Union - STVV 02/04: 19u15

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Union - STVV 02/04: 19u15

Bericht door Krisaias »

Ik ben ook niet de grootste Hollerbach-fan, maar in deze vind ik rood gewoon zwaar overdreven. Als ik het zo hoor intern bij de club was het vooral profileringsdrang en arrogantie van de vierde ref, die hierin een rol gespeeld hebben. Geel had ruim volstaan.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Union - STVV 02/04: 19u15

Bericht door enrique »

Er zijn grenzen aan hoe de arbiters omgaan met andere mensen, collega's
En dat geldt evenzeer voor spelers als trainers
Dat arbiters niet neutraal zijn, weten we allemaal
Hoe die trainers tegenwoordig tekeer gaan, is zwaar overdreven
Vergeleken met jaren geleden is het niet meer te doen
En het helpt niks
Je berokkent er jezelf alleen maar schade mee
Puur energieverlies
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Union - STVV 02/04: 19u15

Bericht door stvvilvoorde »

Matte Smets staat in het unibet elftal van de week.
Vermoed dat hij in dat van eleven sports ook zal komen.

Afbeelding
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Union - STVV 02/04: 19u15

Bericht door STVVninof »

Sorry jongens, bij de vorige discutabele var interventies vond ik stvv gelijk hebben. ( enkel rood voor schmidt op zulte vond ik terecht.). Maar in deze is het gewoon licht maar wel een fout van Hayashi. Heeft te weinig oog voor de bal.

Opletten om op de duur nier versleten te worden voor Calimeros

Voor het overige gestreden wat we waard zijn. Was een leuk maar ook geen topseizoen. Genoeg om me na een eerste jaar volgend jaar terug een abonnement aan te schaffen.

Iets wat ik me nog afvroeg: hoe komt dat al het volk na een match in kantine noord zo snel weg is na de match?
Nog 3 pinten gedronken met maten die ik uitgenodigd had en stonden daar na een uur nog ver alleen. Zakken jullie af naar plaatselijke cafés?
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Union - STVV 02/04: 19u15

Bericht door Dreke »

STVVninof schreef: 04 apr 2023, 14:14 Iets wat ik me nog afvroeg: hoe komt dat al het volk na een match in kantine noord zo snel weg is na de match?
Nog 3 pinten gedronken met maten die ik uitgenodigd had en stonden daar na een uur nog ver alleen. Zakken jullie af naar plaatselijke cafés?
Moeilijk de vinger op te leggen aangezien de redenen heel verschillend kunnen zijn.

Bij mij is dat het feit dat mijn zoon nu meekomt (er zijn wel degelijk nog heeeeeel veel mensen die voor opvolging zorgen, ook al wordt hier soms anders getoeterd over "de jeugd") en dat het niet in de buurt komt van wat we vroeger hadden. Toen kon je kiezen uit twee of drie cafés aan de overkant en als de ene sloot op een bepaald uur of het beviel je er niet, dan fladderde je naar de andere. Allemaal weg.
A loyal football fan only supports the shirt...
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Union - STVV 02/04: 19u15

Bericht door Jan Bulder »

Dreke schreef: 04 apr 2023, 15:25
STVVninof schreef: 04 apr 2023, 14:14 Iets wat ik me nog afvroeg: hoe komt dat al het volk na een match in kantine noord zo snel weg is na de match?
Nog 3 pinten gedronken met maten die ik uitgenodigd had en stonden daar na een uur nog ver alleen. Zakken jullie af naar plaatselijke cafés?
Moeilijk de vinger op te leggen aangezien de redenen heel verschillend kunnen zijn.

Bij mij is dat het feit dat mijn zoon nu meekomt (er zijn wel degelijk nog heeeeeel veel mensen die voor opvolging zorgen, ook al wordt hier soms anders getoeterd over "de jeugd") en dat het niet in de buurt komt van wat we vroeger hadden. Toen kon je kiezen uit twee of drie cafés aan de overkant en als de ene sloot op een bepaald uur of het beviel je er niet, dan fladderde je naar de andere. Allemaal weg.
Het is ook iets wat ge creëert. Al een paar keer in Oost 'blijven hangen' en dan wordt de keet uiteindelijk vrij vroeg gesloten. Als dat een paar keer gebeurt, blijft ge weg.

De Revue, dat is alles wat STVV helemaal niet is, met een dj die maar wat voor eigen fun archislechte muziek draait die totaal niet past bij de doelgroep. En die mag maar bezig blijven.

Slecht bier.

20 jaar vaste klant geweest in het nachtleven op en rond Staaien, maar dit lijkt nergens meer op.

Ze hebben de Kanarie een tijdje in handen gehad, maar dan laten ze na om alles leuk in te kleden en placeren ze er volk in dat geen cafe kan uitbaten. Tja.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Union - STVV 02/04: 19u15

Bericht door Jacques »

Jan Bulder schreef: 04 apr 2023, 19:11 Slecht bier.
DIT

Voor de match tegen Seraing presentatie en receptie meegepikt in West. Prima, fris getapte pinten. Komt ge nadien in Noord waar ze u iets serveren waar zelfs 'boecht van dunaldy' een te groot compliment voor is. Schandalig eigenlijk wat ze daar (al jaar en dag) durven schenken. :ill: :vomit:
Overdrijven is een kunst
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Union - STVV 02/04: 19u15

Bericht door enerkey »

Jacques schreef: 05 apr 2023, 13:34
Jan Bulder schreef: 04 apr 2023, 19:11 Slecht bier.
DIT

Voor de match tegen Seraing presentatie en receptie meegepikt in West. Prima, fris getapte pinten. Komt ge nadien in Noord waar ze u iets serveren waar zelfs 'boecht van dunaldy' een te groot compliment voor is. Schandalig eigenlijk wat ze daar (al jaar en dag) durven schenken. :ill: :vomit:
Ja ik drink op Noord dus al een hele tijd mazout gewoon om de smaak van dat bier wat te verdoezelen…
Is geleden van mijn 17 jaar.
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Union - STVV 02/04: 19u15

Bericht door Oscar »

enerkey schreef: 07 apr 2023, 09:15
Jacques schreef: 05 apr 2023, 13:34
Jan Bulder schreef: 04 apr 2023, 19:11 Slecht bier.
DIT

Voor de match tegen Seraing presentatie en receptie meegepikt in West. Prima, fris getapte pinten. Komt ge nadien in Noord waar ze u iets serveren waar zelfs 'boecht van dunaldy' een te groot compliment voor is. Schandalig eigenlijk wat ze daar (al jaar en dag) durven schenken. :ill: :vomit:
Ja ik drink op Noord dus al een hele tijd mazout gewoon om de smaak van dat bier wat te verdoezelen…
Is geleden van mijn 17 jaar.
Als ik U kan troosten, op tribune Oost is het ook een ramp. Laatste thuismatch nog een opmerking gemaakt tegen die kinderen achter de toog
dat ik liever een pint met schuim heb. Voor die prijs zou het toch wel een beetje verzorgd mogen zijn.
Plaats reactie