STVV Antwerp om 13u30

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1506
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV Antwerp om 13u30

Bericht door Brusselmans 2.0 »

darion schreef: 23 apr 2023, 15:26 Laatste match van het seizoen , niks te verliezen, dan nog met zijn 5 mans verdediging zonder enige intentie om te winnen. Koita zal content zijn dat hij vertrekt, die kerel is nooit uitgespeeld op zijn beste positie.
Ander en beter!
Wild wordt een mens ervan !!!
Laatste 20 minuten gewoon blijven hangen achterin, en Antwerp op't gemakske laten uitspelen.
Oef, content da die triestige plant verdwijnt hier, eindelijk !
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: STVV Antwerp om 13u30

Bericht door wiekes »

Ze hebben nog 7 dagen voor ene trainer te vinden, er was toch gezegd april, en dan bijna een hele ploeg gaan halen begin er maar aan veel succes,en over de wedstrijd vandaag 0 ballen tussen de palen aan onze kant en kwaliteit wint vandaag terwijl het beetje kwaliteit dat wij hebben op de bank zit!! op naar beter volgend seizoen.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV Antwerp om 13u30

Bericht door BoemBoem »

wiekes schreef: 23 apr 2023, 15:58 Ze hebben nog 7 dagen voor ene trainer te vinden, er was toch gezegd april, en dan bijna een hele ploeg gaan halen begin er maar aan veel succes,en over de wedstrijd vandaag 0 ballen tussen de palen aan onze kant en kwaliteit wint vandaag terwijl het beetje kwaliteit dat wij hebben op de bank zit!! op naar beter volgend seizoen.
Als ze voor Euvrard gaan zullen ze wachten tot de competitie erop zit in 1B. Daar gaan ze echt niet 2 weken voor de ontknoping effe meedelen dat hun coach vertrekt volgend seizoen.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV Antwerp om 13u30

Bericht door voetballiefhebber »

Brusselmans 2.0 schreef: 23 apr 2023, 15:37
darion schreef: 23 apr 2023, 15:26 Laatste match van het seizoen , niks te verliezen, dan nog met zijn 5 mans verdediging zonder enige intentie om te winnen. Koita zal content zijn dat hij vertrekt, die kerel is nooit uitgespeeld op zijn beste positie.
Ander en beter!
Wild wordt een mens ervan !!!
Laatste 20 minuten gewoon blijven hangen achterin, en Antwerp op't gemakske laten uitspelen.
Oef, content da die triestige plant verdwijnt hier, eindelijk !
Goots zei het ook in de podcast. Heb er een stuk van gehoord trouwens.
Goots zei dat je in zo'n match meer risico's moest nemen, nu er toch niks meer op het spel stond. "Al wordt het 2-4 of 2-5 maar je zou alles of niks moeten spelen", zei hij. Nu heeft niemand iets gezien. Een gemiste kans.
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV Antwerp om 13u30

Bericht door Piana »

Geef mij maar het wedstrijdplan van tegen Genk, hoge druk en gaan voor uw kans. Hulptrainer Pflanz had dat bedacht, dixit hijzelf. Awel, veel liever dat dan zo'n match als vandaag. Wat een k*tmatch weer...

Er mag ook eens gekeken worden naar de wc's buiten. Als ik een stadion van 90 miljoen euro bouw, zou ik me schamen dat de pisbakken na 45 minuten al overlopen. Maar goed, dat kan ook aan mij liggen, hoor.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1506
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV Antwerp om 13u30

Bericht door Brusselmans 2.0 »

wiekes schreef: 23 apr 2023, 15:58 vandaag 0 ballen tussen de palen
Dat noemen ze de 0 houden !
Geen enkele ploeg is daar in geslaagd dit seizoen !
:clap:
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV Antwerp om 13u30

Bericht door Jones »

Behoudend spelen. Anders lukt het niet met deze kern moet Hollerbach gedacht hebben. Hij haalde results doch ik hou er niet van, ook niet van de persoon Hollerbach.
Geen vriendelijke communicatieve man heb ik zelf al ondervonden ook.
Ik wens hem veel succes. De volgende moet op frzelfde manier voetballen volgens ons bestuur....
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: STVV Antwerp om 13u30

Bericht door STVVninof »

valt weinig te zeggen over deze match..
Ik vind Vergote wel de beste scheidsrechter in België op dit moment.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: STVV Antwerp om 13u30

Bericht door lindoke »

Jones schreef: 23 apr 2023, 18:05 ......De volgende moet op dezelfde manier voetballen volgens ons bestuur....
Dat is hier inderdaad al aangehaald op het forum. Dat zou wel heel spijtig/triestig zijn natuurlijk.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: STVV Antwerp om 13u30

Bericht door Esteeveevee »

Goed zo.
Antwerp gewoon laten winnen.
We weten waarom.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV Antwerp om 13u30

Bericht door voetballiefhebber »

STVVninof schreef: 23 apr 2023, 19:13 valt weinig te zeggen over deze match..
Ik vind Vergote wel de beste scheidsrechter in België op dit moment.
Inderdaad! Vergote is consequent en heeft al meermaals bewezen dat hij niet altijd de VAR volgt. Hij laat ook voetballen en je zult hem zelden of nooit lichte overtredingen zien fluiten. Met hem moet je sterk op de been proberen te blijven. ;)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV Antwerp om 13u30

Bericht door Jacques »

lindoke schreef: 23 apr 2023, 19:15
Jones schreef: 23 apr 2023, 18:05 ......De volgende moet op dezelfde manier voetballen volgens ons bestuur....
Dat is hier inderdaad al aangehaald op het forum. Dat zou wel heel spijtig/triestig zijn natuurlijk.
Steunen op een stevige organisatie en goede wedstrijdmentaliteit wil niet zeggen dat je de bus moet parkeren. Ik moet trouwens zeggen dat het wat dat betreft soms ook wat overdreven wordt bij ons, zeker in thuiswedstrijden. Dat werd een riedeltje dat tot in den treure werd afgespeeld, soms terecht, soms onnozel, al was het spel ook nooit vrank en vrij. Maar je moet eens kijken wat er achter en voor ons staat in het klassement en naar de gemaakte en geïncasseerde doelpunten. Het moet niet zo conservatief als bij Bernd, dat mag een boodschap zijn voor de volgende coach, maar het mag ook niet gaan naar 60+ tegendoelpunten, want dan bengel je zeker achteraan.

Finaal ben ik toch wat op mijn honger gebleven dit seizoen. Dat we nooit in de problemen zouden komen was voor het seizoen al mijn verwachting, maar de stap vooruit waarop ik hoopte na de sterkte terugronde van vorig seizoen is er nooit gekomen. Al bij al eindigen we ver van PO2 en ploegen als Westerlo, Cercle, OHL. Het was niet slecht, maar het had wat meer mogen zijn, zeker nadat het al snel duidelijk was dat we, behoudens grote ongelukken, nooit in de problemen zouden komen. De beker had kleur kunnen geven, de kaarten lagen zelden zo goed qua loting, maar monsieur Boucaut besliste er anders over. Helaas is dat misschien nog hetgeen me het langst zal bijblijven van dit seizoen: de vaak schandalige, potsierlijke arbitrage (en VAR), zeker (kort) na nieuwjaar die me meermaals een degout van het (Belgisch) voetbal bezorgd heeft. De goede prestatie van Vergoote gisteren is een pleister op een houten been wat dat betreft.

Edit: mijn punten voor het seizoen:
- qua puntenoogst: 7
- qua amusementswaarde: 5,5
Overdrijven is een kunst
bor
Berichten: 192
Lid geworden op: 29 nov 2010, 11:05

Re: STVV Antwerp om 13u30

Bericht door bor »

Jacques schreef: 24 apr 2023, 10:05
Edit: mijn punten voor het seizoen:
- qua puntenoogst: 7
- qua amusementswaarde: 5,5
Kan me hier eigenlijk best in vinden.
7/10 voor Puntenoogst: door de mindere resultaten van laatste weken is het eindresultaat minder positief dan het er op een gegeven moment uitzag maar beter dan ik voor het seizoen gevreesd had.

5,5/10 voor Amusementswaarde: het was vaak beter op TV bij de uitmatchen dan thuis in het stadion. Vooral de laatste weken toen redding (quasi) zeker was had je met gedurfd voetbal geen slechtere resultaten gehaald, maar wel meer amusementswaarde. Andere optie was geweest meer speelkansen op dat moment aan de spelers die blijven naar ervaring opdoen naar volgend jaar toe, maar bij een vertrekkende trainer speelt dat uiteraard minder een rol. Soit, zolang de kids en enkel kameraden blijven meegaan zal mijn abo weer snel vernieuwd zijn naar volgend jaar toe :geel: :blauw:
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: STVV Antwerp om 13u30

Bericht door STVVninof »

Wat mss wel nog mag worden aangehaald: een heel positieve evolutie rond alles er rond: er waren vele acties, oude helden, de muurtekeningen, vernieuwd magazine... Bert Stas doet dat heel goed.
Sociale media veel professioneler dan paar jaar geleden.
En voor je abonnement kreeg je heel wat waar voor je geld.

Minpunt: lange wachtrij togen en togen die niet open waren / acties soms te veel gericht op enkel de Oost. Budget dat nu nog op drankkaart staat dat niet meer kan worden gebruikt
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV Antwerp om 13u30

Bericht door Jones »

Ik ben me al een hele tijd aan het afvragen hoe de supporters en spelers van Oostende zich nu moeten voelen. Als die wat beter hun best hadden gedaan op Stayen en geen 5-0 verloren maar bv 0-1 wonnen en ze bijgevolg wat beter hun best hadden gedaan ipv als geslagen honden het veld op te komen, ze nu nog in eerste zaten en Eupen degradeerde.
Zo zie je maar dat in het voetbal alles nog kan soms…
Plaats reactie