STVV Antwerp om 13u30

Alles over de wedstrijden van STVV
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV Antwerp om 13u30

Bericht door Dreke »

droopy schreef: 17 apr 2023, 13:01 Kan STVV , KBVB of Pro League eraan doen dat de ordediensten verplicht hebben deze match te verplaatsen naar de namiddag ipv ‘s avonds.

Voor dergelijke matchen krijgt de lokale politie bijstand van de federale politie en die hebben niet genoeg manschappen zeker om overal tegelijk (18.30) te zijn.

Triest dat men de mensen van STVV weer lukraak begint te beschuldigen zonder zich eens te kijken informeren
stvv.com schreef: Zondag aanstaande vindt de ultieme eindsprint van de competitie plaats. Op die dag nemen we het op Stayen op tegen R. Antwerp FC.

Vandaag informeerde de Pro League ons over hun beslissing om deze wedstrijd te vervroegen van 18u30 naar 13u30. We zullen dus wat vroeger aan de start staan dan oorspronkelijk voorzien …

We begrijpen dat deze kalenderaanpassing een aanpassing vergt van jou als supporter. Onze excuses hiervoor. We zitten er zelf ook verveeld mee, maar zullen er alles aan doen om jou goed te ontvangen. Laten we er samen nog een laatste voetbalfeest van maken!
Triestig dat men de supporters weer begint te beschuldigen zonder zich eens "te kijken informeren".
A loyal football fan only supports the shirt...
stvv'er
Berichten: 2443
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: STVV Antwerp om 13u30

Bericht door stvv'er »

Ik vind het niet meteen terug, maar ik heb een tijdje geleden ergens gelezen dat Eleven zich het recht voorbehoudt om wedstrijden van speeldag 34 alsnog te verplaatsen indien het gaat om wedstrijden die "geen belang meer hebben".

Dat ze daarvoor de ordediensten nog eerst moeten horen, lijkt me de evidentie zelve.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV Antwerp om 13u30

Bericht door Jacques »

Wauw, gewoon wauw. :shock:
Dat ge als clubs de lokale overheid en de veiligheidsdiensten, die nota bene met belastinggeld betaald worden, zomaar buitenspel zet, is hallucinant. Want laat ons wel wezen: het is uiteraard niet de bedoeling om forfaitnederlagen uit te delen, wel om lokale overheden naar hun pijpen te doen dansen. Ik zou als lokale overheid de integrale factuur van politie en aanverwanten gewoon neerleggen bij de club. Het ene plezier is het andere waard.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: STVV Antwerp om 13u30

Bericht door tesneusdoek »

Jacques schreef: 18 apr 2023, 14:38 Wauw, gewoon wauw. :shock:
Dat ge als clubs de lokale overheid en de veiligheidsdiensten, die nota bene met belastinggeld betaald worden, zomaar buitenspel zet, is hallucinant. Want laat ons wel wezen: het is uiteraard niet de bedoeling om forfaitnederlagen uit te delen, wel om lokale overheden naar hun pijpen te doen dansen. Ik zou als lokale overheid de integrale factuur van politie en aanverwanten gewoon neerleggen bij de club. Het ene plezier is het andere waard.
Ik las gisteren toevallig op Facebook de reactie van Bert Stas, in naam van STVV, op een commentaar van een boze fan die de club de schuld gaf. Bert Stas legde uit dat STVV al haar ongenoegen had laten blijken aan de voetbalbond omwille van deze laattijdige en eenzijdige wijziging van het aanvangsuur.
Piana
Berichten: 1030
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV Antwerp om 13u30

Bericht door Piana »

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20220608_94125616

Wij zijn gewoon véél te braaf. In Genk hebben ze gewoon voor het seizoen een één-tweetje gedaan met het lokale dorpsbestuur en de politie. Geen wedstrijden meer op zondagavond. Dan zet je Eleven en heel die profliga gewoon voor een voldongen feit, en je maakt zo'n fratsen niet meer mee.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Jebus4life
Berichten: 1273
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: STVV Antwerp om 13u30

Bericht door Jebus4life »

tesneusdoek schreef: 18 apr 2023, 17:03
Jacques schreef: 18 apr 2023, 14:38 Wauw, gewoon wauw. :shock:
Dat ge als clubs de lokale overheid en de veiligheidsdiensten, die nota bene met belastinggeld betaald worden, zomaar buitenspel zet, is hallucinant. Want laat ons wel wezen: het is uiteraard niet de bedoeling om forfaitnederlagen uit te delen, wel om lokale overheden naar hun pijpen te doen dansen. Ik zou als lokale overheid de integrale factuur van politie en aanverwanten gewoon neerleggen bij de club. Het ene plezier is het andere waard.
Ik las gisteren toevallig op Facebook de reactie van Bert Stas, in naam van STVV, op een commentaar van een boze fan die de club de schuld gaf. Bert Stas legde uit dat STVV al haar ongenoegen had laten blijken aan de voetbalbond omwille van deze laattijdige en eenzijdige wijziging van het aanvangsuur.
Zoals hierboven, véél te braaf.
Gewoon de aanpassing niet accepteren, snel iets opzetten met de politie/gemeente dat alles al geregeld is voor het geplande uur en dat dat niet te veranderen valt, zeker ook vocaal uiten in de media (gebruik de woorden gebrek aan professionaliteit bij de Pro League ofzo er nog maar bij)

En als ze voet bij stuk houden, geef dan de 3 punten maar aan Antwerp. Voor ons maakt het toch niet uit (en betaal de fans hun ticketje terug)
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: STVV Antwerp om 13u30

Bericht door Yellow Feaver »

Jacques schreef: 18 apr 2023, 14:38 Wauw, gewoon wauw. :shock:
Dat ge als clubs de lokale overheid en de veiligheidsdiensten, die nota bene met belastinggeld betaald worden, zomaar buitenspel zet, is hallucinant. Want laat ons wel wezen: het is uiteraard niet de bedoeling om forfaitnederlagen uit te delen, wel om lokale overheden naar hun pijpen te doen dansen. Ik zou als lokale overheid de integrale factuur van politie en aanverwanten gewoon neerleggen bij de club. Het ene plezier is het andere waard.
Inderdaad straf he! Heb me destijds afgevraagd of zoiets wel kan. Het is dus zaak om binnenlandse zaken te overtuigen om negatief advies te geven in zo een situatie.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV Antwerp om 13u30

Bericht door Jacques »

Slappe poging van Stengs en de VAR tot een potje matennaaien. Chapeau voor Vergoote dat hij niet meedoet met deze onzin.
Overdrijven is een kunst
Guggenheimer
Berichten: 528
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: STVV Antwerp om 13u30

Bericht door Guggenheimer »

Jacques schreef: 23 apr 2023, 14:08 Slappe poging van Stengs en de VAR tot een potje matennaaien. Chapeau voor Vergoote dat hij niet meedoet met deze onzin.
Inderdaad. Onvoorstelbaar dat ze Vergoote zelfs maar roepen. Dat beloofd voor de rest van de match ... .
Lukske de Lange
Berichten: 1254
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: STVV Antwerp om 13u30

Bericht door Lukske de Lange »

Misschien heb ik iets gemist, maar Hashioka zit niet in de selectie...omdat hij een transfer maakt, toch?
Of is hij geblesseerd?
Guggenheimer
Berichten: 528
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: STVV Antwerp om 13u30

Bericht door Guggenheimer »

We verdienen een puntje.
Na edit : Het is misschien eerder zo dat ik Antwerp een absolute kutploeg vindt :)

+ Het is toch jammer dat Dumont niet vaker heeft mogen meedoen. Gaan we nog plezier aan beleven.
Laatst gewijzigd door Guggenheimer op 23 apr 2023, 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Guggenheimer
Berichten: 528
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: STVV Antwerp om 13u30

Bericht door Guggenheimer »

Op basis van de wissel dus waarschijnlijk ook einde verhaal voor Schmidt.

Coppens blijft en als je hem speelminuten zou willen gunnen, wissel je tijdens de rust.
darion
Berichten: 1509
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: STVV Antwerp om 13u30

Bericht door darion »

Wat een anti Climax. Hollerbach heeft ons misschien gered en discipline enz bijgebracht maar hij mag ook eens leren alles of niks te spelen. Laatste match van het seizoen , niks te verliezen, dan nog met zijn 5 mans verdediging zonder enige intentie om te winnen. Koita zal content zijn dat hij vertrekt, die kerel is nooit uitgespeeld op zijn beste positie.
Ander en beter!
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: STVV Antwerp om 13u30

Bericht door lindoke »

STVV heeft gespeeld voor wat het waard was. Tegen dit Antwerp mogen ze nog 3 dagen doorspelen en dan zullen ze nog niet scoren. Antwerp was in de duels en zeker in de lucht een pak beter. Beste speler bij STVV vandaag was voor mij Smets. Slechtste speler Okazaki. Brengt absoluut niks bij.

Na edit: STVV begon alweer pas te voetballen nadat ze op achterstand kwamen. Gewoon schandalig is dit. Een mens zou bijna beginnen hopen dat ze vanaf minuut 1 op achterstand komen om op die manier toch nog iets te zien krijgen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Plaats reactie