Hoe zou het zijn met...?

Alle info over onze ex-spelers
BoemBoem
Berichten: 2965
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door BoemBoem »

ertee schreef: 08 feb 2022, 22:30
Jacobus schreef: 08 feb 2022, 19:50 Goed dat we daar van verlost zijn, ligt bij GENT nog anderhalf jaar onder contract!

Ilombe Mboyo (34) zal dit seizoen niet meer in actie komen voor het eerste elftal van AA Gent. De hoofdsponsor eist dat de club de spits niet meer opstelt, nadat hij in de nacht van 15 op 16 januari in Elsene opgepakt werd voor geweldpleging tegenover een vrouw.
En ondertussen vrolijk op Instagram posten vanuit Madrid. Om te kotsen.
Ge zijt natuurlijk ook niet verplicht om hem te volgen hè. ;)
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
ertee
Berichten: 481
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door ertee »

BoemBoem schreef: 09 feb 2022, 09:48
ertee schreef: 08 feb 2022, 22:30
Jacobus schreef: 08 feb 2022, 19:50 Goed dat we daar van verlost zijn, ligt bij GENT nog anderhalf jaar onder contract!

Ilombe Mboyo (34) zal dit seizoen niet meer in actie komen voor het eerste elftal van AA Gent. De hoofdsponsor eist dat de club de spits niet meer opstelt, nadat hij in de nacht van 15 op 16 januari in Elsene opgepakt werd voor geweldpleging tegenover een vrouw.
En ondertussen vrolijk op Instagram posten vanuit Madrid. Om te kotsen.
Ge zijt natuurlijk ook niet verplicht om hem te volgen hè. ;)
Daar hebt ge gelijk in. :D
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jacques »

Dat Gent hem nog anderhalf jaar moet betalen zonder hem op te stellen, is, na de mooie transfersom, toch echt wel de grap van het jaar. Een prachtige boemerang in het gezicht van De Witte & Louwagie! :devil:
Overdrijven is een kunst
enerkey
Berichten: 2102
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door enerkey »

Jacques schreef: 09 feb 2022, 10:46 Dat Gent hem nog anderhalf jaar moet betalen zonder hem op te stellen, is, na de mooie transfersom, toch echt wel de grap van het jaar. Een prachtige boemerang in het gezicht van De Witte & Louwagie! :devil:
Om het cru te zeggen: hij zal wel in de komende maanden nog wel een of ander vrouwmens bijeenslaan of gang rapen.
Of veroordeeld worden ervoor. Dan kunnen ze hem gewoon ontslaan. Toch wel met voorsprong het meest walgelijke invidu dat onze club kleuren verdedigt heeft. Beschaamtelijk gewoon.
enerkey
Berichten: 2102
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door enerkey »

Ondertussen zijn ze in Magdeburg tamelijk enthousiast over Ito zag ik op social media. Al 4 basisplaatsen en 1 goal en 2 assists. En een hele hoop geslaagde dribbels. Ze spelen daar natuurlijk wel met een 4-mans defensie.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jacques »

Goed voor hem, maar, met alle respect, het is ook maar 3de klasse.
Overdrijven is een kunst
Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Dreke »

Jacques schreef: 14 feb 2022, 13:42 Goed voor hem, maar, met alle respect, het is ook maar 3de klasse.
En daar hebben we Konaté gehaald. Het is maar hoe ge het bekijkt...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4187
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door stvvilvoorde »

Dreke schreef: 14 feb 2022, 14:41
Jacques schreef: 14 feb 2022, 13:42 Goed voor hem, maar, met alle respect, het is ook maar 3de klasse.
En daar hebben we Konaté gehaald. Het is maar hoe ge het bekijkt...
Ik dacht dat Dortmund II toen nog wat lager zat, in de regionalliga
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1466
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Krisaias »

stvvilvoorde schreef: 14 feb 2022, 18:04
Dreke schreef: 14 feb 2022, 14:41
Jacques schreef: 14 feb 2022, 13:42 Goed voor hem, maar, met alle respect, het is ook maar 3de klasse.
En daar hebben we Konaté gehaald. Het is maar hoe ge het bekijkt...
Ik dacht dat Dortmund II toen nog wat lager zat, in de regionalliga
Klopt. Dortmund II zit in dezelfde reeks als Alemannia Aachen, Regionalliga West. Het vierde niveau dus.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
enerkey
Berichten: 2102
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door enerkey »

Dreke schreef: 14 feb 2022, 14:41
Jacques schreef: 14 feb 2022, 13:42 Goed voor hem, maar, met alle respect, het is ook maar 3de klasse.
En daar hebben we Konaté gehaald. Het is maar hoe ge het bekijkt...
De reeks waar Dennis Undav zat. Ik denk dat de 3-liga sterk aanleunt bij onze 1B.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jacques »

Dreke schreef: 14 feb 2022, 14:41
Jacques schreef: 14 feb 2022, 13:42 Goed voor hem, maar, met alle respect, het is ook maar 3de klasse.
En daar hebben we Konaté gehaald. Het is maar hoe ge het bekijkt...
Dat was er in het begin ook duidelijk aan te zien. ;)
Het parcours van Ito en Konaté valt moeilijk te vergelijken. Hun beider carrières zitten in de lift, maar bij de ene gaat die lift omhoog en bij de andere, op dit moment, helaas omlaag. Het zou fijn zijn als de lift ook bij Ito opnieuw omhoog gaat, maar na drie seizoenen bij ons heb ik er nog maar weinig hoop op.
Overdrijven is een kunst
Guggenheimer
Berichten: 538
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Guggenheimer »

Jacques schreef: 15 feb 2022, 10:44
Dreke schreef: 14 feb 2022, 14:41
Jacques schreef: 14 feb 2022, 13:42 Goed voor hem, maar, met alle respect, het is ook maar 3de klasse.
En daar hebben we Konaté gehaald. Het is maar hoe ge het bekijkt...
Dat was er in het begin ook duidelijk aan te zien. ;)
Het parcours van Ito en Konaté valt moeilijk te vergelijken. Hun beider carrières zitten in de lift, maar bij de ene gaat die lift omhoog en bij de andere, op dit moment, helaas omlaag. Het zou fijn zijn als de lift ook bij Ito opnieuw omhoog gaat, maar na drie seizoenen bij ons heb ik er nog maar weinig hoop op.
Akkoord.

Maar toch zou ik graag ooit weten wat er achter de schermen gespeeld heeft met die kerel.
Heeft van geen enkele trainer ( en hij heeft er bij ons wel wat meegemaakt) een echte kans gekregen.

En toch op geen enkel moment door de mand gevallen wanneer hij mocht spelen.
Integendeel. Zelfs heel vaak met een goede dribbel of versnelling wat schwung in het spel brengen.

Iemand enig idee wat hier achter zou kunnen zitten ?
Ik heb hier wel eens iets gelezen over het conditionele maar daar is in Duisland ( weliswaar op een ander niveau maar nog altijd professioneel ) blijkbaar niet veel van te merken.

Speelde Ito eigenlijk ooit bij de beloften ?
Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Dreke »

Tuurlijk is er een verschil tussen beide carrière paden. Maar wie kan er echt goed inschatten wat het niveau is van de Duitse derde klasse?
A loyal football fan only supports the shirt...
pat@
Berichten: 1081
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door pat@ »

Dreke schreef: 16 feb 2022, 08:55 Tuurlijk is er een verschil tussen beide carrière paden. Maar wie kan er echt goed inschatten wat het niveau is van de Duitse derde klasse?
Quasi elke ploeg in de 2. Bundesliga kan mee in onze pro league. De ploegen op kop in 3. Bundesliga kunnen mee in de 2. Bundesliga. De staartploegen in 3. Bundesliga zweven bij ons onderaan in 1B.
Het zijn daar in Duitsland tot de 3. Bundesliga ook bijna allemaal profs. Volgens mij zijn er zelfs profteams in de regionnalliga's maar dit kan ik niet bevestigen.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1431
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door zipke373 »

pat@ schreef: 16 feb 2022, 10:16
Dreke schreef: 16 feb 2022, 08:55 Tuurlijk is er een verschil tussen beide carrière paden. Maar wie kan er echt goed inschatten wat het niveau is van de Duitse derde klasse?
Quasi elke ploeg in de 2. Bundesliga kan mee in onze pro league. De ploegen op kop in 3. Bundesliga kunnen mee in de 2. Bundesliga. De staartploegen in 3. Bundesliga zweven bij ons onderaan in 1B.
Het zijn daar in Duitsland tot de 3. Bundesliga ook bijna allemaal profs. Volgens mij zijn er zelfs profteams in de regionnalliga's maar dit kan ik niet bevestigen.
Alleen al de namen van 2.Bundesliga. :mrgreen: St. Pauli, HSV, Werder Bremen, Schalke 04, Dynamo Dresden, Fortuna Dusseldorf.
Ook 3.Bundesliga geeft ons nog ondermeer Kaiserslautern en 1860 Munchen...
Plaats reactie