Union - STVV 02/04: 19u15

Alles over de wedstrijden van STVV
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Union - STVV 02/04: 19u15

Bericht door smol »

STVV-fan schreef: 02 apr 2023, 22:39
wiekes schreef: 02 apr 2023, 22:30 Het is toch maar raar dat het steeds dezelfde trainers zijn die geel of rood krijgen die moeten hun ook gedragen juist gelijk de spelers maar ja gij weet stvv-fan wat Hollerbach geroepen heeft.,we zijn weeral eens verloren door iemand anders zijn fout valt nogal veel voor.
Mijne goeie vriend, geef nu toch gewoon eens toe dat die vrije trap zeer goedkoop gegeven is man, jezus... :rood:
Geef dan ook toe dat de bal van Union binnen was in de 1e helft.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Union - STVV 02/04: 19u15

Bericht door STVV-fan »

smol schreef: 02 apr 2023, 22:59
STVV-fan schreef: 02 apr 2023, 22:39
wiekes schreef: 02 apr 2023, 22:30 Het is toch maar raar dat het steeds dezelfde trainers zijn die geel of rood krijgen die moeten hun ook gedragen juist gelijk de spelers maar ja gij weet stvv-fan wat Hollerbach geroepen heeft.,we zijn weeral eens verloren door iemand anders zijn fout valt nogal veel voor.
Mijne goeie vriend, geef nu toch gewoon eens toe dat die vrije trap zeer goedkoop gegeven is man, jezus... :rood:
Geef dan ook toe dat de bal van Union binnen was in de 1e helft.
Heb ik daar iets over gezegd misschien?!

Op de camerabeelden was de bal over de lijn, nu content?
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Union - STVV 02/04: 19u15

Bericht door Halenaar »

save-stvv schreef: 02 apr 2023, 22:58 Is Smets einde contract?
Neen.
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Union - STVV 02/04: 19u15

Bericht door pat@ »

save-stvv schreef: 02 apr 2023, 22:58 Is Smets einde contract?
Neen, heeft in mei vorig jaar met beide handen zijn eerste profcontract getekend. Dat is bij jongeren meestal meer dan één seizoen.
De makelaar zal Matte wel influisteren dat het de normale gang van zaken is om als jonge speler na 10 goei matchen meteen de jackpot te eisen en alles wat erbij hoort om dat te kunnen verzilveren, bij STVV of elders maakt de makelaar niet uit. Jij gastje van 19 verdient meteen de jackpot zegt hij dan.
Kan je meteen een blitse auto kopen die in 10 seconden 200 km/uur haalt. Met het geld dat overschiet koop je wat dure merkkleding en een sportieve horloge. Je mag ook gerust wat van je afbijten, af en toe eens thuisblijven van training want anders spelen die clubs je bij uw voeten. Haja, als er dan nog wat geld over is investeer je best in vastgoed.
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Union - STVV 02/04: 19u15

Bericht door ertee »

Halenaar schreef: 02 apr 2023, 23:14
save-stvv schreef: 02 apr 2023, 22:58 Is Smets einde contract?
Neen.
Fijn om te lezen. Ik ging ervan uit van wel aangezien hij vaak in één adem vernoemd wordt als het gaat om spelers met aflopend contract die verlengd zouden (moeten) worden.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Union - STVV 02/04: 19u15

Bericht door Mikman »

Smets is niet einde contract ( Dony is net een voorbeeld om aan te tonen dat je best niet te snel verhuist ) en die bal was niet met 100% (!) zekerheid over de lijn, eerder iets van 95%, dus correct dat de VAR niet tussenkwam.

Het is gewoon klote dat uw seizoen voor het 8e jaar op rij in feite half april al stopt (ok, het zou kunnen dat we een paar van die seizoenen nog een soort van PO2 gespeeld hebben, maar dat waren in de praktijk veredelde oefenmatchen met zelden inzet ).
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Union - STVV 02/04: 19u15

Bericht door stvvilvoorde »

Op voetbalbelgie spraken ze tijdje terug van een aflopend contract.
https://www.voetbalbelgie.be/artikel/st ... n-steukers
Ik vermoed ook eerder dat het bij Smets, nog 1 extra jaar na dit jaar zal zijn.
Maar als je die nu niet verlengt (eigenlijk had je die nu al een verbeterd voorstel moeten doen, want hoe langer je wacht, hoeveel te zwaarder dat nieuwe contract moet zijn), dan zit je volgend jaar sowieso met een probleem.

Ik vermoed ook dat de contracten van Smets (en bij uitbreiding Steuckers) op dit moment nogal aan de lichte kant zijn en dat indien er serieuse interesse komt, er door een belanghebbende partij een voorschot gegeven kan worden, waardoor ze de resterende duur van hun contract zelf kunnen afkopen.
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Union - STVV 02/04: 19u15

Bericht door Positivo »

pat@ schreef: 02 apr 2023, 23:19
save-stvv schreef: 02 apr 2023, 22:58 Is Smets einde contract?
Neen, heeft in mei vorig jaar met beide handen zijn eerste profcontract getekend. Dat is bij jongeren meestal meer dan één seizoen.
De makelaar zal Matte wel influisteren dat het de normale gang van zaken is om als jonge speler na 10 goei matchen meteen de jackpot te eisen en alles wat erbij hoort om dat te kunnen verzilveren, bij STVV of elders maakt de makelaar niet uit. Jij gastje van 19 verdient meteen de jackpot zegt hij dan.
Kan je meteen een blitse auto kopen die in 10 seconden 200 km/uur haalt. Met het geld dat overschiet koop je wat dure merkkleding en een sportieve horloge. Je mag ook gerust wat van je afbijten, af en toe eens thuisblijven van training want anders spelen die clubs je bij uw voeten. Haja, als er dan nog wat geld over is investeer je best in vastgoed.
Als je dan het type makelaar bent van pakweg een Junior Edmilson , dan ga je (nadat je jezelf weggepest hebt) de verantwoordelijken van de club (die in je geloofden en je kansen gaven, waar anderen dat niet deden) nadien eens goed je gedacht zeggen wat je van die losers vindt …. En vooral hen eens goed uitlachen … euh in bijzijn van anderen natuurlijk !

Hoeveel wedstrijden had junior Edmilson gespeeld in 1a…… dat waren er wel een pak meer dan 10 he ….. 16 of zoiets !

Daarom is het belangrijk dat er een goede kop op de spelers staat die je contracteert. Zie het verschil met een Al Dakhil, een Yohan Boli, Simon Mignolet…. Moest ik Pinto zijn, dan zou ik David Meekers daar zijn gedacht in laten zeggen. In Union is mi Chris O’Loughlin daar sterk in.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Union - STVV 02/04: 19u15

Bericht door voetballiefhebber »

https://www.transfermarkt.be/matte-smet ... er/1019174

Is dus niet duidelijk hoelang het contract van Smets nog loopt. Heeft wel al zijn waarde en potentieel getoond. 19 jaar en dit al kunnen brengen tegen een Boniface is straf!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Union - STVV 02/04: 19u15

Bericht door Jacques »

Smets tekende zijn eerste profcontract minder dan een jaar geleden. Zouden ze echt zo dwaas zijn om hem slechts een eenjarig contract zonder optie of dergelijke voor te schoten? Dat kan ik me amper inbeelden. Naar (slechte) gewoonte werd er niets gecommuniceerd over de contractduur met alle gevolgen (speculatie) vandien. Dit zijn echt dwaze discussies die nergens voor nodig zijn als de Japanse bazen een beetje meer zouden durven/willen communiceren.
https://www.stvv.com/en/news/first-team ... atte-smets

Over de wedstrijd: niets gezien dus kan er ook niets zinnigs over zeggen. Wel verrast met rood voor Hollerbach (en Konaté). Een rode kaart is dezer dagen de logica zelve, maar dat ze voor de coach zou zijn, had ik niet verwacht. Chapeau voor Visser en Verboomen om te blijven verbazen! Toppers! :toppie:
Overdrijven is een kunst
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Union - STVV 02/04: 19u15

Bericht door bert1924 »

Ik vraag mij af of STVV dit seizoen EEN match heeft gespeeld zonder een betwistbare fase (meestal in ons nadeel)
Met dikwijls dezelfde clowns als scheidsrechters of var.
Ook nu wordt de zogezegde fout van Hayashi met klem betwist.Resultaat ;gelijkmaker van Union.
Wat betreft Matte Smets; De uitslag van dit verhaal zullen wij binnenkort wel zien!!!!!!
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Union - STVV 02/04: 19u15

Bericht door Lukske de Lange »

Hollerbach heeft schorsingsvoorstel van twee wedstrijden ontvangen...
Is het dan niet wenselijk om een assistent (Rouvrois) die er volgend seizoen nog is, de komende 3 wedstrijden te laten leiden? En Hollerbach enkel nog zijn afscheid op de middenstip te gunnen tegen Antwerp?
Guggenheimer
Berichten: 523
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: Union - STVV 02/04: 19u15

Bericht door Guggenheimer »

Gespeeld voor wat je waard bent.

Jammer van het einde van de match maar Union heeft gewoon veel meer kwaliteit + het is dan ook nog een keer 1 van de enige ploegen die zich fysiek met ons kunnen meten.

Het rood van Hollerbach, de VAR, de 7/30, etc ... -> Betekenen allemaal niets voor deze match.

Er zijn maar een paar ploegen waartegen je wat mij betreft hollyball tegen kan en mag spelen en Union is er 1 van.
We hebben ze ongeveer 70 minuten redelijk goed kunnen afhouden. Aan de overkant hebben we volop geprofiteerd van een snelle omschakeling en een individuele flits van Bruno.

Zeg ik daarmee dat we niet ambitieus mogen zijn en volop in de eigen kansen mogen geloven tegen "topploegen" ? Ofcourse not maar enig realisme is wel op haar plaats. Deze spelerskern is simpelweg niet goed genoeg om consistent ploegen als Union werkelijk het vuur aan de schenen te leggen.

Bovendien zijn we sinds de winterstop echt wel verzwakt + het moraal lijkt me ook iedere week wat af te zakken nu het duidelijk is dat Hollerbach zal vertrekken. Je ziet spelers wat sneller een voetje terugtrekken of na 70 minuten minder in staat zijn om die extra meters nog te maken.
Ik hou voor alle duidelijkheid ook niet van de excuses van Hollerbach maar hij heeft nu eenmaal een punt.

Komt er nog bij dat Leistner echt wel missen. Niet dat Teixeira het slecht doet ( integendeel, ik had deze prestaties niet meer echt van hem verwacht dus echt wel respect) maar ik Leistner brengt op alle vlakken dat beetje extra.

Achja. Seizoen voorbij. Alleen moet je daar nu niet meer over zagen in de wedstrijdtopic. Je hebt het seizoen niet naar de knoppen geholpen door deze match tegen Union. Je hebt alleen de kans laten liggen op een klein stuntje dat het seizoenseinde wat kleur zou geven.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Union - STVV 02/04: 19u15

Bericht door enrique »

Het is belachelijk hoe hij zich gedraagt
De camera's moeten op de ploeg gericht staan, niet op hem
Het is op
Hoog tijd om op te hoepelen
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1505
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Union - STVV 02/04: 19u15

Bericht door Brusselmans 2.0 »

enrique schreef: 04 apr 2023, 10:07 Het is belachelijk hoe hij zich gedraagt
De camera's moeten op de ploeg gericht staan, niet op hem
Het is op
Hoog tijd om op te hoepelen
Iemand die zijn plotse woedeuitbarstingen niet kan kanaliseren !
Ook niet tov zijn spelers, als je ziet hoe hij als een bezetene tekeer gaat bij een verkeerde aktie.
Niet meer normaal te noemen !
Behoorlijk motiverend zo een dictator !
:zot:
Plaats reactie