echter één speler uit de toon, namelijk Hashioka. Haalt soms wel de achterlijn en heeft bij momenten een goede voorzet in de voet, maar alles bij elkaar genomen komt die jongen toch tekort om in onze competitie te spelen. Als STVV volgend seizoen terug verzorgd technisch voetbal wil brengen zou hij toch eerst op de lijst moeten staan om te vertrekken.
Hashioka tekort om in 1A te spelen?
Persoonlijk zie ik die binnenkort voor 2,5 à 3 miljoen de stap hoger zetten (afhankelijk van zijn contractduur).

Dweilt week in week uit de flank af. Enkel zijn doelgerichtheid is écht een zwakte. Voor de rest zet hij zich constant in, duels, tackelen, strakke voorzetten. Passen en vertrekken...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door Jacques »

Over dat zogezegd potig spel heb ik maar 1 ding te zeggen: het is niet omdat ge uw ploeg bewust de ref laat bespelen, dat er ook wat aan de hand is. Ge moogt eens turven hoe vaak die van Genk zijn gaan liggen telkens ze voor stonden en hoe weinig telkens het gelijk stond. Dat zegt genoeg. Vrancken is op dat vlak gewoon achterbaks en een melkmuil eerste klas. Dit is geen wedstrijd voor juffertjes, pak uw sjakosj mee en ga op een ander janken.

Dit was gewoon een verdiend punt van een onverzettelijk STVV dat Genk aan het twijfelen bracht en nooit dominant liet worden.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door stvvilvoorde »

lindoke schreef: 05 mar 2023, 18:40 Leuk om STVV nog eens zo met het mes tussen de tanden te zien spelen. Dikke proficiat voor de ganse ploeg. Voor mij viel er echter één speler uit de toon, namelijk Hashioka. Haalt soms wel de achterlijn en heeft bij momenten een goede voorzet in de voet, maar alles bij elkaar genomen komt die jongen toch tekort om in onze competitie te spelen. Als STVV volgend seizoen terug verzorgd technisch voetbal wil brengen zou hij toch eerst op de lijst moeten staan om te vertrekken.
Ik vond hem eind vorig seizoen en begin dit seizoen niet beter dan een Wolke op die positie.
Vind hem de laatste weken wel terug in beter doen en dan haalt hij wel het niveau voor 1A.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door Jean-Paul »

Stvv- duikploeg genk. Ik heb gelukkig niet naar de bilde zijn gezeik hoeven te luisteren maar op de Franstalige zender. Daar hebben ze stvv niet afgebroken maar bewierookt. Er werd op een zeer neutrale manier becommentarieerd en het was een strijd tussen twee verschillende speelstijlen. Ik vond Frank Boya een geweldige wedstrijd spelen. Die was overal te vinden, zijn gele kaart vond ik overdreven. Heyen , Paintsil en El Kanoush zijn kandidaat om de trofee van janet van het jaar te winnen. Geen vuil fouten gezien, zuiver en hard voetbal zo mag het van mij altijd zijn maar Genk verloor zijn duels en ging toen de duiktour op met geveinsde kwetsuren. Echt er dik over. Okazaki een van zijn sterkste partijen maar zat op een moment dood. Een fout van Hollerbach vond ik de wissel Bocat-Koita. Iedereen weet dat Koita niet kan verdedigen. Ik had Koita ipv Hayashi gebracht ondanks dat Hara een goede invalbeurt had gemaakt. Hayashi werkt goed en voorbeeldige discipline maar heeft te weinig speldoorzicht. Een geweldig sterke Smets en ook Bauer was sterk. De doelpunten hadden vermeden kunnen worden als je met vier achterin staat is er toch geen communicatie als Samatta zo vrij mag inkoppen, het tweede doelpunt moet Schmidt gewoon weg boksen maar wou met een hand de bal grijpen doch dat is op die situatie wel een groot risico. Enfin ferm wedstrijd van onze kanaries en ook Hollerbach verdient een pluim met gedurfd en agressief voetbal.
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door STVVninof »

T gohgoh er wordt wat afgezaagd aan Genkse kant seg. Hard en intens akkoord, maar toch nooit echt vuil en smerig. Snap de.controverse niet.
Plaats reactie