Hoe zou het zijn met...?

Alle info over onze ex-spelers
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jones »

En zeggen dat die Kariys ooit de voorkeur kreeg op Simon. Hij levert samen,met de ploeg de club 46 miljoen extra op. Hij was subliem.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Tompie »

Cacace kwam bij Empoli nog maar 1x van de bank dit seizoen. Lijkt toch niet meteen de volgende stap te kunnen zetten (vond hem hier ook weinig overtuigend).
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1506
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Tompie schreef: 15 okt 2022, 21:24 Cacace kwam bij Empoli nog maar 1x van de bank dit seizoen. Lijkt toch niet meteen de volgende stap te kunnen zetten (vond hem hier ook weinig overtuigend).
Tsja, wie dat niet zag, kan zich in de toekomst best onthouden van commentaren allerhande, wegens er niks van te kennen !
Die van Empoli, dewelke daar mee in Italië afgekomen is voor de som van 3.000.000, staat wsl op den dop tegenwoordig ...
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jones »

Kamada gisteren twee keer gescoord bij Frankfurt, Endo 1 keer bij Stuttgart
Jebus4life
Berichten: 1233
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jebus4life »

Alain schreef: 13 okt 2022, 10:15
Jacques schreef: 13 okt 2022, 08:06 Proficiat met je gouden (hand)schoen, Simon!
Een wedstrijd zoals hij er bij ons ook enkele heeft gehad. Ik denk bv. aan de verplaatsingen naar Namen en Kortrijk. Atletico Madrid misstaat niet in dat rijtje. ;)
Ik moest gisteren inderdaad ook aan die match op Kortrijk denken... :D
En die ene bal op Namen was de zotste redding die ik ooit live gezien heb.
Dat blijft de zotste keepersprestatie die ik ooit zag. Dat we daar de 0 hielden is nog altijd niet te geloven.
Blijf er ook bij dat die match de reden is dat Leekens voor Mignolet boven Courtois in doel koos toen hij trainer van de nationale ploeg was (Leekens was toen T1 van Kortrijk en mocht had van de eerste rij meemaken).
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door ertee »

Jebus4life schreef: 17 okt 2022, 10:07
Alain schreef: 13 okt 2022, 10:15
Jacques schreef: 13 okt 2022, 08:06 Proficiat met je gouden (hand)schoen, Simon!
Een wedstrijd zoals hij er bij ons ook enkele heeft gehad. Ik denk bv. aan de verplaatsingen naar Namen en Kortrijk. Atletico Madrid misstaat niet in dat rijtje. ;)
Ik moest gisteren inderdaad ook aan die match op Kortrijk denken... :D
En die ene bal op Namen was de zotste redding die ik ooit live gezien heb.
Dat blijft de zotste keepersprestatie die ik ooit zag. Dat we daar de 0 hielden is nog altijd niet te geloven.
Blijf er ook bij dat die match de reden is dat Leekens voor Mignolet boven Courtois in doel koos toen hij trainer van de nationale ploeg was (Leekens was toen T1 van Kortrijk en mocht had van de eerste rij meemaken).
Zijn er nog ergens beelden daarvan te vinden?
Jebus4life
Berichten: 1233
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jebus4life »

ertee schreef: 17 okt 2022, 11:26
Jebus4life schreef: 17 okt 2022, 10:07
Alain schreef: 13 okt 2022, 10:15
Jacques schreef: 13 okt 2022, 08:06 Proficiat met je gouden (hand)schoen, Simon!
Een wedstrijd zoals hij er bij ons ook enkele heeft gehad. Ik denk bv. aan de verplaatsingen naar Namen en Kortrijk. Atletico Madrid misstaat niet in dat rijtje. ;)
Ik moest gisteren inderdaad ook aan die match op Kortrijk denken... :D
En die ene bal op Namen was de zotste redding die ik ooit live gezien heb.
Dat blijft de zotste keepersprestatie die ik ooit zag. Dat we daar de 0 hielden is nog altijd niet te geloven.
Blijf er ook bij dat die match de reden is dat Leekens voor Mignolet boven Courtois in doel koos toen hij trainer van de nationale ploeg was (Leekens was toen T1 van Kortrijk en mocht had van de eerste rij meemaken).
Zijn er nog ergens beelden daarvan te vinden?
Onze vriend Cremasco heeft een ferme collectie op zijn youtube kanaal staan. Waaronder samenvattingen van 2009-2010
https://youtu.be/CFZ8ZaGwfxg?t=1962

Hier de beelden van de match tegen Kortrijk. Helaas doet zo'n samenvatting het wel niet 100% eer aan, ik zat toen te sterven voor TV terwijl Kortrijk ons in de tweede helft volledig in onze eigen 16 drukte en kans na kans afdwong (en Simon en dus een stuk of 3 gemaakte goals eruit ranselde).
*Misschien geholpen dat we toen leider waren, (ik gok dat dat de match na Anderlecht was?), want we wouden natuurlijk wel eerste blijven :party:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jacques »

Soetaers, Benteke en Belhocine nog als speler bij Kortrijk, de mirakelsaves van Simon, een piepjonge Odoi die tweemaal geel pakt en Delorge senior zowaar met een assist. Schone tijden! :party: :beer:
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door tesneusdoek »

https://www.hln.be/voetbal/football-tal ... ~af548667/

Yannick Ferrera nieuwe coach van Omonia
Yannick Ferrera heeft een nieuwe job gevonden. Onze landgenoot gaat aan de slag bij het Cypriotische Omonia. Begin januari eindigde zijn samenwerking met Al-Fateh, uit Saudi-Arabië. In het verleden was Ferrera al aan de slag bij Charleroi, STVV, Standard, KV Mechelen en Waasland-Beveren. Omonia staat voorlopig op een zevende plek in Cyprus.

Afbeelding
Branson
Berichten: 33
Lid geworden op: 25 mei 2013, 22:29
Supporter van: STVV

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Branson »

Wie kent deze stvv’er nog?
Is momenteel in Sint-Truiden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Krisaias »

Branson schreef: 26 okt 2022, 22:05 Wie kent deze stvv’er nog?
Is momenteel in Sint-Truiden.
Nog een cultspeler ... onze eerste Aussie, dé Jason Van Blerk
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Branson
Berichten: 33
Lid geworden op: 25 mei 2013, 22:29
Supporter van: STVV

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Branson »

Hiel just.
Ik had het niet dadelijk gezien
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door enerkey »

Dadelijk kan je op Sporza Turay nog eens aan het werk zien tegen Union.
Na edit: of toch niet :lol: niet te vinden. RTBF website dan maar....
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door zipke373 »

enerkey schreef: 27 okt 2022, 18:36 Dadelijk kan je op Sporza Turay nog eens aan het werk zien tegen Union.
Na edit: of toch niet :lol: niet te vinden. RTBF website dan maar....
Hij had last van vallende ziekte in en rond het penalty gebied. Geel voor een schwalbe en hij had evengoed een tweede kunnen krijgen.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Tompie »

Kamada al 7 potten dit seizoen voor Frankfurt. Slechts 2 minder dan de topschutter in de Bundesliga.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Plaats reactie