11/03 16.00 YRKVM - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1506
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: 11/03 16.00 YRKVM - STVV

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Een braaf beleefd briefke schrijven met een smeekbede om respect te krijgen heeft dus niet geholpen !
Was ook in alle goed bedoelde naieviteit.

Maar het leven heeft je ondertussen toch geleerd dat je dat best een pak harder moet aanpakken, want anders lopen ze gewoon over je heen en lachen ze u gewoon vierkant uit !
Da is voor u en ik idem ! 5 keer beleefd iets vragen is 5 keer tijdverlies zonder resultaat, meteen redelijk kort, krachtig en heel duidelijk blijkt overal een pak beter te werken en respect af te dwingen! De andere kant is ook genadeloos.

Betaal uw Telenet rekening eens te laat. Redelijk rap hebt ge 2 mails, de 2de al met 10 euro extra en effe later kunt ge terug met de postduif gaan corresponderen en de gazet gaan kopen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: 11/03 16.00 YRKVM - STVV

Bericht door Jacques »

Maar wat blijkt bijna 48 uur na de feiten. Zowel Verboomen als Smet hadden het bij het rechte eind. Dat is wat het Referee Department laat weten in zijn wekelijkse terugblik op maandag. “De STVV-speler raakt de bal met zijn arm/elleboog terwijl die van het lichaam is”, klinkt het. “Het Referee Department steunt de VAR-review en de beslissing van de scheidsrechter.”
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20230313_95063652
:zot: :yes: :stupid:
Laat ons er maar gewoon ineens mee ophouden. Zoveel onzin, incompetentie en corruptie. :end:
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1506
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: 11/03 16.00 YRKVM - STVV

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Geraakt is geraakt !
Deze reactie had ik verwacht, want zo is het reglement !
Durf nog eens zeggen dat Boomke en Wimmeke de reglementen niet kennen en slapen in het kantoortje !!!
Arendsogen hebben ze, scherper dan wie ook.
Extra punten en een bank vooruit van de baas !
Wat een succesteam !!!
:lol:

Daarentegen heb ik 1 schotje van Bruno gezien in de samenvatting !!!
Kunnen we het daar misschien ook eens over hebben ?
En wat heeft spits Hara te zoeken in eigen 16 ?
Koita in minuut 85 inbrengen ? Wilt ge er echt van af ?
Laatst gewijzigd door Brusselmans 2.0 op 13 mar 2023, 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: 11/03 16.00 YRKVM - STVV

Bericht door Dreke »

voetballiefhebber schreef: 13 mar 2023, 13:04 Inderdaad, hij zei het om zijn commentaar mee af te sluiten. Maar hij heeft het tenminste gezegd! Ik twijfel of ze het er in Extra Time of in de podcast 90 minutes over gaan hebben.
Eerst een half uur Anderlecht, dan wat Westerlo en dan Sam Kerckhofs die toevallig STVV deze maand volgt. En ze gaan zeggen: "de VAR heeft gelijk, maar het is een stomme regel" en Joos begint nog wat te zeveren over onbewust intentioneel. Zoiets?
A loyal football fan only supports the shirt...
Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: 11/03 16.00 YRKVM - STVV

Bericht door Esteeveevee »

Wacht effe Brusselmans.
Dus als referee departement iets zegt is het wet ?
Dan gaan we nog veel matchen verspelen.
Ofwel hebben ze autoriteit ofwel is het een clubje okra op maandag
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1506
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: 11/03 16.00 YRKVM - STVV

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Esteeveevee schreef: 13 mar 2023, 16:13 Wacht effe Brusselmans.
Dus als referee departement iets zegt is het wet ?
Dan gaan we nog veel matchen verspelen.
Ofwel hebben ze autoriteit ofwel is het een clubje okra op maandag
Blijkbaar is dat het reglement !
Zoals 70 rijden geen boete is, 71 wel !
Heddem ?
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: 11/03 16.00 YRKVM - STVV

Bericht door STVV-fan »

Ik dacht ook dat ze dat gingen zeggen.

Bal tegen elleboog = hands.

Simpel en droog tot op de letter van de wet.

Wat mij eigenlijk meer stoort is dat er tussen het "hands" van Hara en het tussenkomen van de VAR, 2 minuten zit.

De "fase" met het hands van Hara was afgelopen en de daaropvolgende fase met de vrije trap van Mechelen was ook volledig afgelopen...
Dus waarom komt de VAR daar nog achterlijk doen.

Daarbij, stelt nu nog dat de VAR instant is beginnen te kijken, maar Smet eerst 2 minuten later appelleert, is het dan nog een clear error?

DAT zijn de vragen die ik mij stel en waar ik een antwoord op wil.

Net zoals thuis tegen Westerlo.
Var bekijkt het buitenspel EN de penalty?
Hoeveel dingen mag de VAR checken?
Daar heb ik ook nog altijd geen antwoord op.
Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: 11/03 16.00 YRKVM - STVV

Bericht door Esteeveevee »

Brusselmans 2.0 schreef: 13 mar 2023, 16:22
Esteeveevee schreef: 13 mar 2023, 16:13 Wacht effe Brusselmans.
Dus als referee departement iets zegt is het wet ?
Dan gaan we nog veel matchen verspelen.
Ofwel hebben ze autoriteit ofwel is het een clubje okra op maandag
Blijkbaar is dat het reglement !
Zoals 70 rijden geen boete is, 71 wel !
Heddem ?
Ik heb hem.
Nu jij nog. Wat ik wou zeggen was wat ga je doen als dat clubje zegt dat de arbiter fout is ? Match herspelen of telt het dan niet hun autoriteit ? Als dat het geval is spelen ze koster van de pastoor. Heb ge hem ?
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1506
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: 11/03 16.00 YRKVM - STVV

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Esteeveevee schreef: 13 mar 2023, 16:38
Brusselmans 2.0 schreef: 13 mar 2023, 16:22
Esteeveevee schreef: 13 mar 2023, 16:13 Wacht effe Brusselmans.
Dus als referee departement iets zegt is het wet ?
Dan gaan we nog veel matchen verspelen.
Ofwel hebben ze autoriteit ofwel is het een clubje okra op maandag
Blijkbaar is dat het reglement !
Zoals 70 rijden geen boete is, 71 wel !
Heddem ?
Ik heb hem.
Nu jij nog. Wat ik wou zeggen was wat ga je doen als dat clubje zegt dat de arbiter fout is ? Match herspelen of telt het dan niet hun autoriteit ? Als dat het geval is spelen ze koster van de pastoor. Heb ge hem ?
Kem alles !
Als regelneven aan de macht zijn, die zich vastklampen aan elk lettertje van het reglement, ben je kansloos, want zo staat het geschreven !
Remember Corona waar gezond verstand en logica ook ver te zoeken waren, met dank aan VDB !
Of groen Tieneke ...
En 1000 andere voorbeelden !

Als pastoor en koster zich bezuipen aan dezelfde flessen wijn uit hun kelder, zullen ze mekaar verdedigen, God zag dat het goed was ... Vervang gewoon de namen door Wimmeke, Boomke en Zonnebankfrank ...
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: 11/03 16.00 YRKVM - STVV

Bericht door wiekes »

Terechte strafschop volgens referee departement arm is van het lichaam volgens hun uitleg.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: 11/03 16.00 YRKVM - STVV

Bericht door voetballiefhebber »

wiekes schreef: 13 mar 2023, 18:51 Terechte strafschop volgens referee departement arm is van het lichaam volgens hun uitleg.
Dan kent Gumienny er niets van. Bal werd aangekopt vanop hooguit 20 cm. Je kunt toch niet altijd je arm naast je lichaam houden. Eerst was het dat je je niet onnatuurlijk breed mocht maken, omdat het anders strafschop is. Het blijft volgens mij toch nog interpretatie en dan is het geen clear error.

De journalisten hebben vorige week les gehad over de VAR. Vandenbempt vond ook dat STVV weer de VAR tegen had. Ik heb de indruk dat ze maar wat beslissen. De ene week geven ze dit als uitleg en de andere week is het weer iets anders. VARboomen was wel mis bij Genk-Union blijkbaar. De bezoekers verdienden geen strafschop tegen te krijgen.
kedkedet
Berichten: 204
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:08

Re: 11/03 16.00 YRKVM - STVV

Bericht door kedkedet »

Brusselmans 2.0 schreef: 13 mar 2023, 16:22
Esteeveevee schreef: 13 mar 2023, 16:13 Wacht effe Brusselmans.
Dus als referee departement iets zegt is het wet ?
Dan gaan we nog veel matchen verspelen.
Ofwel hebben ze autoriteit ofwel is het een clubje okra op maandag
Blijkbaar is dat het reglement !
Zoals 70 rijden geen boete is, 71 wel !
Heddem ?
Klopt. Ze willen van voetbal een exacte wetenschap maken. Zoals 1+1 twee is. Wacht nog effe, binnenkort is 3 keer corner = penalty ... :vomit:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: 11/03 16.00 YRKVM - STVV

Bericht door lindoke »

Als men beslist dat IEDER contact vanaf de schouder, arm of hand handspel is, en zonder discussie een strafschop is, heb ik daar geen enkel probleem mee. Ook als het niet de bedoeling is of als de bal van het eigen lichaam tegen de arm of hand terecht komt. Met andere woorden, vanaf het moment dat de bal om eender welke reden de schouder, arm of hand raakt is het strafschop. Dan is er gewoonweg geen discussie mogelijk!

MAAR, dan moet het wel altijd en overal gebeuren. Zelfs al moet er in het begin van de tweede helft een strafschop gegeven worden voor een handspel dat noch scheidsrechter noch VAR in de eerste helft hebben willen zien. Tijdens de rust kunnen VAR en scheidsrechter nog gemakkelijk ingelicht worden en met beelden aangetoond worden op het handspel.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1506
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: 11/03 16.00 YRKVM - STVV

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Als ook Extra-Time zegt dat het penalty is, kan de discussie afgesloten worden...
En de klaagbrief deleten ...

Op naar Seraing, met een versterkt defensief middenveld, en Koita zeker op de bank !
Proberen af en toe over de middellijn te geraken met de lange bal richting Hara !
De kans op degradatie is er nog steeds, hangt al wekenlang als een zwaard van Damocles boven de club !
Hopen op een 0-0 en toch weer een stapje dichter bij de redding !
Het verschil tussen de 2 ploegen is amper 17 punten, en er zijn toch nog 5 matchen te spelen !
En amper 12 punten op Oostende !
Linke boel!
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: 11/03 16.00 YRKVM - STVV

Bericht door voetballiefhebber »

Brusselmans 2.0 schreef: 13 mar 2023, 22:55 Als ook Extra-Time zegt dat het penalty is, kan de discussie afgesloten worden...
En de klaagbrief deleten ...

Op naar Seraing, met een versterkt defensief middenveld, en Koita zeker op de bank !
Proberen af en toe over de middellijn te geraken met de lange bal richting Hara !
De kans op degradatie is er nog steeds, hangt al wekenlang als een zwaard van Damocles boven de club !
Hopen op een 0-0 en toch weer een stapje dichter bij de redding !
Het verschil tussen de 2 ploegen is amper 17 punten, en er zijn toch nog 5 matchen te spelen !
En amper 12 punten op Oostende !
Linke boel!
Het zal weer een wedstrijd worden waarin bitter weinig te zien zal zijn. Het zijn de twee slechtste aanvalslinies tegenover elkaar, dat belooft al niet veel goeds. Omdat ik me toch te veel opjaag in het voetbal van STVV, ga ik de match niet volgen. Via Play Sports en Eleven is er keuze genoeg.
Plaats reactie