Simon Mignolet

Alle info over onze ex-spelers
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Simon Mignolet

Bericht door stvvilvoorde »

Dat hij maar maakt dat ie daar snel weg is.

Moreno en mignolet worden op de sociale media met de grond gelijk gemaakt als zijnde de grootste losers.
Dat verdient Simon niet.

Hij beging geen flaters, maar heeft twee ballen binnengelaten gisteren en denk niet dat hij daar bijzonder veel aan kon doen.


Er waren gisteren veel anderen (Shaqiri, Origi, Sturridge, Milner, Keita) die veel slechter presteerden, maar het is bon ton geworden om Simon overal de schuld van te geven.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Simon Mignolet

Bericht door Bartman »

stvvilvoorde schreef:Dat hij maar maakt dat ie daar snel weg is.

Moreno en mignolet worden op de sociale media met de grond gelijk gemaakt als zijnde de grootste losers.
Dat verdient Simon niet.

Hij beging geen flaters, maar heeft twee ballen binnengelaten gisteren en denk niet dat hij daar bijzonder veel aan kon doen.


Er waren gisteren veel anderen (Shaqiri, Origi, Sturridge, Milner, Keita) die veel slechter presteerden, maar het is bon ton geworden om Simon overal de schuld van te geven.
Dat is al een jaar zo ... maar Simon is dan ook veel te braaf. Het zou bij de grote snuit uit Genk niet waar geweest zijn. Die had de hele boel op zijn kop gezet waardoor ze hem van pure miserie verkocht hadden. En ook al draait mijn maag als ik het zeg, geef hem eens ongelijk.
truieneer
Berichten: 106
Lid geworden op: 08 jul 2013, 14:37
Supporter van: STVV

Re: Simon Mignolet

Bericht door truieneer »

Proficiat!
Kanarie met de beker met de grote oren :toppie: :toppie:
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Simon Mignolet

Bericht door Dreke »

truieneer schreef:Proficiat!
Kanarie met de beker met de grote oren :toppie: :toppie:
Ik heb heel veel sympathie voor Liverpool. En ook voor de attitude die Mignolet heeft. Dat wordt bevestigd door Martinez. Maar zijn bijdrage aan deze prijs is wel heel beperkt. Hij moet daar weg en gewoon weer gaan spelen.
A loyal football fan only supports the shirt...
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Simon Mignolet

Bericht door STimVV »

Inderdaad.
Maar als je dan toch ergens 2e keeper bent, dan toch liefst bij die club die de champions league wint.
En nu toch maar weg wezen daar.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jacques »

De finale was zoals Simon zijn laatste twee seizoenen: een sof. Schone premie, maar in feite weinig of geen aandeel in dit mooie seizoen van Liverpool, letterlijk: 2 matchen gespeeld, 2 keer verloren. Dus ja, proficiat, maar met wat feitelijk? Niemand wordt profvoetballer om alleen maar belangrijk te zijn in de kleedkamer en op training. Inpakken en wegwezen als je als sportman nog wat wil betekenen.
Overdrijven is een kunst
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jebus4life »

Misschien een investeringske voor onze bazen, een CL winnaar terug naar huis halen :geelblauw:
*Wishfull thinking he jongens, zou financieel niet bepaald een gezonde zet zijn :grappig: al zie ik Brugge ofzo wel eens polsen of ze hem niet kunnen halen (niet dat ze nog maar in de buurt kunnen komen van dat zotte loon van hem)
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Simon Mignolet

Bericht door stvvilvoorde »

Jebus4life schreef:Misschien een investeringske voor onze bazen, een CL winnaar terug naar huis halen :geelblauw:
*Wishfull thinking he jongens, zou financieel niet bepaald een gezonde zet zijn :grappig: al zie ik Brugge ofzo wel eens polsen of ze hem niet kunnen halen (niet dat ze nog maar in de buurt kunnen komen van dat zotte loon van hem)
Verdient momenteel £60.000/week.
Onhaalbaar voor elke belgische ploeg, tenzij Simon een kwart van zijn huidig loon vraagt ofzo en dan is het nog een heel dure vogel naar belgische normen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jacques »

Brugge (en naar verluidt ook Anderlecht) zijn al vriendelijk wandelen gestuurd met de boodschap dat Simon hoger mikt. Terecht trouwens.
Overdrijven is een kunst
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Simon Mignolet

Bericht door lakie »

Jacques schreef:Brugge (en naar verluidt ook Anderlecht) zijn al vriendelijk wandelen gestuurd met de boodschap dat Simon hoger mikt. Terecht trouwens.
Je moet je dan natuurlijk afvragen of hoger ook echt hoger is.
Ik las dat er interesse van Bournemouth was.
Als het uiteindelijk zo een ploeg wordt in Engeland vind ik dat zeker geen hoger niveau.
Spelen tegen de degradatie in Engeland of in België voor het kampioenschap en eventueel Europees/Champions League.
Wordt het bv. Arsenal, Napoli en consoorten, dan is het wat anders natuurlijk.
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Simon Mignolet

Bericht door Mikman »

Liverpool vraagt nog altijd 17 miljoen voor hem. Om misschien bij 12 miljoen te eindigen, wie weet, maar sowieso geen spek voor de Belgische bek. En dan spreken we nog niet over zijn loon.

Zijn broer heeft dat ook met zoveel woorden in VM gezegd, dat een terugkeer naar België nu zeker geen optie is.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jacques »

Los v.h. financiële: hij moet minstens mikken op een club die EL/CL speelt (of die ambitie heeft) in één van de 5 grootste competities (Engeland, Italië, Spanje, Duitsland, Frankrijk): Leverkusen, Schalke, Napoli, Roma, Lyon, Valencia etc. Dat kaliber van clubs. Top in Portugal ofzo kan eventueel ook nog, maar veel lager is beneden zijn niveau. Lager zou ook gevolgen hebben voor zijn status bij de nationale ploeg. Als hij bij de Brugse kloefkappers zou gaan shotten, wordt hij voor mij voorbijgestoken door Casteels en zelfs Sels. Casteels zit er nu al dicht tegen, vrees ik.
Overdrijven is een kunst
B. De Wever
Berichten: 20
Lid geworden op: 13 mei 2019, 14:52

Re: Simon Mignolet

Bericht door B. De Wever »

60.000£ per week.

67.000€ x 52 weken = 3.384.000€ per jaar.
Omgerekend naar de oude BFR = 139.360.000, om de inpakt ervan goed laten door te dringen.
9.570€ per dag!
Zonder alle andere voordeeltjes, premies en gunsten.
En hij draait daar toch al een 4-tal jaar mee dacht ik.

Ik moet nergens anders zijn dan hoor, ik krijg zelfs geen kritiek meer, geen stress, de mensen vinden me zelfs leuk omdat ik zo een positieve attitude heb, en ben er toch overal bij.
Beter als +30 voetballer kan je het toch niet hebben denk ik dan maar.
Ge kunt zelfs nog koffie van 3 euro gaan drinken om zijn rekening nog wat extra te spekken moest ge medelijden krijgen omdat hij teveel belastingen moet betalen.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Simon Mignolet

Bericht door fruitboerke »

B. De Wever schreef:60.000£ per week.

67.000€ x 52 weken = 3.384.000€ per jaar.
Omgerekend naar de oude BFR = 139.360.000, om de inpakt ervan goed laten door te dringen.
9.570€ per dag!
Zonder alle andere voordeeltjes, premies en gunsten.
En hij draait daar toch al een 4-tal jaar mee dacht ik.

Ik moet nergens anders zijn dan hoor, ik krijg zelfs geen kritiek meer, geen stress, de mensen vinden me zelfs leuk omdat ik zo een positieve attitude heb, en ben er toch overal bij.
Beter als +30 voetballer kan je het toch niet hebben denk ik dan maar.
Ge kunt zelfs nog koffie van 3 euro gaan drinken om zijn rekening nog wat extra te spekken moest ge medelijden krijgen omdat hij teveel belastingen moet betalen.
Tja , in principe hoeft die man totaal niks meer te doen en kan hij eigenlijk elke dag wat gaan vissen.Hij zou perfect terug naar STVV kunnen komen en aan de Japanners maandelijks wat zakgeld vragen om zijn visvoer te kopen .........en toen ging de wekker af. :roll:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Simon Mignolet

Bericht door zipke373 »

fruitboerke schreef:
B. De Wever schreef:60.000£ per week.

67.000€ x 52 weken = 3.384.000€ per jaar.
Omgerekend naar de oude BFR = 139.360.000, om de inpakt ervan goed laten door te dringen.
9.570€ per dag!
Zonder alle andere voordeeltjes, premies en gunsten.
En hij draait daar toch al een 4-tal jaar mee dacht ik.

Ik moet nergens anders zijn dan hoor, ik krijg zelfs geen kritiek meer, geen stress, de mensen vinden me zelfs leuk omdat ik zo een positieve attitude heb, en ben er toch overal bij.
Beter als +30 voetballer kan je het toch niet hebben denk ik dan maar.
Ge kunt zelfs nog koffie van 3 euro gaan drinken om zijn rekening nog wat extra te spekken moest ge medelijden krijgen omdat hij teveel belastingen moet betalen.
Tja , in principe hoeft die man totaal niks meer te doen en kan hij eigenlijk elke dag wat gaan vissen.Hij zou perfect terug naar STVV kunnen komen en aan de Japanners maandelijks wat zakgeld vragen om zijn visvoer te kopen .........en toen ging de wekker af. :roll:
Kunnen gelijk eens bij Sturridge en Moreno polsen...die hun contract is ook niet verlengd.
Plaats reactie