Hoe zou het zijn met...?

Alle info over onze ex-spelers
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Halenaar »

STimVV schreef: 06 jan 2022, 10:58 Vojvoda: speelt nu bij Torino.
Niemand minder dan Mourinho zou gecharmeerd zijn door hem en wil hem naar AS Roma halen.
Damn, ook een mooie stap voorwaarts voor hem.

Hier zijn nog berichten van enkelen te lezen dat hem zelfs niet goed genoeg was voor 2de klasse :mrgreen:
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door stvvilvoorde »

Botaka in beeld bij Standard.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jacques »

Halenaar schreef: 06 jan 2022, 11:36
STimVV schreef: 06 jan 2022, 10:58 Vojvoda: speelt nu bij Torino.
Niemand minder dan Mourinho zou gecharmeerd zijn door hem en wil hem naar AS Roma halen.
Damn, ook een mooie stap voorwaarts voor hem.

Hier zijn nog berichten van enkelen te lezen dat hem zelfs niet goed genoeg was voor 2de klasse :mrgreen:
Ik zal nooit vergeten hoe hij, als standard-huurling nummer 136, voor ons inviel op Lommel bij een 0-1 stand en de eerste 5 minuten bezig was met zijn haar in een staart te doen, terwijl we kreunden onder de druk. Ik was er meteen klaar mee, geen greintje spijt van overigens.
Wel mooi voor hem dat hij via een tocht door de woestijnen van Jena, Moeskroen en Luik toch een mooie carrière gemaakt heeft
Overdrijven is een kunst
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door STimVV »

Hij is inderdaad ne goeie rechtsback geworden vanaf hij kort haar had. :D
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jacques »

Dateert al van eind december, maar Thomas Caers zat in Het Moment op TVL
https://www.tvl.be/programmas/sportcafe ... ers-131188
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jacques »

Dolly Menga (28 jaar) is na veel omzwervingen tegenwoordig aan de slag tweedeprovincialer MCS Liège.
https://doorfansvoorfans.org/2022/01/10 ... lly-menga/
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Halenaar »

Jacques schreef: 10 jan 2022, 13:07 Dolly Menga (28 jaar) is na veel omzwervingen tegenwoordig aan de slag tweedeprovincialer MCS Liège.
https://doorfansvoorfans.org/2022/01/10 ... lly-menga/
Damn, en dan nog in wat normaal gezien zijn gouden jaren hadden moeten zijn. Had ik alleszins niet verwacht, talent had hij wel. Zijn pa die ik toen een paar keer ben tegengekomen op Stayen zal ik ook niet snel vergeten :mrgreen:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Halenaar »

Wat updates over "pas" vertrokken spelers:

Garcia: geen basisspeler bij zijn nieuwe club, pakt wel af en toe zijn minuten bij invalbeurten.

Colombatto: Schitterende transfer geweest voor hem. Basisspeler bij zijn nieuwe ploeg, prijzen gepakt en zijn marktwaarde is met 1,7 miljoen euro gestegen. Zijn nieuwe club heeft gouden zaken met hem gedaan.

Nakamura: Doet het best goed in Oostenrijk. 3 doelpunten gescoord in de Europa League en heeft toch al heel wat speelminuten gemaakt. Niet slecht voor iemand van 21 jaar.

Nazon: Doet het erg goed in Frankrijk. 10 goals en 1 assist in 18 matchen zijn al mooie cijfers. Marktwaarde ook als een pijl omhoog gegaan.

Asamoah: basisspeler in Roemenië, wel magere statistieken. Slechts 2 assists, ik had toch verwacht dat die er meer ging bovenuit steken in zo'n competitie.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Halenaar »

En Tomiyasu, word hier veel te weinig over gesproken eigenlijk. Pas eind augustus aangekomen in Arsenal en is daar eigenlijk de beste van de hoop. Zeer straf wat hij daar aan het presteren is!
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Geel-Blauw »

Halenaar schreef: 10 jan 2022, 17:25 En Tomiyasu, word hier veel te weinig over gesproken eigenlijk. Pas eind augustus aangekomen in Arsenal en is daar eigenlijk de beste van de hoop. Zeer straf wat hij daar aan het presteren is!
Inderdaad en dat als rechtsachter! Heeft hier ook eens 2 a 3 wedstrijden op die positie gespeeld maar vond hem toch beter centraal in de defensie. Dat hij ooit naar een topploeg kon had ik wel verwacht, maar zo snel en op een andere positie helemaal niet. :o
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Tompie »

Falaya Sacko won op de Afrika Cup met Mali van Tunesië.
Wedstrijd werd wel erg vroeg afgefloten. 😉
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Dreke »

Tompie schreef: 12 jan 2022, 16:41 Falaya Sacko won op de Afrika Cup met Mali van Tunesië.
Wedstrijd werd wel erg vroeg afgefloten. 😉
Deed werkelijk geen enkel belletje rinkelen. Die heeft 7 jaar geleden bij ons nog onder contract gestaan blijkbaar?
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door zipke373 »

Dreke schreef: 12 jan 2022, 17:33
Tompie schreef: 12 jan 2022, 16:41 Falaya Sacko won op de Afrika Cup met Mali van Tunesië.
Wedstrijd werd wel erg vroeg afgefloten. 😉
Deed werkelijk geen enkel belletje rinkelen. Die heeft 7 jaar geleden bij ons nog onder contract gestaan blijkbaar?
Van 10 augustus 2015 tot 20 januari 2016...constructie met Ujpest precies :) Kan het mij niet inbeelden dat die ook maar 1 minuut heeft gespeeld??
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Tompie »

zipke373 schreef: 12 jan 2022, 17:52
Dreke schreef: 12 jan 2022, 17:33
Tompie schreef: 12 jan 2022, 16:41 Falaya Sacko won op de Afrika Cup met Mali van Tunesië.
Wedstrijd werd wel erg vroeg afgefloten. 😉
Deed werkelijk geen enkel belletje rinkelen. Die heeft 7 jaar geleden bij ons nog onder contract gestaan blijkbaar?
Van 10 augustus 2015 tot 20 januari 2016...constructie met Ujpest precies :) Kan het mij niet inbeelden dat die ook maar 1 minuut heeft gespeeld??

Paar keer op de bank gezeten, en in de beker eens 90 minuten mee mogen doen in een krappe 1-0 zege tegen Bocholt.

Stond enkele maanden geleden in de belangstelling van Club Brugge, Anderlecht en Genk. Doet het blijkbaar uitstekend bij Vitoria Guimaraes.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door stvvilvoorde »

Halenaar schreef: 10 jan 2022, 17:12 Zijn pa die ik toen een paar keer ben tegengekomen op Stayen zal ik ook niet snel vergeten :mrgreen:
commandante :D

Los daarvan toch wel jammer van Menga, zat bij de jeugd qua potentieel niet ver af van dat van Lukaku.
Plaats reactie