Simon Mignolet

Alle info over onze ex-spelers
bor
Berichten: 192
Lid geworden op: 29 nov 2010, 11:05

Re: Simon Mignolet

Bericht door bor »

Zou in beeld zijn bij Benfica. Dat zou een mooie stap zijn. Zijn wel 2 grote "maar"s:
- Olsen van AS Roma ook in beeld
- Benfica zou ineens 15 mio € moeten gaan betalen voor een keeper
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Simon Mignolet

Bericht door stvvilvoorde »

Benfica gaat nooit betalen wat liverpool vraagt.
En liverpool zal prijs niet laten zakken want ze willen hem niet kwijt als 2de keeper.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Simon Mignolet

Bericht door stvvilvoorde »

Mignolet zou heel dicht bij een akkoord staan met Club Brugge.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Simon Mignolet

Bericht door Geel-Blauw »

:zot:
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
droopy
Berichten: 287
Lid geworden op: 17 jul 2011, 19:35

Re: Simon Mignolet

Bericht door droopy »

Dat hij zijn koffiebar maar verhuist naar Brugge

Triestig


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jones »

Dit vind ik een degradatie voor Simon. Die had veel betere opties kunnen hebben. Benfica had meer allure bv.
Nu steekt Casteels hem voor mij in rang voorbij voor de duivels. Ik denk dat hij wat teveel naar Depoitre heeft gekeken
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Simon Mignolet

Bericht door Bartman »

Ontgoochelende transfer. Hij moet wel heel wanhopig geweest zijn om onder de lat te kunnen staan. Dan was ik op de bank blijven zitten bij de beste ploeg van Europa denk ik.

Langs de andere kant, heel veel mogelijkheden zullen er niet geweest zijn in mooiere competities als eerste keeper op zijn leeftijd.
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Simon Mignolet

Bericht door Underdog »

Deze keuze zal niet uit weelde gemaakt zijn, maar ik kan ze goed begrijpen en vind het zelfs een goede zaak voor Simon. Ten eerste zal hij sowieso weer aan spelen toekomen, waardoor hij zijn status van Rode Duivel kan vrijwaren.Bovendien is bij Club Brugge alles aanwezig om in lengte van jaren de dominante kracht in het Belgische voetbal te worden en Anderlecht af te lossen. Ze hebben de achterban, de langetermijnvisie in het bestuur en met Clement de meest veelbelovende T1 in België op het moment.

Dan heb ik het alleen nog over het sportieve. Mignolet is intussen 31, ik kan me inbeelden dat hij en zijn vrouw Jasmien ook een kinderwens hebben. Met het oog daarop is het bevorderlijk dat ze zich weer in België kunnen settelen.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Simon Mignolet

Bericht door Bartman »

Underdog schreef:Deze keuze zal niet uit weelde gemaakt zijn, maar ik kan ze goed begrijpen en vind het zelfs een goede zaak voor Simon. Ten eerste zal hij sowieso weer aan spelen toekomen, waardoor hij zijn status van Rode Duivel kan vrijwaren.Bovendien is bij Club Brugge alles aanwezig om in lengte van jaren de dominante kracht in het Belgische voetbal te worden en Anderlecht af te lossen. Ze hebben de achterban, de langetermijnvisie in het bestuur en met Clement de meest veelbelovende T1 in België op het moment.

Dan heb ik het alleen nog over het sportieve. Mignolet is intussen 31, ik kan me inbeelden dat hij en zijn vrouw Jasmien ook een kinderwens hebben. Met het oog daarop is het bevorderlijk dat ze zich weer in België kunnen settelen.
Het is alleszins tekenend dat Anderlecht genoegen moet nemen met de keeper van Eupen, terwijl Brugge kan uitpakken met de 2de keeper van de Rode Duivels. Ik weet het, Anderlecht heeft Kompany en Nasri als klinkende namen maar er zal toch gevloekt zijn in Brussel vanavond.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jacques »

Na anderhalf jaar bankzitten naar Brugge verkassen. Slappe koffie.
Goed voor hem dat hij terug aan spelen toekomt, maar het mocht toch een beetje (veel) meer zijn.
Laatst gewijzigd door Jacques op 05 aug 2019, 09:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Simon Mignolet

Bericht door enrique »

Wat de gevoeligheid van de transfer ook is
Wij kennen de huidige situatie niet
Wij weten niet welke ploegen er nog interesse hadden en of er andere concrete dossiers zijn/waren

En wie zijn wij om zijn rekening te maken...
Er is nog iets anders in het leven dan geld
Hij zal niet omkomen van de honger

In alle geval, veel geluk en succes Simon
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jack »

Behoorlijk trieste transfer.
Er moet toch wel ergens een subtopper in het buitenland geïnteresseerd geweest zijn!?
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Simon Mignolet

Bericht door Mikman »

Tja, als een club je écht graag wil en bereid is om daar diep voor te gaan ( 5-jarig contract ). In Liverpool was hij de favoriete pispaal, bij Brugge wordt hij meteen de vedette. Niets sluit uit dat hij binnen enkele jaren alsnog een transfer naar het buitenland maakt, voor een doelman kan dat nog op 33.

Wat je ook niet mag vergeten: Simon heeft nog nooit een echte prijs gewonnen in zijn carrière. Kampioen met STVV in tweede klasse, en als bankzitter zonder één minuut te spelen de Champions League. En hoe je het ook draait of keert, Brugge is een geweldige plaats om te vertoeven. Het trainingscentrum van Brugge ligt in Knokke, ook omdat zowat alle spelers daar wonen. Niet voor niets blijven er vele na hun carrière ginder hangen.

Persoonlijk had ik Duitsland als een ideale bestemming voor hem gezien, maar als je moet kiezen tussen pakweg de middenmoot met Leicester ( als je al 9 jaar in Engeland gevoetbald hebt ) of Brugge, is het dan zó zot om voor Brugge te kiezen, waar je nog prijzen kan winnen en Champions League spelen? Ajax haalde vorig jaar ook enkele spelers( Blind, Tadic ) weg uit de Premier League.

Moest hij indertijd niet meteen van STVV naar de Premier League gegaan zijn en eerst nog een tussenstap via een Belgische topclub gemaakt hebben zou het misschien anders geweest zijn nu. Hij refereerde daar ook naar in een korte reactie ( "ik heb indertijd stappen overgeslagen"). Maar ik zou de factor "prijzen pakken" toch niet onderschatten, financieel zal hij zijn schaapjes wel op het droge hebben en Brugge zal hem sowieso een naar Belgische normen vorstelijk contract aanbieden. En hij heeft nu de zekerheid ( behoudens blessures ) dat hij mee naar het EK kan.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jacques »

Bij die EK-selectie wil ik toch nog enig voorbehoud aantekenen. Uiteraard heeft hij er alle kwaliteiten voor, maar als hij de EK-selectie haalt, is het voor een stuk toch op basis van het verleden. Neem dat weg en kies dan nogmaals 2 doelmannen uit het kwartet Mignolet, van Crombrugge, Casteels en Sels. Veel coaches zouden dan bij die laatste twee uitkomen: meer matchritme, hoog aangeschreven bij hun clubs, betere competitie.
Overdrijven is een kunst
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Simon Mignolet

Bericht door enrique »

Amai, gij plaatst Van Crombrugge op dezelfde hoogte als Mignolet, Casteels ...
Gewoon omdat em nu bij Anderlecht speelt ?
Plaats reactie