11/03 16.00 YRKVM - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: 11/03 16.00 YRKVM - STVV

Bericht door Piana »

vdl schreef: 12 mar 2023, 01:55
bert1924 schreef: 11 mar 2023, 23:51 complot van de bond om sommige ploegen te benadelen of te bevoordelen ? ZEKER WETEN!!!!!
ofwel STVV tegen de scheidsrechters?
Is er niemand bekwaam om eens een compilatie te maken van alle betwiste phases in het nadeel van STVV?
In elk geval indien STVV volgend jaar geen sterke ploeg heeft :degradatie naar 1B bij de 100 ste verjaardag !!
Met een heel nieuwe ploeg gaat het sowieso een uitdaging worden, met of zonder arbitraire dwalingen.
Met dezelfde ploeg ook. Ik kan trouwens aannemen dat Tateishi het gehad heeft met bepaalde figuren na hun transferfratsen. Eens met de grove borstel door de selectie kan geen kwaad.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: 11/03 16.00 YRKVM - STVV

Bericht door KNRI »

Piana schreef: 12 mar 2023, 08:20
Brusselmans 2.0 schreef: 12 mar 2023, 05:24 Match niet gezien, dus geen commentaar !
Wat ik wel zie : 1 op 15, op 5 weken van 7 naar 13 (Mechelen zal wel de 3 punten krijgen voor de groene tafel) !
4 matchen van de 5 niet gescoord : dat zal niet alleen aan de VAR liggen volgens mij ....
Dat is een andere discussie, Herman. Gister heeft Mechelen even veel kansen gekregen als wij. Toegegeven, ze hebben wat meer afstandschoten op doel afgevuurd, maar daar bleef het ook bij. Het was een typische 0-0 match, zoals ge ze bij Hollerbach regelmatig tegenkomt.
Dat alles maakt nog niet dat de VAR de wedstrijd zelf moet gaan beslissen.


Dit is inderdaad wat er gebeurde. Een misselijkmakende tendens in het hedendaagse voetbal.
En voor ons al de zoveelste keer dit seizoen.

Winnen of verliezen...normaal keek ik de wedstrijd steeds uit tot het laatste fluitsignaal. Ik betrap mezelf erop dat dit onder impuls van de scheidsrechterlijke dwalingen niet altijd meer lukt. M.a.w. ze fluiten de sport gewoonweg kapot :vomit:
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: 11/03 16.00 YRKVM - STVV

Bericht door enrique »

Wordt de VAR gesponsord en gestuurd door gokkantoren?
Brozieteam
Berichten: 273
Lid geworden op: 02 jul 2016, 19:52

Re: 11/03 16.00 YRKVM - STVV

Bericht door Brozieteam »

Als je de beelden bekijkt van Westerlo - Kortrijk en daar wordt geen penalty gegeven, tja dan weet je het wel ...
Jacobus
Berichten: 116
Lid geworden op: 20 aug 2019, 18:03

Re: 11/03 16.00 YRKVM - STVV

Bericht door Jacobus »

enrique schreef: 12 mar 2023, 08:28 En dan maar verwonderd zijn dat de tribunes overal leeg lopen
Wie niet tegen zoveel onrechtvaardigheid kan, gaat gewoon ergens anders naartoe
De matchen worden gespeeld in Tubeke
Of tenminste de resultaten bepaald
Veel plezier ermee
Al een hele tijd niet meer naar Staaien geweest. Joeg me te fel op, slecht voor de moteur.
Denk niet dat er een complot of zo is tegen STVV. Die VAR is gewoon een afspiegeling van de maatschappij.
Steeds meer regeltjes, betutteling...
Gezag is er niet meer, autoriteit wordt minder en minder geaccepteerd.
Waar is de tijd met een Vital Loraux, Constantin, Ponnet, Frans van den Wijngaert, Marcel van Langenhove, De Bleeckere...
Die mannen waren de baas op het veld: geen minutenlange onderbrekingen, niet zeuren en voortspelen!
Brol
Berichten: 188
Lid geworden op: 18 aug 2019, 19:57

Re: 11/03 16.00 YRKVM - STVV

Bericht door Brol »

Wordt het niet eens tijd dat men een onderzoek begint te doen naar wat er allemaal gebeurt bij de scheidsrechters in België
Zij bepalen samen met G5 en de bond hoe de play offs er zullen uitzien.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: 11/03 16.00 YRKVM - STVV

Bericht door voetballiefhebber »

Jacobus schreef: 12 mar 2023, 10:10 Al een hele tijd niet meer naar Staaien geweest. Joeg me te fel op, slecht voor de moteur.
Inderdaad! Ik ben stilaan op een punt gekomen dat ik ook op tv de matchen van STVV niet meer ga bekijken. Je ziet toch geen voetbal. Je trapt niet of nauwelijks een bal tussen de palen in een hele wedstrijd. Volgend weekend gaat het ook weer een fantastische match worden tegen Seraing.
De 2 slechtste aanvalslinies tegen mekaar. Gelukkig heeft STVV Bruno gehuurd, want anders stond je helemaal onderaan.

Ik ben wel fan van de VAR, maar dan moet die goed worden gebruikt! Ik vind ook dat de KBVB eens moet uitpakken met schorsingen van scheids en VAR. In dit land kan werkelijk alles. Clubleiders die sjoemelen mogen gewoon hun functie verder uitoefenen omdat ze hun straf hebben afgekocht.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1504
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: 11/03 16.00 YRKVM - STVV

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Piana schreef: 12 mar 2023, 08:20
Dat is een andere discussie, Herman.
OK !
Uitreputatie helemaal naar de klote ook ?
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: 11/03 16.00 YRKVM - STVV

Bericht door bert1924 »

Missen is menselijk
Maar wanneer de fouten steeds gebeuren tegen een bepaalde ploeg ,STVV, dan is er meer aan de hand!!!
De competitie bestaat uit de 6 zogezegde topploegen en een paar troetelploegen zoals OHL,KVM en Westerlo
De rest is afval voor de maffiabond en de maffia scheidsrechtersbond
Guy
Berichten: 30
Lid geworden op: 01 jun 2021, 10:04
Supporter van: Neutraal

Re: 11/03 16.00 YRKVM - STVV

Bericht door Guy »

Piana schreef: 12 mar 2023, 08:17
Guy schreef: 12 mar 2023, 06:12 Waarom gaat Hara met zijn elleboog zo omhoog? Is dat ook niet gewoon heel erg dom?
Anders moet ge eens vragen aan de vrouw of ze een bal van op 1 meter richting uw gezicht stampt. Kunt ge eens kijken wat uwe arm doet.
Gedaan en maakte geen beweging met mijn elleboog naar de bal toe.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1504
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: 11/03 16.00 YRKVM - STVV

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Ik doe niet mee met dat Calimero-gedoe hier, bende Heintjes allemaal !
Zeg me eens waarom STVV geviseerd zou worden ?
Iemand een idee ?

Uiteindelijk roep je al veel onheil over je heen, door niet te willen voetballen, niet te willen winnen, en teveel rekent op een foutje van de tegenstander.
Dat is een gevaarlijke cocktail, want bij het minste wat er mis gaat hebt ge prijs, en is het resultaatbepalend !
STVV zal nie veel penalty's krijgen, omdat ze gewoon amper in de 16 van de tegenstander komen !

OK, er zijn dubieuze beslissingen genomen, das waar, maar daar moet je echt niet alles op afvuren !
Het is een triestige anti-voetbalpoeg, en ooit wreekt zich dat, das heel simpel !

Courage mannen, ge hebt toch 2 keer een puntje gehaald tegen Genk, wat wil een mens nog meer ?

:roll:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: 11/03 16.00 YRKVM - STVV

Bericht door lindoke »

Ik vind Brusselmans vaak te extreem in zijn reacties maar in deze laatste heeft hij een punt. De speelwijze van STVV is gewoon niet om aan te kijken. De meeste supporters van STVV bedekken dit nog vaak met de mantel der liefde en zoeken meestal excuses om die speelwijze goed te praten. Dat is heel begrijpelijk. Maar wees er maar zeker van dat voor de neutrale voetballiefhebber het een gesel is om naar dit STVV te kijken. In de eerste plaats is dit natuurlijk op het conto van Holllerbach te schrijven. Hij doet de ploeg op deze manier spelen. Daar bestaat geen twijfel over. Ik kan wel ergens begrijpen dat hij deze kern van spelers laat spelen volgens hun kwaliteiten en ik geloof er wel in dat zijn manier van spelen een manier is om met deze voetballend toch wel erg beperkte kern broodnodige punten te halen. Dan komen we automatisch uit bij wie deze kern ter beschikking stelt, en dat is DMM. Het is een publiek geheim dat de eigenaar van STVV de vinger serieus op de knip houdt. Echt doortastende voetbalkennis om duidelijke en nodige profielen van spelers aan te trekken blijkt ook één van de gebreken van DMM te zijn. Of dit enkel te wijten is aan het gebrek van een goed scoutingsteam laat ik in het midden. Soms lees ik hier: " ja, maar Holllerbach heeft de spelers gekregen die hij tijdens de winterstop vroeg". Dat is ook wel erg kort door de bocht want wie weet hier zeker dat deze spelers zijn eerste keus waren en dat het misschien te nemen of te laten was. Soit, feit is wel dat Holllerbach zijn team tactisch heel anders kan laten spelen (lees aanvallender)nu de redding toch zo goed als zeker is, en dat doet de Duitser dan weer niet en mag hem zeker verweten worden.

Een zo goed als volledig nieuwe ploeg volgend seizoen op de been brengen die dan nog eens competitef is gaat niet makkelijk zijn. Daarom is het erg belangrijk dat de nieuwe trainer hier tegen het eind van de competitie staat en deze man onmiddellijk kan aangeven welke profielen hij nodig heeft en dat er ook daadwerkelijk naar hem geluisterd wordt zodat er niet tegen het begin van de competitie nog rap enkele testers moeten passeren of dat er bij andere clubs een rits huurspelers moet gezocht worden. Het 100 jarig bestaan van STVV verdient het om in hun jubileumjaar een rol van betekenis te spelen in de competitie. Misschien een kantelmoment. Hopelijk beseffen ze dat in Japan ook.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1504
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: 11/03 16.00 YRKVM - STVV

Bericht door Brusselmans 2.0 »

lindoke schreef: 12 mar 2023, 17:56 Ik vind Brusselmans vaak te extreem in zijn reacties
Zoals ???
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: 11/03 16.00 YRKVM - STVV

Bericht door Positivo »

Ik geloof ook niet in het gegeven dat Stvv geviseerd wordt.
Neemt niet weg dat de scheidsrechters en VAR wedstrijdbepalend waren in hoeveel wedstrijden sinds de winterstop ?
5 of zoiets ? Daar kun je moeilijk naast kijken . En dat is toch niet min.

Als je denkt dat scheidsrechters nooit een rekening vereffenen, dan ben je naief.

Zelf ooit gezien …. Ok , je zult zeggen ….. Jaren geleden. Ik denk dat de scheidsrechter Schaut was. Een eindejaarswedstrijd op Stayen tussen Stvv en Rwdm. Stvv speelde om erin te blijven , Rwdm voor de titel. Nog niet in de tijd van de cameras. Schaut maakte een overduidelijk gebaar naar de Rwdm supporters (dat ik kon zien) . Zo van “ ik zal u hier eens een peer stoven” . Iedere aanval van Rwdm (stvv raakte nauwelijks aan de goal - waar hebben we dat nog gehoord ?) die gevaar in hield werd afgefloten. Voor een vermeende fout, of vermeend buitenspel…. Die van Rwdm werden gek.

Uitslag (geheugen, altijd gevaarlijk) 0-0
Stvv degradeerde (zelfde geheugen) .
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: 11/03 16.00 YRKVM - STVV

Bericht door wiekes »

Ik vind dat Brusselmans 2.0 heel veel gelijk heeft, dat ze nu eens proberen te voetballen in plaats van die potstamperij het is goed dat die wedstrijd in de namiddag werd gespeeld want als dat in de avond was viel ik in slaap van miserie, naar volgend seizoen toe het interview van Tatheisi gelezen dat ziet er ook niet veelbelovend uit.
Plaats reactie