STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door tesneusdoek »

Na al de commotie omtrent de viriele kanaries,vraagt de onfortuinlijke street artist zich waarschijnlijk nog steeds af of hoe je het woord Limburg spelt...Al die onverdiende kritiek aan zijn adres.

Een beetje begrip voor die arme mens... Die was serieus aan het twijfelen of het nu "Limburreg" met dubbele "r" of "Limbureg" met één "r" was. Hij besloot het daarom wijselijk bij "Limbu" te laten en wordt nu toch als een achterlijk schaap (of "doem sjóp") "afgeschilderd" op dit forum. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1541
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Iedereen zal er zich bij moeten neerleggen na alle analyses, met als afsluiter TVL ...
Genk verdiende de 3 punten !
Dat VDV tot 2x toe alle kunde moest bovenhalen (Hara en Hayashi), is van geen tel, Genk had de meeste kansen ... Ik vraag mij wel af welke dan eigenlijk, want dat heeft Schmidt niet moeten doen ???

Een gebroken rug is plots een "blauw plak".
2 Spelers de kliniek ingestampt (Vrancken) ... Jawadde Wouterke :roll:
Alain
Berichten: 992
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door Alain »

miel schreef: 06 mar 2023, 13:13 Ik vind dat noch de VAR noch de scheids in de fout gaat bij de 1-2 maar dat is mijn persoonlijke mening .
Had hij kunnen fluiten voor fout , jawel maar het moest niet . Ik vind dat Tex zich daar serieus mispakt
Een tussenkomst van de VAR had gekund , maar hoefde niet . eerlijk is eerlijk ik teken voor elke week zo een arbitrage .
Nog één ding hierover: op tv kon je na de 1-2 even meekijken met de VAR, en je zag dat zij gek genoeg het duel tussen Schmidt en Samatta (die binnenkopt) aan het bekijken en terugspoelen waren. Dus het zou zo maar kunnen dat ze enkel die fase gecheckt hebben.
Los daarvan: ik kan ermee leven. Al zijn er ongetwijfeld ook andere VARs die wel zouden ingrijpen.
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door Positivo »

Voetbal is voor mij als spel een afspiegeling van het leven van iedere dag, gebald in 95 minuten. Op die korte tijd krijg je vanalles…. Je hebt met talent te maken, je krijgt inzet, vals spelen, tegenslag, geluk, foute keuzes maken en ga maar zo maar door en het scheidsrechter gedeelte hoort daar ook bij. En die maken OOK fouten. Algemeen kun je zeggen dat met de VAR het “eerlijkheidsniveau” opgekrikt wordt. Maar er zullen altijd discussiepunten blijven. En dat maakt voetbal tot wat het is. Stel dat er niks is om over te discussiëren ?!
3800
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 sep 2022, 01:21
Supporter van: stvv

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door 3800 »

Brusselmans 2.0 schreef: 06 mar 2023, 21:40 Iedereen zal er zich bij moeten neerleggen na alle analyses, met als afsluiter TVL ...
Genk verdiende de 3 punten !
Dat VDV tot 2x toe alle kunde moest bovenhalen (Hara en Hayashi), is van geen tel, Genk had de meeste kansen ... Ik vraag mij wel af welke dan eigenlijk, want dat heeft Schmidt niet moeten doen ???

Een gebroken rug is plots een "blauw plak".
2 Spelers de kliniek ingestampt (Vrancken) ... Jawadde Wouterke :roll:
Vrancken was als speler de eerste om voorop te gaan in de strijd en hier en daar eens het voetje te laten hangen. Onbegrijpelijk dat hij hier nu zo over ligt te zaniken. Wouter Vrancken is Wouter Jancken geworden.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door Jacques »

Hij is niet aan zijn proefstuk toe. Als het van hem afhing, was Bauer ook levenslang geschorst geweest voor zijn rode kaart in Mechelen. Je hoort hem ook tekeer gaan voor die duw waarbij El Khannous tegen de fribobox belandt. Hij weet goed genoeg waar hij op zulke momenten mee bezig is: scheidsrechters bespelen. Dat mag, maar verwacht van mij geen bloemetjes voor hem. Goede trainer, maar als mens loop ik niet bepaald hoog met hem op. Hij is thuis in Genk.
Overdrijven is een kunst
Jebus4life
Berichten: 1273
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door Jebus4life »

Alain schreef: 06 mar 2023, 21:54
miel schreef: 06 mar 2023, 13:13 Ik vind dat noch de VAR noch de scheids in de fout gaat bij de 1-2 maar dat is mijn persoonlijke mening .
Had hij kunnen fluiten voor fout , jawel maar het moest niet . Ik vind dat Tex zich daar serieus mispakt
Een tussenkomst van de VAR had gekund , maar hoefde niet . eerlijk is eerlijk ik teken voor elke week zo een arbitrage .
Nog één ding hierover: op tv kon je na de 1-2 even meekijken met de VAR, en je zag dat zij gek genoeg het duel tussen Schmidt en Samatta (die binnenkopt) aan het bekijken en terugspoelen waren. Dus het zou zo maar kunnen dat ze enkel die fase gecheckt hebben.
Los daarvan: ik kan ermee leven. Al zijn er ongetwijfeld ook andere VARs die wel zouden ingrijpen.
Zou me niet verbazen. Ik denk dat er (volgens de bizarre VAR regels) een nieuwe fase start op het moment dat Schmidt het eerste schot pakt.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door stvvilvoorde »

Ik had nu toch wel gedacht dat er iets gezegd ging zijn over STVV - Genk in extra-time.

Weeral 50 minuten van mijn leven die ik kwijt ben...
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door stvvilvoorde »

Jacques schreef: 07 mar 2023, 09:26 Hij is niet aan zijn proefstuk toe. Als het van hem afhing, was Bauer ook levenslang geschorst geweest voor zijn rode kaart in Mechelen. Je hoort hem ook tekeer gaan voor die duw waarbij El Khannous tegen de fribobox belandt. Hij weet goed genoeg waar hij op zulke momenten mee bezig is: scheidsrechters bespelen. Dat mag, maar verwacht van mij geen bloemetjes voor hem. Goede trainer, maar als mens loop ik niet bepaald hoog met hem op. Hij is thuis in Genk.
Dezelfde El-Khannous stampt Konaté tot tweemaal toe geniepig tegen de achillespees
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door zipke373 »

tesneusdoek schreef: 06 mar 2023, 19:05 Na al de commotie omtrent de viriele kanaries,vraagt de onfortuinlijke street artist zich waarschijnlijk nog steeds af of hoe je het woord Limburg spelt...Al die onverdiende kritiek aan zijn adres.

Een beetje begrip voor die arme mens... Die was serieus aan het twijfelen of het nu "Limburreg" met dubbele "r" of "Limbureg" met één "r" was. Hij besloot het daarom wijselijk bij "Limbu" te laten en wordt nu toch als een achterlijk schaap (of "doem sjóp") "afgeschilderd" op dit forum. :mrgreen:
In het Antwerpse zullen ze ook wel menen dat hij het woordje "de" vergeten was... :mrgreen:
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door Tompie »

https://youtu.be/MuJrh_t639I

Wouter deed vroeger gewoon lustig mee. 😉
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door zipke373 »

stvvilvoorde schreef: 07 mar 2023, 10:10 Ik had nu toch wel gedacht dat er iets gezegd ging zijn over STVV - Genk in extra-time.

Weeral 50 minuten van mijn leven die ik kwijt ben...
Moest het allemaal zo schandalig geweest zijn als de G*nkse jankers, de Gilles de boksers en andere geschreven perszeveraars opperden dan had het wel in extra-time gezeten. Misschien dat ze tijdens het effectief deftig bekijken van de beelden geopperd hebben dat ze het onderwerp maar beter konden laten vallen? Ik ga niet zeggen dat het niet stevig was maar volgens bovengenoemden was het een ordinaire schoppartij. :roll: Tegelijkertijd was er ook niks voor Joos om op te kwijlen. Dus geen onderwerp...
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door STVV-fan »

zipke373 schreef: 07 mar 2023, 11:25
stvvilvoorde schreef: 07 mar 2023, 10:10 Ik had nu toch wel gedacht dat er iets gezegd ging zijn over STVV - Genk in extra-time.

Weeral 50 minuten van mijn leven die ik kwijt ben...
Moest het allemaal zo schandalig geweest zijn als de G*nkse jankers, de Gilles de boksers en andere geschreven perszeveraars opperden dan had het wel in extra-time gezeten. Misschien dat ze tijdens het effectief deftig bekijken van de beelden geopperd hebben dat ze het onderwerp maar beter konden laten vallen? Ik ga niet zeggen dat het niet stevig was maar volgens bovengenoemden was het een ordinaire schoppartij. :roll: Tegelijkertijd was er ook niks voor Joos om op te kwijlen. Dus geen onderwerp...
Inderdaad, wat een hatelijke rotploeg is mij dat zeg....

Andersom moest ge de reacties al niet lezen om ze te weten: "Jullie zijn maar STVV, dus hou u bek".
"Jullie spelen op kunstgras, dus hou u bek".
"Ge moest maar beter spelen, dus hou u bek".

Of varianten daarop.

Oooo wat wou ik dat de bal van Hashioka binnenvloog, dan konden ze nog eens het vak afbreken en zeggen dat het onze fout was....
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door voetballiefhebber »

Alain schreef: 06 mar 2023, 21:54
miel schreef: 06 mar 2023, 13:13 Ik vind dat noch de VAR noch de scheids in de fout gaat bij de 1-2 maar dat is mijn persoonlijke mening .
Had hij kunnen fluiten voor fout , jawel maar het moest niet . Ik vind dat Tex zich daar serieus mispakt
Een tussenkomst van de VAR had gekund , maar hoefde niet . eerlijk is eerlijk ik teken voor elke week zo een arbitrage .
Nog één ding hierover: op tv kon je na de 1-2 even meekijken met de VAR, en je zag dat zij gek genoeg het duel tussen Schmidt en Samatta (die binnenkopt) aan het bekijken en terugspoelen waren. Dus het zou zo maar kunnen dat ze enkel die fase gecheckt hebben.
Los daarvan: ik kan ermee leven. Al zijn er ongetwijfeld ook andere VARs die wel zouden ingrijpen.
Inderdaad! Maar als het over de VAR gaat, hier zie je een mooi voorbeeld van communicatie tussen VAR en scheids en hoe ze denken.

https://www.youtube.com/watch?v=KSdPvAKtvg0
moanverke
Berichten: 315
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: STVV - KRC.G 1 ploeg in Limbu Zo 5/3 13u30

Bericht door moanverke »

De KNVB post regelmatig van die filmpjes…
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
Plaats reactie